#تم۱
آشپزخانه
مفاهیم =چپ ،راست/بالا ، پایین/ردیف،ستون/جلو،پشت و وسط
مهارت ها = شمارش تا ۵ /چای ریختن /شیر ریختن /شکر ریختن / هم زدن شکر / لقمه گرفتن /میوه برداشتن برای تغذیه در مدرسه /آدرس دادن به قفسه های آشپزخانه مثلا ردیف پایین سومی از سمت راست
تم شناختی= رزق
غذایی که می خوریم رزق و روزی ماست و از طرف خداوند عطا شده است ، پدر و مادر و هر نعمتی رزق و روزی ماست و از طرف خداوند عطا شده است . به خصوص ریاضیاتی که می آموزیم رزق است و خداوند آن را به بشر یاد داده است . آموختن ریاضی را با نام خداوند آغاز می کنیم همان طور که صبحانه را با نام او شروع می کنیم .
@hamyari_1
#تم۱ص۲
اهداف =
شمارش اشیاء تا ۵
تشخیص تفاوت ها و شباهت ها و شمردن شکل های مثل هم .
#صفحه2
#ریاضی
@hamyari_1
♦️ابتدا از دانش آموزان بخواهید تفاوت ها وشباهت های شکل هارا توضیح دهند.
👌اشاره به گوشه ها ولبه ها( ضلع)
🎨سپس به ازای هر یک از شکلهایی که دربالای صفحه می بینند،یک خانه را درجدول(از سمت چپ) باهمان رنگ خودش (هاشور بزند).
@hamyari_1
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅آموزش تصویری #وضو (باشعر):
عزیزانم، قبل از نماز و/خواندنِ قرآن وضو می گیرند...
چه خوب است که کم کم وضو گرفتن را همراه با بزرگ ترهاتمرین کنی😊
@hamyari_1
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آموزش لوحه شماره ۲۰
لوحه۲۰
@hamyari_1
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آموزش لوحه شماره ۱۹
لوحه۱۹
@hamyari_1
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آموزش لوحه شماره ۲۲
لوحه۲۲
@hamyari_1
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آموزش لوحه شماره ۲۱
لوحه۲۱
@hamyari_1
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️دست ورزی با شابلون ( م)
--------------------------------------------
👌یک گردی کوچک؛ ۲ باربیشتر روی گردی نچرخد...
👌در ادامه( یک عصا) که در زیر آن کشیده می شود.
@hamyari_1
جدول_ثبت_فعاليت_هاي_علوم_تجربي_170117001338.pdf
575.4K
جدول ثبت فعالیتهای علوم
تمام پایه ها
@hamyari_1