eitaa logo
کانال همیاری پایه اول (کشوری)
20.2هزار دنبال‌کننده
7.6هزار عکس
6.6هزار ویدیو
5.4هزار فایل
لینک کانال همیاری پایه اول 👇👇 https://eitaa.com/joinchat/3149201624Cce215bc789
مشاهده در ایتا
دانلود
1_255624908585839272.pdf
319.8K
🌸 کاربرگ وآزمون ریاضی و علوم 🌸 ✅ اول ابتدایی 🌨 ☔️ . 👇👇🏽 @hamyari_1
آزمون املا نوبت اول.pdf
121.1K
🚦آزمون املا 🥁اول ابتدایی 🌨 ☔️ . 👇👇🏽 @hamyari_1
پیک_سوال_درس_6_نشانه_ایـ_یـ_ی_ای_فارسی_سری1_اول_دبستان_Biamoz_com.pdf
398.1K
پیک-سوال-درس-6-نشانه-ایـ-یـ-ی-ای-فارسی-(سری1)-اول-دبستان_ 🌨 ☔️ ☃ کانال ابتدایی . 👇👇🏽 @hamyari_1
4_5769508127963612079.pdf
307.6K
🥁کاربرگ فارسی 📚 اول ابتدایی 🌨 ☔️ ☃ کانال ابتدایی . 👇👇🏽 @hamyari_1
آزمون فارسی نوبت اول.pdf
111.4K
🌋آزمون فارسی 💠اول ابتدایی 🌨 ☔️ . 👇👇🏽 @hamyari_1
آزمون ریاضی اول دی ماه.pdf
1.1M
🍒آزمون ماهانه ریاضی 💐اول ابتدایی 🌨 ☔️ . 👇👇🏽 @hamyari_1
45300_Gama.ir_Q_p5vZgQ.pdf
5.03M
نمونه سوالات ریاضی تم ۱ تا ۱۰ 🌨 ☔️ . 👇👇🏽 @hamyari_1
27.37M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
قاعده ی پنهان مثل بیابان آسیاب . 👇👇🏽 @hamyari_1
کارتهای نشانه شاه پوری.pdf
3.96M
فلش کارت نشانه ها دروس کتاب فارسی 🌨 ☔️ . 👇👇🏽 @hamyari_1
هدایت شده از 🌹کانال تبادلات ایتا📌
👇👇 💢 (کشوری) 👇🏿👇🏼👇👇🏾 🌼 گروه همیاری پایه اول (کشوری) https://eitaa.com/joinchat/1020461274Cf1e357e899 🌼🌼 لینک گروه همیاری پایه دوم (کشوری) https://eitaa.com/joinchat/1077805274C349bf8a307 🌼🌼🌼 لینک گروه همیاری پایه سوم(کشوری) https://eitaa.com/joinchat/1082065114C4618656f32 🌼🌼🌼🌼 گروه همیاری پایه چهارم(کشوری) https://eitaa.com/joinchat/1085276378C08cd45f795 🌼🌼🌼🌼🌼 گروه همیاری پایه پنجم(کشوری) https://eitaa.com/joinchat/1089732826Cf7f494cd0b 🌼🌼🌼🌼🌼🌼 گروه همیاری پایه ششم(کشوری) https://eitaa.com/joinchat/1091240154C985a8969a4 🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼 همیاری پایه هفتم(کشوری) https://eitaa.com/joinchat/1108279514C5625bba9ac 🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼 همیاری پایه هشتم(کشوری) https://eitaa.com/joinchat/1125187802C17506cecef 🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼 همیاری پایه نهم(کشوری) https://eitaa.com/joinchat/1409745114C649b086bdf 🌼🌷🌼🌷 گروه همیاری چند پایه ها(کشوری) https://eitaa.com/joinchat/1121255642C4ebf336d45 🌷🌼🌷🌼🌷🌼
کلمات درس 1 تا 4 فارسی اول ابتدایی.pdf
102.7K
کلمات درس ۱ تا ۴ فارسی اول ابتدایی . 👇👇🏽 @hamyari_1
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺 راهبردهای تقویت خواندن در دانش آموزان اختلال یادگیری - وصل نقطه چین (دقت ، هماهنگی چشم و دست ، تقویت دستخط و خوشنویسی) - استفاده از روش چند حسی فرنالد - کامل کردن کلمات ناقص (دقت ، ادراک) - کار با ماز(دقت ، ادراک ، هماهنگی چشم و دست) - پرتاب حلقه (دقت ، هماهنگی چشم و دست) - کپی کردن و نقاشی کردن کلمات وحروف و...(دقت ، ادراک) - تشخیص شکل از زمینه (ادراک) - ترسیم کلمات در فضا (تقویت تجسم فضایی) - پیدا کردن تفاوت در یک سری از کلمات (دقت) - تشخیص شکل از زمینه (ادراک ، دقت) - داستان خوانی (تقویت املا و خواندن ، تقویت درک مطلب) - رمز گردانی(دقت ، هماهنگی چشم و دست) - آموزش مطالب درسی - پیدا کردن کلمات حروف هم صدا با شکل متفاوت (تقویت املا و خواندن ، دقت ، ادراک) - بازی های فکری پومین - پیدا کردن تفاوت ها وتشابهات (دقت) - بازی با دارت (دقت) - پیدا کردن کلمه مورد نظر در متن (دقت) - استفاده از وسایل آموزشی - تمرین روخوانی - جمله سازی با کلمات مشکل (تقویت خواندن ، درک مطلب ، املا ، ادراک) - مینی بسکتبال (هماهنگی چشم و دست ، دقت) - استفاده از حروف مغناطیسی جهت ساختن کلمه (دقت ، ادراک) - خواندن روزنامه (تقویت املا و خواندن ، دقت ، ادراک) - خواندن شعر(حافظه شنوایی) - تمرینات توالی شنیداری (تقویت توالی و حافظه شنوایی) - تمرینات حساسیت شنیداری (دقت و حساسیت  شنیداری ، تقویت املا و خواندن) - تلفظ غلط کلمات توسط کارشناس یا معلم واصلاح تلفظ آن کلمه توسط دانش آموز - استفاده از کارتهای تصویری مختلف (تقویت حافظه دیداری) - تمرین حفظ کردن حروف الفبا(دقت ، حافظه ، توالی ) - ترکیب صدا ها توسط دانش آموز(ساز= س – ا – ز)( تقویت ادراک) - کامل کردن تصویر وبریدن وچسباندن تصاویر(ادراک ، دقت ، هماهنگی چشم و دست) 🍀🌺🍀🌺🍀🌺🍀 . 👇👇🏽 @hamyari_1
💥🌿💥🌿💥🌿💥🌿💥🌿💥🌿 ❎ مشکلات املا در پایه ی اوّل ابتدایی ❎                                                                                                                                                                                                      ⭕️ ۱. اضطراب دانش آموز قبل از املا ⭕️ ۲. نشناختن حروف و صداها ⭕️ ۳. جا گذاشتن کلمه که ممکن است ناشی از علل مختلفی باشد. ⭕️ ۴. جا گذاشتن حروف که با تلفّظ صحیح معلّم و تاکید بر روی صدای جا گذاشته شده قابل حل است. ⭕️ ۵. بچّه ها چیزی را که تلفّظ می کنند می نویسند به همین دلیل توصیه می شود هنگام نوشتن به لب های معلّم نگاه کنند. ⭕️ ۶. جابه جایی حروفی مانند (ص) به جای (س) (ث) در کلمه ها با اجرای مسابقه بین دانش آموزان و به صورت گروهی و پرسش این که  مثلاً در کلمه ی کثیف  اگر چه شکل صدای (ص) یا (س) می دهد ولی با استفاده از بازی های متنوّع می توان این مشکل را کاهش داد. ⭕️ ۷. رعایت نکردن صامت ها و مصوّت ها. در این رابطه با تاکید در بخش کردن و با فاصله خواندن بخش ها کاهش داده می شود. . 👇👇🏽 @hamyari_1