eitaa logo
کانال همیاری پایه چهارم (کشوری)
26هزار دنبال‌کننده
4هزار عکس
6.9هزار ویدیو
6.1هزار فایل
لینک کانال https://eitaa.com/joinchat/3232956632C84865ea783 🟢لینک گروه همیاری پایه چهارم
مشاهده در ایتا
دانلود
کانال فصل چهارم.pptx
583.3K
📚پاورپوینت هدیه های آسمانی درس پنجم پایه چهارم .➖➖➖➖➖ 📌 پایه چهارم 👇👇👇🏿 @hamyari_4
Azmoon-Alef-4-Ejtemaei-1-4-free.pdf
640.1K
آزمون مطالعات درس ۱ تا ۴ با پاسخنامه .➖➖➖➖➖ 📌 پایه چهارم 👇👇👇🏿 @hamyari_4
35.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تدریس درس سوم قرآن جلسه چهارم براساس کتاب جدید ۱۴۰۴-۱۴۰۳ .➖➖➖➖➖ 📌 پایه چهارم 👇👇👇🏿 @hamyari_4
49.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تدریس درس سوم قرآن جلسه سوم براساس کتاب جدید ۱۴۰۴-۱۴۰۳ .➖➖➖➖➖ 📌 پایه چهارم 👇👇👇🏿 @hamyari_4
18.64M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
درس پنجم قرآن اول براساس کتاب جدید ۱۴۰۴-۱۴۰۳ .➖➖➖➖➖ 📌 پایه چهارم 👇👇👇🏿 @hamyari_4
6.02M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
درس پنجم قرآن دوم براساس کتاب جدید ۱۴۰۴-۱۴۰۳ .➖➖➖➖➖ 📌 پایه چهارم 👇👇👇🏿 @hamyari_4
9.96M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
درس پنجم قرآن سوم براساس کتاب جدید ۱۴۰۴-۱۴۰۳ .➖➖➖➖➖ 📌 پایه چهارم 👇👇👇🏿 @hamyari_4
9.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
درس پنجم قرآن چهارم براساس کتاب جدید ۱۴۰۴-۱۴۰۳ .➖➖➖➖➖ 📌 پایه چهارم 👇👇👇🏿 @hamyari_4
.➖➖➖➖➖ 📌 پایه چهارم 👇👇👇🏿 @hamyari_4
✍همکار عزیزی پرسیدند: دانش‌آموز من پاسخ هرسوالی را به صورت شفاهی کاملا درست بیان می‌کند و علیرغم اینکه دستش در نوشتن کند نیست نمی‌تواند روی کاغذ پاسخ دهد دلیل این موضوع چیست؟ 📝پاسخ: 📌به نظر می‌رسد که دانش‌آموز عزیز دچار اضطراب از فرایند ارزشیابی است، در زمینه کاهش اضطراب هنگام فرایند ارزشیابی توجه به نکات ذیل ضروری است: ▪️به دانش‌آموزان یادآوری کنیم همواره به خدا توکل کرده و هر کاری را با نام او شروع کنند. ▪️بر توانایی‌های دانش‌آموز تاکید کنیم تا اعتماد به نفس او تقویت شود. ▪️انتظارات خود را با توانایی‌های دانش‌آموز هماهنگ کنیم و از او توقع بیش از حد نداشته باشیم. ▪️تلاش‌های دانش‌آموز برای کسب موفقیت‌های هر چند کوچک را قدر بدانیم و او را تشویق کنیم. ▪️عملکرد دانش‌آموز را با خودش مقایسه کنیم، در صورت پیشرفت او را تشویق کنیم و در غیر اینصورت در صدد علت‌یابی و رفع آن باشیم. ▪️ارزشیابی جزیی از فرآیند آموزش است، آن را عملکرد طبیعی و معمولی آموزش بدانیم و از حساسیت بی‌مورد نسبت به آن بپرهیزیم. ▪️شرایط فیزیکی و عاطفی مناسبی را هنگام فرایند ارزشیابی در کلاس برای دانش‌آموزان فراهم کنیم. ▪️دانش‌آموزان را از ابتدا با نحوه برنامه‌‌ریزی درسی، روش صحیح مطالعه و مرور درس‌ها آشنا نماییم تا هنگام ارزشیابی از انباشته شدن مطالب درسی و اضطراب کاسته شود. ▪️به دانش آموز اطمینان خاطر دهیم که در کنار او خواهیم بود و اگر مشکلی داشت، او را یاری خواهیم کرد. ▪️به دانش‌آموزان یادآور شویم که تمامی تلاش خود را صرف یادگیری درس‌ها نمایند نه کسب امتیاز، زیرا کسانی که فقط برای بدست آوردن امتیاز درس می‌خوانند، مطالب درسی را زودتر فراموش می‌کنند. ▪️با دانش‌آموز به گونه‌ای رفتار کنیم که او بتواند عقاید و نگرانی‌های خود را درباره‌ی ارزشیابی آشکارا بیان کند. ▪️ارزشیابی کلاسی را به همراه خود آ‌ن‌ها بازبینی کنیم تا نقاط ضعف و قوت درسی خود را یافته و در مواردی که ضعف دارند تمرینات بیشتری انجام دهند. ▪️اولیا را توجیه کنید که کسب امتیاز پایین در فرایند ارزشیابی به معنی بد بودن دانش‌آموز نیست. بلکه بدان معناست که فعالیت آن‌ها در آن درس کم بوده و یا مفاهیم اساسی آن درس را نمی‌دانند در نتیجه با تحقیر دانش‌آموز باعث افزایش اضطراب او نشوند بلکه همراهش باشند تا از این اضطراب کاسته شود .‌