eitaa logo
کانال همیاری پایه اول (کشوری)
20.2هزار دنبال‌کننده
7.5هزار عکس
6.5هزار ویدیو
5.4هزار فایل
لینک کانال همیاری پایه اول 👇👇 https://eitaa.com/joinchat/3149201624Cce215bc789
مشاهده در ایتا
دانلود
جمع نظام دار.pdf
396.1K
🌺جمع نظامدار کاری از خانم اسفندیاری .. 👇👇🏽 @hamyari_1
4_5882184374476082860.pdf
169.4K
کاربرگ جمع و تفریق با پاسخ های زیر ۱۰ 💟💟💟💟💟💟 کاری از خانم اسفندیاری .. 👇👇🏽 @hamyari_1
45859198151889522226_230120_113951.pdf
181.1K
بازی جمع نظام دار 😍 دانش آموزان باید پروانه هایی که پاسخ جمع روی بال هایشان با عدد نوشته شده روی هر گل برابر است را زیر گل قرار دهند🌺 💟💟💟💟💟💟 کاری از خانم اسفندیاری .. 👇👇🏽 @hamyari_1
سوال خیلی از همکاران ❓ بعضی از دانش آموزان عدد ۲ و ۶ و ۹ را می نویسند علتش چیست؟ چگونه این مشکل را کنم؟ 🔷 پیشنهادی : 🔹این دانش آموزان احتمالا در دارای مشکل می باشند. برای این مورد بچه ها باید:👇 🔺 تمرین کنید مفهوم را خوب یاد بگیرد ، او را گیج نکنید . چپ و راست با هم آموزش داده نشود ، آنقدر راست را کنید تا کاملاً مسلط شود ، بعد خودش می فهمد چپ ، کدام طرف هست. مثلا بگویید: دست راست بالا،دست راست روی سر ، دست راست کمر، دست راست روی لپ و ... 🔺 ، یعنی اندام و بدنش را خوب بشناسد. دست روی بازو ، دست روی ران ، دست به کمر ، دست روی شانه ، دست روی زانو ، دست روی چانه، دست روی گونه، دست روی پیشانی و ... وقتی کاملاً بر جسم و وجود خودش پیدا کند و هوش او تقویت شد ؛ دیگر در جهت یابی ندارد. 🔺 کشیدن و فلش بازی : روی تخته فلش بکشید و بخواهید دست روی هر فلشی گذاشتید به همان طرف با انگشت ، اشاره کند و جهت را ذکر کند 🔺 بکشید و بگویید در جهت فلش ها، آن ها را پر رنگ کن. 📍 : اگر کودک راست دست است ابتدا سمت راست و اگر چپ دست است ابتدا سمت چپ را به وی آموزش دهید . مثلاً این دست که با آن می نویسی دست راست توست پس چشم راست ، گوش راست و پای راست تو هم طرفی هستند که دست راست تو، یعنی دستی که با آن می نویسی هست . در صورتی که در این حد هم مشکل داشت می توانید از یک نشانه مثل ، النگو و یا یک روبان که به دست کودک می بندید ، استفاده کرده و آموزش را ادامه دهید. .. 👇👇🏽 @hamyari_1
مسئولیت پذیری👉🔹🔸 📌 مسئوليت ها را واگذار كنيد🌿🌸 ✍يك دانش آموز در قبال رفتارش هرچه بيشتر احساس مسئوليت كند، نياز كمتري به اعمال مديريت از سوی معلم را خواهد داشت، بنابراين معلمان مي بايست به جمعيت دانش آموزان مسئوليت پذير بيفزايند. اما اغلب معلمان مسئوليت را تنها به آن دسته از دانش آموزاني مي دهند كه قبلا در اين راستا خود را نشان داده اند. اما براي اين كار چه حُسنی وجود دارد؟ بايد به همه اين اجازه تجربه كردن امور را داد تا افراد بيشتری مسئوليت پذير شوند. آموختن مسئوليت پذيری همانند آموختن چيزهای ديگر مستلزم فرآيند آزمون و خطا می باشد. .. 👇👇🏽 @hamyari_1
تمرین اعداد۱۹_۱۱👇 .. 👇👇🏽 @hamyari_1
تمرین و تثبیت اعداد ۱۱ تا ۱۹ با تشکر از همکار خوبم خانم یزدانی .. 👇👇🏽 @hamyari_1 👇👇👇
🔴تلفیق فارسی و ریاضی آمادگی برای درک و حل مساله همراه با روانخوانی کاری از خانم جانی پور عزیز .. 👇👇🏽 @hamyari_1
تکلیف عملکردی آخ که من که عاشق اینجور تمرین هام هم درس باشه هم لذت🤩 ممنون از خانم جانی پور برای طراحیش❤ .. 👇👇🏽 @hamyari_1
4_5918108348523220401.pdf
332K
عدد هایی که جمعشان عدد ۱۱ می شود. .. 👇👇🏽 @hamyari_1
4_5918108348523220402.pdf
329.4K
عدد هایی که جمعشان عدد ۱۲ می شود. .. 👇👇🏽 @hamyari_1
4_5918108348523220403.pdf
329.3K
عدد هایی که جمعشان عدد ۱۳ می شود. .. 👇👇🏽 @hamyari_1
1_2808733700.pdf
436.1K
اینم ی تکلیف عملکردی از جمع ❤طراح خانم جانی پور .. 👇👇🏽 @hamyari_1
4_5922312301167250858.pdf
335.9K
عدد هایی که جمعشان عدد ۱۵ می شود. .. 👇👇🏽 @hamyari_1
4_5922312301167250857.pdf
336.6K
عدد هایی که جمعشان عدد ۱۴ می شود. .. 👇👇🏽 @hamyari_1
4_5922312301167250859.pdf
336.4K
عدد هایی که جمعشان عدد ۱۶ می شود. .. 👇👇🏽 @hamyari_1
4_5922312301167250860.pdf
333.8K
عدد هایی که جمعشان عدد ۱۷ می شود. .. 👇👇🏽 @hamyari_1