29.95M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اینم یک راه حل راحت برای حل کردن جمع با مخرج نابرابر
#فصل_دوم_ریاضی
#مخرج_نابرابر
.➖➖➖➖➖
📌 #کانال_همیاری_کشوری پایه چهارم
👇👇👇🏿
@hamyari_4
۲ آذر ۱۴۰۳
۲ آذر ۱۴۰۳
۲ آذر ۱۴۰۳
🔻#کاربرگ_تساوی_کسرها
تمرینات بیشتر برای صفحات 34 تا 37
.➖➖➖➖➖
📌 #کانال_همیاری_کشوری پایه چهارم
👇👇👇🏿
@hamyari_4
۲ آذر ۱۴۰۳
🔻کاربرگ تساوی و مقایسه کسرها
تمرینات بیشتر برای صفحات 34 تا 37
.➖➖➖➖➖
📌 #کانال_همیاری_کشوری پایه چهارم
👇👇👇🏿
@hamyari_4
۲ آذر ۱۴۰۳
🪧#کاربرگ_تساوی_کسرها
🏷 تمرینات بیشتر برای صفحات 34 تا 37
.➖➖➖➖➖
📌 #کانال_همیاری_کشوری پایه چهارم
👇👇👇🏿
@hamyari_4
۲ آذر ۱۴۰۳
.➖➖➖➖➖
📌 #کانال_همیاری_کشوری پایه چهارم
👇👇👇🏿
@hamyari_4
۲ آذر ۱۴۰۳
🤔 اندر حکایات درس آزاد در فارسی دوره ابتدایی
✍ مهین سلمانی سرگروه کیفیت بخشی ناحیه ۱ ارومیه و استان
💡 تعدادی از همکاران در مورد درس آزاد سوال کردند که توضیح مختصری با روش پیشنهادی خدمت دوستان ارائه شد امیدوارم مثمرثمر واقع گردد.
1️⃣ ابتدا معلم با توجه به عنوان فصل یک موضوع برای درس انتخاب می کند ، مثلا اگر عنوان فرهنگ و هنر باشه میتونه شب یلدا رو به عنوان موضوع درسی که قرار هست نوشته شود انتخاب کند.
2️⃣ سپس دانش آموزان رو گروهبندی میکند و از افراد هر گروه با توجه به خرده موضوع هایی که خود معلم انتخاب کرده ( رسوم آن شب ، تاریخچه ، غذاها و خوراکی هایی که آن شب وجود دارد، چند بیت شعر در مورد این شب و ...)
3️⃣ تحقیق بخواهد تا بچه ها همراه با تصاویر به عنوان تکلیف بیاورند.
4️⃣ فردا معلم از بچه ها می خواهد تا در گروه های دیروزی بنشینند و تحقیق های خود رو به معرض دید همدیگر بگذارند سپس معلم به هر گروه دو برگ کاغذ می دهد و می خواهد که در یکی تصاویری که آورده اند را نصب کنند در برگ دیگر هر کس با اسمش بهترین جمله اش را با هم فکری دوستانش بنویسد و بعد اتمام معلم ورق های نوشته ها را جمع می کند و دست به ویرایش می زند ( معلم باید قبلا جملاتی هم از خود داشته باشد که با توجه به واژه آموزی و نکات دستوری در متن درس بگنجاند یا نوشته های دانش آموزان رو براساس آن تغییر بدهد ) .
در این فاصله که معلم در حال انتخاب جملات و ویراستاری هست از دانش آموزان می خواهد به تصاویر آورده شده از همدیگر و گروه های دیگر نگاه کنند و بحث کنند ( تصویر سازی و تصویر خوانی )
5️⃣ معلم سپس جملات منتخب را روی تخته مینویسد و از دانش آموزان میخواهد چند دقیقه ای برای ویرایش فکر کنند معلم با شنیدن حرف های دانش آموزان و آنچه که خودش ویراستاری کرده در قسمت دیگر تخته شروع به نوشتن بندهای مرتب میکند .
6️⃣ سپس علائم نگارشی را با خواندن دونفر و همفکری سایر شاگردان با رنگ دیگر متمایز می کند .
7️⃣ متن یکبار توسط معلم با لحن مناسب خوانده می شود و سپس در کتاب ها با خودکار مشکی زیبانویسی می شود .
8️⃣ در جلسات بعدی تمرینات با توجه به متن درس و به همان صورت گروهی و تکلیف کار می شود.
🍇 پیشنهاد می شود: ( در آخر یک جشن یلدا کنار سماور و کدو و انار و ... گرفته شود و عکسی از آن جشن در اندازه ۶در ۴ برای همه کپی رنگی گردد که پایین صفحه نوشته های خود بچسبانند).
🎨 در صورت نداشتن این امکان می توانید از خود بچه ها بخواهید با توجه به تصاویری که دیدند برای درس نقاشی بکشند.
🎨 این نقاشی به صورت کم رنگ در بک گراند نیز می تواند کشیده شود و بعد مطالب روی آن نوشته شود.
❗این درس چون هیچ مطلبی برای آن نوشته نشده است و در واقع معلم دست به طراحی آموزشی می زند میتوان یک یا دو جلسه بیشتر زمان ببرد.
♻️ باید دقت کنیم که درس آزاد ؛ در واقع سواد و معلومات یک معلم را در طراحی یک درس به نمایش می گذارد و یادآور این مطلب مهم می باشد که برای تهیه یک درس یک گروه مولف و صاحب نظر بارها دست به تغییر و نقد و تحلیل می زنند تا به انتخاب محتوای مناسب برسند پس کار بسیار با ارزشمند و مشکلی هست و انتظار طراحی آن از معلم می رود نه از دانش آموزان!
🌼🍃჻
🌸🦋﷽꧁꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭🌺
🍃჻ 🌼🍃
🔴لینک کانال همیاری چهارم کشوری
https://eitaa.com/joinchat/3232956632C84865ea783
🌼🍃჻
🌸🦋꧁꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭🌺
🍃჻🌼🍃
۲ آذر ۱۴۰۳
مفیدکده چهارم (ایتا)، تکالیف هفتگی، هفته ۱ آذر.pdf
3.99M
📖 تکالیف هفتگی 👈🏻 هفته اول آذر
📌 ۳۲ صفحه
منبع: کانال معلم یار
#تکلیف_هفتگی_پایه_چهارم
۲ آذر ۱۴۰۳