eitaa logo
حقیقت مسیحیت صهیونیست
326 دنبال‌کننده
6هزار عکس
4.8هزار ویدیو
77 فایل
بررسی و نقد اخبار، شبهات ،آثار و مفاهیم مرتبط با دین مسیحیت و یهودیت و رفتار پیروان این دو دین و حوادث و رخدادهای مهم کشورهای مسیحی نشین و رژیم اشغالگر صهیونیستی با حضور اساتید مجرب ادیان.
مشاهده در ایتا
دانلود
مسخره ترین اصلاحات😂 👇👇👇 🔸برگزاری در برای نخستین بار دولت سعودی قصد دارد در ادامه تغییرات اجتماعی فرهنگی در این کشور، برای اولین بار در تاریخ عربستان، جشن سال نو میلادی را در منطقه‌ای در شمال ریاض برگزار کند که انتقادات بسیاری را برانگیخته است. 🔴 نماد زمستانی غرب سوار بر شتر نماد بیابانی شرق مطرح شده در عرصه سیاسی معاصر، دقیقا یعنی همین ، یک پدیده ی درهم و برهم و متناقض در همه ی امور پدیده ای از درهم ریزی خرده فرهنگ های ناهمگون مهمان بر بستر فرهنگی_اجتماعی و اصیل جامعه ی میزبان که منجر به سرگردانی مردم میان یک فرهنگ اصیل و همخوان و یک فرهنگ بدون پیشنه و هویت و تربیت نسلی بدون هویت مشخّص میشود. یک اقدام موریانه وار از سوی دشمنان برای استحاله و اضمحلال فرهنگ بومی و جایگزینی فرهنگ وارداتی غرب در طولانی مدّت این تعویض اصالت و در طول زمان ، جوامع میزبان فرهنگ غرب را به مصرف کننده ی متعلقات و محصولات و در نتیجه بینش و اندیشه و علم آن فرهنگ بدل میکند. یعنی در پس خوراندن این "آش شلغم و شوربا" (فرهنگ وارداتی) چند هدف دنبال میشود: 🔸 تغییر بینش و روش جوامع مطابق میل غرب 🔸 سود و منفعت مادی و تسخیر بازار کشورهای میزبان 🔸 وابسته سازی کشورهای هدف در فرهنگ، تولید و حتی تکنولوژی و صنایع ☪✝ @Debate
17.28M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📽کارولین زنی مسیحی در تهران است. گرفتار مشکلی بزرگ میشود. شبی نومید از همه جا،با صلوات خاصه امام رضا از تلویزیون برمیخیزد،سلام میدهد و دست به دعا میشود.فرداصبح خبر میرسد که مشکلش حل شده.... 🌐 @rahyafte_com
✂️برشی از یک کتاب| مافیای اقتصاد صهیونیستی در آمریکا ✍« #پل_فیندلی » در کتاب چه کسی جرأت سخن گفتن دارد؟ می‌نویسد: تأثیر و نفوذ نخست وزیر اسرائیل بر سیاست خارجی آمریکا در #خاورمیانه ، بسیار بیشتر از نفوذ او در کشور خودش است. ✍چهار بانک از پنج بانک بزرگ #آمریکا متعلق به یهودیان است و تنها بانک بزرگی هم که متعلق به ایشان نیست، از آنِ « #راکفلر » است که نزدیکترین مشاور او یک #صهیونیست می‌باشد. ✍ #سینما، تولید شکر، صنایع دخانیات، تولید و فروش آلات موسیقی، داد و ستد طلا و نقره و جواهرات، تجارت حبوبات و غلات، پنبه، صنایع آهن و... از جمله مصادیقی است که در قبضه #يهود است. 📚حسین جعفری موحد، فرمانروایان پنهان 📌بیشتر بخوانیم:👇 🌐kheybar.net/?p=30252 🆔 @KHEYBAR_NET
هدایت شده از خبرگزاری تسنیم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎬 ببینید؛ عملیات رسانه‌ای رویترز علیه ایران 🔺 این اولین بار نیست که خبرگزاری رویترز با به خطر انداختن اعتبار جهانی خود علیه ایران متوسل به #دروغ_بزرگ می‌شود @Tasnimnews
داستان عجیب کاج کریسمس در گرجستان
کاج نوردمن محبوبترین درخت کریسمس اروپاست که ۶۰ درصد از درختان بازار را تشکیل می‌دهد. گلخانه‌ها و نهالستان‌های اروپا دانه‌های این درختان را از منطقه‌ٔ کوهستانی راچا، در جمهوری گرجستان به دست آورده‌اند. در بریتانیا برای هر درخت حدود ۲ متری باید حدود ۵۵ تا ۷۰ پوند (۷۲ تا ۹۲ دلار) بپردازید؛ درحالیکه در گرجستان که این درخت اصلاً بومی آنجاست، قیمت آن حدود چهار برابر است. گرجستان موطن جنگل‌های زیبایی است مانند آباستومانی در جنوب این کشور، این جنگل‌ها مورد هجوم جنگل‌تراش‌های غیرقانونی قرار گرفته بود که درختان را برای چوب یا تقاضای فصلی مشتریان در ایام کریسمس قطع می‌کردند. تا اینکه در سال ۲۰۱۱ به دلیل جنگل‌زدایی‌های شدید، قوانین جدید و جریمه‌های بالاتری برای مقابله با این شرایط تصویب شد. این قوانین جدید هر روز سفت‌و‌سخت‌تر اجرا می‌شود. گشت‌های محیط‌زیست و گروه واکنش سریع در منطقهٔ سامتسخه-جاواختی که پارک ملی آباستومانی هم در آن قرار دارد، از هشت نفر در سال ۲۰۱۳ به بیش از ۶۰ نفر در حال حاضر رسیده است. در ابتدا، این افراد اغلب سرنخ‌ها و گزارش‌هایی ازاعمال غیر‌قانونی پیدا می‌کردند یا در جریان گشت‌زنی‌های خود به این موارد بر‌می‌خوردند اما اکنون این موارد نادر است و آنها برآورد می‌کنند که جنگل‌تراشی غیر‌قانونی کمتر شده باشد. ‌ اکنون، جریمه‌های فروش و حمل غیر‌قانونی درختان قطع شده ۱۲۰۰ لاری برابر با ۴۱۵ پوند برای هر اصله درخت است که مبلغ بالایی در کشوری است که متوسط حقوق ماهانه حدود ۳۶۹ دلار در سال ۲۰۱۸ بوده است. این جریمه به کلی بازار فروش غیر‌قانونی این درختان را برای کریسمس از بین برده است. اگر گرجی‌ها بخواهند درخت کریسمس بخرند، اولین کاری که می‌توانند بکنند این است که به نهالستان محلی بروند البته اگر بتوانند از پس قیمت آن برآیند. آگرومکس دکور، گلخانه و نهالستانی در اطراف تفلیس، پایتخت گرجستان است که به پرورش درختان کاج اختصاص دارد. قیمت هر نهال کاج نوردمن دو‌متری بین ۸۵۰ تا ۱۵۰۰ دلاری (۲۹۴ تا ۵۱۹ دلار) است. برای بعضی افراد، قیمت یک درخت برابر با حقوق یک ماه آنهاست. قیمت‌ها بالاست چون درختان نوردمن خیلی کند رشد می‌کنند: حدود ۱۰ سال طول می‌کشد که درختی حدود دو متر شود. پس از جلوگیری از قطع درختان که باعث شد تقاضا برای خرید قانونی درختان افزایش پیدا کند، خیلی از نهالستان‌های گرجستان شروع به پرورش نهال این درخت کردند اما این درختان هنوز کاملن رشد نکرده‌اند. با توجه به محدودیت میزان نهال‌ها و درختان قانونی نوردمن در داخل کشور، خریداران ناچارند درخت کاج گران‌قیمت وارداتی را بخرند یا سراغ نمونه‌‌های خانگی ارزانتر بروند که چندان هم زیبا و خوش‌بو نیستند. این جریان باعث ایجاد موقعیت عجیب‌ ولی موقتی شده است. گرجستان، کشوری که برای درختان کاج کریسمس مشهور بوده است، دانه‌های این درختان را به کشور‌های مثل دانمارک و لهستان صادر کرده است و سپس درختان را با قیمتی چند برابر دوباره وارد می‌کند. برای مثال، آگرومکس دکور، کاج‌های نوردمن را از لهستان وارد می‌کند، در حالی که منتظر است نهال‌های این درخت در نهالستان خودش رشد کند. این وضعیت برای همیشه ادامه پیدا نخواهد کرد. در پنج سال آینده، وقتی نهال‌ها رشد کنند، دوباره قیمت این درختان به وضعیت عادی باز خواهد گشت. هر چند حتی با کاهش قیمت‌ها هم معلوم نیست قطع درختان گزینهٔ محبوب عموم خانواده‌های گرجی باشد. بسیاری از مردم عمیقاً به پارک‌های ملی و جنگل‌ها اهمیت می‌دهند و با قطع درختان زنده مخالفند. به علاوه این افزایش قیمت ممکن است به محبوبیت و رواج سنتی دیرین کمک کند. چیچیلاکی از شاخه‌های تراشیده شدهٔ گردو یا فندق و با دست به شکل درختان کاج ساخته می‌شود و با میوه‌ها و توت‌های کوچک تزئین می‌شود و برای آذین خانهٔ گرجی‌ها در مراسم کریسمس در ۷ ژانویه استفاده می‌شود. بنا به قوانین اتحاد جماهیر شوروی فروش چیچیلاکی ممنوع شده بود اما این سنت اکنون دوباره زنده شده است. چیچیلاکی در اندازه‌های مختلف ساخته می‌شود و قیمت آن از چند دلار شروع می‌شود که خیلی کمتر از درختان قطع‌شده است. چون در ساختن چیچیلاکی به طور سنتی فقط از شاخه‌های هرس‌شدهٔ درختان استفاده می‌شود، انتخابی سازگارتر با محیط‌ زیست است. منبع: محبت نیوز
11.82M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
شیوه جدید تبلیغ مسیحیت در پوشش خوانندگان خیابانی در تهران
نگاهی کوتاه بر تاریخچه کریمس :تعریف: واژه کریسمس (به انگلیسی: Christmas)، به معنای «مراسم عشای ربانی (مَس) در روز مسیح» است. به عبارتی کریسمس به معنی عشای ربانی روز میلاد مسیح یا روز مسیح ترجمه شده است. این کلمه در حدود سال ۱۰۵۰ میلادی به صورت واژه Christes maesse به معنی «جشن مسیح»، وارد زبان انگلیسی قدیم گردید و محققان معتقدند، گونه کوتاه‌تر آن یعنی Xmas شاید برای نخستین بار در قرن سیزدهم به کار رفته باشد. واژه قدیمیتر «یول» (Yule) احتمالاً از واژة آلمانی" jōl" یا انگلوساکسونی" geōl "که به جشن انقلاب زمستانی اشاره دارد، مشتق شده‌است. واژه‌های متناظر در دیگر زبانها چون، نَویداد (Navidad) در اسپانیایی، ناتاله (Natale) در ایتالیایی و نوئل (Noël) در فرانسوی، همگی معنای «میلاد» را تداعی می‌کنند و واژة آلمانی «وایناختِن» (Weihnachten)، به معنی «شب تقدیس‌شده» برای کریسمس به کار می رود. توضیحات این روز عید مذهبی مسیحیان به مناسبت یادبود تولد (nativity) مسیح است که در 25 دسامبر برگزار می‌شود. کلیساهای کاتولیک روم، کلیساهای پروتستان و اعضای بیشتر کلیساهای ارتدکس کریسمس را روز 25 دسامبر جشن میگیرند ولی برخی از مسیحیان ارتدکس در روسیه ، اوکراین ، سرزمین مقدس ( اورشلیم جایگاه مسیح ) ،جشن کریسمس را در 7 ژانویه می گیرند اما کلیسای ارامنه جشن میلاد مسیح را همراه با تعمید مسیح در روز 6 ژانویه جشن می گیرد. جشن یا فصل کریسمس به مدت 12 روز از 25 دسامبر تا تعمید مسیح در 6 ژانویه در کلیسا ادامه دارد.
هم اکنون این عید همانند عید پاک به عنوان یک عید مذهبی و هم به صورت یک مناسبت غیرمذهبی، شناخته می شود. گرچه عید پاک رسمی‌ترین و مهم‌ترین عید مسیحیت است اما کریسمس با یادآوری تجسم خدا به شکل انسان، از تمام اعیاد دیگر مسیحیان مشهورتر است. مسیحیان عیسی مسیح خدا یی است که لباس جسم پوشید تا مرگ و رنج کشیدن را برای رستگاری، و نجات بشر تجربه کند. بسیاری از مسیحیان ماهیت تلفیقی کریسمس را بر نتابیده، معتقدند ورود آداب خرافی قبل از مسیحیت همانند آیین های مرتبط با خدایان خورشید ایرانی و رومی و مراسم های دیگری که در طول سالیان متمادی به این عید اضافه گردیده، جنبۀ غیردینی آنرا پر رنگ تر ساخته و در سادگی خاص این جشن تحریف ایجاد کرده است. مسیحیان از 4 یک شنبه قبل از کریسمس خود را برای فرا رسیدن آن آماده می کنند که آنرا دوره" ادونت" (Advent) به معنای آمدن می نامند. سال عبادی کلیسای کاتولیک از ابتدای ادونت آغاز می شود. اکثر مسیحیان دنیا اعم از اعضای کاتولیک روم و پروتستان ها گرفته تا گروه عمده از ارتدکس ها 25 دسامبر را روز ولادت مسیح می دانند، ولی برخی از مسیحیان ارتدکس شرقی در روسیه، اوکراین، سرزمین مقدس(ناحیه تاریخی فلسطین) و دیگر مکان ها، به سبب پیروی از گاه شماری یولیانی، جشن کریسمس را در روز 7 ژانویه برپا می دارند. ارتدکس های مشرقی از جمله ارمنیان وابسته به کلیسای حواری 6 ژانویه را روز تولد حضرت عیسی دانسته و همراه با عید تعمید ( سالروز تعمید حضرت عیسی توسط حضرت یحیی) آنرا جشن می گیرند. تاریخچه پژوهشگران درباره سال تولد و روز تولد عیسی علیه السلام احتمالات گوناگونی را مطرح کرده اند که از سال هشتم قبل میلاد تا دوازدهم میلای متغیر است. انجیل متی و لوقا تنها منابعی هستند که به داستان تولد حضرت عیسی پرداخته اند که البته در این روایت ها نیز اختلاف هایی وجود دارد. اناجیل متی باب 2 آیه 1 وانجیل لوقا باب 1 آیه 5 تولد حضرت عیسی را در زمان پادشاهی «هیرودیس کبیر» در منطقه یهودیه که در آن زمان بخشی از سوریه از ایالت های امپراطوری رم بود نام برده اند. انجیل لوقا قیصر روم در آن زمان را اوغسطس می داند که از سال 27 قبل از میلاد تا 14 میلادی حکومت کرد. و«کیرینیوس» را را به عنوان والی سوریه از سال 6 میلادی تا 12 میلادی معرفی می کند. به این ترتیب باید تولد حضرت عیسی در محدوده 6 تا 12 میلادی بوده باشد. علاوه بر این راهب بزرگ ایالت سیتیا «ديونيسيوس اگزیگوس» (م. ۵۵۰ میلادی) در اثر خود به نام «سیکلوس پاسکالیس»، هنگامی که می خواست سال میلاد مسیح را براساس تقویم رومی تعیین کند، به جای انتخاب سال ۷۴۹ رومی (که مبدأ آن سال بنیانگذاری شهر روم است)، به اشتباه سال ۷۵۴ رومی را برای سال میلاد مسیح (یعنی سال اول میلادی) برگزید. متی در انجیل خود تولد عیسی را در ایام هیرودیس پادشاه ذکر می کند. «یوسفیوس» هم در کتاب خود به نام «تاریخ باستان »وقوع خسوفی را در سال ۷۵۰ رومی و پیش از مرگ هیرودیس، گزارش کرده است. از آنجا که کشتار کودکان بیت لحم و فرار یوسف و مریم به مصر پیش از وفات هیرودیس روی داده، لذا می توان نتیجه گرفت که احتمالا مسیح در سال ۷۴۹ رومی یا به عبارتی سال ۵ پیش از تاریخ فعلی، متولد شده است. در انجيل يوحنا 2 : 20 در هنگام بازگو کردن داستان حضور حضرت عیسی در معبد یودیان درایام شروع رسالت خود به هنگام عید فسح از زبان بزرگان یهود آورده که ساختن معبد بزرگ اورشلیم ۴۶ سال به درازا کشیده است. از سویی یوسفوس و «دیوکاسیوس» مورخ رومی، سال ۷۳۳ رومی را به عنوان سال آغاز ساختمان معبد گزارش کرده اند. لذا زمان گفتگوی عیسی و بزرگان یهود باید در سال ۷۷۹ باشد و با توجه به اینکه انجیل لوقا ۳: 23 سن حضرت عیسی را به هنگام شروع رسالتش قریب به ۳۰ ساله بیان کرده در نتیجه با کسر سن عیسی از سال ۷۷۹ رومی، سال ۷۴۹ رومی که همان سال۵ قبل از میلاد است به عنوان سال تولد حضرت عیسی بدست می آید. درباره روز تولد حضرت عیسی نیز اختلاف های زیادی وجود دارد اول اینکه بنابر نقل اناجیل در هنگام تولد حضرت عیسی چوپانان در صحرا مشغول چراندن گوسفندان خود بودند که با توجه به اقلیم منطقه فصل زمستان فصل چرای گوسفندان نیست. کلمنت اسکندرانی از آبای بزرگ کلیسا در قرن سوم میلادی درباره روز تولد حضرت عیسی اقوال مختلفی که در زمان خود رایج بوده است را آورده که عبارت هستند از: 19 آوریل،20 می، 6 ژانویه و 25 دسامبر. خود او 17 نوامبر سال سوم قبل از میلاد را روز تولد حضرت عیسی دانسته است. با توجه به این شواهد، دليلى براينکه اين واقعه در ۲۵ دسامبر رخ داده باشد وجود ندارد. اما این تاریخ از کجا به عنوان زاد روز حضرت عیسی انتخاب شد؟
کلیسای رم، در 335 یا ۳۳۶ ميلادى تصمیم گرفت تا ۲۵ دسامبر که همزمان با روز تولد میترا بود به عنوان روز تولد حضرت عیسی انتخاب کند تا جاى «جشن خورشيد یا میترا» که یک آیین میترائی بود را بگيرد. جشن میترا یا ایزد خورشید از جشن های مهم بازمانده از دوران بت پرستی در روم بود که از 21 تا 31 دسامبر هر سال برگزار می شد. باشکوه ترین روز این ایام، 25 دسامبر یا همان روز تولد میترا بود. دراین روز کاهنان با افروختن آتش همراه با مردم به پایکوبی می پرداختند. این جشن در میان مصریان و ایرانیان باستان نیز رایج بود، حاکمان روم میترا را پشتیبان قدرت قیصر دانسته و آنرا ایزد خورشید شکست ناپذیر می نامیدند. معبد میترا در جای کنونی کلیسای واتیکان واقع شده بود و از مجلل ترین پرستشگاه رم به حساب می آمد بدلیل جایگاه مهم میترا در امپراطوری روم و جشن میلاد او کلیسای رم سعی کرد تا با همسان سازی جشن تولد میترا با میلاد مسیح مردم روم را از ستایش میترا به ستایش مسیح سوق دهد. درنهایت کلیسای روم در سال 451 میلادی در همایش کالسدون برای پایان دادن به برگزاری جشن تولد میترا روز 25 دسامبر را روز تولد عیسی مسیح، خورشید راستین و دادگر تعیین کرد. « کرنز» از مورخان مسیحی در کتاب "سرگذشت مسیحیت در طول تاریخ" به ریشه های جشن میلاد مسیح اشاره کرده و می نویسد :« جشن میلاد مسیح در اواسط قرن چهارم در غرب متداول گردید و زمان برگزاری آن ماه دسامبر تعیین شد یعنی همان زمانی که قبلا بت پرستان جشن خود را برگزار می کردند.» همین شباهت ها باعث شد تا برخی از فرقه های پروتستانی همانند بابتیست ها، کواکر های و پیوریتن ها در ابتدای کار خود، با کریسمس به عنوان یک جشن بت پرستی مخالفت کنند. اما این مخالفت ها به جایی نرسید و در حال حاضر قریب به اکثر فرقه های مسیحی، کریسمس را جشن می گیرند. کليساهاى اوليه شرق( اسکندریه، انطاکیه و کنستانتوپل)، کريسمس و عيد تعمیدرا باهم در ۶ ژانويه جشن مى‌گرفتند. اما از سال 5 میلادی روز 25 دسامبر را به عنوان روز میلاد مسیح پذیرفت. کلیسای کاتولیک 6 ژانویه را روز جشن تعمید یا اپیفانی(Epiphany) قرار داد. برخی از مسیحیان ارتدوکس در روسیه و اوکراین، به سبب پیروی از گاه شماری یولیانی، این رسم را در روز هفتم ژانویه برپا می کنند. در روسیه، فقط کاتولیک ها، ۲۵ دسامبر را جشن می گیرند و تعطیلات ارتدوکس ها از ۳۱ دسامبر تا ۱۰ ژانویه است. در این میان کلیسای حواری ارمنی همچنان جشن میلاد و روز تعمید را در روز6ژانویه برگزار می کند. آداب و رسوم امروزه بین 25 دسامبر تا 6 ژانویه را ایام کریسمس می نامند. روز سال نو میلادی ( اول ژانویه) در میانه این ایام قرار می گیرد حضور در کلیسا در روز کریسمس برای مسیحیان، امری مرسوم است. سوزاندن کُندر به نشانه نیایش، دعای خیر و تطهیر، مراسم پخش نان مقدس توسط کشیش برای روزه داران، تبرک آب و جمع آوری کمک های نقدی برای نیازمندان و برگزاری آیین عشای ربانی از جمله آیین های کلیسای در جشن کریسمس است. مردم بعد از مراسم کلیسا جشن خانوادگی برای خود می گیرند و در خانه درختی را با تزئینات مذهبی و غیرمذهبی، آذین می‌بندند. در این ایام سرودهای کریسمس در بسیاری از مکان‌ها خوانده می‌شود. https://eitaa.com/haqiqatmasihiyat
آمارهای رسمی که یک روزنامه انگلیسی گزارش داده نشان می‌دهد خشونت خانگی در بریتانیا ۱۵ برابر تروریسم قربانی می‌گیرد.
به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، یک روزنامه انگلیسی امروز شنبه گزارش داده خشونت خانگی ۱۵ برابر حملات تروریستی در بریتانیا قربانی گرفته است. طبق گزارش روزنامه «گاردین»، فعالان مبارزه با خشونت خانگی این اظهارنظر را بر اساس آمارهای به دست آمده توسط منابع رسمی مطرح کرده و خواستار افزایش منابع مالی برای از بین بردن این مشکل شده‌اند. مطابق این آمارها بین سال‌های ۲۰۰۰ تا ۲۰۱۸ در انگلستان و ولز ۱۸۷۰ نفر قربانی قتل‌های خانگی شده‌اند؛ در همین بازه، ۱۲۶ نفر قربانی حملات تروریستی شده‌اند. اکثر قربانیان خشونت خانگی را زنان تشکیل می‌دهند. نزدیک به ۴۰۰ نفر از قربانیان خشونت‌های خانوادگی خودشان به زندگی‌شان پایان داده‌اند. «لیز ساویل رابرتز»، از فعالان این حوزه می‌گوید: «بودجه لازم برای پیشگیری از خشونت خانگی و شناسایی خشونت‌های خانگی باید افزایش چشمگیری پیدا کند.» وی اضافه کرد: «شوکه‌کننده و شرم‌آور است که از سال ۲۰۰۰ بالغ بر ۶۰۰۰ نفر که عمده آنها زن هستند پس از تجربه سوءرفتار در خانه به قتل رسیده یا به زندگی‌شان پایان داده‌اند.» پلیس بریتانیا تا کنون رقم هزینه‌کرد خود برای مقابله با خشونت خانگی را اعلام نکرده است، اما فعالان این حوزه می‌گوید منابع مالی اختصاص‌یافته برای مقابله با این معضل در سال‌های گذشته کاهش یافته است. بودجه سالانه دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی بریتانیا که وظیفه مبارزه با حملات تروریستی را به عهده دارند سالانه ۲.۶ میلیارد پوند است. ساویل رابرتز گفت: «بودجه مربوط به مبارزه با تروریسم تقویت شده، در حالی پول مربوط به خدمات حمایت از زنان و بودجه پلیس کاهش یافته است.» وی اضافه کرد: «افرادی که توسط شریکانشان کشته شده‌اند ۱۵ برابر کسانی است که به واسطه تروریسم جانشان را از دست داده‌اند.»