eitaa logo
همراهان اجتماعی ری
180 دنبال‌کننده
33.9هزار عکس
4.5هزار ویدیو
202 فایل
hamrahan rey ارتباط با مدیر: @Ejtemaerey1 ارتباط با ادمین:
مشاهده در ایتا
دانلود
❤️🍃❤️ 💁‍♀ به جـای شـکایت از همسرتان ✍ درخـواستتون را مستقیم بگـین ؟ 1⃣ ما از زوجین می‌خواهیم که در یک محیط مناسب بنشینند. 2⃣ ابتدا یکی از زوجین، تمام درخواست‌های خود را بگوید و سپس بگوید حرفم تمام شد. 3⃣ حالا نظر خودت را درباره درخواست‌های من بگو. ◀️ این خیلی تکنیک ساده‌ای اما معجزه میمیکن 👌 اگر زوجین بجای شکایت، انتقاد، سرزنش و تهدید که فقط باعث دوری از یکدیگر و کاهش عشق و علاقه میشه ✍ خواسته شون مستقیم بیان کنند اجتماعی حوزه ۳۵۵
بِسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِيمِ *مراسم جشن عید بزرگ ولایت، عید غدیر به همراه اختتامیه و اهدای جوایز به شرکت کنندگان مسابقه "من غدیری ام"* سخنران: حجت الاسلام شیخ رضا اصلانی مداح: حاج محمدرضـــــــــا غلامرضـــــــــازاده زمان : چهارشنبه ۶ مرداد ماه ۱۴۰۰ همراه با اقامه نماز مغرب و عشا شهرری خیابان فدائیــــان اســــلام روبروی پمپ بنزیــــن حسین آبــــاد کوچــه شهید کوهپــــایگــــانی مسجد حضرت ولـــی عصـــــــر(عج) همراه داشتن ماسک و رعایت پروتکل های بهداشتی الزامی می باشد. 🔰پایگاه بسیج حضرت ولی عصرعج 🔰 حوزه بسیج ۳۵۱ امام محمدباقرع
🔰 طرح جوانه های صالحین ۱۴۰۰ 🔸اوقات فراغت در مسجد 🔺فوتبال دستی 🗓‌زمان:دوشنبه مورخ ۴ مرداد ماه 🕌 مکان: مسجدالرضا(ع) ✨ پایگاه مقاومت بسیج قدس حوزه۳۶۱ صادق آل محمد(ع)
❤️🍃❤️ 👈یکی ازنشانه های عشق به همسر ⏪کلام تاییدآمیز است. ✍کلام تاییدآمیز شامل تشکر و قدردانی از کارهای بسیار کوچک و معمول در خانه است؛ 🙏 🔻برای مثال چه لباس قشنگی! 🔻چه آرایش موی قشنگی! 🔻چه دست پخت خوبی! 🔻از این که بچه را خوب نگه داشتی ممنون 🔻واقعا متشکرم آشغال ها را بردی و … . 👈اگر زن و شوهر مرتب چنین گفته هایی را از هم بشنوند ❤️فضای عاطفی بینشان بهتر می شود. 👈 واقعیت این است که وقتی ما کلام تاییدآمیزی دریافت می کنیم ✍به احتمال قوی ترغیب می‌شویم که متقابلا کاری کنیم. ‌ اجتماعی حوزه ۳۵۵
❗️وقتی امیرکبیر را وارد ایران کرد 🔹سال ۱۲۶۴ قمری نخستین برنامه دولت ایران برای واكسن زدن به فرمان امیركبیر آغاز شد. در آن برنامه كودكان و نوجوانان ایرانی را آبله كوبی می كردند؛ اما چند روز پس از آغاز آبله كوبی به امیركبیر خبر دادند كه مردم نمی خواهند واكسن بزنند؛ چون چند تن از دعانویس ها و فالگیرها در شهر شایعه كرده بودند كه واكسن زدن باعث راه یافتن جن به خون انسان می شود. هنگامی كه خبر رسید پنج نفر به علت ابتلا به بیماری آبله جان باخته اند، امیر بی درنگ فرمان داد هر كسی كه حاضر نشود آبله بكوبد باید پنج تومان به صندوق دولت جریمه بپردازد. او تصور می كرد كه با این فرمان همه مردم آبله می كوبند. شماری كه پول كافی داشتند پنج تومان را پرداختند و از آبله كوبی سرباز زدند. شماری دیگر هنگام مراجعه مأموران در آب انبارها پنهان می شدند یا از شهر بیرون می رفتند.روز بیست و هشتم ماه ربیع الاول به امیر اطلاع دادند كه در همه شهر تهران و روستاهای پیرامون آن تنها ۳۳۰ نفر آبله كوبیده اند.  در همان روز پاره دوزی را كه فرزندش از بیماری آبله مرده بود به نزد او آوردند. امیر به جسد كودک نگریست و آنگاه گفت: ما كه برای نجات بچه هایتان آبله كوب فرستادیم. پیرمرد با اندوه فراوان گفت: حضرت امیر، به من گفته بودند كه اگر بچه را آبله بكوبیم، جن زده میشود. امیر فریاد كشید: وای از جهل و نادانی. حال گذشته از این كه فرزندت را از دست داده ای باید پنج تومان هم جریمه بدهی. پیرمرد با التماس گفت: باور كنید كه هیچ ندارم. امیركبیر دست در جیب خود كرد و پنج تومان به او داد و سپس گفت: حكم برنمیگردد. این پنج تومان را به صندوق دولت بپرداز. چند دقیقه دیگر بقالی را آوردند كه فرزند او نیز از آبله مرده بود. این بار امیركبیر دیگر نتوانست تحمل كند. روی صندلی نشست و با حالی زار شروع به گریستن كرد. در آن هنگام میرزا آقاخان وارد شد.  او در كمتر زمانی امیركبیر را در حال گریستن دیده بود. علت را پرسید و ملازمان امیر گفتند كه دو كودک شیرخوار پاره دوز و بقالی از بیماری آبله مرده اند. میرزا آقاخان با شگفتی گفت: عجب! من تصور می كردم كه میرزا احمدخان، پسر امیر مرده است كه او این چنین های های می گرید. سپس به امیر نزدیک شد و گفت: گریستن آن هم به این گونه برای دو بچه شیرخوار بقال و چقال در شأن شما نیست. امیر سر برداشت و با خشم به او نگریست؛ آنچنان كه میرزا آقاخان از ترس بر خود لرزید. امیر اشک هایش را پاک كرد و گفت: خاموش باش. تا زمانی كه ما سرپرستی این ملت را بر عهده داریم، مسئول مرگشان ما هستیم. میرزا آقاخان آهسته گفت: ولی اینان خود در اثر جهل آبله نكوبیده اند. امیر با صدای رسا گفت: و مسئول جهلشان نیز ما هستیم. تمام ایرانی ها اولاد حقیقی من هستند و من از این می گریم كه چرا این مردم باید اینقدر جاهل باشند كه در اثر نكوبیدن آبله بمیرند. 📚منبع: حکیمی، محمود. داستان‌هایی از زندگی امیرکبیر. دفتر نشر فرهنگ اسلامی، چاپ سی و هفتم، 1384 اجتماعی حوزه ۳۵۵
🔰امام رضا علیه السلام: ✍ يَوْمُ مَرْغَمَةِ الشَّيْطَانِ وَ يَوْمُ تُقْبَلُ أَعْمَالُ الشِّيعَةِ وَ مُحِبِّي آلِ مُحَمَّد علیهم السلام 🔸غدیر روزی است که بینی شیطان به خاک مالیده می‌شود و اعمال شیعیان و دوستداران آل محمد علیهم السلام مُهر قبولی می‌خورد. 📚 اقبال الاعمال ج۲، ص۲۶۰. اجتماعی حوزه ۳۵۵
🔺 کلامی از علما ⭕️ آیت‌الله حق‌شناس ⁉️ برای رسیدن به خدا چکار کنیم؟ اجتماعی حوزه ۳۵۵
🥀شهیدی که وصیت کرد، شبانه دفن شود . و حتّی تاریخ وساعت و محل دفن خودراپیش بینی کردو🌷آن شـــهیدبزرگوار عبدالحمیدحسینی بودکه 🕋🕌🕋حدود1ماهی میشدبه جبهه بازگشته بود، به خانۀ آیت الله سیدعلی اصغر دستغیب، که سه سال محافظ ایشان بود، تماس تلفنی☎️گرفته ووصیت میکند: من جمعــــه صبـــح، ساعت4شهیــــــدمیشوم. جنازه مرابرای شمامیآورند مراشبانــــــه(دقیقا ساعت 9 شب) تشییع کنید. به غیراز پدر ومادرم و هفت نفرازبچه های سپاه که اسمشان راگفته بود، کسی درمراسم من نباشد. میخواست تشییع جنازه اش مثل حضرت زهـــــــرا(سلام الله علیها) غریبانه باشد. ✅تا این که شهید بزرگوار عبدالحمیدحسینی در مرحله دوم عملیات بیت المقدس آنطوریکه خودش دوست داشت، «باتنی تب دار، لبی تشنه و ترکشی که توی حلقومش خورده بود» 🥀 💘شهید شد. ✅بانام ويادوخاطره اش صلوات میفرستیم اَلّلهُم‌صَلِ عَلی‌مُحَمّدِِ و آل‌ِمُحَمّدِِو‌عَجّل‌فَرَجَهُم ❣❣❣❣❣ اجتماعی حوزه ۳۵۵
✨سهم امروزمون از یاد مولای غریب 💫💫💫💫💫 🔴 غدیر و مهدویت (۲) 🔹 پیام غدیر ترسیم کننده ی دو حکومت علوى و مهدوى تا قیام قیامت است... 🔹 پس در غدیر تصویر دو حکومت با یک محور طراحى شده است. 🔺گویى رسول عالیقدر از نیت منافقان و کافران خبر داشت که چه توطئه‌اى در سر دارند و نخواهند گذاشت سنت نبوى به امامت علوى اتصال یابد. 🔺گویى مى‌بیند که چگونه سنتش به بدعت تبدیل شده و ظلم و ستم جایگزین عدل و قسط خواهد شد و چه ستم و ظلمى که شعله آتش آن تا ظهور زبانه خواهد کشید و کسى جز حضرت مهدى(ارواحنافداه) نخواهد توانست این آتش شعله گرفته از سقیفه را، با آب عدالت مهدوى خاموش کند، 🔹 چرا که «اِذا قامَ الحُجَّةُ سارَ بِسیرَةِ اَمیرِالمُؤمِنینَ عَلِىٍ(علیه سلام)»؛ هنگامى که حضرت مهدى(ارواحنافداه) ظهور کند به مانند سیره امام على(علیه سلام) رفتار مى‌کند. در حقیقت یک هماهنگى و وحدت روش بین این دو امام همام برقرار است.... 🔹 تمام پیام غدیر و ثمره ی رسالت جمیع انبیاء زمینه سازی برای ایجاد حکومت عدل الهی و جهانی برای تمام بشریت است. اجتماعی حوزه ۳۵۵
💢 عصر طلایی هویدا...!😏 🔹«اسدالله عَلَم» در کتاب خاطراتش نوشت: ”در تابستان ۱۳۵۲ بسیاری از انواع مواد غذایی کمیاب شده و اگر هم یافت می‌شد با قیمتی چند ده برابری به فروش می‌رسید. در ماه‌های نخست سال ۵۳ نان هم پیدا نمی‌شد و هویدا همواره اعلام می‌کرد که ما در «عصر طلایی» به‌سر می‌بریم... هویدا هم نخست‌وزیر ماند و گرانی هم ماند! تا اینکه در سال ۵۶ بالاترین رکورد تورم در دهه‌ی ۵۰ به ثبت رسید.“❌ اجتماعی حوزه ۳۵۵
همه می دانیم که این دنیا دنیای نمادها و نشانه ها ست نماد کروات است، دختر بی حجابش، خوش رقصی برای اربابان غربی اش و نماد یک دستمال ساده به اسم چفیه، نماد شرافت، انسانیت، نماد مقاومت. هر دو نگاه هایی را می خرند، هردو توجه هایی را جلب می‌کند، هر دو فالوور های خودشان را دارند. آن یکی نگاه آدمهایی را به دنبالش می کشد که له له دنیای زر و زور و تزویر را می زنند، دنیای نفسانیات و مادیات، دنیای غرب اما این یکی نگاه پسر فاطمه (عج) را به دنبال خود می کشد. این دنیا هر چقدر هم طولانی باشد یک روزی به انتها می رسد و آن روز اهل سعادت و شقاوت ابدی فرصتی برای تغییر و اصلاح ندارند. ✍ یونس اروجی اجتماعی حوزه ۳۵۵
🔰امام رضا علیه السلام: يَوْمُ الصَّفْحِ عَنْ مُذْنِبِي شِيعَةِ أَمِيرِ الْمُؤْمِنِينَ وَ هُوَ يَوْمُ السُّبْقَةِ وَ يَوْمُ إِكْثَارِ الصَّلَاةِ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّد (صلوات الله علیهم) 🔸️غدیر روز چشم‌پوشی (خدا) از شیعیان گنهکار امیرالمومنین علیه‌السلام است و روز مسابقه (و پیشی گرفتن از یکدیگر به سوی بهشت) است و روزی است که باید زیاد بر محمد و آل محمد صلوات فرستاده شود. 📚 اقبال الاعمال ج۲ ص۲۶۰. اجتماعی حوزه ۳۵۵