eitaa logo
کانال همیاری پایه چهارم (کشوری)
26.4هزار دنبال‌کننده
3.8هزار عکس
6.5هزار ویدیو
5.8هزار فایل
لینک کانال https://eitaa.com/joinchat/3232956632C84865ea783 🟢لینک گروه همیاری پایه چهارم
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔰 کلمات هم خانواده به کلماتی می‌گویند که از یک ریشه گرفته شده باشند و حرف‌های اصلی آن کلمه در کلمه‌های هم خانواده‌اش پشت سر هم بیاید و از نظر معنایی نیز کلمات به هم نزدیک باشند. سه حرف اصلی “ح ب ب” : حبّ ٬ حبیب ٬ محبوب ٬ حبیبه سه حرف اصلی “ا م ر” : امیر٬ مامور٬ امور ٬ اَمر ٬ اوامر ٬ اُمرا سه حرف اصلی “ج ل ل” : جلیل ٬ مجلل ٬ تجلیل ٬ جلال ٬ جَلاله سه حرف اصلی “و ح د” : وحید ٬ واحد ٬ موحد ٬ توحید ٬ وحدانیت سه حرف اصلی “ح ق ق” : تحقیق ٬ محقق ٬ حقیقت ٬ حقّ ٬ حقوق سه حرف اصلی “ش ر ع” : شرع ٬ مشروع ٬ شریعت ٬ شارع ٬ تَشَرُع سه حرف اصلی “د ر س” : درس ٬ مدرسه ٬ تدریس ٬ مدرّس ٬ دروس سه حرف اصلی “س ج د” : سجده ٬ مسجد ٬ سجود ٬ ساجد ٬ مساجد سه حرف اصلی “ش ر ک” : شرکت ٬ شراکت ٬ شریک ٬ مشرک ٬ شِرک سه حرف اصلی “س ک ن” : مسکن ٬ تسکین ٬ سکنی ٬ سکونت ٬ ساکن عاشق، معشوق، عشق، عشاق و… (ريشه ي فعلي: ع ش ق) كتاب، مكتوب، كتيبه، كاتب، مكتب و… (ريشه ي فعلي: ك ت ب) تابيدن، تابناك، تابش، تابان، مهتاب، تابيده، رفتن، رفتار، رفتني، آم د و رفت، روش، رفت، رونده، برو، روان گويا، گوينده، گفتن، گفت د ل انگيز، دلگير، دل نواز، د ل درد كتا ب فروش، كتا بدار، كتا بخانه رابط – مربوط – ارتباط – ربط عجله – عجول – عاجل و تعجیل تدریس – دروس – مدرس – درس عامل – معمول – عمال – عمل تعلیم – عالم – معلم – معلوم نظر – ناظر- منظور- منتظر- انتظار- منظره- نظارت غفلت ، غافلان ، مغفول ، اغفال ضایت ،‌مرتضی ، رضا ، مرضیه ، راضیه مطمئن : اطمینان ،‌ مطمئنه ،طمئنینه قصه : قصص ،‌ قصه ها تعلیم ،‌عالم ‌،معلم ،تعلم، علم، علوم تحقیر : حقارت ، محقّر ، حقیر تحیّر : حیرت ، متحیّر ،‌حیرت انگیز دوستان ، دوست ، دوستی، دوست دار هوش : هوشیار،باهوش،هوشمند،بی هوش تابش : تابنده – تابان –تابندگي تصوير : تصاوير –مصور – تصور – صورت جمع : جامعه – اجتماع – مجموع – جمعيت – جامع حاصل : تحصيل –محصول – محصل حصول حفظ : حافظ – محفوظ – محافظ – محفظه حس : حساس – محسوس – احساس حركت : حركات : محرك – تحريك – تحرك – متحرك خبر : اخبار – مخبر – مخابره- مخابرات زحمت : مزاحم – مزاحمت – زحمات سفر : مسافر – مسافرت شغل : شاغل – مشغول – اشتغال – مشاغل علم : عالم – معلوم – تعليم – تعلم – معلم/علوم فكر : افكار – متفكر – فكور – تفكر قصد : قاصد – مقصود – مقصد كتاب : مكتوب – كاتب – مكتب كشف : كاشف – اكتشاف – مكتشف اشتياق : شوق – مشتاق – مشوق – تشويق ميلاد : مولود – ولد – ولادت ميراث : ارث – وارث – وراثت – ورثه نظم : ناظم – منظم – تنظيم جز : اجزا – مجزا حق : حقيقت – حقايق – حقوق –حقانيت –تحقيق محل و محله احترام و محترم فعال و فعالیت طفل و اطفال ولی و اولیا فکر و افکار مدرسه و مدارس حال و احوال معروف و معرف صلح و مصالحه محیط و احاطه اختراع و مخترع حفظ ، حافظ محافظ و محافظت نظم ، ناظم منظم و تنظیم عجیب و عجایب خارج ، خروج و مخرج عدل ، عادل و عدالت مسئله و مسائل لحظه و لحظات ضعیف ، ضعف و ضعفا شجاع و شجاعت مرمت و ترمیم صدمه و صدمات معالجه و علاج هاجر ، مهاجر و هجرت منتظر و انتظار غروب ، غرب و مغرب
https://eitaa.com/joinchat/4239000548C5f07af96c4 کانال دست سازه ها و کاردستی ها زیر مجموعه گروه های همیاری کشوری🌹 ❌👆🏾❌👆🏾
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
❌👇🏼 🟣کانال های کاربرگ کده گام به گام 👇🏼👇🏽👇🏽👇🏻👇 📕کانال کاربرگ کده پایه اول 👇 https://eitaa.com/joinchat/2562916661Cec35da0cf9 📕کانال کاربرگ کده پایه دوم👇 https://eitaa.com/joinchat/2563703093C73bf84069a 📕کانال کاربرگ کده پایه سوم👇 https://eitaa.com/joinchat/2564817205C0998995d25 📕کانال کاربرگ کده پایه چهارم 👇 https://eitaa.com/joinchat/2565210421C51eafdfa4f 📕کانال کاربرگ کده پایه پنجم👇 https://eitaa.com/joinchat/2565931317C29846b2335 📕کانال کاربرگ کده پایه ششم👇 https://eitaa.com/joinchat/2566586677Ce270a8af6a ♨️کانال های 👆🏾کاربرگ کده گام ب گام 👆🏾❌👆🏾
تکالیف 👆🏾 در کاربرگ کده همیاری ❌👆🏾
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
ثبت نام و انجام دوره های ضمن خدمت💯تا سقف ۲۰۰ ساعت باثبت مستقیم در 🔷برون سازمانی ثبت نام از موسسات 🔶ثبت نام و آزمون دوره ی الزامی روخوانی قرآن کریم 🔷ثبت نام و گواهینامه مهارت های هفتگانه (icdl) ثبت ltms نمیشه 💢 برای سفارش انجام دوره به زیر پیام دهید. 👇 @lte_ms
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌼🍃჻ 🌸🦋﷽꧁꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭🌺 🍃჻ 🌼🍃 🔴لینک کانال همیاری چهارم کشوری https://eitaa.com/joinchat/3232956632C84865ea783 🌼🍃჻ 🌸🦋꧁꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭🌺 🍃჻🌼🍃
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
کلیپ آموزشی نماز 🌼🍃჻ 🌸🦋﷽꧁꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭🌺 🍃჻ 🌼🍃 🔴لینک کانال همیاری چهارم کشوری https://eitaa.com/joinchat/3232956632C84865ea783 🌼🍃჻ 🌸🦋꧁꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭🌺 🍃჻🌼🍃
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌼🍃჻ 🌸🦋﷽꧁꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭🌺 🍃჻ 🌼🍃 🔴لینک کانال همیاری چهارم کشوری https://eitaa.com/joinchat/3232956632C84865ea783 🌼🍃჻ 🌸🦋꧁꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭🌺 🍃჻🌼🍃
12.82M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🌼🍃჻ 🌸🦋﷽꧁꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭🌺 🍃჻ 🌼🍃 🔴لینک کانال همیاری چهارم کشوری https://eitaa.com/joinchat/3232956632C84865ea783 🌼🍃჻ 🌸🦋꧁꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭🌺 🍃჻🌼🍃
16.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🌼🍃჻ 🌸🦋﷽꧁꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭🌺 🍃჻ 🌼🍃 🔴لینک کانال همیاری چهارم کشوری https://eitaa.com/joinchat/3232956632C84865ea783 🌼🍃჻ 🌸🦋꧁꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭🌺 🍃჻🌼🍃
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌼🍃჻ 🌸🦋﷽꧁꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭🌺 🍃჻ 🌼🍃 🔴لینک کانال همیاری چهارم کشوری https://eitaa.com/joinchat/3232956632C84865ea783 🌼🍃჻ 🌸🦋꧁꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭🌺 🍃჻🌼🍃
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌼🍃჻ 🌸🦋﷽꧁꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭🌺 🍃჻ 🌼🍃 🔴لینک کانال همیاری چهارم کشوری https://eitaa.com/joinchat/3232956632C84865ea783 🌼🍃჻ 🌸🦋꧁꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭🌺 🍃჻🌼🍃
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌼🍃჻ 🌸🦋﷽꧁꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭🌺 🍃჻ 🌼🍃 🔴لینک کانال همیاری چهارم کشوری https://eitaa.com/joinchat/3232956632C84865ea783 🌼🍃჻ 🌸🦋꧁꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭🌺 🍃჻🌼🍃
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌼🍃჻ 🌸🦋﷽꧁꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭🌺 🍃჻ 🌼🍃 🔴لینک کانال همیاری چهارم کشوری https://eitaa.com/joinchat/3232956632C84865ea783 🌼🍃჻ 🌸🦋꧁꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭🌺 🍃჻🌼🍃
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
کلیپ 🌼🍃჻ 🌸🦋﷽꧁꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭🌺 🍃჻ 🌼🍃 🔴لینک کانال همیاری چهارم کشوری https://eitaa.com/joinchat/3232956632C84865ea783 🌼🍃჻ 🌸🦋꧁꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭🌺 🍃჻🌼🍃
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌼🍃჻ 🌸🦋﷽꧁꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭🌺 🍃჻ 🌼🍃 🔴لینک کانال همیاری چهارم کشوری https://eitaa.com/joinchat/3232956632C84865ea783 🌼🍃჻ 🌸🦋꧁꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭🌺 🍃჻🌼🍃
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌼🍃჻ 🌸🦋﷽꧁꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭🌺 🍃჻ 🌼🍃 🔴لینک کانال همیاری چهارم کشوری https://eitaa.com/joinchat/3232956632C84865ea783 🌼🍃჻ 🌸🦋꧁꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭🌺 🍃჻🌼🍃
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
کلیپ 🌼🍃჻ 🌸🦋﷽꧁꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭🌺 🍃჻ 🌼🍃 🔴لینک کانال همیاری چهارم کشوری https://eitaa.com/joinchat/3232956632C84865ea783 🌼🍃჻ 🌸🦋꧁꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭🌺 🍃჻🌼🍃
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
کلیپ 🌼🍃჻ 🌸🦋﷽꧁꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭🌺 🍃჻ 🌼🍃 🔴لینک کانال همیاری چهارم کشوری https://eitaa.com/joinchat/3232956632C84865ea783 🌼🍃჻ 🌸🦋꧁꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭🌺 🍃჻🌼🍃
🌼🍃჻ 🌸🦋﷽꧁꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭🌺 🍃჻ 🌼🍃 🔴لینک کانال همیاری چهارم کشوری https://eitaa.com/joinchat/3232956632C84865ea783 🌼🍃჻ 🌸🦋꧁꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭🌺 🍃჻🌼🍃
ادینه فصل 2.pdf
229.2K
🔹پایه چهارم تکلیف ( ) و 🌼🍃჻ 🌸🦋﷽꧁꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭🌺 🍃჻ 🌼🍃 🔴لینک کانال همیاری چهارم کشوری https://eitaa.com/joinchat/3232956632C84865ea783 🌼🍃჻ 🌸🦋꧁꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭🌺 🍃჻🌼🍃
14.52M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
از قفس 🌼🍃჻ 🌸🦋﷽꧁꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭🌺 🍃჻ 🌼🍃 🔴لینک کانال همیاری چهارم کشوری https://eitaa.com/joinchat/3232956632C84865ea783 🌼🍃჻ 🌸🦋꧁꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭🌺 🍃჻🌼🍃
✨آموزش نوشتن ()✨ تمرين هاي نگارش در كتاب مهارت هاي نوشتاري به پرورش مهارت نوشتن مي پردازند. در صفحه چهارم هر درس فعاليتي با عنوان نگارش گنجانده شده است كه از ابتدا به صورت غير مستقيم به دانش آموزان شيوه ي نوشتن را آموزش مي دهد. اين فعاليت به انشا و نوشتن خلاق و فعال مي پردازد و در پايان كتاب از دانش آموزان انتظار مي رود كه بتوانند يك بند منسجم و زيبا ، با توجه به فعاليت هاي نگارش، بنويسند.   نگارش، به آموزش بندنويسي مي‌پردازد و به تعميق و تجربه‌هاي يادگيري در اين زمينه اختصاص دارد. در اين بخش موارد زير آموزش داده مي‌شود انتخاب موضوع محدود كردن دامنه‌ي موضوع آشنايي با جمله‌ي موضوع نوشتن بند منسجم     ( تعریف بند) : قبل از تعریف بند ابتدا از ملموس شروع می کنیم . تعریف جمله : از چند کلمه درست شده است ، که ارتباط صحیح لفظی ومعنایی داشته باشد. تعریف بند : از چند جمله درست شده است  ، که ارتباط صحیح لفظی ومعنایی داشته باشد. آموزش نوشتن (بند نویسی) ب) موضوعی داده می شود : .1برای موضوع چندکلمه یا تصویر می دهیم . 2 یک کلمه یا تصویر خالی ؟؟؟ 3 .در مورد هرکدام چند جمله بگویند. 4 .هر گروه يك تصویر را انتخاب می کنند. * گفتن و صحبت کردن  مقدمه نوشتن ( محدود کردن موضوع ) موضوع + عبارت محدود کننده (نان انواعی دارد ) تمام جملات بعدی باید در همین مورد بیاید . د) جمله موضوع : اولین جمله بند که معمولاً با تو رفتگی آغاز می شود . مهمترین جمله بند است که جملات بعدی باید در توضیح آن بیاید . در این قسمت جملاتی که به جملات موضوع ربط ندارد شناسایی و حذف وجایگزین می شوند . ه ) قضاوت عملکرد : درس اول: دانش آموز با توجه به تصاوير  جمله بنويسد و آن جمله ها را در كنار هم قرار دهد. (دادن چندموضوع به صورت غير مستقيم، به كمك تصوير) در صفحه‌ي نگارش درس اوّل، دانش‌آموز با شکل ظاهری بند که شامل چند جمله است، آشنا می‌شود. در اين صفحه او به كمك تصاوير، جملاتي را مي‌نويسد كه به هم مرتبط هستند و در ادامه فقط ياد مي‌گيرد كه چند جمله را كنار هم بنويسد و يك متن كوتاه را توليد كند. اين متن كوتاه، شبيه يك بند است. در گام اول، هدف تنها آشنايي با بند از نظر شكل ظاهري است و انتظار بيشتري از دانش‌آموز نداريم. اگر بندي كه نوشته‌اند به لحاظ معنايي منسجم نيست و اشكالاتي دارد، مهم نيست درس دوم: يك گام جلوتر رفته و فراگير به كمك سه تصوير به صورت فرايندي درباره ي يك موضوع يك بند مي نويسد. در فعّالیّت نگارشی این صفحه، دانش‌آموز درباره‌ی موضوع تصاویر جملاتی می‌نویسد که با هم ارتباط دارند و درباره‌ی تصویر توضیح می‌دهند. به عبارت ديگر در درس گذشته، معيار شناخت بند فقط ساختاري بود اما در اين درس، ملاك معنايي نيز اضافه مي‌شود. هدف این است که به کمک تصاویر در نوشته‌ی دانش‌آموزان انسجام ایجاد شود و پراکنده‌گویی اتفّاق نیفتد. درس سوم: تمرين و مرور دو درس گذشته.در اين صفحه پس از دو جلسه تمرين بندنويسي، تعريف بند ارائه مي‌شود. درواقع نوع آموزش به گونه‌اي طراحي شده است كه دانش‌آموزان در عمل به اين معني مي‌رسند. آن‌ها در درس اوّل ملاك ساختاري را آموختند و در درس دوم به ملاك معنايي رهنمون شدند. حالا در درس سوم جمع‌بندي مي‌كنند كه متن به لحاظ ساختاري از چند جمله تشكيل شده است و به لحاظ معنايي اين جملات مرتبط هستند. لازم به ذكر است مطالب داخل كادر به هيچ‌وجه براي حفظ كردن نيست و فقط به هدايت و جمع‌بندي ذهني دانش‌آموز كمك مي‌كند. درس چهارم: تاكيد بر ارتباط جمله هاي يك بند.در نگارش اين درس، هدف اين است كه دانش‌آموزان بند منسجم را از بند غيرمنسجم تشخيص دهند. به اين ترتيب با خواندن دو بند بالاي صفحه و برجسته شدن تفاوت آنها، نتيجه‌گيري مباحث قبلي در ذهن دانش‌آموزان تقويت مي‌شود و در عمل متوجه مي‌شوند كه پراكنده‌گويي سبب مي‌شود كه پيام نويسنده به خواننده منتقل نشود. در ادامه وقتي در پايين صفحه از آنها خواسته مي‌شود كه يك بند بنويسند، توجه مي‌كنند كه نوشته آنها انسجام داشته باشد. درس پنجم: انتخاب موضوع توسط۴ خود دانش آموز بدون كمك گرفتن از تصوير. پس از آشنايي با بند منسجم، بندنويسي به طور جدي‌تر آغاز مي‌گردد. درواقع گويي مباحث گذشته مقدمه‌اي بر آموزش بندنويسي بوده است. گام اول در بندنويسي داشتن موضوع است. موضوع نوشته ، ذهن نويسنده را محدود و متمركز مي‌كند و به اين ترتيب او قادر مي‌گردد بند منسجم بنويسد. داشتن موضوع به عنوان اولين گام در بندنويسي در اين درس برجسته شده است. البته این نکات احتمالا در سال سوم ابتدایی تدریس شده و برای اطلاعات کامل تر شما در اختیار قرار داده شده 🌼🍃჻ 🌸🦋﷽꧁꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭🌺 🍃჻ 🌼🍃 🔴لینک کانال همیاری چهارم کشوری https://eitaa.com/joinchat/3232956632C84865ea783 🌼🍃჻ 🌸🦋꧁꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭🌺 🍃჻🌼🍃
25.25M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎊 آموزش مقایسه کسر ها .➖➖➖➖➖ 📌 پایه چهارم 👇👇👇🏿 @hamyari_4
23.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎊 نشان دادن کسر و عدد مخلوط روی محور .➖➖➖➖➖ 📌 پایه چهارم 👇👇👇🏿 @hamyari_4