eitaa logo
کانال همیاری پایه چهارم (کشوری)
25.7هزار دنبال‌کننده
3.7هزار عکس
6.3هزار ویدیو
5.7هزار فایل
لینک کانال https://eitaa.com/joinchat/3232956632C84865ea783 🟢لینک گروه همیاری پایه چهارم
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
کلیپ 🌼🍃჻ 🌸🦋﷽꧁꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭🌺 🍃჻ 🌼🍃 🔴لینک کانال همیاری چهارم کشوری https://eitaa.com/joinchat/3232956632C84865ea783 🌼🍃჻ 🌸🦋꧁꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭🌺 🍃჻🌼🍃
🌼🍃჻ 🌸🦋﷽꧁꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭🌺 🍃჻ 🌼🍃 🔴لینک کانال همیاری چهارم کشوری https://eitaa.com/joinchat/3232956632C84865ea783 🌼🍃჻ 🌸🦋꧁꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭🌺 🍃჻🌼🍃
ادینه فصل 2.pdf
229.2K
🔹پایه چهارم تکلیف ( ) و 🌼🍃჻ 🌸🦋﷽꧁꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭🌺 🍃჻ 🌼🍃 🔴لینک کانال همیاری چهارم کشوری https://eitaa.com/joinchat/3232956632C84865ea783 🌼🍃჻ 🌸🦋꧁꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭🌺 🍃჻🌼🍃
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
از قفس 🌼🍃჻ 🌸🦋﷽꧁꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭🌺 🍃჻ 🌼🍃 🔴لینک کانال همیاری چهارم کشوری https://eitaa.com/joinchat/3232956632C84865ea783 🌼🍃჻ 🌸🦋꧁꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭🌺 🍃჻🌼🍃
✨آموزش نوشتن ()✨ تمرين هاي نگارش در كتاب مهارت هاي نوشتاري به پرورش مهارت نوشتن مي پردازند. در صفحه چهارم هر درس فعاليتي با عنوان نگارش گنجانده شده است كه از ابتدا به صورت غير مستقيم به دانش آموزان شيوه ي نوشتن را آموزش مي دهد. اين فعاليت به انشا و نوشتن خلاق و فعال مي پردازد و در پايان كتاب از دانش آموزان انتظار مي رود كه بتوانند يك بند منسجم و زيبا ، با توجه به فعاليت هاي نگارش، بنويسند.   نگارش، به آموزش بندنويسي مي‌پردازد و به تعميق و تجربه‌هاي يادگيري در اين زمينه اختصاص دارد. در اين بخش موارد زير آموزش داده مي‌شود انتخاب موضوع محدود كردن دامنه‌ي موضوع آشنايي با جمله‌ي موضوع نوشتن بند منسجم     ( تعریف بند) : قبل از تعریف بند ابتدا از ملموس شروع می کنیم . تعریف جمله : از چند کلمه درست شده است ، که ارتباط صحیح لفظی ومعنایی داشته باشد. تعریف بند : از چند جمله درست شده است  ، که ارتباط صحیح لفظی ومعنایی داشته باشد. آموزش نوشتن (بند نویسی) ب) موضوعی داده می شود : .1برای موضوع چندکلمه یا تصویر می دهیم . 2 یک کلمه یا تصویر خالی ؟؟؟ 3 .در مورد هرکدام چند جمله بگویند. 4 .هر گروه يك تصویر را انتخاب می کنند. * گفتن و صحبت کردن  مقدمه نوشتن ( محدود کردن موضوع ) موضوع + عبارت محدود کننده (نان انواعی دارد ) تمام جملات بعدی باید در همین مورد بیاید . د) جمله موضوع : اولین جمله بند که معمولاً با تو رفتگی آغاز می شود . مهمترین جمله بند است که جملات بعدی باید در توضیح آن بیاید . در این قسمت جملاتی که به جملات موضوع ربط ندارد شناسایی و حذف وجایگزین می شوند . ه ) قضاوت عملکرد : درس اول: دانش آموز با توجه به تصاوير  جمله بنويسد و آن جمله ها را در كنار هم قرار دهد. (دادن چندموضوع به صورت غير مستقيم، به كمك تصوير) در صفحه‌ي نگارش درس اوّل، دانش‌آموز با شکل ظاهری بند که شامل چند جمله است، آشنا می‌شود. در اين صفحه او به كمك تصاوير، جملاتي را مي‌نويسد كه به هم مرتبط هستند و در ادامه فقط ياد مي‌گيرد كه چند جمله را كنار هم بنويسد و يك متن كوتاه را توليد كند. اين متن كوتاه، شبيه يك بند است. در گام اول، هدف تنها آشنايي با بند از نظر شكل ظاهري است و انتظار بيشتري از دانش‌آموز نداريم. اگر بندي كه نوشته‌اند به لحاظ معنايي منسجم نيست و اشكالاتي دارد، مهم نيست درس دوم: يك گام جلوتر رفته و فراگير به كمك سه تصوير به صورت فرايندي درباره ي يك موضوع يك بند مي نويسد. در فعّالیّت نگارشی این صفحه، دانش‌آموز درباره‌ی موضوع تصاویر جملاتی می‌نویسد که با هم ارتباط دارند و درباره‌ی تصویر توضیح می‌دهند. به عبارت ديگر در درس گذشته، معيار شناخت بند فقط ساختاري بود اما در اين درس، ملاك معنايي نيز اضافه مي‌شود. هدف این است که به کمک تصاویر در نوشته‌ی دانش‌آموزان انسجام ایجاد شود و پراکنده‌گویی اتفّاق نیفتد. درس سوم: تمرين و مرور دو درس گذشته.در اين صفحه پس از دو جلسه تمرين بندنويسي، تعريف بند ارائه مي‌شود. درواقع نوع آموزش به گونه‌اي طراحي شده است كه دانش‌آموزان در عمل به اين معني مي‌رسند. آن‌ها در درس اوّل ملاك ساختاري را آموختند و در درس دوم به ملاك معنايي رهنمون شدند. حالا در درس سوم جمع‌بندي مي‌كنند كه متن به لحاظ ساختاري از چند جمله تشكيل شده است و به لحاظ معنايي اين جملات مرتبط هستند. لازم به ذكر است مطالب داخل كادر به هيچ‌وجه براي حفظ كردن نيست و فقط به هدايت و جمع‌بندي ذهني دانش‌آموز كمك مي‌كند. درس چهارم: تاكيد بر ارتباط جمله هاي يك بند.در نگارش اين درس، هدف اين است كه دانش‌آموزان بند منسجم را از بند غيرمنسجم تشخيص دهند. به اين ترتيب با خواندن دو بند بالاي صفحه و برجسته شدن تفاوت آنها، نتيجه‌گيري مباحث قبلي در ذهن دانش‌آموزان تقويت مي‌شود و در عمل متوجه مي‌شوند كه پراكنده‌گويي سبب مي‌شود كه پيام نويسنده به خواننده منتقل نشود. در ادامه وقتي در پايين صفحه از آنها خواسته مي‌شود كه يك بند بنويسند، توجه مي‌كنند كه نوشته آنها انسجام داشته باشد. درس پنجم: انتخاب موضوع توسط۴ خود دانش آموز بدون كمك گرفتن از تصوير. پس از آشنايي با بند منسجم، بندنويسي به طور جدي‌تر آغاز مي‌گردد. درواقع گويي مباحث گذشته مقدمه‌اي بر آموزش بندنويسي بوده است. گام اول در بندنويسي داشتن موضوع است. موضوع نوشته ، ذهن نويسنده را محدود و متمركز مي‌كند و به اين ترتيب او قادر مي‌گردد بند منسجم بنويسد. داشتن موضوع به عنوان اولين گام در بندنويسي در اين درس برجسته شده است. البته این نکات احتمالا در سال سوم ابتدایی تدریس شده و برای اطلاعات کامل تر شما در اختیار قرار داده شده 🌼🍃჻ 🌸🦋﷽꧁꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭🌺 🍃჻ 🌼🍃 🔴لینک کانال همیاری چهارم کشوری https://eitaa.com/joinchat/3232956632C84865ea783 🌼🍃჻ 🌸🦋꧁꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭🌺 🍃჻🌼🍃
تدریس درس ۵ علوم: گرما و ماده 👇 .➖➖➖➖➖ 📌 پایه چهارم 👇👇👇🏿 @hamyari_4
35.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🌈 تدریس درس ۵ علوم: گرما و ماده👇 📌پارت ۲ 💢خانم یاسمن عمرانی .➖➖➖➖➖ 📌 پایه چهارم 👇👇👇🏿 @hamyari_4
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تدریسی دیگر ... 🌈 تدریس درس ۵ علوم: گرما و ماده👇 📌پارت ۱ 💢آقای متین اشرف خراسانی .➖➖➖➖➖ 📌 پایه چهارم 👇👇👇🏿 @hamyari_4
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌈 تدریس درس ۵ علوم: گرما و ماده👇 📌پارت ۲ 💢آقای متین اشرف خراسانی .➖➖➖➖➖ 📌 پایه چهارم 👇👇👇🏿 @hamyari_4
49.55M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎊مرور نکات مهم ریاضی فصل اول 🤗 💢 خانم سمیرا ابوالقاسمی .➖➖➖➖➖ 📌 پایه چهارم 👇👇👇🏿 @hamyari_4
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎊مرور نکات مهم ریاضی فصل دوم 😍 📌پارت اول 💢 خانم سمیرا ابوالقاسمی .➖➖➖➖➖ 📌 پایه چهارم 👇👇👇🏿 @hamyari_4
30.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎊مرور نکات مهم ریاضی فصل دوم 😍 📌پارت دوم 💢 خانم سمیرا ابوالقاسمی .➖➖➖➖➖ 📌 پایه چهارم 👇👇👇🏿 @hamyari_4
مفیدکده چهارم (ایتا)، آزمون ریاضی آبان ماه.pdf
181.3K
🌈 آزمون ماهانه ریاضی 👈 آبان ماه .➖➖➖➖➖ 📌 پایه چهارم 👇👇👇🏿 @hamyari_4