فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#ماه_آذر
#کتاب_فارسی
# ی آخر و ای مستقل
نوع فعالیت:
#ساخت_ ابزار_آموزشی
🔰 پایه:اول
🎞 توليد كننده: فاطمه جاهد زیوه
👇
@hamyari_1
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
انگیزه سازی نشانه ز
خانم حاج محمدی کرمان
👇
@hamyari_1
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
نام و نام خانوادگی آموزگار:فاطمه پرورش
نام آموزشگاه:دبستان حاج فداحسین 1
#عنوان_بازی:#بگرد پیداکنند بنداز سبد
#پایه :#اول
#کتاب:#فارسی
#موضوع_درس:#کلمه خوانی
👇
@hamyari_1
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#ماه_آذر
#كتاب_بخوانیم
#فصل_نشانه ها
#صفحه۴۸
نوع فعالیت:
#ساخت_ابزار_آموزشی
#تلفیق علوم_فارسی_ریاضی
🔰پایه:اول
🎞 توليد كننده: ثریا کیانی
👇
@hamyari_1
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#ماه_آذر #فارسی1
#درس_فارسی
نوع فعالیت:
#چالشی
#تلفیق بازی و فارسی
🔰پایه: اول
🎞 توليد كننده: صغری همتی آتشگاه
👇
@hamyari_1
❤️نمونه
🌺 #کاربرگ آموزشی
❤️صدای اول ❤️
❤️ آذر ماه مبارک❤️
💚بفرست برای کسایی که دوستشون دارید
👇
@hamyari_1
❤️نمونه
🌺 #کاربرگ آموزشی
❤️صدای اول ❤️
❤️ آذرماه مبارک❤️
💚بفرست برای کسایی که دوستشون دارید 💚
👇
@hamyari_1
❤️نمونه
🌺 #کاربرگ آموزشی
❤️صدای اول ❤️
❤️ آذرماه مبارک❤️
💚بفرست برای کسایی که دوستشون دارید 💚
👇
@hamyari_1
4_175977441615938615.pdf
404.6K
❤️نمونه
🌺 #تکالیف
❤️ #عددنویسی ❤️
کاربرگی بسیار عالی
❤️ آذرماه مبارک❤️
💚بفرست برای کسایی که دوستشون دارید 💚
👇
@hamyari_1
┈┈••✾•🌿🌺🌿•✾••┈┈
#بازی-یادگیری
🌷☘🌷☘🌷☘🌷☘🌷☘🌷
👧بازی و یادگیری 👦:
اهداف: تقویت جمله سازی، تقویت دقت دیداری، تقویت املا، نوشتن فعال، کسب تجربیات خلاق، تقویت و لذت کار گروهی و یاری رساندن به دوستان
بازی هایی جهت تقویت جمله سازی🌳🌳
در ابتدای دوره ی دبستان که هدف اصلی آن آموزش خواندن و نوشتن فآرسی پایه است،در کنار درس های فارسی(خواندن) و املا ، درسی به نام «جمله نویسی» وجود دارد. هدف از ارایه ی این درس ایجاد توانایی اولیه ی نوشتن فعال در دانش آموزان است. در جمله سازی است که دانش آموزان می نوانند نخستین تجربیات خلاقیت نوشتاری را کسب کنند ، با عنوان جمله های خبری ، پرسشی ، امری ، تعجبی آشنا شوند ، جایگاه انواع مقوله های صرفی مثل : گروه اسمی ، ضمایر و ... را در ساخت جمله بیاموزند و قواعد نحوی موجود در جمله را به طور غیرمستقیم تجربه کنند.
بازی اول :
🔹کلمه ی گمشده :
روی تخته ی رنگی جمله ای را می نویسیم. یکی از بچه ها را انتخاب می کنیم تا پای تخته بیاید و جمله را بخواند و سپس از کلاس خارج شود. بعد از خارج شدن دانش آموز از کلاس یک یا دو کلمه از جمله را پاک می کنیم. از دانش آموزی که بیرون رفته است،می خواهیم که به کلاس بیاید و با دیدن جمله ی ناقص بگوید که چه کلمه یا کلمه هایی پاک شده است. به او به تعداد کلمه هایی که درست گفته است، امتیاز می دهیم. سایر بچه ها هم باید هنگام ورود دانش آموز به کلاس و گفتن جمله او را تشویق نمایند.
بازی دوم :
🔹جمله سازی تخیلی :
در این روش از چند نفر دانش آموز(5 تا 6 نفر) دعوت می کنیم که به کنار تخته ی کلاس بیایند. از نفر اول می خواهیم که به طور دلخواه جمله ای را بگوید و نفر بعدی با گفتن جمله ی دیگر این کار و بازی را ادامه دهد و نفر سوم همین طور. در آخر این بازی دانش آموزان یک داستان تخیلی خلق می کنند که برای آن ها خیلی لذت بخش است.
مثال :
▫️نفر اول : محمد صبح زود از خواب بیدار شد.
▫️نفر دوم :
دست و صورت خود را شست.
▫️نفر سوم :صبحانه اش راخورد. و ...
# بازی-یادگیری
🍃🔸🍃🔸🍃🔸🍃🔸🍃