فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#تدریس فصل پنجم ریاضی ششم
#مساحت شکل های ترکیبی و گلبرگ به دو روش
#مدرس -ناجی
#تدریس-مجازی
.
👇👇👇🏿
@hamyari_6
40914928094089.pdf
1.16M
فصل سوم اعشار🍭🍫🍭
همراه ازمون و پاسخنامه 🌹
با صلوات و التماس دعا
.
👇👇👇🏿
@hamyari_6
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سوال 2 قسمت ب کاربرگ چهار شنبه
صدرا دهقان پسر خوبم
.
👇👇👇🏿
@hamyari_6
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
کاربا چوب و فلز کاروفناوری ششم
برش و سنباده کاری چوب
جلسه دوم
.
👇👇👇🏿
@hamyari_6
تست زاویه.Resimm.pdf
316.8K
تست زاویه با پاسخنامه تشریحی، صباغی، آق قلا، سطح متوسط
.
👇👇👇🏿
@hamyari_6
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تبدیل واحد سطح از پسرای خوبم😍😍
.
👇👇👇🏿
@hamyari_6
.
🔻اطلاعیه فوری🔻.
🔴 بالاخره با دستور میر کاظمی نگارش #رتبه_بندی دریافت شد و صدور احکام جدید از امروز آغاز شد.
🔻تمامی فرهنگیان جهت مشاهده احکام جدید به میزان ۱تا۵ میلیون تومان روی لینک زیر کلیک کنند
معلمان
کادر اداری
دانشجومعلمان
بازنشستگان
حق التدریس
پاسخنامه_دفتر_کار_ریاضی_ششم_فصل_سوم.pdf
1.59M
پاسخنامه دفتر کار ریاضی فصل ۳
.
👇👇👇🏿
@hamyari_6
4_6032771081834597350.pdf
1.45M
پاسخنامه دفتر کار ریاضی فصل۲
.
👇👇👇🏿
@hamyari_6
پاسخنامه_دفتر_کار_ریاضی_ششم_فصل_چهارم.pdf
1.33M
پاسخنامه دفتر کار ریاضی فصل۴
.
👇👇👇🏿
@hamyari_6
4_6032771081834597353.pdf
2.35M
پاسخنامه دفتر کار ریاضی فصل ۵
فصل هفتم.pdf
898.1K
پاسخنامه دفتر کار ریاضی فصل ۷
.
👇👇👇🏿
@hamyari_6
4_6032771081834597354.pdf
2.55M
پاسخنامه دفتر کار ریاضی فصل ۶
.
👇👇👇🏿
@hamyari_6
سلام و درود
به باور من اگر مثلا در یک کلاس سی نفره تعداد زیادی از دانش اموزان کلماتی مانند:
پرندگان
امیر
سینی
سیب
ایستاد
بیدار
مدادِ امین
را باشتباه بصورت
پرنده گان
امی ر
سی نی
سی ب
ایس تاد
بی دار
مداده امین
می نویسد نباید به توانایی بچه ها شک کرد بلکه باید گفت:
روش معلمش در تدریس و تکلیف دهی و تمرین های کلاسی دچار نقایص اساسی است
باحتمال قوی معلم بشدت جزئی نگر است و بشکل افراطی رو صداکشی متمرکز شده است
باحتمال قوی تکالیف شفاهیش را بر تکالیف کتبی مقدم ندانسته است
احتمالا باندازه کافی فعالیت اموزشی کلاسی مناسب طراحی و اجرا نکرده است
باحتمال قوی تجارب زبانی کافی رو کلمات و جملات کتاب برای دانش اموز ایجاد نکرده است
باحتمال قوی کتب کمک درسی و مافیایی را بر کتاب درسی مقدم دانسته و خود و بچه را با نیات خیرخواهانه گیج کرده است
در اینجا میگوییم معلم دچار «اختلالات یاددهی» است
👉وقتی انگشت اتهام اختلالات یادگیری را بسوی دانش اموزان میگیریم سه انگشت مخفی دیگر رو به خود ما بعنوان معلم و اولیا است
راستی نکند ما مقصریم؟!
🇮🇷زینلی؛ دبستان زنده یاد حاج حسن حدادزاده، ناحیه پنج اصفهان، بهمن 1401
.
👇👇👇🏿
@hamyari_6
🔻🔻🔻🔻🔻🔻
⁉️ تکالیف امتدادی یا بسطی چیست؟
✅ گاهی لازم است دانشآموزان در امتداد موضوعی که یاد گرفتند تجاربی اضافه کسب کنند و دانش فهم و مهارت خود را توسعه دهند یا لازم است دانش خود را در موقعیت های غیر کلاسی و جدید به کار گیرند. فعالیت هایی که با این منظور طراحی می شوند به بسط و توسعه تجارب دانش آموزان منجر میشوند و به لحاظ تربیتی ارزش فراوانی دارند زیرا هدف اساسی تربیت بر این بست و استعلای تجارب استوار است؛ یعنی دانش آموزان باید بتوانند فهم و دانش و توانمندی های خود را توسعه دهند.
تکالیف بسطی امتدادی زمانی ارائه میشوند که دانش آموزان به اهداف یادگیری رسیده اند و شما قصد دارید و یادگیری آن ها را عمق ببخشید. این تکالیف جهت توسعه دانش و ماندگاری یادگیری و آمادگی لازم برای آزمون های عملکردی استفاده می شود.
🔶 مثال ۱:
فرزندم وقتی به خانه رفتی با استفاده از ساعت و به کمک مادرت زمان انجام این کارها را مشخص کن و آنها را بنویس.
نوشتن اعداد یک تا بیست
مسواک زدن
ذوب شدن یک قطعه یخ در لیوان
🔷 مثال ۲:
خفاش و جغد را از این نظر ها مقایسه کن:
نوع رشد کردن/ شکل دهان
📚منبع:
کتاب ارزشیابی کیفی توصیفی(گامی در راستای عدالت آموزشی) _ صفحه ۴۶
__________
#معاونت_آموزش_ابتدایی_استان_اصفهان
📱شبکه شاد:
.
👇👇👇🏿
@hamyari_6