eitaa logo
کتابخانه حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها
4.7هزار دنبال‌کننده
6.7هزار عکس
613 ویدیو
825 فایل
کتابخانه آستان مقدس (در ایام غیر تعطیل) آماده خدمت رسانی به اعضای محترم می باشد. ساعت کار خواهران 8 الی 20 ساعت کار برادران 8 الی 20:15 جهت ارتباط مستقیم @mn_sedigh تلفن: 37840750 الی 53
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔘 تصاویری از برگزاری نماز عید قربان در حرم مطهر با حضور پرشور زائران 🔷🔸💠🔸🔷 کانال رسمی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها 🆔 @astanqom
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💐 فرا رسیدن عید سعید قربان و آغاز دهه امامت و ولایت بر تمام مسلمین جهان مبارک‌باد. 🔷🔸💠🔸🔷 کانال رسمی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها 🆔 @astanqom
امام صادق علیه السلام: هرچه میخواهی برای خود دعا بخوان و [در دعا کردن] بکوش که آن روز [روز عرفه] روز دعا و درخواست است 🔷🔸💠🔸🔷 کانال رسمی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها 🆔 @astanqom
پیامبر اسلام صلی‌الله علیه وآله: روز عید غدیرخم برترین عید امت من است. 🔷🔸💠🔸🔷 کانال رسمی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها 🆔 @astanqom
از ابتدای قرن بیستم رونق گرفتن تولیدات صنعتی و افزایش تصاعدی تولید در جوامع غربی این مسئله را به وجود آورد که با مازاد تولید انبوه چه باید کرد؟ نیازهای اساسی به‌مرور کاملاً تأمین شده و هنوز تولیداتی که چند برابر نیاز مردم بودند فروخته نشده بود. این‌گونه بود که موضوع مصرف ذهن صنعتگران، بازرگانان و متفکران را به خود مشغول کرد و مصرف مهم‌تر از تولید شد. در این دوران برای اینکه مازاد تولید به بالاترین حد مصرف برسد، چاره‌ای جز افزایش نیاز به مصرف نبود. ابتدا می‌بایست نیازسنجی می‌شد که مردم چه کالاهایی را در اولویت مصرف خود قرار می‌دهند تا تولید در آن زمینه متمرکز شود. پس از مدت کوتاهی ثابت شد تولید تابعی از مصرف نیست، بلکه مصرف باید تابعی از تولید شود. به‌ عبارت دیگر، تولیدات به‌اندازه‌ی چندین برابر نیاز مردم وجود داشت و تنها باید نیاز به مصرف ایجاد می‌شد. بدین ترتیب، پیش‌بینی رفتار مصرف‌کننده و نظریه‌های اقتصادی و اجتماعی متعددی در رابطه با آن مطرح شد. کتاب مصرف در عصر دیجیتال در سه فصل تدوین شده و عنوان آن‌ها عبارت است از: فصل اول: مک‌ دونالدیزاسیون جامعه؛ فصل دوم: تغییر ماهیت مصرف و تشدید مک دونالدیزاسیون در عصر دیجیتال؛ فصل سوم: ظهور عصر کاربران. @haramqom_lib https://eitaa.com/joinchat/2937520146C323b467cf1 پرتال کتابخانه http://lib.amfm.ir/
💠 اجرای بیش از هزار و ۵۰۰ کنش اجتماعی توسط سفیران کریمه در سراسر کشور ▫️معاون فرهنگی حرم مطهر بانوی کرامت با بیان اینکه در مجموع ۶۵ کاروان سفیران کریمه به استان‌های مختلف اعزام شده‌ و ۷۶۸ برنامه را در نقاط مختلف کشور غیر از استان قم رقم زده‌اند، گفت: بیش از ۱۵۵۱ مورد اقدامات اجتماعی از جمله کمک‌های مؤمنانه و اختصاص سبدهای معیشتی به محرومان، بسترسازی برای ازدواج آسان و کمک به زوج‌های جوان در بحث ازدواج و فرزندآوری و همچنین رهایی از زندان و حتی خلاصی از اعدام اقداماتی بوده که به برکت حضور سفیران کریمه اهل‌بیت(س) در استان‌ها رقم خورده است. 📎 برای مشاهده متن خبر اینجا کلیک کنید 🔷🔸💠🔸🔷 کانال رسمی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها 🆔 @astanqom
امام محمد باقر علیه السلام: دوست داشتن ما اهل بیت نظام دین است. 🔷🔸💠🔸🔷 کانال رسمی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها 🆔 @astanqom
💠 امام علی علیه السلام؛ الگوی حکمرانی اسلامی ▫️حضرت امیرالمومنین امام علی علیه السلام با عملکرد و سیره خود، الگوی کاملی از یک حاکم اسلامی ارائه دادند. از این روی، حاکمان و دولتمردان در سراسر جهان می‌توانند با مطالعه سیره و آموزه‌های امام علی علیه السلام، سبک حکومتی و الگوی حکمرانی علوی را مبنا و شاخص خود قرار دهند و امروزه نیز الگوی حکمرانی امام علی علیه السلام می‌تواند راهنمای مسلمانان در سراسر جهان برای رسیدن به جامعه‌ای آرمانی و سعادتمند باشد. 📎 برای مشاهده متن یادداشت اینجا کلیک کنید 🔷🔸💠🔸🔷 کانال رسمی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها 🆔 @astanqom
از ابتدای قرن بیستم رونق گرفتن تولیدات صنعتی و افزایش تصاعدی تولید در جوامع غربی این مسئله را به وجود آورد که با مازاد تولید انبوه چه باید کرد؟ نیازهای اساسی به‌مرور کاملاً تأمین شده و هنوز تولیداتی که چند برابر نیاز مردم بودند فروخته نشده بود. این‌گونه بود که موضوع مصرف ذهن صنعتگران، بازرگانان و متفکران را به خود مشغول کرد و مصرف مهم‌تر از تولید شد. در این دوران برای اینکه مازاد تولید به بالاترین حد مصرف برسد، چاره‌ای جز افزایش نیاز به مصرف نبود. ابتدا می‌بایست نیازسنجی می‌شد که مردم چه کالاهایی را در اولویت مصرف خود قرار می‌دهند تا تولید در آن زمینه متمرکز شود. پس از مدت کوتاهی ثابت شد تولید تابعی از مصرف نیست، بلکه مصرف باید تابعی از تولید شود. به‌ عبارت دیگر، تولیدات به‌اندازه‌ی چندین برابر نیاز مردم وجود داشت و تنها باید نیاز به مصرف ایجاد می‌شد. بدین ترتیب، پیش‌بینی رفتار مصرف‌کننده و نظریه‌های اقتصادی و اجتماعی متعددی در رابطه با آن مطرح شد. کتاب مصرف در عصر دیجیتال در سه فصل تدوین شده و عنوان آن‌ها عبارت است از: فصل اول: مک‌ دونالدیزاسیون جامعه؛ فصل دوم: تغییر ماهیت مصرف و تشدید مک دونالدیزاسیون در عصر دیجیتال؛ فصل سوم: ظهور عصر کاربران. @haramqom_lib https://eitaa.com/joinchat/2937520146C323b467cf1 پرتال کتابخانه http://lib.amfm.ir/
نشست بررسی و معرفی آثارمحمدباقر انصاری پیرامون واقعه غدیر به همراه نقد و بررسی کتاب «تبلیغ غدیر در سیره معصومین علیهم السلام: تحلیلی بر شیوه های تبلیغ و دفاع از غدیر توسط چهارده معصوم علیهم السلام با حضور نویسنده کتاب: حجت الاسلام محمد باقر انصاری ناقدین: حجت الاسلام قاسم خانجانی حجت الاسلام سید محمد تقی قادری زمان شنبه ۲ تیرماه ۱۴۰۳ کتابخانه آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سالن جلسات حضرت خدیجه پخش زنده از طریق اسکای روم اداره کل نهاد کتابخانه های استان قم http://www.skyroom.online/ch/researchpl/qom ****** @haramqom_lib https://eitaa.com/joinchat/2937520146C323b467cf1 پرتال کتابخانه http://lib.amfm.ir/
امام صادق علیه السلام: به خدا قسم اگر مردم فضیلت واقعی روز غدیر را می‌شناختند فرشتگان روزی ده بار با آنان مصافحه می‌کردند 🔷🔸💠🔸🔷 کانال رسمی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها 🆔 @astanqom
از ابتدای قرن بیستم رونق گرفتن تولیدات صنعتی و افزایش تصاعدی تولید در جوامع غربی این مسئله را به وجود آورد که با مازاد تولید انبوه چه باید کرد؟ نیازهای اساسی به‌مرور کاملاً تأمین شده و هنوز تولیداتی که چند برابر نیاز مردم بودند فروخته نشده بود. این‌گونه بود که موضوع مصرف ذهن صنعتگران، بازرگانان و متفکران را به خود مشغول کرد و مصرف مهم‌تر از تولید شد. در این دوران برای اینکه مازاد تولید به بالاترین حد مصرف برسد، چاره‌ای جز افزایش نیاز به مصرف نبود. ابتدا می‌بایست نیازسنجی می‌شد که مردم چه کالاهایی را در اولویت مصرف خود قرار می‌دهند تا تولید در آن زمینه متمرکز شود. پس از مدت کوتاهی ثابت شد تولید تابعی از مصرف نیست، بلکه مصرف باید تابعی از تولید شود. به‌ عبارت دیگر، تولیدات به‌اندازه‌ی چندین برابر نیاز مردم وجود داشت و تنها باید نیاز به مصرف ایجاد می‌شد. بدین ترتیب، پیش‌بینی رفتار مصرف‌کننده و نظریه‌های اقتصادی و اجتماعی متعددی در رابطه با آن مطرح شد. کتاب مصرف در عصر دیجیتال در سه فصل تدوین شده و عنوان آن‌ها عبارت است از: فصل اول: مک‌ دونالدیزاسیون جامعه؛ فصل دوم: تغییر ماهیت مصرف و تشدید مک دونالدیزاسیون در عصر دیجیتال؛ فصل سوم: ظهور عصر کاربران. @haramqom_lib https://eitaa.com/joinchat/2937520146C323b467cf1 پرتال کتابخانه http://lib.amfm.ir/