#تدریس_نشانه_( آ ا)
حتما کتاب بنویسیم در کلاس و حضور خودتان توسط بچه ها انجام شود . به نحوه ی نوشتن بچه ها دقت کنید و اشکالاتشان را به آن ها بگویید .وقتی تمرین بنویسیم در خانه انجام می شود شما به اشتباهات دانش آموز پی نخواهید برد .
10- وقتی می بینید که بچه ها چه قدر تشنه ی آموختن هستند و چگونه توانستید ، ابتدای خواندن و نوشتن را به آن ها بیاموزید ، اصلاًخسته نخواهید بود و از آموختن لذت خواهید برد .
____
👇👇
@hamyari_1
#تدریس_نشانه_( آ ا)
برای ارزشیابی پایانی
کلمات درس و روی تابلو را می پرسیم
اگر کلاس هوشمند است از پاور استفاده می کنیم و کلمات که صدای آ ا غیر اول دارند ور پاور آورده ضمن اینکه شکل نشانه آا را قرمز کرده ایم از دانش آموزان می پرسیم
برای تکلیف
تصاویری که شکل صدای آا دارند در برگه قرار داده دانش آموز شکل صدای آا را رنگ کند
و با شکل صدای آا را در وسط و دورادور آن تصویر می گذاریم هر کدام آ داشت به آ اول و هر کدام ا غیر اول داشت به ا غیر اول وصل می کنند
صلوات و شعر پایانی
____
👇👇
@hamyari_1
#تدریس_نشانه- (آ ا )
1- قبل از شروع تدریس ،شکل هایی که مربوط به این نشانه است را به صورت پازل یا فلش کارت آماده کنید .وبا یک پارچ اب وارد کلاس شوید وبه همه ی انهایی که تمایل به خوردن اب دارند با لیوان های مخصوص خودشان اب دهید تا بخورند وبعد از انها بپرسید شما چه چیزی خوردید حتما همه خواهند گفت اب و....
2-حتما بچه ها را به صورت گروهی تقسیم بندی کنید که در کلاس اول هر چه تعدادشان کمتر باشد ،مثلا دو یا سه نفری ،بهتر است .
3- پازل ها را بین بچه ها تقسیم کنید و آن ها را راهنمایی کنید تا بتوانند شکل مورد نظر را آماده کنند.
4- حالا از آن ها بخواهید در مورد شکلی که به دست آورده اند با یکدیگر مشورت کنند.
5- یک نفر از هر گروه گفته هایی که بین اعضای هر گروه رد و بدل شده را برای بچه های دیگر کلاس بازگو نماید.
6- کلمات کلیدی را به خاطر بسپارید و سعی کنید که این کلمات حتما توسط بچه ها گفته شود . مثلا :" بگو عزیزم ، در شکل چه چیزهایی به رنگ آبی می بینی ؟ " جواب خواهد داد : " دریا و ..."
7- هم پایان و هم آغاز بودن یک جفت کلمه را در نگاره ها با بچه ها تمرین کرده اید و الان می توانید در این مورد هم از آن ها سؤال کنید که چه کلماتی شنیدید که هم پایان و هم آغاز هستند .مثل بابا و دریا که هم پایان هستند و روی صدای آخر تأکید نمایید ویا آب و آبی هم آغاز هستند و روی صدای اول تأکید نمایید .تفاوت نگاره ها با نشان ها در این است که شما باید به هنگام تأکید صدای مورد نظر به شکل آن هم اشاره کنید.
8- اصلا لذت اکتشاف را از کودکان نگیرید .فورا اشاره نکنید که "آ" دو شکل دارد و بعد آن را معرفی کنید .بلکه با نشان دادن کارت تصاویرو معرفی شکل مورد نظر ،آن ها را به این موضوع متمرکز نمایید که ببینند ،نشانه ی مورد نظر به چه اشکالی نوشته شده است
____
👇👇
@hamyari_1
4_514429862497222758.pdf
443.5K
#_طرح_درس_سالانه_فارسی
#پایه اول
┄┅┄┅✶🌸✶┄┅
4_6030722141916234539.doc
155.6K
طرح درس فارسی پایه اول ابتدایی با رویکرد ارزشیابی توصیفی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آموزش لوحه شماره ۱۴ و
لوحه۱۴
4_5832705853009955325.pdf
635.4K
📚طرح_درس_روزانه
🎓فارسی_اول_ابتدایی
____
👇👇
@hamyari_1
4_858984340984430699.pdf
338.8K
اهداف درس فارسی کامل
پایه_اول_دبستان
____
👇👇
@hamyari_1
4_6005686129007790301.pdf
426.4K
طرح درس نگاره ۷
____
👇👇
@hamyari_1
18980990755699.pdf
4.94M
#نگارش_کتاب اول دبستان
____
👇👇
@hamyari_1
کتاب کار فارسی اول دبستان.pdf
1.39M
کتاب کار فارسی
____
👇👇
@hamyari_1