هدایت شده از شوقِدیدارِیـار!
دعوا بر سر کابین کشتی است، نه بر سر نماز. حسین بن علی در عاشورا نماز میخواند، ابن سعد هم نماز میخواند. حسین حج می رفت، بنی امیه هم میرفتند.
عاشورا یعنی بصیرت در شناختن نماز حسینی از نماز یزیدی، مسجد حسینی از مسجد یزیدی حج حسینی از حج یزیدی
- آیینۀ تمامنما
- مرحوم آیتالله حائری شیرازی
20.53M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مستند #برنامه_شیطان
قسمت ۲۰
نفوذ در دولت ها
حقیـقـتـ پنهــان 🇵🇸🖤
مستند #برنامه_شیطان قسمت ۱۹ نبرد مکتبی_شیطان گرایی
قسمت ۱۹ اشتباه بارگذاری شده بود
اصلاح شد✅️
17.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مستند #برنامه_شیطان
قسمت ۲۱
نفوذ در دولت ها ۲
14.05M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مستند #برنامه_شیطان
قسمت۲۲
تضعیف خداباوری
یکی از چالش هایی که توی فضای رسانه باهاش برخورد میکنیم ، سوء استفاده از گراف ِ دانش ِ ذهنیہ👀
خب مسلماً الآن میپرسین که این یعنی چی؟🔍
باید بگم که گراف دانش ذهنی اینجوری عمل میکنه که میتونه با استفاده از بار ِ معنایی ِ کلمات ، حس خاصی رو به ما منتقل کنه ، یه کاری رو خیلی سطحی ، خیلی بد ، خوبتر یا... جلوه بده و توی فهم حقایق برای ما مشکل ایجاد کنه 🌫
- همین اول ِ کار اینم بگم که این گراف ِ دانش ِ ذهنی هم میتونه استفاده ی مثبت داشته باشه و هم استفاده ی منفی🌿
----–––––—— ᎒🌿𓏬 ——–––––----
اللھـم عجـل لولیـڪ الفـرج
بہ حقِ زینـب ڪبـرێ «س»
˺ #ایلیا ˻
˺ #سـواد_رسانہ📱 ˻
「
@iliya_52 」
یه مثال بزنم؟💡
مطمئناً ما نسبت به کلمه ی دزدی احساس خوبی نداریم ؛ درسته؟ و وقتی میگیم فلانی دزده ، یه احساس خیلی بدی نسبت به اون شخص داریم😬
پس اگه با این گزاره مواجه بشیم: «در شب ِ گذشته ، فردی دوتا از آثار باستانی ِ فلان موزه را دزدید.» ، بدون شک یه حس بدی نسبت به این کار و اون فرد پیدا میکنیم که اوه اوه چه خیط...🤕
حالا بیاین فرض کنین که همون گزاره رو اینجوری بخونیم: «در شب ِ گذشته ، فردی دوتا از آثار باستانی ِ فلان موزه را برداشت.»
متوجه شدین چه اتفاقی افتاد؟ 🧮
----–––––—— ᎒🌿𓏬 ——–––––----
اللھـم عجـل لولیـڪ الفـرج
بہ حقِ زینـب ڪبـرێ «س»
˺ #ایلیا ˻
˺ #سـواد_رسانہ📱 ˻
「
@iliya_52 」