هدایت شده از کانال همیاری پایه ششم (کشوری)
#خانوم_معلماا مانتو شلوار های اداری و دانشجویی رو گران نخرید
👈تخفیف ویژه معلمان و دانشجو معلمان #تضمینی
ست اداری فقط 399 هزارتومان❤️🔥
👇👇
https://eitaa.com/joinchat/1914372601C49b435377a
🟪تعداد محدود _ 7 عدد باقی مانده
https://eitaa.com/joinchat/1914372601C49b435377a
وارد شوید👆
31.29M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تدریس فصل_اول 📌اعداد_و_الگوها📃صفحه ۴ 👨🏫 مدرس : میلاد دریانورد
➖➖➖➖➖
📌 #کانال_همیاری_کشوری پایه چهارم
👇👇👇🏿
@hamyari_4
18.42M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تدریس فصل اول صفحه ۴
مبحث ( عدد نویسی) مدرس : میلاد دریانورد
➖➖➖➖➖
📌 #کانال_همیاری_کشوری پایه چهارم
👇👇👇🏿
@hamyari_4
45.05M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🟣#بررسی و تحلیل فارسی کلاس چهارم
📒#درس_اول آفریدگار زیبایی
➖➖➖➖➖
📌 #کانال_همیاری_کشوری پایه چهارم
👇👇👇🏿
@hamyari_4
@MoallemYariR4 پاورپوینت درس 1 فارسی.pptx
8.68M
🔺 پاورپوینت درس اول فارسی چهارم ابتدایی
🔸#درس1 : آفریدگار زیبایی ستایش
➖➖➖➖➖
📌 #کانال_همیاری_کشوری پایه چهارم
👇👇👇🏿
@hamyari_4
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
◀️ فیلم تدریس صندلی صمیمیت فارسی چهارم ابتدایی
🔹 #درس1 : آفریدگار زیبایی
◀️ فیلم تدریس درس اول فارسی چهارم ابتدایی
🔺 تدریس و آموزش درس 1 فارسی چهارم ابتدایی
✏️👈 تدریس و آموزش صفحه 14 فارسی چهارم ابتدایی
✏️👈 تدریس و آموزش صفحه 15 فارسی چهارم ابتدایی
👩🏻🏫👈 مدرس : سرکار خانم مائده کشاورز
➖➖➖➖➖
📌 #کانال_همیاری_کشوری پایه چهارم
👇👇👇🏿
@hamyari_4
11.49M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
◀️ فیلم تدریس شعر خبر داغ فارسی چهارم ابتدایی 🔹 #درس1 : آفریدگار زیبایی
➖➖➖➖➖
📌 #کانال_همیاری_کشوری پایه چهارم
👇👇👇🏿
@hamyari_4
@MoallemYariR4 کاربرگ درس 1 فارسی (03).pdf
1.39M
🔺 کاربرگ درس اول فارسی چهارم ابتدایی
🔸 #درس1 : آفریدگار زیبایی ستایش
🔸 آزمون درس اول فارسی چهارم
➖➖➖➖➖
📌 #کانال_همیاری_کشوری پایه چهارم
👇👇👇🏿
@hamyari_4
➖➖➖➖➖
📌 #کانال_همیاری_کشوری پایه چهارم
👇👇👇🏿
@hamyari_4
هدایت شده از 👇شدیدا توصیه میشود
دوره جامع فنون تدریس نوین
طرح درس نویسی | تکالیف مهارت محور
تولید و محتوا | روش و فنون تدریس
تلفیق بازی و آموزش | اختلالات رفتاری
برنامه ریزی درسی | مدیریت کلاس
👨🏫 همراه تدریس اساتید مجرب
➕ ۲٠ساعت گواهی معتبر آموزش و پرورش📩
هزینه ثبت نام📚۱۵۰ هزار تومان
#تضمین بازگشت وجه در صورت عدم رضایت
جهت ثبت نام کلمه #جامع را به آیدی @alireza_bagheripor ارسال نمایید
هدایت شده از 👇شدیدا توصیه میشود
.
مهر تشویقی و بررسی معلمان 🌈
☺️همه پایه ها همه سلیقه ها
❌تخفیف های ویژه ماه رو از دست ندین
➖قیمت 2⃣ سال قبل | کیفیت عالی ترین
https://eitaa.com/joinchat/1136984571C73504af8eb
وارد شوید 👆
هدایت شده از گام ب گام ششم دبستان
#خانوم_معلماا مانتو شلوار های اداری و دانشجویی رو گران نخرید
👈تخفیف ویژه معلمان و دانشجو معلمان #تضمینی
ست اداری فقط 399 هزارتومان❤️🔥
👇👇
https://eitaa.com/joinchat/1914372601C49b435377a
🟪تعداد محدود _ 7 عدد باقی مانده
https://eitaa.com/joinchat/1914372601C49b435377a
وارد شوید👆
هدایت شده از کانال دورههای ضمن خدمت
#مهم_فوری
✅ثبت نام و انجام #تضمینی دوره های ضمن خدمت💯تا سقف ۲۰۰ ساعت باثبت مستقیم در #پنجم_آبانماه
🔷برون سازمانی ثبت نام از موسسات
🔶ثبت نام و آزمون دوره ی الزامی روخوانی قرآن کریم
🔷ثبت نام و گواهینامه مهارت های هفتگانه (icdl) ثبت ltms نمیشه
#هفتم
💢 برای سفارش انجام دوره به #آیدی زیر پیام دهید.
👇
@lte_ms
هدایت شده از کانال دورههای ضمن خدمت
❌👇🏼
🟣کانال های کاربرگ کده گام به گام
👇🏼👇🏽👇🏽👇🏻👇
📕کانال کاربرگ کده پایه اول 👇
https://eitaa.com/joinchat/2562916661Cec35da0cf9
📕کانال کاربرگ کده پایه دوم👇
https://eitaa.com/joinchat/2563703093C73bf84069a
📕کانال کاربرگ کده پایه سوم👇
https://eitaa.com/joinchat/2564817205C0998995d25
📕کانال کاربرگ کده پایه چهارم
👇
https://eitaa.com/joinchat/2565210421C51eafdfa4f
📕کانال کاربرگ کده پایه پنجم👇
https://eitaa.com/joinchat/2565931317C29846b2335
📕کانال کاربرگ کده پایه ششم👇
https://eitaa.com/joinchat/2566586677Ce270a8af6a
♨️کانال های 👆🏾کاربرگ کده گام ب گام
#کاربرگ 👆🏾❌👆🏾
هدایت شده از کانال دورههای ضمن خدمت
.
👈🏾مهم فوری وزارتی 👉
اطلاعیه شماره 15
استخدام معلم ابتدایی ، راهنمایی ، دبیرستان با هر مدرکی
👇🏽👇🏾
https://eitaa.com/joinchat/1921319557C9f5330333b
❇️ جزییات بیشتردرکانال👆اموراداری
❌👆🏾❌👆🏾❌👆🏾
📌۱۰ اصل مهم برای موفقيت در تدریس:
☑️هر معلمی برای اينكه بتواند تدریسی موفقیت آمیز داشته باشد و كلاس درس را به نحو شايستهای مديريت كند ، لازم است كه نكاتی را به خاطر داشته باشد. آنچه در ذيل ميآيد ۱۰ اصل مهم برای موفقيت معلمان و آموزگاران در كلاس درس است كه حاصل تجربه چندين ساله در اين زمينه است:
🟧احاطه ی كامل معلم به موضوع درس خود: مهم ترين عامل موفقيت معلم اين كه به تمامی جوانب موضوع مورد تدريس خود بطور كامل مسلط و در درس خود صاحب نظر باشد .در صورتی كه معلم اين شرط اساسي را دارا باشد ميتوان اميدوار بود كه تمامی نقايص ديگر را برطرف نمايد و يك معلم موفق باشد.
🟨طرح درس: يك طرح درس خوب و كامل ميتواند موجب تفهيم كامل اساسی مطالب هرموضوع درسی باشد.
🟩ايجاد تمركز حواس در كلاس:چنانچه دانش آموزان در سر كلاس تمركز حواس نداشته باشند نتيجه مورد نظر از درس گرفته نخواهد شد و مطالب بطور گسيخته در ذهنآنان جای ميگيرد.
🟦اقناع همه جانبه دانشآموزان: شاگردان بايد عملا بفهمندكه در روش علمی اثبات هرموضوع احتياج به دليل و رد آن محتاج مثال نقض می باشد و معلم را نمونه كامل در بر خورد منطقی با نظرات وپرسشهاي علمی مختلف بیابند.
🟪ايجاد تحرك وشور و اشتياق بين دانشآموزان و جلب علاقه شديد آنها به درس: اين كار ابتدا با يك طرح درس عالی واجرای موفق آن شروع ميشود و آنگاه با مطرح نمودن كاربردهای درس عجايب مربوط به درس ( بعضی از درسها دارای مطالب قابل توجه وعجيبی هستند كه بيان آنها ميتواند موجب بر انگيخته شدن حس كنجكاوي و شگفت زدگی و جلب علاقه دانش آموزان به درس بشود)مطرح نمودن پرسشهای قابل توجه ودر آخر با دادن تحقيقات در موضوعات مختلف و ارائه كنفرانسها و مقالاتی توسط دانش آموزان ادامه می يابد.
⬛️وادار كردن دانش آموزان به تفكر : گاهی اوقات پاسخ ندادن به بعضی از سوالات و بيان پاسخ به نحوی بسيار دقيق ميتواند موجب افزايش دقت دانش آموزان و ترغيب آنان به تفكر و مداقه بيشتر در درس گردد و بدين ترتيب قوه ابتكار را در آنان تقويت نمايد.
⬜️كنترل تكاليف: در اثر كنترل دقيق تكاليف معلم از ميزان علاقه مندی به درس دقت و سليقه در انجام كارها و حتی روحيات دانشآموز شناخت بسيار خوبی پيدا می كند.
🟫وضع نكردن مقررات دست وپاگير تا جايی كه به اساس تدريس و تفهيم درس لطمه نمیزند: مانند سوال نكردن در ميان درس، چگونه تكليف نوشتن ، چگونه تزئين نمودن دفتر ، چگونه يادداشت برداشتن در سر كلاس ، چند برگ بودن دفتر و از همه مهمتر تحميل نمودن جملات راهحلها و مثالهای كليشهای و از پيش تعيین شده به دانشآموزان كه هر نوعآوری وابتكار را از بين می برد.
🟨پرسشهای كلاسی : پرسشهای عمومی كلاسی كه از مطالب درسی جلسه قبل و يا حداكثر دو جلسه قبل گرفته ميشوند در آموزش درس به شاگردان و آشنا نمودن آنها با نوع سوالات امتحانی بسيار موثر است واضطراب آنها از امتحان را نيز كاهش ميی دهد.
🟧ارزشیابی رسمی: ارزشیابی برای تعيين ميزان كوشش دانشآموزان و همچنين برای تعيين ميزان موفقيت معلم در تفهيم مطالب درسی برگزارمی شود .يك ارزشیابی خوب ميتواند مقدار بسيار زيادی از بار آموزش را نيز به دوش بكشد. بهتر است هر ماه یکبار به صورت ماهانه این امر صورت بگیرد.
┄─┅ 🌸 ✶❃ ⃟░⃟ ❃✶🌸 ┅─
┄─┅ 🌸 ✶❃ ⃟░⃟ ❃✶🌸 ┅─┄
🌼🍃჻
🌸🦋﷽꧁꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭🌺
🍃჻ 🌼🍃
🔴لینک کانال همیاری چهارم کشوری
https://eitaa.com/joinchat/3232956632C84865ea783
🌼🍃჻
🌸🦋꧁꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭🌺
🍃჻🌼🍃
#ارزشیابیکیفی_توصیفی
🔷طراحی آزمون عملکردی (قسمت اول)
📝آزمون عملکردی چیست؟
آزمون عملکردی ، آزمون بسیار معتبری است که تاکید بر فرآیندهای یادگیری فراگیر در سطوح مختلف تحصیلی دارد . استفاده از این شیوه در سنجش دانش آموزان بسیار تازه است و دلیل اصلی توجه به این نوع سنجش را علاقه روز افزون به استفاده از اصول روانشناسی شناختی در کلاس درس و نیاز به پرورش فرآیندهای عالی فکری و مهارت های تفکر انتقادی دانسته اند .
🔍نظریه های شناختی جدید بر جنبه های فکری و خود نظم دهی فراگیر تاکید می کنند . بنابر این امروزه توجه بیشتر معطوف به این است که چگونه فراگیران دانش را تفسیر می کنند و به کار می گیرند تا مسائل پیچیده را حل کنند . این گونه مهارت ها با آزمون های عینی و سنتی مثلا آزمون چند گزینه ای قابل سنجش نیستند . هنگامی که فعالیت های عملی و آزمون های عملکردی جای خود را در برنامه ی سنجش فراگیر باز کند ، به دانش آموز و والدین او این پیام را می دهد که آموخته ها زمانی ارزش دارد که از محدوده ی ذهن خارج شده و در عمل به کار گرفته شود .
🖌برای طراحی آزمون های عملکردی در هر درس و موضوع ابتدا باید شناسنامه و هدف های درس تهیه گردد . سپس با توجه به حدود انتظار معلم از فراگیر ، دانش آموز ایده ها ، راه حل و شیوه ی کار را در برگه ارزشیابی ارائه نماید . سیستم نمره گذاری نیز باید با توجه به معیارهای مورد نظر باشد . مانند : آیا پاسخ در حدود انتظارات و اهداف مورد نظر در سوال هست ؟ آیا نتیجه گیری صحیحی به عمل آمده است ؟ آیا در پاسخ نظم فکری و کاری وجود دارد ؟ آیا دانش آموز به تمام جنبه های مساله توجه نموده است ؟
🖌در تعیین معیارها و میزان نمره در نظر گرفته شده قضاوت معلم و یا حتی در مواردی نظر خود شاگرد نیز مهم می باشد .
🖌شایسته است در تعیین معیارها و سنجش آن ها میزان پیشرفت فراگیر در مقایسه با خودش و سطح توانایی ها و تلاش او در نظر گرفته شود .
┄─┅ 🌸 ✶❃ ⃟░⃟ ❃✶🌸 ┅─┄
┄─┅ 🌸 ✶❃ ⃟░⃟ ❃✶🌸 ┅─┄
🌼🍃჻
🌸🦋﷽꧁꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭🌺
🍃჻ 🌼🍃
🔴لینک کانال همیاری چهارم کشوری
https://eitaa.com/joinchat/3232956632C84865ea783
🌼🍃჻
🌸🦋꧁꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭🌺
🍃჻🌼🍃
#ارزشیابیکیفی_توصیفی
🖌طراحی آزمون عملکردی(قسمت دوم)
🖌هر آزمون عملکردی سه قسمت اصلی دارد
🥇1. تکلیف عملی:
فعالیتی است که معلم برای دانش آموز طراحی می کند،مانند:متن زیر را بخوانید،اشتباهات آن را بیابیدو متن زیر را تصحیح کنید.
🥈2. برگه ارزشیابی:
دانش آموز حاصل فعالیتها و یافته های خود را روی آن نشان می دهد.
🥉3. نمره گذاری:
تهیه معیارهای ارزشیابی ضروری است.زیرا بدون معیارها ارزشیابی فاقد اعتبار است.دانش آموزان از طریق معیارها متوجه می شوند که یک فعالیت عملی خوب باید چگونه باشد.معیارهای سنجش عملکرد باید ملموس و عملی باشد.
⚠️در طراحی آزمون عملکردی به چند نکته باید توجه داشت
1. تهیه شیوه نامه ای که بیانگر مشخصات ،شرایط و ملاک باشد.ملاک عبارت است از معیارهایی برای مقایسه ی عملکرد دانش آموزان و قضاوت در مورد عملکرد آنان.در این شیوه نامه باید شرایط،مقصود،وسایل،مواد و عملکرد مورد انتظار،زمان و…مشخص می شود تا دانش آموز بداند چه کارهایی را با چه کیفیتی باید انجام دهد.
2. مشخص نمودن مهارت ها و دانشی که دانش آموز باید به آن دست یابد.تنظیم جدول مشخصات درس و هدف های درسی ضروری است.
3. آزمون عملکردی باید انگیزه آفرین باشد و سبب بهره گیری از دانش ها و مهارت ها شود.
4. دانش آموزان برای انجام دادن آزمون های عملکردی به ابزارها و منابعی نیاز دارند.معرفی مراکزی برای دسترسی آنان به اطلاعات و وسایل مورد نیاز ضروری است و نتایج مطلوب تری به دنبال خواهد داشت.
5. شرایط را باید سنجید و انتظارات را واقع بینانه برگزید.خرج تراشی،اسراف،زرق و برق گرایی،سرگردان ساختن دانش آموز در کوچه و خیابان سبب بیزاری از آزمون های عملکردی می شود.هدف آزمون های عملکردی،پرورش و سنجش فرآیندهای فکری است.
‼️انواع آزمون ها‼️
۱.آزمون دانشی ( محفوظات دانش آموز سنجیده میشود)
۲.آزمون عملکردی( عملکرد دانش آموز سنجیده می شود)
‼️انواع آزمون دانشی: تشریحی و عینی
‼️انواع آزمون عملکردی: شبیه سازی و واقعی
انجام عملکرد در شرایط شبیه سازی شده : در این آزمون از دانش آموزان خواسته می شود تا در یک موقعیت شبیه سازی شده یا خیالی ، همان اعمالی را انجام دهد که در موقعیتهای واقعی ضروری اند .
✅مثال : انجام وضو در کلاس بدون آب
آزمون عملکردی واقعی:فراگیران در محیط طبیعی سنجش می شوند .
✅مثال : انجام وضو به صورت عملی در وضوخانه ی مدرسه
┄─┅ 🌸 ✶❃ ⃟░⃟ ❃✶🌸 ┅─┄
┄─┅ 🌸 ✶❃ ⃟░⃟ ❃✶🌸 ┅─┄
🌼🍃჻
🌸🦋﷽꧁꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭🌺
🍃჻ 🌼🍃
🔴لینک کانال همیاری چهارم کشوری
https://eitaa.com/joinchat/3232956632C84865ea783
🌼🍃჻
🌸🦋꧁꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭🌺
🍃჻🌼🍃
درسنامه کل فارسی چهارم 1403.pdf
616.5K
🌼🍃჻
🌸🦋﷽꧁꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭🌺
🍃჻ 🌼🍃
🔴لینک کانال همیاری چهارم کشوری
https://eitaa.com/joinchat/3232956632C84865ea783
🌼🍃჻
🌸🦋꧁꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭🌺
🍃჻🌼🍃
1_13499250652.pdf
54K
# جدول ارزش مکانی
قابل پرینت
اعشار هم دارد
#ریاضی چهارم
ــــــــــــــــــــــ
🌼🍃჻
🌸🦋﷽꧁꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭🌺
🍃჻ 🌼🍃
🔴لینک کانال همیاری چهارم کشوری
https://eitaa.com/joinchat/3232956632C84865ea783
🌼🍃჻
🌸🦋꧁꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭🌺
🍃჻🌼🍃
طرح سالانه هدیه.docx
19.9K
🌼🍃჻
🌸🦋﷽꧁꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭🌺
🍃჻ 🌼🍃
🔴لینک کانال همیاری چهارم کشوری
https://eitaa.com/joinchat/3232956632C84865ea783
🌼🍃჻
🌸🦋꧁꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭🌺
🍃჻🌼🍃
185_62554586236928.pdf
416.1K
🌼🍃჻
🌸🦋﷽꧁꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭🌺
🍃჻ 🌼🍃
🔴لینک کانال همیاری چهارم کشوری
https://eitaa.com/joinchat/3232956632C84865ea783
🌼🍃჻
🌸🦋꧁꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭🌺
🍃჻🌼🍃
طرح درس گلی از آسمان.pdf
175.4K
طرح درس گلی از آسمان.pdf
🌼🍃჻
🌸🦋﷽꧁꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭🌺
🍃჻ 🌼🍃
🔴لینک کانال همیاری چهارم کشوری
https://eitaa.com/joinchat/3232956632C84865ea783
🌼🍃჻
🌸🦋꧁꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭🌺
🍃჻🌼🍃
175_60831863098293.pdf
1.05M
سلام وقت بخیر
جزوه فارسی و علوم و مطالعات و هدیه👆
🌼🍃჻
🌸🦋﷽꧁꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭🌺
🍃჻ 🌼🍃
🔴لینک کانال همیاری چهارم کشوری
https://eitaa.com/joinchat/3232956632C84865ea783
🌼🍃჻
🌸🦋꧁꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭🌺
🍃჻🌼🍃
base.apk
25.92M
مدرسه مجازی جهش
🌼🍃჻
🌸🦋﷽꧁꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭🌺
🍃჻ 🌼🍃
🔴لینک کانال همیاری چهارم کشوری
https://eitaa.com/joinchat/3232956632C84865ea783
🌼🍃჻
🌸🦋꧁꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭🌺
🍃჻🌼🍃
197_60831877172722.pdf
2.57M
بانک سوالات هدیه
🌼🍃჻
🌸🦋﷽꧁꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭🌺
🍃჻ 🌼🍃
🔴لینک کانال همیاری چهارم کشوری
https://eitaa.com/joinchat/3232956632C84865ea783
🌼🍃჻
🌸🦋꧁꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭🌺
🍃჻🌼🍃
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#دست ورری گسترده_نویسی
🌼🍃჻
🌸🦋﷽꧁꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭🌺
🍃჻ 🌼🍃
🔴لینک کانال همیاری چهارم کشوری
https://eitaa.com/joinchat/3232956632C84865ea783
🌼🍃჻
🌸🦋꧁꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭🌺
🍃჻🌼🍃