eitaa logo
همسفر
1.7هزار دنبال‌کننده
1.8هزار عکس
733 ویدیو
205 فایل
همسرداری یک هنره و نیاز ب ذوق و سلیقه و مهارت و تکنیکهای ظریفی داره،که"همسفر" اونا رو بهت یادمیده تا بتونی یه همسرنمونه و شاد باشی❤️ (برای کارگاه ازدواج و همسرداری در خدمتم) ارادتمند:راضیه علی اکبری @aliakbari20 مدرس دانشگاه،روانشناس،کارشناس رسانه
مشاهده در ایتا
دانلود
راه صلح، از جنگ می گذره 🤷‍♂
📚 شاید به جرأت بهترین اثر «جلال آل احمد» باشد. نویسنده‌ای ظلم‌ستیز که واقعیت‌های زندگی را با نظری انتقادی ارائه می‌کند. راوی داستان که از به تنگ آمده است، برای آسودگی خود و داشتن درآمد بیشتر و بی دردسر به دبستان رو می آورد😊
بیداری؟ کسی که میخواهد شب بیدار باشد باید روز هم بیدار باشد و غافل از خدا نباشد. کسانی شب بیدارند که روز بیدار باشند.
منظومه قصیده‌ معروف انتقادی و طنز منسوب به عبید زاکانی است. در این منظومه، گربه‌های کرمان پس از بستن عهد و فریب موشان، عهد خود را می‌شکنند و جنگ بین موشان و گربه‌ها در بیابان‌های فارس درمی‌گیرد. ابتدا لشکر موشان پیروز شده و شاه گربه‌ها را گرفتار می‌کنند اگر داری تو عقل و دانش و هوش بیا بشنو حدیث گربه و موش بخوانم از برایت داستانی که در معنای آن حیران بمانی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
📹 ✏️ شخصیت انسان را می‌توان از روی انتخابش شناخت
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
شکاف دیجیال
شایستگی رهبران دیجیتال
یا گلولهٔ جادویی، نشان‌دهندهٔ اثرات مستقیمی است که رسانه‌ها بر روی مخاطبان می‌گذراند. این نوع نظریه در تبلیغات نازی‌ها در دهه ۱۹۴۰ کارایی داشت. این نظریه، به عنوان یک تئوری گرافیکی، پیام رسانه‌ها را یک گلوله شلیک شده از تفنگ رسانه می‌داند که به بیننده برخورد می‌کند. مطابق این نظریه پیام رسانه به طور مستقیم به مخاطب تزریق می‌شود و مخاطبان کاملاً منفعل‌اند و نمی‌توانند از تأثیر رسانه‌ها بگریزند. نظریهٔ سوزن تزریق می‌گوید پیام‌های ارتباط جمعی بر همهٔ مخاطبان اثرات تقریباً یکسان و قدرتمندی دارد
اما تاثیر گروه های مرجع (رهبران فکری)، از رسانه ها بیشتر است؛ گاهی هم افزایی می کند، گاهی مقابله! هر چقدر سطح سواد و اعتبار گروه های مرجع بیشتر باشد، قدرت مقابله بیشتری با رسانه و جذب مخاطب را دارد🙂
نظریهٔ برساخت‌گرایی اجتماعی پارادایمی است که ریشه در روش‌هایی دارد که افراد و گروه‌ها از طریق آنها در خلق واقعیت ادراکی‌شان مشارکت می‌کنند. این رویکرد به بررسی نحوهٔ به‌وجودآمدن پدیده‌های اجتماعی، نهادینه‌شدن آنها، و تبدیل‌شدن آنها به سنت مورد توافق می‌پردازد. برساخت‌گرایی اجتماعی به‌مثابهٔ یک مداوم درک شده است؛ همان‌طور که واقعیت دائماً از طریق کنش‌های متقابل افراد و دانش آنها از آن واقعیت (باز)تولید می‌شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
«قارقارک‌ها وارد می‌شوند» با موضوع افزایش سواد رسانه ای کودکان زیر ۹ سال: 🌐 https://ketabrah.ir/go/b82753 ⬇ نسخه متنی کتاب: 🌐 https://ketabrah.ir/go/b60945 این کتاب در چهارمین پویش کودکان سایبری توسط پلیس فتا تولید شده
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
اون قدیم بود که آدما رو تو سفر میشناختن الان کافیه فقط یکم بهشون محبت کنی. 🍁
چه باشد پیشه عاشق به جز دیوانگی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
✍عشق به کلمه نیاز دارد. مدتی کوتاه می‌توان به حسِ بی‌کلام اعتماد کرد، اما در دراز مدت، عشقِ بی‌کلام و کلامِ بی عشق دوام نخواهد آورد!💯 📘تصرف عدوانی 👤لنا آندرشون
🚶‍♂وقتی عصبانی هستید؛ راه بروید. قدم زدن بهترین وسیله برای رهایی سریع از عصبانیت است. 💠 با حرکت، هورمون استرس کاهش می یابد و در بدن "اندورفین" «هورمون شادی» آزاد می‌شود. ☺️
چیستی و چرایی کار تشکیلاتی از آن‌جایی که یکی از کارکردهای مهم تشکیلات، تربیت نیرو و کادر است، باید مکانیسم‌های درونی آن به‌صورتی تنظیم شده باشند که امکان عرض اندام افراد را فراهم و متناسب با آن در ایشان توانمندی‌های لازم را ایجاد کند. بر این اساس، تشکیلات را در یک کلام، «عَرصۀ عَرضۀ عُرضه» می‌دانیم. یعنی «عرصه» و میدانی است که انسان‌ها در آن «عُرضه» و استعدادهای خود را «عَرضه» کرده و به نمایش می‌گذارند. از این رهگذر، استعدادها تبدیل به فعلیت‌ها شده و بر توانایی افراد افزوده می‌شود. نتیجۀ این مکانیسم، توانمندشدن و بروز و ظهور پیداکردن برای قرارگرفتن در نقاط کلیدی و حساس جامعۀ اسلامی می‌باشد