فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
کلبه ی کلمات
آبا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
کلبه ی کلمات
کلمه ی آب
ابزار-های-آموزش-تم-1-تا-25-ریاضی-(سری1)-اول-دبستان_Biamoz.com (1).pdf
8.06M
ابزار-های-آموزش-تم-1-تا-25-ریاضی-(سری1)-اول-دبستان
38391410706306.pdf
510.5K
آزمون-مدادکاغذی-تم-1-2-3-4-ریاضی-اول-ابتدایی_
___
👇👇
@hamyari_1
597_Gama.ir_Q_zoGtgI.pdf
186.2K
آزمون ریاضی تا پایان تم چهارم
___
👇👇
@hamyari_1
8137591792.pdf
1.25M
نمونه-سوال-تم-1-تا-5-ریاضی-(سری1)-اول-دبستان_
___
👇👇
@hamyari_1
هدایت شده از کانال دورههای ضمن خدمت
شرح دفتر مدیریت کلاسی
✅جدول شماره ۱
مواد درسی وساعات کار هفتگی
جدولی که با استفاده از آن برنامه کلاسی را تنظیم می کنیم که مواد درسی را با تفکیک پایه وساعت برای آموزگاران مشخص کرده .مثلا:پایه ششم در هفته می تواند3 ساعت قرآن داشته باشد که ما می توانیم در برنامه کلاسی استفاده کنیم.
✅جدول شماره۲
برنامه درسی هفتگی
ابتدا روزهای هفته ،به تفکیک پایه وبعد جلسه که قبلا زنگ اول ودوم داشتیم حالا جلسه اول ودوم داریم . مثلا درس فارسی باشد نوع آموزش حضوری وغیر حضوری بودن آن را می نویسیم .
✅جدول شماره ۳
بودجه بندی برای تدریس دروس
این جدول در اختیار معلم است وتدریس معلم وبودجه بندی ماهانه را در آن وارد می کند .
✅جدول شماره ۴
اسامی دانش آموزان
اسامی دانش آموزان را به ترتیب اطلاعات خواسته شده کامل وارد می کنیم .در ستون علت عدم دسترسی جای کمی گذاشته شده که می توان در پایین صفحه علت ها را نوشت وشماره گذاری کرد وشماره در ستون نوشته شود.ویا بنا بر خلاقیت معلم در این قسمت نوشته می شود.قسمت جدیدی که امسال اضافه شده است مشخصات مسئول پیگیری دروس دانش آموز در منزل است که برای پیگیری یادگیری وانجام تکالیف دانش آموز می توان به او مراجعه کرد. در این قسمت کامل می شود.
✅جدول شماره ۵
شرح حال ویادداشت معلم
در این جدول کلا یک ردیف را به دانش آموز اختصاص داده است .در ابتدا یک کد خواسته که همان شماره دانش آموز در لیست است.نوبت اول ودوم آن مشخص شده است .نوع آموزش حضوری بودن وغیر حضوری مشخص می شود.شرح حال می تواند توصیف عملکرد تربیتی وتحصیلی دانش آموز باشد .با توجه به این که معلم خودش مدیر کلاس است .می تواند دوردیف یا یک ردیف به هر دانش آموز اختصاص بدهد.
✅جدول شماره ۶
ثبت گزارش عملکرد ماهانه دروس
این جدول دارای چند قسمت است وبرای تمام دروس مشخص شده است .که ردیف ونام دانش آموز ،سطح عملکرد، با توجه به آزمون ویا فعالیتی که از دانش آموز خواسته شده، سطح مورد انتظارما بوده وبرآورده شده راوارد می کنیم .سطح عملکرد :در حد انتظار –نزدیک به انتظار –نیاز به تلاش وآموزش دارد. فعالیت ما چگونه بوده است ؟ آزمون بوده ؟ یا دانش آموزحدیثی را خوانده ؟نقاشی کشیده ویافایل صوتی ارسال کرده ویا شعری خوانده ؟.
تمرین وتکلیف به صورت انجام شده وارد می شود.وتوضیحاتی که آموزگار درمورد دانش آموز لازم می داند ،در این قسمت می نویسد.
جدول عملکردشماره 6
برای دانش آموزانی که ایست آموزشی ویا رشد آموزشی داشته اند تکمیل می شود ونیازی نیست تمام دانش آموزان را ثبت کنید.
✅جدول شماره ۷
ثبت گزارش آزمایش درس علوم
این قسمت که به تازگی اضافه شده است . ثبت آزمایشاتی که توسط دانش آموز انجام گرفته چه به صورت حضوری که می توان گروه بندی کرد وبا انجام آزمایش شرح و نتیجه را نوشت .ودر غیر حضوری هم آزمایشاتی که توسط دانش آموزان انحام شده در این قسمت نوشته می شود.
✅جدول شماره ۸
ثبت غیبت دانش آموزان
این جدول ثبت غیبت دانش آموزان وعلت آنهم حتما ثبت شود هم در تدریس حضوری و هم غیر حضوری در
✅جدول شماره ۹
ثبت دیدار با اولیا
این قسمت در سته نوشته است ثبت دیدار ولی پسندیده است که آن را یادداشت کنیم تا از آن به عنوان سند استفاده کنیم.
✅جدول شماره ۱۰
جلسات توجیهی عمومی با اولیا
جلساتی که برگزار می کنید یا به صورت مجازی است ویا به صورت حضوری که در این قسمت به صورت کامل وارد می کنیم .
قسمت یادداشتهای روزانه هم که معلمین یادداشت ها ی مهم آموزشی خود را به طور کلی می توانند بنویسند.
✅جدول شماره ۱۱
ثبت نظر بازدیدکنندگان آموزشی
✅جدول شماره ۱۲
ارزیابی مدیر معاون آموزشی و راهبران آموزشی و تربیتی از دفتر مدیریت کلاس ،که ارزیاب کلاس آن را تکمیل می کند.
قسمت ثبت تجارب آموزشی و تربیتی و همکاران هم پیش بینی شده که همکاران فرصت دارند تا پایان بهمن ماه تجارب ارزشمند خود را به معاونت آموزشی اداره کل ارسال نمایند .
موفق وپایدار باشید .
🍃🍃🌺🌺🍃🍃
✨یک معلم کارآمد کلاسی سازمان یافته دارد
💢 معلمان کارآمد دارای کلاسی مطلوب، سازمان یافته و پربارند و برای فراهم آوردن شرایطی که منجر به رفتار هماهنگ و پربار شود موفق هستند. آنها در احتراز از رفتارهای مشکل زا موفق هستند.
💢 معلمان کارآمد نسبت به آنچه در کلاس ایشان اتفاق می افتد بسیار حساس هستند و قادرند مشکلات را رفع کنند. آنها می توانند به طور همزمان فعالیت های متعددی را برای دانش آموزان خود ترتیب دهند و به این صورت مانع بروز مشکلات انضباطی شوند.
#روش_تدریس
#روانشناسی_تدریس
#معلم_موفق
🌐راهبران آموزشی و تربیتی بروجرد
4_5830431929819728994.pdf
149.3K
🔹️کاربرگ تلفیقی هنر و ریاضی
______________________
👇👇
@hamyari_1
4_5836934415816592495.pdf
161.5K
🔹️کاربرگ آموزش گام به گام نقاشی
چگونه ماهی بکشیم__________________________
👇👇
@hamyari_1
1_1710638620.pdf
983.6K
#_فلشکارت_نگاره_ها
┄┅┄┅✶🌸✶┄┅┄
جهت نصب در کلاس
تکلیف خلاق نشانه آ
سه تصویر که نشانه آ دارد و سه تصویر که نشانه ا دارد نقاشی کن.
#نشانه_آ
__________________
👇👇
@hamyari_1
دستورزی نشانه ب
تلفیق هنر و فارسی
برای نشانه ی ب خیلی فکر کردم که بچه ها با چی پرش کنن که هم جدید و متنوع باشه و هم مرتبط
تا اینکه نتیجش این شد👇
خودم که کلی لذت بردم از دیدن تک تک کارای دانش اموزام
ی حس خوبی داشت💚🍀
#نشانه_ب
__________________
👇👇
@hamyari_1
در رابطه با فلش کارت ها👇
🔴چرا بهتر است خود دانش اموز نقاشی کند؟
👈چون دانش آموز خودش درگیر کار می شه مدام در ذهنش تکرار می کنه مثلا آلبالو نشانه آ دارد.
👈حتی اگر نقاشی دانش اموز ساده باشه خودش تلاش کرده و ارزش بیشتری داره
👈در کلاس درس خیلی دیدم که دانش اموز میگه نمی تونم بکشم
اما همیشه گفتم می تونی و با کمی توضیح و کمی راهنمایی تونسته خودش بکشه
حتی اگر آن تصویر برای ما کمی نامفهوم باشه
ولی همین که خودش تلاش کرده و تونسته اعتماد به نفسش هم بیشتر میشه.
👈اگر به هر دلیلی فلش کارت ها رو خود اولیا کشیدند باز هم بهتره دانش اموز رو درگیر کنند مثلا بگویند رنگ امیزیش را انجام بده
#نشانه_آ
__________________
👇👇
@hamyari_1