eitaa logo
حرم
2.7هزار دنبال‌کننده
10.3هزار عکس
7هزار ویدیو
679 فایل
❤﷽❤️ 💚کانال حرم 🎀دلیلی برای حال خوب معنوی شما🎀 @haram110 ✅️لینک کانال جذاب حرم https://eitaa.com/joinchat/2765357057Cd81688d018 👨‍💻ارتباط با ادمین @haram1
مشاهده در ایتا
دانلود
༻⃘⃕▒⃟🕊️﷽༻⃘⃕࿉❖┅┄•✦༻⃘⃕ ◼️▪️ • قسمت -شصت سوم✔️ 📝..اعتقادِ من به شما , باوری است که به تحقیق جُسته ام …✏️ 📕📗🔍🔎📘📙 ✔️" 9 امام از نسل حضرت سیدالشهدا حسین بن علی علیه السلام که حضرت اباصالح المهدی عجل الله فرجه از ایشان است " …👥.. عَن أبي سَعيد الخُدري،قالَ : سَمِعتُ رَسولَ اللّهِ يَقولُ : الأئمَّةُ بَعدي اثناعَشَرَ تِسعَةٌ مِن صُلبِ الحُسَينِ و التّاسِعُ قائِمُهُم ، فَطوبي لِمَن أحَبَّهُم وَ الوَيلُ لِمَن أبغَضَهُم. ✴️ امامان پس از من دوازده نفرند ، نُه نفرشان از صلب حسین اند و نهمی قائم آنهاست ، پس خوشا به حال کسی که آنها را دوست بدارد و وای بر آنکه کینه‌ی آنها را به دل داشته باشد. 📕📗🔍🔎📘📙 ✔️ كفاية الأثر ص٣٠ ب٣ ح٣ ✔️ بحارالانوار ٢٩١/٣٦ ب٤١ ح١١٥ ✔️ الإنصاف ص٢٣٠ باب العين ح٢٢٣
༻⃘⃕▒⃟🕊️﷽༻⃘⃕࿉❖┅┄•✦༻⃘⃕ ◼️▪️ • قسمت -شصت چهارم✔️ 📝..اعتقادِ من به شما , باوری است که به تحقیق جُسته ام …✏️ 📕📗🔍🔎📘📙 ✔️" 9 امام از نسل حضرت سیدالشهدا حسین بن علی علیه السلام که حضرت اباصالح المهدی عجل الله فرجه از ایشان است " ✍..نهمین روایت از این عنوان از کتاب ، از منابع جماعت عمریه👳 بیان میگردد: …👥…عَن سَلمانٍ قالَ : دَخَلتُ عَلي النَّبِيِّ وَ إذا الحُسَينُ عَلي فَخِذِهُ وَ هُوَ يُقَبِّلُ عَينَيهِ وَ يَقولُ : ❇️ إنَّكَ سَيِّدٌ إبنُ سَيِّدٍ أبو سادَةٍ ، أنتَ إمامٌ إبنُ إمامٍ أبو أئمةٍ ، إنّكَ حُجَّةُ ابنُ حُجَجٍ تُسعَةٍ مِن صُلبِكَ تاسِعُهُم قائِمُهُم. ✴️ همانا تو آقا و سرور و پسر آقا و سرور و پدر بزرگان و سروران هستی ، همانا تو امام و پسر امام و پدر امامان هستی ، تو حجت و پسر حجت خدا و پدر حجت های نه گانه هستی که همه از صلب تو اند و نهمین آنها قائم آنهاست. 📕📗🔍🔎📘📙 ✔️ مقتل الحسین للخوارزمی ۱۴۶/۱ ف۷ منابع غنی شیعی: ✔️ مأئة منقبة ص١٢٤ ✔️ كفاية الأثر ص٤٥ ب ٥ ح٥ ✔️ كمال الدين ٢٦٢/١ ب٢٤ ح٩ ✔️ الخصال ٤٧٥/٢ ب١٢ ح٣٨ ✔️ العيون ٥٢/١ ب٦ ح١٧ ✔️ بحارالانوار ٢٩٥/٤٣ ب١٢ ح٥٦ ✔️ حلية الأبرار ٧٢٠/٢ ح١٢٨ ✔️ الإنصاف ص١٦٤ ✔️ منار الهدي ص٣٧٠
༻⃘⃕▒⃟🕊️﷽༻⃘⃕࿉❖┅┄•✦༻⃘⃕ ◼️▪️ • قسمت -شصت پنجم✔️ 📝..اعتقادِ من به شما , باوری است که به تحقیق جُسته ام …✏️ 📕📗🔍🔎📘📙 ✔️" 9 امام از نسل حضرت سیدالشهدا حسین بن علی علیه السلام که حضرت اباصالح المهدی عجل الله فرجه از ایشان است " ✍..آخرین روایتِ منتخب ذيل این عنوان: …👥…عَنِ الصّادِقِ ، عَن آبائِهِ قالَ : قالَ رَسولُ اللّهِ صلّي اللّهُ عَلَيهِ وَ آلِهِ : ❇️ إنَّ اللّهَ عزوجلّ اختارَ مِنَ الأيّامِ الجُمُعَةَ وَ مِنَ الشُّهورِ شَهرَ رَمَضانَ وَ مِنَ اللَّيالي لَيلَةَ القَدرِ وَ اختارَني عَلي جَميعِ الأنبياءِ وَ اختار مِنّي عَلياً وَ فَضَّلَهُ عَلي جَميعِ الأوصياءِ وَ اختارَ مِن عَليٍ الحَسَنَ وَ الحُسَينَ وَ اختارَ مِنَ الحُسَينِ الأوصياءَ مِن وُلدِهِ يَنفونَ عَنِ التَّنزيلِ تَحريفَ الغالينَ وَ انتِحالَ المُبطِلينَ وَ تَأويلَ المُضِلّينَ ، تاسِعُهُم قائِمُهُم وَ هُوَ ظاهِرُهُم وَ باطِنِهُم. ✴️ خدای بزرگ از میان روزها جمعه را ، و از میان ماه ها ماه رمضان را ، و از میان شبها شب قدر را برگزید ؛ و مرا بر تمام انبیاء برگزید و برتری داد و از من ، علی را برگزید و او را بر تمام اوصیاء برتری داد ، و از (فرزندان) علی ، حسن و حسین را برگزید ، و از حسین اوصیاء از نسل او را برگزید که تحریف های غالیان و نسبت های ناروای باطل گرایان و تأویل های گمراه کنندگان را از ساحت قرآن می زدایند ؛ نهُمی ایشان قائم آنهاست و او ظاهر آنهاست و باطن آنهاست. 📌مرحوم جناب مجلسی چنین مینویسد:"او ظاهر آنهاست" یعنی بر دشمنان پیروزی و غلبه می یابد و "او باطن آنهاست" یعنی او مدتی از میان آنها پنهان می شود. 📕📗🔍🔎📘📙 ✔️ کمال الدین ۲۸۱/۱ ب۲۴ ح۳۲ ✔️ دلائل الإمامة ص۲۴۰ ✔️ غیبت نعمانی ص۶۷ ب۴ ح۷ ✔️ اثبات الوصیة ص۲۵۱ ✔️ مقتضب الأثر ص۹ ح۹ ✔️ تقریب المعارف ص۱۷۶ ✔️ بحارالانوار ۳۶۳/۲۵ ب۱۲ ح۲۲ و ۲۵۶/۳۶ ب۴۱ ح۷۴ و ۲۶۰/۳۶ ح۸۰ و ص۳۷۲ ذیل ح۲۳۴
❥༻⃘⃕࿇﷽༻⃘⃕❀༅⊹━┅┄ 🔰◻️▫️پژوهشی در باب • قسمت پانزدهم《 15 》 يا علیهم السلام ♦♦➖➖➖➖♦♦ 🔺 نكته ديگر اينكه در اذن دخول حرم هاي شريف مي خوانيم: آيا اجازه مي دهيد وارد شوم اي فرشتگان مقيم اين مشهد. مشخص است كه اين آمد و شد فقط منوط بر حيات دنيايي آن ها نيست بلكه بعد شهادت نيز ميسر است. بله لذا فرمودند فرشتگاني آفريد مختص امور شيعيان تا براي آنان استغفار كنند و..... 🎈 👈و اين امور تنها به يد اختيار حضرت حجت بن الحسن العسکری عجل الله تعالی فرجه الشریف است. 💌💌یعنی اتاق فرمان خدا. حضرت رسول خدا محمد مصطفی صلی الله علیه واله مقام امامت را نيز دارا بودند. لذا جناب جبرائيل از شخص حضرت پیامبر خدا محمد مصطفی صلی الله علیه واله اذن مي گرفت. اما بايد دانست با حضور حضرت پيامبر خدا محمد مصطفی صلی الله علیه واله هم از حضرت فاطمةالزهرا سلام الله علیها اجازه ميگيرد. مشخص است كه در حضور حضرت فاطمةالزهرا سلام الله علیها هم جناب عزرائيل اجازه مي گيرد. هنگاميكه حضرت رسول الله محمد مصطفی صلی الله علیه واله مي خواهند از دنيا بروند جناب عزرائيل 👈سه مرتبه براي ورود به خانه از حضرت فاطمةالزهرا سلام الله علیها اذن مي گيرد.[1] و همينطور جناب جبرائيل براي نزول وحي در آن خانه از اهلش اذن ميگرفت. چنین ملكي كه حتي براي حضورش از اهل بيت علیهم السلام اذن مي گيرد پس ملائك ديگر هم در تدبير امور الزاماً اذن خواهند گرفت.👌 پس فرشتگان همه ی امور را با اجازه از حضرت حجت بن الحسن العسکری عجل الله تعالی فرجه الشریف انجام می دهند. 📚 [1] انوار البهیة، ص 17 - 16.
❥༻⃘⃕࿇﷽༻⃘⃕❀༅⊹━┅┄ 🔰◻️▫️پژوهشی در باب • قسمت شانزدهم《 16 》 يا علیهم السلام ♦♦➖➖➖➖♦♦ ☀️حضرت اميرالمؤمنين علی بن ابی طالب علیه السلام به جناب سلمان محمدی علیه السلام فرموده: (وَ الَّذِي رَفَعَ السَّماءَ بِغَيْرِ عَمَدٍ)؛ «قسم به خدايي كه آسمان را بي ستون برافراشته است». (لَوْ اَنَّ اَحَدَهُمْ رامَ اَنْ يَزولَ مِنْ مَكانِهِ بقَدْرِ نَفَسٍ واحِدٍ لَما زالَ حتّيََ آذَنَ لَه)؛ «هر يك از فرشتگان بخواهند به قدر يك نفس از جاي خود تكان بخورند، تا اذن من نباشد، تواناي بر حركت نخواهند بود!» حضرت امیرالمومنین علی بن ابی طالب علیه السلام در ادامه فرمودند ؛ اين مقام منحصر به من نيست. (وَ كذلِكَ يَصيرُ حالُ وَلَديَ الحَسَن)؛ «پس از من فرزندم حسن متصدّي اين امر است». (وَ بَعْدَهُ الْحُسَيْن وَ تِسْعَةٌ مِن وُلْدِ الحُسين تاسِعُهُم قائِمُهُم)؛ 1 حضرات معصومین علیهم السلام هريك پس از ديگري داراي اين مقامند تا نهمين آنها كه قائمشان هست 🔺 پس معناي (مُخْتَلَفَ الْمَلائِكَةِ)؛ اين شد كه «شما اهل بيت رسالت علیهم السلام ، محل رفت و آمد فرشتگان هستيد و آنها به خانه و بيت شما رفت و آمد و نزول و صعود دارند». دقت كنيد كه حضرت پيامبر خاتم محمد مصطفی صلی الله علیه واله اولين مخلوق خداست و بعد از آن بزرگوار حضرات معصومين علیهم السلام به شكل نور در عرش خدا بودند ✍لذا حضرت امیرالمومنین علی بن ابی طالب علیه السلام فرمودند ؛ من تهليل و تكبير را به جبرائيل اموختم نكته ي قابل توجه👇👇 از همان ابتداي خلقت اين چهارده نور مقدس علیهم السلام معلم ملائك بودند در پست های قبل بیان شد که مختلف يعني رفت و امدي كه فاصله بينش نيست مستمر و مدام است چه قبل از عالم دنيا چه بعدش كه اذن دخول حرم را مثال زديم 📚1•-بحارالانوار جلد 27 صفحه 36
❥༻⃘⃕࿇﷽༻⃘⃕❀༅⊹━┅┄ 🔰◻️▫️پژوهشی در باب • قسمت هفدهم《 17 》 يا علیهم السلام ♦♦➖➖➖➖♦♦ 💌مهبط به معناي محل فرود و هبوط است. 💌مهبط وحي به معناي محل فرود وحي است. حال بررسي مي كنيم از قران کریم و روايات حضرات معصومین علیهم السلام كه وحي معنا و اقسامش چيست❗️ وحي اقسام مختلف دارد:👇 🔺يك وحي به معناي غريزه معنا شده است. مثلا خداوند در سوره نحل 📖 آیه ٦٨ مي فرمايد: وَ أوْحي رَبُّكَ إلَي النَّحْلِ أنِ اتَّخِذِي مِنَ الْجِبالِ بُيُوتاً... خدا به زنبور عسل وحي كرد: از كوه ها براي خويش اتخّاذ لانه كن» 🔺معناي ديگر وحي، الهام نام دارد. خداوند در سوره قصص 📖 آيه ٧ مي فرمايد: وَ أوْحَيْنا إلي اُمِّ مُوسي أنْ أرْضِعِيهِ.. به مادر موسي وحي كرديم كه موسي [كودك نوزاد] را شير بده». 🔺معناي ديگر كه جاي تامل دارد اين است: شياطين نيز وحي دارند. در سوره انعام 📖 ايه ١٢١ آمده است: ...إنَّ الشَّياطِينَ لَيُوحُونَ إلي أوْلِيائِهِمْ… همانا شياطين به دوستان و هم نشينانشان وحي مي كنند. 🔺و معناي کلی وحی «تفهيم خفي» است؛ يعني، طوري مطلب را بفهماند كه همه كس نفهمند! اين معنا در غريزه‌ي نحل و الهام به مادر موسي علیه السلام و وسوسه‌هاي شيطان نيز هست
༻⃘⃕▒⃟🕊️﷽༻⃘⃕࿉❖┅┄•✦༻⃘⃕ ◼️▪️موضوع درباب پاسخ به • قسمت هفتم ✔️ این شخص دروغگو که خود را «منصور هاشمی» نامیده؛ در عین حال که در صفحات مجازی خود به صراحت ادّعا می کند «خراسانی موعود» است؛ هر گاه با اعتراض شیعیان مواجه می شود؛ دعوی خود را انکار می کند!! 🔥برخی از دعاوی منصور دجّال در کتاب «بازگشت به اسلام» 1. «... تا کساني که به ياري مهدي راغب اند و قوّت آن را در خود مي يابند، به سوي من هجرت کنند و در نزد من به يکديگر بپيوندند، باشد که با همّت آنان زمينه ي ظهور او فراهم شود و خبري از او به ما برسد، پس به سوي او حرکت کنيم و خود را به او برسانيم؛ چنانکه از پيش نوشته شده و وعده داده شده است ...» بازگشت به اسلام، ص276 ❌با وجود تصریح به «موعود بودن» در این جا، در پاسخ به دعوتِ ما برای مناظره؛ دعوی «موعود بودن» را انکار می کند!!! دروغگو فراموشکار است! 2. « ... کسي جز من آن را نگفت و از کسي جز من شنيده نشد. آري، پيش از من مردي از اين سرزمين برخاست و برخي از آنچه من گفتم را گفت؛ زيرا به سوي کسي دعوت کرد که مورد رضاي آل محمّد باشد، ولي او حکومت را از فرزندان اميّه گرفت و به فرزندان عباس سپرد، در حالي که فرزندان عباس مورد رضاي آل محمّد نبودند؛ پس ترسيدم که اگر به انتظار بنشينم، کسي مانند او از جايي سر برآورد و اشتباه او را تکرار کند؛ به اين ترتيب که با نام رضاي آل محمّد، حکومت را از ظالماني بگيرد و به ظالماني ديگر بسپارد؛ پس خواستم که از اين فتنه پيشگيري کنم و ميدان را از چنين کساني بگيرم؛ بل شنيدم که ندايي به باطل در غرب بلند شده است، پس خواستم که ندايي به حق در شرق بلند شود، تا تنها ندايي به باطل در جهان شنيده نشود، مبادا مسلمانان بر باطل اجتماع کنند و عذاب خداوند بر آنان نازل شود؛ چرا که حکومت تنها براي خداوند است و آن را به هر کس از بندگانش که خواهد، مي سپارد و او کسي جز مهديّ فاطمي را نخواسته که مورد رضاي آل محمّد و مورد رضاي همه ي مسلمانان است. پس به زمينه سازي براي حکومت او قيام کردم، تا عِدّه و عُدّه اي کافي براي او فراهم آورم ...» بازگشت به اسلام، ص278 ❌بر هر خردمندی روشن است که این مردک می خواهد خود را «خراسانی موعود» جا بزند که «دومین پرچم سیاه» را از «مشرق» و سرزمین «خراسان» بر می افرازد و بر خلاف «بنی عباس» حکومت را به مهدی می سپارد و مؤید به «صیحه مشرقی» است!! با این حال دفتر دروغ پرداز او برای فرار از مناظره این ادعا را انکار می کند!! 3. « ... آنان در صورتي که در نيّت خود خالص اند و به راستي اقامه ي اسلام را دنبال مي کنند، سزاوارترند که از سخن من پيروي کنند؛ چرا که من به چيز نيکوتري دعوت مي کنم ... به هر حال، ترديدي نيست که هر کسي در اين جهان، بايد موضع خود را معلوم نمايد و همراهي با يکي از دو جبهه را برگزيند؛ جبهه ي خداوند و جبهه ي شيطان و من نخستين کسي هستم که موضع خود را معلوم ميکنم. بنابراين، همه ي کساني که در جبهه ي خداوند هستند، از منند و من از آنان هستم ... و همه ي کساني که در جبهه ي خداوند نيستند، با من بيگانه اند و من با آنان بيگانه ام ...» بازگشت به اسلام، ص 170 ✅ تصریحات کتاب بیش از این است و علاوه بر آن در رسانه های مجازی، پا را فراتر نهاده و به جعل حکایات فراوان -در راستای جا زدن خود به عنوان «خراسانی موعود» - پرداخته است. این در حالی است که این شخص از حداقل سواد و شناخت اسلام بی بهره است و در اصول و فروع با مذهب شیعه دشمن است و مشتی افکار «سلفی» ، «بتری» ، «فلسفی» را با مشرب «قرآنیة» در هم آمیخته و به عنوان «اسلام اصیل» جا زده است. قـــــــــــــــضاوت باشـــــــــــــــــما اهل منطق و تفکر
༻⃘⃕▒⃟🕊️﷽༻⃘⃕࿉❖┅┄•✦༻⃘⃕ ◼️▪️موضوع درباب پاسخ به • قسمت هشتم ✔️ 🔥دشمنی با «حدیث» این بدعتگذار در کتاب بازگشت به اسلام، ص 144 و 145 می نویسد: «... مسلمانان نخستين ... با جدّيت از نوشتن حديث و روايت آن جلوگيري مي کردند ... همگي با تدوين و ترويج آن به عنوان يک مبناي ديني مخالف بودند. در اين ميان، تنها عناصري جوان و دون پايه از آنان مانند ابوهريره، به روايت حديث اهتمام داشتند و به همين دليل، کتب حديث از روايات آنان آکنده شد؛ و گرنه بزرگاني مانند ابو بکر، عمر، عثمان، علي، طلحه، زبير، سلمان، ابو ذر، عمار و ديگران، کمتر حديثي را روايت مي کردند و امثال ابو هريره را نيز از روايت بسيار باز مي داشتند و به همين دليل، روايات اندکي از آنان در کتب حديث به چشم مي خورد.» ◻️▫️ پاسخ : نویسنده در این جا نیز مانند مواضع متعدّد دیگر، ذاتِ عُمَریّ خود را آشکار کرده و «ابوبکر زندیق» ، «عمربن زنا» ، «عثمان لنگ حرامی» ، «طلحه ملعون» و «زبیر نطفه خراب» را از بزرگان بلندپایه دانسته است!! شگفتا که چنین شخصی مدّعی زمینه سازی برای ظهور حضرت حجت بن الحسن العسکری عجل الله تعالی فرجه الشریف است!!! امّا شگفت تر از آن ادّعای او است: « حضرت امیرالمومنین علی بن ابی طالب علیه السلام و جناب سلمان ، ابوذر، عمّار و دیگران کمتر حدیثی را روایت می کردند ... به همین دلیل روایات اندکی از آنان در کتب حدیث به چشم می خورد» !!! این سخن به حدّی مضحک است که به سختی بر چیزی جز شیطنت و دروغ حمل می شود؛ مگر آن که نویسنده را شخصی کودن بدانیم. فضای حدیث شیعه که کاملاً روشن است. ناگفته پیدا است که تعداد احادیثی که شیعیان از حضرت امیرالمؤمنین علی بن ابی طالب علیه السلام و ابوذر و سلمان و عمّار از حضرت رسول خدا محمد مصطفی صلی الله علیه و آله نقل کرده اند؛ قابل شمارش نیست. در کتب جماعت عمریه نیز امر همین گونه است مثلاَ تنها در «مسند احمد بن حنبل نطفه حرام» در بخش «مسند علی بن ابی طالب علیه السلام» 779 حدیث و در بخش «حدیث ابی ذر» 266 حدیث و در بخش «حدیث سلمان» 33 حدیث و در بخش «حدیث عمار» و «بقیة حدیث عمار» 34 روایت یعنی مجموعاً «1112» حدیث نقل شده که قریب به اتفاق این احادیث به رسول اکرم صلی الله علیه و آله اسناد داده شده است. البته روشن است که این مقدار تنها به منزله مشتی است از خروار. به عنوان تبرّک یکی از این احادیث نقل می شود: حَدَّثَنَا عَبْد اللَّهِ حَدَّثَنِي نَصْرُ بْنُ عَلِيٍّ الْأَزْدِيُّ أَخْبَرَنِي عَلِيُّ بْنُ جَعْفَرِ بْنِ مُحَمَّدِ بْنِ عَلِيِّ بْنِ الْحُسَيْنِ بْنِ عَلِيٍّ حَدَّثَنِي أَخِي مُوسَى بْنُ جَعْفَرٍ عَنْ أَبِيهِ جَعْفَرِ بْنِ مُحَمَّدٍ عَنْ أَبِيهِ عَنْ عَلِيِّ بْنِ حُسَيْنٍ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُ عَنْ أَبِيهِ عَنْ جَدِّهِ أَنَّ رَسُولَ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ أَخَذَ بِيَدِ حَسَنٍ وَحُسَيْنٍ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُمَا فَقَالَ مَنْ أَحَبَّنِي وَأَحَبَّ هَذَيْنِ وَأَبَاهُمَا وَأُمَّهُمَا كَانَ مَعِي فِي دَرَجَتِي يَوْمَ الْقِيَامَةِ. 📚مسند احمد بن حنبل، حدیث 543 ترجمه: علی بن جعفر (ره) از برادرش [امام] موسی بن جعفر (علیه السلام) از پدرش [امام] جعفر بن محمد (علیه السلام) از پدرش از [امام] علی بن الحسین (علیه السلام) از پدرش از جدّش (علیهم السلام) نقل کرد که رسول خدا (صلی الله علیه و آله) دست حسن (علیه السلام) و حسین (علیه السلام) را گرفت و فرمود: هر کس مرا و این دو را و پدر و مادرِ این دو را دوست بدارد؛ روز قیامت با من، در درجه من خواهد بود. قـــــــــــــــضاوت باشـــــــــــــــــما اهل منطق و تفکر
༻⃘⃕▒⃟🕊️﷽༻⃘⃕࿉❖┅┄•✦༻⃘⃕ ◼️▪️موضوع درباب پاسخ به • قسمت نهم ✔️ 🔺سوال واقعا منصور هاشمی خراسانی ملعون کیست؟ منصور هاشمی لعین شخصیتی است خیالی که در توهّم پردازنده آن، گاه در سواحل جیحون قدم می زند و گاه در پاکستان به سر می برد و گاه شیعیان به خدمت این شخص تخیلی ناشناس می رسند و گاه به درخت توت تکیه داده خطبه می خواند! و گاه مانند کسی که از مریخ آمده؛ به زنجیرزنان عزادار می رسد و نمی داند آنها کیستند و چه می کنند: أَخْبَرَنا عَبْدُ اللّهِ بْنُ مُحَمَّدٍ ٱلْبَلْخِيُّ قالَ: مَرَّ ٱلْمَنْصُورُ عَلیٰ جَماعَةٍ مِنَ ٱلشِّیعَةِ وَ هُمْ یَضْرِبُونَ ظُهُورَهُمْ بِٱلسَّلاسِل، فَقالَ: مَنْ هٰؤُلاء؟! قُلْنا: جَماعَةٌ یَزْعُمُونَ أَنَّهُمْ مِنْ شِیعَةِ ٱلْحُسَیْن! قالَ: کَذَبُوا! لَو کانُوا مِنْ شِیعَتِهِ لَٱتَّبَعُوهُ! أَلَمْ یَعْلَمُوا أَنَّهُ کانَ یَنْهیٰ عَنْ مِثْلِ هٰذا؟! قُلْنا: إِنَّ لَهُمْ عُلَماءَ بِإیرانَ وَ هُمْ یَأمُرُونَهُمْ بِهٰذا! قالَ: نَعَمْ، شِنْشِنَةٌ أَعْرِفُها مِنْ أَخْزَم! ترجمه‌ی گفتار: عبد الله بن محمّد بلخی ما را خبر داد، گفت: منصور بر جماعتی از شیعه گذشت که با زنجیرها بر پشت‌های خود می‌زدند، پس فرمود: اینان کیستند؟! گفتیم: جماعتی هستند که می‌پندارند از شیعیان حسین‌اند! فرمود: دروغ می‌گویند! اگر از شیعیان او بودند از او پیروی می‌کردند! آیا نمی‌دانند که او از مانند این کار نهی می‌کرد؟! گفتیم: برای اینان عالمانی در ایران هستند که اینان را به این کار امر می‌کنند! فرمود: آری، خوی بدی است که از اخزم می‌شناسم! این شخصیت تخیّلی اصحابی دارد مانند: هاشم بن عبید الخجندی و ولید بن محمود السجستانی و عبدالله بن حبیب الطبری و الحسن بن القاسم الطهرانی و صالح بن محمد السبزواری و عبدالحمید بن بختیار و یونس بن عبدالله الختلانی و محمد بن ابراهیم الشیرازی و عبدالله بن محمد البلخی و عبدالسلام بن عبد القیوم و عیسی بن عبدالحمید الجوزجانی و ... که حتی نام هایشان به شیوه ای است که چند صد سال است منسوخ شده!! جالبتر این که تنها مخاطب این قهرمان افسانه ای ایرانیان اند!!! این «بت عیّار» هر لحظه به شکلی در می آید؛ گاه پیر و جوان می شود. گاه «میثم شریفی» است؛ گاه «راضی راضی» ، گاه «علی راضی» ، گاه «رضا راضی» ، گاه «مرندی» ، گاه ...   همه این ها برای این است که بتواند چند نفر کودن را گرد خود جمع کند و به عنوان یک فرقه رسمی اعلام موجودیت نماید بلکه بتواند مانند احمد الحسن همبوشی حرامزاده دجّال چند صباحی سواری بگیرد و در عین حال به حکم خبث مولد، در دل شیعیان شک و شبهه و میان آنان تفرقه بیاندازد و بدعتها را رواج دهد. قـــــــــــــــضاوت باشـــــــــــــــــما اهل منطق و تفکر
༻⃘⃕▒⃟🕊️﷽༻⃘⃕࿉❖┅┄•✦༻⃘⃕ ◼️▪️موضوع درباب پاسخ به • قسمت دهم ✔️ 🔥درد اصلی، طینتِ عُمری است!! منصورِ ناصب در کتاب «بازگشت به اسلام» ، ص 225-227 می نویسد: «... بي آنکه مستلزم بي احترامي به کساني از اصحاب پيامبر باشد که پس از آن حضرت به حکومت دست يافتند؛ زيرا سوابق نيکوي آنان در اسلام، موجب گمان نيکو به آنان است و گمان نيکو به آنان اين است که از اين حقيقت آگاهي نداشتند يا آن را فراموش کردند ... ممکن است گمان بد درباره ي آنان، گناه باشد؛ چراکه آنان به سبب سوابق نيکوشان در اسلام، به گمان نيکو سزاوارترند ... بايسته است که کارهاي اصحاب پيامبر و مسلمانان نخستين، بر نيکوترين وجه ممکن حمل شود ... توهين کنندگان به اصحاب پيامبر به سبب لغزشهاشان، مانند توهين کنندگان به ساير مسلمانان، هرگاه بر آن اصرار داشته باشند، فاسق و ظالمند ...» ◻️▫️ پاسخ : ما به روایات شیعه و عمری جماعت استناد نمی کنیم؛ زیرا منصور لعین ، خبیث تر از آن است که حدیث را بپذیرد؛ بلکه به کلام خود او استناد می کنیم: 1. ... حاکمان کنوني در زمين، به اعتبار آنکه از جانب خداوند گماشته نشده اند، دانسته يا نادانسته، از جانب شيطان گماشته شده اند ... بازگشت به اسلام، ص134 2. ... هر حاکمي که خداوند او را از جانب خويش نگماشته، اگرچه فاطمي بلکه حسيني باشد و همه ي مسلمانان بر او اجتماع کنند، طاغوت است ... کساني از مسلمانان که خليفه يا امير يا وليّ امري جز مهدي اختيار کرده اند ... مرگ آنان در اين کار، مرگي جاهلي است ... و هر کس جز او که کسي را در زمين حاکم سازد، مشرک است؛ چرا که خود را شريک خداوند در تحکيم قرار داده است ... امامي است که به سوي آتش دعوت ميکند... بل طاغوتي است که به جاي خداوند پرستش مي شود ... با خداوند و خليفه ي او، به محاربه برخاسته و در زمين فساد انگيخته است و سزاي کساني که با خداوند و خليفه ي او، به محاربه بر مي خيزند و در زمين فساد مي انگيزند، جز اين نيست که کشته شوند يا به دار آويخته شوند يا دستها و پاهاشان به خلاف هم بريده شود يا از زمين رانده شوند ... بازگشت به اسلام، ص 254 -256 ❌چنان که می بینیم این دجّال معترف است: هر حاکمی که از جانب خدا تعیین نشده باشد؛ شیطانی، طاغوت، مشرک، امام آتش، محارب، ظالم و مهدور الدّم است. در عین حال ابوبکر زندیق و عمر بن زنا و عثمان لنگ حرامی را محترم و توهین کننده به آنان را «فاسق» و «ظالم» می داند با این که خود معترف است که این سه نفر، خلیفه خدا و پیامبر صلی الله علیه و آله نیستند!!! این تناقضی آشکار است که تنها از دجّال صفتی و دروغگویی نویسنده پرده بر می دارد. بنابر مبنای خود نویسنده، ابوبکر و عمر و عثمان، ظالم و طاغوتند و خداوند فرموده: 1. فَأَذَّنَ مُؤَذِّنٌ بَيْنَهُمْ أَنْ لَعْنَةُ اللَّهِ عَلَى الظَّالِمينَ‏ (الاعراف، 44) 2. أَلا لَعْنَةُ اللَّهِ عَلَى الظَّالِمينَ‏ (هود، 18) 3. يَوْمَ لا يَنْفَعُ الظَّالِمينَ مَعْذِرَتُهُمْ وَ لَهُمُ اللَّعْنَةُ وَ لَهُمْ سُوءُ الدَّارِ (غافر، 52) 4. أَ لَمْ تَرَ إِلَى الَّذينَ أُوتُوا نَصيباً مِنَ الْكِتابِ يُؤْمِنُونَ بِالْجِبْتِ وَ الطَّاغُوتِ وَ يَقُولُونَ لِلَّذينَ كَفَرُوا هؤُلاءِ أَهْدى‏ مِنَ الَّذينَ آمَنُوا سَبيلاً أُولئِكَ الَّذينَ لَعَنَهُمُ اللَّهُ وَ مَنْ يَلْعَنِ اللَّهُ فَلَنْ تَجِدَ لَهُ نَصيراً (النساء، 51 و 52) ✅ پس این که شیعه این سه غاصب را (در غیر تقیّة) لعن و سبّ می کند؛ بنا بر نصّ قرآن است و نویسنده کتاب در حقیقت عمل به نصّ قرآن را «فسق» و «ظلم» شمرده و این خود «فسق» و «ظلم» بلکه کفری است آشکار. قـــــــــــــــضاوت باشـــــــــــــــــما اهل منطق و تفکر
🚩▫️ قال مولانا الرضا علیه السلام : مَنْ صَامَ مِنْ شَعْبَانَ يَوْماً وَاحِداً اِبْتِغَاءَ ثَوَابِ اَللَّهِ دَخَلَ اَلْجَنَّةَ وَ مَنِ اِسْتَغْفَرَ فِي كُلِّ يَوْمٍ مِنْ شَعْبَانَ سَبْعِينَ مَرَّةً حُشِرَ يَوْمَ اَلْقِيَامَةِ فِي زُمْرَةِ رَسُولِ اَللَّهِ صَلَّى اَللَّهُ عَلَيْهِ وَ آلِهِ وَ وَجَبَتْ لَهُ مِنَ اَللَّهِ اَلْكَرَامَةُ ☀️ حضرت سلطان امام الرئوف علی بن موسی الرضا علیه السلام فرمودند: هر كس يك روز از ماه شعبان را براى رضاى خدا روزه بگیرد به بهشت ميرود و کسی در هر روز از ماه شعبان هفتاد بار استغفار نماید، در روز قیامت با پیامبرخدا محشور شده و از طرف خدا احترام او واجب شمرده شود 📚وسائل الشیعه.ج۱۰.ص۵۰۹ 🔴 اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج 🔴
🔺حضرت دردانه دشت کرب و بلا فاطمةالرقیه علیها السلام 🤍 خبری آمده که، سوگلی شاه آمد مَه به آغـوش امیرِ حرمُ الله آمد مژده از سوی جنان فاطمه سادات حسین بین فوجِ شعف و هلهله از راه آمد  زینتِ دوش نبی را گل یاس دگر و  زینت شانه یِ اسطوره ای ماه آمد از سخا و کرم ساقی این خانه باز به لب تشنه ی ما جرعه یِ دلخواه آمد ماه بانوی حسین رفت و پسِ پرده ی شب  ناز...دُردانه یِ خورشیدِ سحرگاه آمد روی دستان عمو... امّ ابیهای حسین مثلِ قرصِ قـمر از جانب درگاه امد صـوتِ لٰا حـَولِ وَ لاٰ قُوَةَ اِلٰا بِـالله موقع دیدنش از هر دلِ آگاه آمد ⚪️ اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج ⚪️