eitaa logo
کانال همیاری پایه اول (کشوری)
20.4هزار دنبال‌کننده
7.6هزار عکس
6.6هزار ویدیو
5.5هزار فایل
لینک کانال همیاری پایه اول 👇👇 https://eitaa.com/joinchat/3149201624Cce215bc789
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تشخیص جایگاه نشانه ز تنرین مرتب کردن کلمات درهم درس ۶ سرباز مدرس:لیلا هادی ارسال از لیلا هادی سال تحصیلی ۱۴۰۰۱۴۰۱ پایه اول ابتدایی بدون اسم و لوگو1⃣ 👇 @hamyari_1
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
# درس ۶ سرباز نشانه ز مدرس:لیلا هادی ارسال از لیلا هادی سال تحصیلی ۱۴۰۰۱۴۰۱ پایه اول ابتدایی بدون اسم و لوگو1⃣ 👇 @hamyari_1
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
# ی آخر و ای مستقل نوع فعالیت: ابزار_آموزشی 🔰 پایه:اول 🎞 توليد كننده: فاطمه جاهد زیوه 👇 @hamyari_1
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
نام و نام خانوادگی آموزگار:فاطمه پرورش نام آموزشگاه:دبستان حاج فداحسین 1 : پیداکنند بنداز سبد : : : خوانی 👇 @hamyari_1
❤️نمونه 🌺 آموزشی ❤️صدای اول ❤️ ❤️ آذر ماه مبارک❤️ 💚بفرست برای کسایی که دوستشون دارید 👇 @hamyari_1
❤️نمونه 🌺 آموزشی ❤️صدای اول ❤️ ❤️ آذرماه مبارک❤️ 💚بفرست برای کسایی که دوستشون دارید 💚 👇 @hamyari_1
❤️نمونه 🌺 آموزشی ❤️صدای اول ❤️ ❤️ آذرماه مبارک❤️ 💚بفرست برای کسایی که دوستشون دارید 💚 👇 @hamyari_1
4_175977441615938615.pdf
404.6K
❤️نمونه 🌺    ❤️ ❤️ کاربرگی بسیار عالی ❤️ آذرماه مبارک❤️ 💚بفرست برای کسایی که دوستشون دارید 💚 👇 @hamyari_1
┈┈••✾•🌿🌺🌿•✾••┈┈ -یادگیری 🌷☘🌷☘🌷☘🌷☘🌷☘🌷 👧بازی و یادگیری 👦: اهداف: تقویت جمله سازی، تقویت دقت دیداری، تقویت املا، نوشتن فعال، کسب تجربیات خلاق، تقویت و لذت کار گروهی و یاری رساندن به دوستان بازی هایی جهت تقویت جمله سازی🌳🌳 در ابتدای دوره ی دبستان که هدف اصلی آن آموزش خواندن و نوشتن فآرسی پایه است،در کنار درس های فارسی(خواندن) و املا ، درسی به نام «جمله نویسی» وجود دارد. هدف از ارایه ی این درس ایجاد توانایی اولیه ی نوشتن فعال در دانش آموزان است. در جمله سازی است که دانش آموزان می نوانند نخستین تجربیات خلاقیت نوشتاری را کسب کنند ، با عنوان جمله های خبری ، پرسشی ، امری ، تعجبی آشنا شوند ، جایگاه انواع مقوله های صرفی مثل : گروه اسمی ، ضمایر و ... را در ساخت جمله بیاموزند و قواعد نحوی موجود در جمله را به طور غیرمستقیم تجربه کنند. بازی اول : 🔹کلمه ی گمشده : روی تخته ی رنگی جمله ای را می نویسیم. یکی از بچه ها را انتخاب می کنیم تا پای تخته بیاید و جمله را بخواند و سپس از کلاس خارج شود. بعد از خارج شدن دانش آموز از کلاس یک یا دو کلمه از جمله را پاک می کنیم. از دانش آموزی که بیرون رفته است،می خواهیم که به کلاس بیاید و با دیدن جمله ی ناقص بگوید که چه کلمه یا کلمه هایی پاک شده است. به او به تعداد کلمه هایی که درست گفته است، امتیاز می دهیم. سایر بچه ها هم باید هنگام ورود دانش آموز به کلاس و گفتن جمله او را تشویق نمایند. بازی دوم : 🔹جمله سازی تخیلی : در این روش از چند نفر دانش آموز(5 تا 6 نفر) دعوت می کنیم که به کنار تخته ی کلاس بیایند. از نفر اول می خواهیم که به طور دلخواه جمله ای را بگوید و نفر بعدی با گفتن جمله ی دیگر این کار و بازی را ادامه دهد و نفر سوم همین طور. در آخر این بازی دانش آموزان یک داستان تخیلی خلق می کنند که برای آن ها خیلی لذت بخش است. مثال : ▫️نفر اول : محمد صبح زود از خواب بیدار شد. ▫️نفر دوم : دست و صورت خود را شست. ▫️نفر سوم :صبحانه اش راخورد. و ... # بازی-یادگیری 🍃🔸🍃🔸🍃🔸🍃🔸🍃