کانال تدریس نوین استاد یزدانی .pdf
870.4K
کاربرگ نشانه گ
.➖➖➖➖➖
📌 #کانال_همیاری_کشوری پایه اول
👇👇👇🏿
@hamyari_1
۹. تدریس نوین استاد یزدانی(ایتا)، آزمونک درس ۴ تا ۱۰.pdf
905.9K
آزمونک درس ۴تا ۱۰
.➖➖➖➖➖
📌 #کانال_همیاری_کشوری پایه اول
👇👇👇🏿
@hamyari_1
تدریس نوین استاد یزدانی(ایتا)، آزمون درس ۱ تا ۱۰.pdf
524.4K
آزمون درس ۱تا ۱۰
.➖➖➖➖➖
📌 #کانال_همیاری_کشوری پایه اول
👇👇👇🏿
@hamyari_1
تدریس نوین استاد یزدانی(ایتا)، تکلیف نشانه گ.pdf
62.5K
تکلیف نشانه گ
.➖➖➖➖➖
📌 #کانال_همیاری_کشوری پایه اول
👇👇👇🏿
@hamyari_1
۶. تدریس نوین استاد یزدانی (ایتا)، تکلیف نشانه گ.pdf
344.2K
تکلیف نشانه گ
.➖➖➖➖➖
📌 #کانال_همیاری_کشوری پایه اول
👇👇👇🏿
@hamyari_1
هدایت شده از کانال دورههای ضمن خدمت
❌👇🏼
#مهم_فوری
💢در راستای #عدالت_آموزشی کانال های #فندوق_یار بصورت #رایگان فایل ها و کاربرگ های آموزشی را در اختیار همکاران و دانش آموزان قرار میدهد
🟣کانال های کاربرگ کده #فندوق_یار
👇🏼👇🏽👇🏽👇🏻👇
📕کانال #فندوق_یار پایه اول 👇
https://eitaa.com/joinchat/1946879028Cec262cba67
📕کانال #فندوق_یار پایه دوم👇
https://eitaa.com/joinchat/1944257588C076aa06c9b
📕کانال #فندوق_یار پایه سوم👇
https://eitaa.com/joinchat/1942422580Cc38961564c
📕کانال #فندوق_یار پایه چهارم
👇
https://eitaa.com/joinchat/3074359665C2c250ee9d4
📕کانال #فندوق_یار پایه پنجم👇
https://eitaa.com/joinchat/3075080561C286bf543f0
📕کانال #فندوق_یار پایه ششم👇
https://eitaa.com/joinchat/3075998065Ca7104bd1c4
♨️کانال های 👆🏾کاربرگ کده #فندوق_یار
#کاربرگ 👆🏾❌👆🏾
#آموزشیار
کانال های #فندوق_یار ❌👆🏾 عضو شین یکساعت دیگر پاک میکنم 😍
📝 نکات مهم آموزش نشانه ی اُ استثنا 👇
✅ به دانش آموزان متذکر شوید که
✋نشانه ی جدیدی نیست قبلا هم صداش رو شنیدید و هم شکلش رو دیدید
شکلش 👈 و * صداش 👈 اُ
حالا باید کلمات مهم و کاربردی درس رو بخاطر بسپارید بچه ها
مانند : خوردم خوردی خورد خورشید خوش موز دو و....
✅نشانه ی اُ استثنا با سایر نشانه ها تفاوت دارد.
در آموزش این نشانه باید به موارد زیر توجه داشته باشیم:
1- از بخش و صدا کشی کلمات دارای "اُ " استثنا پرهیز شود.
2- شکل کلی این کلمات باید در حافظه ی بصری دانش آموزان حفظ شود بنابراین نوشتن درشت این کلمات و نصب آن ها در کلاس درس و منزل کمک زیادی به کاهش اشکالات املایی آنان می کند.
3- از گفتن کلمات زیاد و نامانوس در این نشانه باید خودداری گردد.
4- از کلماتی باید املا گفت که دانش آموزان قبلا آن ها را در مشق و جمله سازی به کار برده اند.
5- برای یادگیری آسانتر بهتر است از گروه کلمات برای آموزش استفاده شود. ( مثلا گروه کلمات خود - خود کار - خود نویس - خودم - خودت - خودمان - خودتان - خودشان و یا کلماتی چون :نوک - خوش مزه - خوش آواز - خورشت - خورشید - دو - روشن - موز )..............
✅ فقط سعی شود هر روز دانش آموزان این کلمات را چه در غالب جمله و یا به صورت کلمه نویسی بنویسند تا در حافظه ی بصری آنها قرار گیرد. ودرپایان بایدخدمتتان عرض کنم شیوه ی آموزش کلمات اُاستثنا بصورت کلی آموزی است.
✅ چون ابتدای بسیاری ازکلماتی که با -ُاستثنا نوشته می شوند با( ﺧُ) شروع می شود؛ دانش آموزان سعی می کنند همه ی کلمه ها مثل( خشک،خدا،خرما،خروس و...) رانیزبا -ُ استثنا بنویسند.بنابراین توصیه می شود هنگام گفتن املا ازگفتن این دو نمونه کلمه درمجاورت هم خود داری نمائید....چون یکی از همکارن تاکید داشتند که این کلمات بایدبخش و صداکشی شود باید بگم کاملا غلط هستش و نباید این کلمات بخش و صداکشی شوند.
❌نکات مهم درس ( اُ استثنا)❌
🚫 کلماتی که اُ استثنا دارند بخش و صداکشی نمی شوند.
🚫 در جدول ترکیب ندارند.
🚫 سعی کنید جدول تشخیص را (اُ _ُ)( او _ و ) (واو )( اُ استثنا) رو طراحی کنید و بخونید و توضیح بدید برای دانش آموزان
#نشانه_اُاستثنا
.➖➖➖➖➖
📌 #کانال_همیاری_کشوری پایه اول
👇👇👇🏿
@hamyari_1
مفیدکده اول(ایتا)، اهداف آموزشی نشانه و استثنا.pdf
236K
🌈 اهداف آموزشی نشانه اُ استثنا
#نشانه_اُاستثنا
.➖➖➖➖➖
📌 #کانال_همیاری_کشوری پایه اول
👇👇👇🏿
@hamyari_1