هدایت شده از داریوش سجادی
رفراندوم مهسا!
مخالفین برانداز حکومت طی ۴۳ سال گذشته ضمن ادعای حداکثری بودن و مصادره قاطبه ملت ایران بنام جنبش براندازانه خودشان بتناوب برگزاری رفراندوم «بودن یا نبودن» نظام را مطالبهگری میکردند.
در ماجرای آشوبهای بعد از فوت مهسا امینی که، گُل در بَر و می در کف و معشوق به کام بود و همه ادوات مبارزه نیز مهیا بود و کل مجموعه تمدنی غرب و ارتش رسانهای عربی عبری و غربی نیز برای ایشان خدمتگذاری میکرد و «انقلابیون»(!) نیز همه مرزهای ساختارشکنانه را نوردیدند و با تندترین و سخیفترین ادبیات «بیادبانهترین» و «مبتذلترین» جنبش اجتماعی تاریخ جهان را بنام خود ثبت کردند و فریاد زدن:
امسال سال خونه سید علی سرنگونه و پیشتر در ۸۸ خطاب به خودشان میگفتن «نترسید نترسید ما همه با هم هستیم» و اکنون با ادعای اینکه دیگر از هیچ چیز نمیترسیم خطاب به حکومت شعار دادن «بترسید بترسید ما همه با هم هستیم» و گفتن این آخرین پیام است اصل نظام نشانه است و تحرکات شهرآشوبانهشان را بنام «همه ملت ایران» سند زدند و اکنون بعد از گذشت ۸۰ روز «انقلاب مزبورشان» انقلابی لکهای باقی ماند و نهتنها شمولیت نیافت بلکه تقلیل نیز پیدا کرد.
چنین موومنتی با چنان عقبه و عمله و اکله و ادعا و سر و صدا، آیا رفراندومی نبود که نشان داد تنها توانست ۲ درصد جامعه را با خود همراه کند!؟
هفته نخست آشوب طی پست «شکست محتوم» خطاب به آشوبیان نوشتم:
برخلاف توهمتان شما ملت ایران نیستند. به تعبیر بهتر همه ملت ایران نیستند و حق ندارید به نمایندگی از قاطبه ایرانیان سخنگوئی کنید. اعتراضات مزبور، انقلاب مردم علیه حکومت اسلامی نیست. مبارزه بخشی از اقشار مذهبستیز علیه بخش مذهبی جامعه است که سال ۵۷ انقلاب کرد و حکومت مذهبی مورد وثوقشان را تاسیس و «حکومت» مستظهر به این بدنه دینورز ۴۳ ساله که مانائی کرده.
البته که بخش بزرگی از جامعه از ناحیه وضعیت بد اقتصادی زیر فشار و معترضاند اما همین که این بخش به «آشوب مهسا» نپیوست بدین معنا است که آشوبیان حق ندارند ایشان را بنام جنبش براندازانهشان سند بزنند.
آشوب مهسا برای آشوبیان به رفراندومی مُبدل شد تا بفهمند نمیتوانند اعتراضهای معیشتی مردم ایران را بنام جنبش براندازنده خود مصادره کنند.
ملت ایران نیز نشان داد هر چند زیر فشار معیشتاند اما حاضر نیستند به آشوبی بپیوندند که تمامیت ملی و امنیت سرزمینی ایشان را هدف قرار داده!
#داریوش_سجادی
عموم برنامههای داریوش سجادی در یوتیوب تلویزیون صحرا در آدرس زیر
https://www.youtube.com/channel/UCZCpgodzbe6QInoSiMf9mSA
هدایت شده از بیسیمچی مدیا 🎬
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
علی کریمی در ۲۰ ثانیه 😂👌
@BisimchiMedia
هدایت شده از پاورقی
5.74M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ما باید دروغ بگیم ، لایی بکشیم ، خیانت کنیم ، خنجر از پشت بزنیم و اخبار کشتار فک بزنیم...😲🤧
📝 پاورقی
📌 هر روز
🕗 ساعت ۱۹:۵۰
📺 شبکه دو سیما
🔴 پاورقی | @pavaraghi_tv2
8.97M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
عصر ظهور
نظر بزرگان در مورد نزدیک بودن ظهور
✅امام خامنه ای
✅سیدحسن نصرالله
✅ آیتالله ناصری
✅ آیتالله بهجت
پن:
در مورد این سوال فکر کنید:
چرا در زمان تولد حضرت رسول اکرم ص در ایران آنهم چهارده کنگره خراب شد؟؟
🇮🇷چرا صدها کیلومتر دورتر از مکه در #ایران؟
👇چرا عدد چهارده کنگره؟
https://eitaa.com/harfeavaly/1114
.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
زخم عشق آورده تا کویت مرا
هدایت شده از قیام
12.74M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دستاوردهای انقلاب در سایه تحریم
هر صدایی که شنیدید که بوی ناامیدی می داد یقین کنید که برنامه دشمن است حال ممکن است اینکار را از زبان خودی ها انجام دهد.
بر روی بزرگنمایی فساد، دزدی و ... حساس باشیم. 👇
https://eitaa.com/qiam_ir/5646
بزرگنمایی فساد👇
https://eitaa.com/qiam_ir/4292
🇮🇷 @Qiam_ir
9.63M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تفاوت معنادار میان دو روش و تکنیک تبلیغاتی در دو کشور مسلمان همسایه.
در این ویدئو که یک تبلیغ پاکستانی برای مواد شوینده است، بهخوبی مشهود است که چند نماد مثبت فرهنگی را در یک تبلیغ گنجاندهاند؟
آنها #سبک_زندگی و بومی خودشان را هم تبلیغ میکنند!
در #تبلیغات_صدا_و_سیما، نشانی از #خلاقیت، #پیوست_فرهنگی و #تفکر نیست. اما در این #نماهنگ تبلیغاتی #ماه_رمضان، #نوعدوستی، کمک به بزرگترها، و.... به تبلیغی برای پودر لباسشویی بهزیبایی و هنرمندانه پیوند خوردهاند. در عوض در #رسانهی_ملی، تبلیغ خوشگلی مامان، خوشتیپی بابا ، کثیفی لباس ناشی از بازی و خوشگذرانی بهچشم میآید و ارزشمندبودن #مصرفگرایی جنونآمیز در لوازمی لوکس که فقط در خانههای بزرگ و مدرن و بیگانه با اکثریت مردم، جلوه میکند!
بهرهبرداری از مناسبتهای دینی و ملی و ارزشهای فرهنگی هر جامعهای، یکی از تکنیکهای مرسوم و جذبکنندهی مخاطب در تبلیغات بازرگانی است، اما شیوهی استفاده و بومیسازی آن، نیازمند شناخت #رسانه، #جامعه و #هنر است که بهرهی ما از این عوامل اندک است!
7.54M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
فرهنگ اصل است نه پیوست.
حجت الاسلام نظافت:
پیوست فرهنگی یککاری است که عقل به آن دستور میدهد. هر آدم عاقلی در هرکاری که میخواهد انجام بدهد هدف اصلی آن کار را فراموش نمیکند. یعنی خیلی از جاها ما رفتیم ساختمانهایی ساختیم هدف را فراموش کردیم بعد مجبور شدند بگویند آقا برای هر کاری پیوستش را بیاورید والا پیوست نمیخواهد اصلش اینست. چون اصل فراموش میشود میگویند پیوست فرهنگی
خب حالا امری مثل آستان قدس که اصلاً بنیادش بر فرهنگ ست دیگر پیوست یعنی چه؟! اصلاً باید همه چیزش همین باشد و متأسفانه ما در بعضی از کارها این اصل را فراموش کردیم اصل واساس را فراموش کردیم. یعنی نگفتیم اعمال ما، ساختمان سازی ما چه بازتابهایی دارد. همه حوزهها گرفتار همین مطلب بوده. یعنی ساختمان اثر دارد در روح انسان. فرم اثر دارد در حالاتی که به انسان منتقل میشود. لذا ما اگر هدف را گم نکنیم و بگوییم آقا سهم ساختمان، سهم غذا، سهم نیروی انسانی، سهم برنامهها در رسیدن به هدف چیه خود به خود این پیوست به اصطلاح منحل میشود در... منحل نه از بین رفتن، یعنی در همه شئوناش ورود پیدا میکند، آمیخته میشود. نه اینکه ما بخواهیم یک چیزی را بچسبانیم به کنارش. متأسفانه مثلاً طرحاش را آماده میکند همه خرجهایش را کرده نقشههایش را کشیده من میخواهم یک چیزی دنباله به آن بچسبانم. این کار پیوست را دشوار میکند ولی اگر ما بگوییم هدف اصلاً چیه آستان قدس برای چی تأسیس شده، دنبال چیه؟ دنبال اینکه بر محور امام رضا میچرخد. امام رضا(ع) چی میخواد؟
پن: امثال سرای ایرانی با چه توجیهی در قم ایجاد شده؟
#پیوست_فرهنگی
@
هدایت شده از قیام
جورج ریتزر در کتاب مک دونالد سازی جامعه به اثرات فرهنگی مک دونالد بر جامعه اشاره می کند. اینکه چگونه مانند اسب تروا ویژگی های امریکایی را به عمق جوامع بدون کمترین چالش می برد.
خواندن این کتاب بسیار کمک کننده برای فهم تمایز صنایع فرهنگی و اثرات فرهنگی است و اینکه چرا هر محصولی حتی یک پل باید پیوست فرهنگی داشته باشد.
پ ن:
۱- #سرای_ایرانی #مهروماه با چه توجیهی در شهر مقدس قم ساخته شد؟
۲- #پیوست_فرهنگی صنایع و پروژهای ساخت و ساز در قم را اعلام عمومی کنید البته اگر دارید!؟
🇮🇷@Qiam_ir