eitaa logo
کانال همیاری پایه چهارم (کشوری)
25.7هزار دنبال‌کننده
3.7هزار عکس
6.3هزار ویدیو
5.7هزار فایل
لینک کانال https://eitaa.com/joinchat/3232956632C84865ea783 🟢لینک گروه همیاری پایه چهارم
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌼🍃჻ 🌸🦋﷽꧁꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭🌺 🍃჻ 🌼🍃 🔴لینک کانال همیاری چهارم کشوری https://eitaa.com/joinchat/3232956632C84865ea783 🌼🍃჻ 🌸🦋꧁꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭🌺 🍃჻🌼🍃
🔥 قابل توجه همکاران،اولیا و دانش آموزان ❇️ بانک آزمون وتکلیف مقطع ابتدایی با هزاران نمونه سوال و انواع تکلیف افتتاح شد. ▫️ دانلود کلیه سوالات پایه اول👇 🌐 Bank azmoon-paye_1 ▫️ دانلود کلیه سوالات پایه دوم👇 🌐 Bank azmoon-paye_2 ▫️دانلود کلیه سوالات پایه سوم👇 🌐 Bank azmoon-paye_3 ▫️ دانلود کلیه سوالات پایه چهارم👇 🌐 Bank azmoon-paye_4 ▫️دانلود کلیه سوالات پایه پنجم👇 🌐 Bank azmoon-paye_5 ▫️ دانلود کلیه سوالات پایه ششم👇 🌐 Bank azmoon-paye_6 🔺 با دسته بندی و تفکیک به صورت درس به درس+پاسخنامه تشریحی ودانلود رایگان🔥👆🏼👆🏽
از الان بفکر آزمون های👆🏾 نوبت اول خودتون باشید ❌👆🏾
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
خلاق و با نشاط داشته باشی حتما عضو این کانال شو 👇🏽👇🏽 https://eitaa.com/joinchat/1921319557C9f5330333b 📌همراه با چالش های جذاب👆🏾
🔴اطلاع رسانی دوره های ضمن خدمت فرهنگیان کلیک کنید @LTEMSS @LTEMSS ❌👆🏾
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🖌عنوان: شیوه نامه جدید تصحیح املا 🧑‍🏫 گردآوری: سعید رازورز 🏘استان: آذربایجان غربی 🏢ناحیه/منطقه: دو ارومیه در شیوه‌نامه ی تصحیح املای فارسی آمده است، تشدید و جدانویسی در املای دانش‌آموزان نمره ندارد. همچنین کاربرد نشانه ی کسره ی اضافه کوچک یا بزرگ یکسان است. در شیوه‌نامه ی گروه زبان و ادب فارسی دفتر تالیف کتاب‌های درسی آمده است با توجه به این که بود و نبود تشدید در شکل املایی کلمات در فارسی تأثیری ندارد، بنابراین تشدید ارزش املایی ندارد و همکاران گرامی نباید نمره‌ای به آن اختصاص دهند یا نمره‌ای به‌خاطر ننوشتن آن از دانش‌آموزان کم‌کنند. در ادامه آمده است: جدا یا پیوسته‌نویسی، نمره ندارد، جدانویسی و پیوسته‌نویسی کلمات مرکب، سلیقه ی رسم‌الخطی است. هر دو شکل نوشتاری این گونه واژه‌ها مانند کتابخانه/ کتاب خانه درست است و نباید برای این تفاوت نوشتاری نمره‌ای از دانش‌آموزان کم شود. همچنین این شیوه‌نامه تأکید دارد: ‌کاربرد نشانه ی کسره ی اضافه ی کوچک یا بزرگ یکسان است. نوشتن کلماتی که در ترکیب آنها از کسره ی اضافه استفاده شده، کوچک یا بزرگ نوشتن این نشانه مانند لانه ی بلبل/ لانهء بلبل، تفاوتی ندارد و نباید از دانش‌آموزان نمره کم کرد. در پایان این شیوه‌نامه نیز چند تذکر خطاب به معلمان داده شده است، هر مورد غلط در کلّ املا هر کلمه، تنها یک‌بار گرفته می‌شود. مثلاً اگر صبر را 3بار «سبر» بنویسد یک‌بار غلط گرفته می‌شود. در موارد کم یا زیاد گذاشتن نقطه و دندانه در کلّ املا 2بار محاسبه خواهد شد. 🌼🍃჻ 🌸🦋﷽꧁꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭🌺 🍃჻ 🌼🍃 🔴لینک کانال همیاری چهارم کشوری https://eitaa.com/joinchat/3232956632C84865ea783 🌼🍃჻ 🌸🦋꧁꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭🌺 🍃჻🌼🍃
33.84M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تدریس صفحه ۳۰ ریاضی چهارم مدرس: آقای حمزه ای .➖➖➖➖➖ 📌 پایه چهارم 👇👇👇🏿 @hamyari_4
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تدریس صفحه ۳۱ ریاضی چهارم مدرس: آقای حمزه ای .➖➖➖➖➖ 📌 پایه چهارم 👇👇👇🏿 @hamyari_4
34.97M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تدریس صفحه ۳۲ ریاضی چهارم مدرس: آقای حمزه ای .➖➖➖➖➖ 📌 پایه چهارم 👇👇👇🏿 @hamyari_4
38.93M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تدریس صفحه ۳۳ ریاضی چهارم مدرس: آقای حمزه ای .➖➖➖➖➖ 📌 پایه چهارم 👇👇👇🏿 @hamyari_4
31.36M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تدریس صفحه ۳۴ ریاضی چهارم مدرس: آقای حمزه ای .➖➖➖➖➖ 📌 پایه چهارم 👇👇👇🏿 @hamyari_4
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
تدریس صفحه ۳۵ ریاضی چهارم مدرس: آقای حمزه ای .➖➖➖➖➖ 📌 پایه چهارم 👇👇👇🏿 @hamyari_4
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
تدریس صفحه ۳۶ ریاضی چهارم مدرس: آقای حمزه ای .➖➖➖➖➖ 📌 پایه چهارم 👇👇👇🏿 @hamyari_4
44.61M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تدریس صفحه ۳۷ ریاضی چهارم مدرس: آقای حمزه ای .➖➖➖➖➖ 📌 پایه چهارم 👇👇👇🏿 @hamyari_4
32.62M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تدریس صفحه ۳۸ ریاضی چهارم مدرس: آقای حمزه ای .➖➖➖➖➖ 📌 پایه چهارم 👇👇👇🏿 @hamyari_4
27.27M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تدریس صفحه ۳۹ ریاضی چهارم مدرس: آقای حمزه ای .➖➖➖➖➖ 📌 پایه چهارم 👇👇👇🏿 @hamyari_4
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📕ریاضی چهارم دبستان 🎥فیلم های تدریس 📋فصل دوم (1)دکتر داودی (مولف کتاب) .➖➖➖➖➖ 📌 پایه چهارم 👇👇👇🏿 @hamyari_4
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📕ریاضی چهارم دبستان 🎥فیلم های تدریس 📋فصل دوم (2) دکتر داودی .➖➖➖➖➖ 📌 پایه چهارم 👇👇👇🏿 @hamyari_4
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📕ریاضی چهارم دبستان 🎥فیلم های تدریس 📋فصل دوم (3) .➖➖➖➖➖ 📌 پایه چهارم 👇👇👇🏿 @hamyari_4
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📕ریاضی چهارم دبستان 🎥فیلم های تدریس 📋فصل دوم (4) .➖➖➖➖➖ 📌 پایه چهارم 👇👇👇🏿 @hamyari_4
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
روخوانی و تدریس درس 3 # (راز نشانه ها) طراح سمیرا ابوالقاسمی .➖➖➖➖➖ 📌 پایه چهارم 👇👇👇🏿 @hamyari_4
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تدریس شعر حفظی روباه و زاغ درس ۳ # طراح سمیرا ابوالقاسمی .➖➖➖➖➖ 📌 پایه چهارم 👇👇👇🏿 @hamyari_4
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تدریس شعر حفظی روباه و زاغ درس ۳ فارسی طراح سمیرا ابوالقاسمی .➖➖➖➖➖ 📌 پایه چهارم 👇👇👇🏿 @hamyari_4