eitaa logo
🌸 دو کلمه حرف حساب 🌸
6.4هزار دنبال‌کننده
14.4هزار عکس
12.2هزار ویدیو
231 فایل
▪︎سخنران ویژه کشوری ▪︎مدرس دانشگاه ▪︎کارشناس سیاسی ▪︎دارای ۱۴ عنوان تالیف 📱👇ارتباط با مدیر و پاسخگویی به سوالات @Mahmoud_Ghasemi
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❎ ماجرای شنیدنی از علامه امینی بعد از مرگ در مورد فضیلت زیارت امام حسین علیه السلام. https://eitaa.com/harffe_hesab 🦋🦋🦋
🔻استاد دانشگاهی که در غرب از فلسطین حمایت میکند با این وضع بازداشت میشود، اساتید دانشگاهی (زیباکلام، ذاکریان، بخارایی و‌... ) که در ایران از اسرائیل حمایت میکنند ماه به ماه حقوقشان را از جمهوری اسلامی میگیرند و بعد هم میگویند آزادی نیست. 👤 امیرحسین ثابتی https://eitaa.com/harffe_hesab 🔹🔹🔹
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❎ لطفا" همه گوش کنید. یک دوره آشنائی با توبه و توکل در میدان عمل. سردار نوعی اقدم از شجاعترین سرداران خط شکن دفاع مقدس؛ سوریه و عراق در جنگ با داعش. سینه اش شیمیائی است و بسختی نفس میکشد. https://eitaa.com/harffe_hesab ⚫️⚫️⚫️
سلام علیکم تحلیل و تامل بسیار مهم جناب آقای مهدی جمشیدی در باب«نقد موقعیت فرهنگی انقلاب» در چهار قسمت تقدیم می‌گردد.از همه نخبگان عزیز و چهره‌های دردمند انقلاب استدعا دارد آن را با دقت زیاد مطالعه فرمایند و در صورت امکان راه حل‌های عملیاتی ارائه کنند. البته در متن تحلیل به چند راه چاره اشاره شده است. با تشکر_بهرامی مشعوف ۴۰۳/۲/۱۴
🔻 نقد موقعیّت فرهنگی انقلاب -۱ 🖊مهدی جمشیدی تجربۀ اغتشاش سال ۱۴۰۱، هنوز کهنه و فرسوده نشده و باید از آن درس آموخت. ازاین‌رو، باید ضعف‌های خود را در این تجربه، علاج کرد و مجال نداد که از یک سوراخ، دو بار گزیده شویم. باید تأمّل کرد که در این تجربه، دشمن توانست از کدام مسیرها به ما ضربه بزند؛ چراکه امروز نیز همان راه‌ها را در پیش خواهد گرفت و دامنۀ تجدیدنظرهایش زیاد نیست. باید دست‌کم این منافذ و خلاء‌ها را برطرف کرد. در این باره، با چند نقطۀ کانونی مواجه هستیم. [یکم]. فیلم‌نامۀ دشمن، تکراری و تجربه‌شده است: ساختن یک «خُرده‌واقعیّتِ تلخ» در لایۀ شبه‌مردمی، تولید «روایت کلان» برای تدارک جنگ شناختی-هیجانی، بسیج «بدنۀ اجتماعیِ تجدّدی» برای فشار بر حاکمیّت، ایجاد «چالش ملّی» در راستای قفل‌شدگی، و تداوم موج بر اساس آفرینش «زنجیرۀ ریزواقعیّت‌های تلخ». دشمن دریافته که بخشی از جامعه، دیگر «فکر» نمی‌کند، بلکه فقط «تکرار» می‌کند؛ چنان‌که «فرضیه‌بافی‌های شیادانۀ دشمن»، بر جای «دلیل» و «شاهد» نشسته‌اند. دشمن فهمیده که می‌تواند با «حرکت‌های ایذاییِ جزئی»، «کج‌روایت‌های کلّی» از انقلابی‌ها بسازد. نیاز به اقیانوس انسانی نیست. نقطۀ شروع، همیشه کوچک است. و تصاویر بزرگ، از واقعیّت‌های کوچک ساخته می‌شوند. واقعیّت خُرد که تولید شد، واقعیّت‌های فراگیر، خودشان از راه خواهند رسید. شناخت، بردۀ همین تصویرهای روزمرّه و تنگ‌دامنه است. شاید در واقعیّت، بیش از این پنج نفر در میان نباشند، امّا وقتی منطقۀ عملیّات، ذهن‌ها و شناخت‌هاست، تخیّل ذهنی، مهم خواهد بود، نه تعداد میدانی. دشمن در پی تولید ریزواقعیّت است تا با تکیه بر آنها، جامعه را تحریک و تهییج کند. نقطۀ شروع، همین ریزواقعیّت‌هاست که در سیری شتابنده و صعودی، واقعیّت‌های بزرگ را صورت‌بندی می‌کنند. در درجۀ اوّل باید از شکل‌گیری ریزواقعیّت‌های منفی، جلوگیری کرد و در درجۀ دوم، باید بسیار زودتر از دشمن به روایت‌پردازی دربارۀ آن پرداخت و مجال نداد که روایت اوّل، از آنِ رسانه‌های دشمن شود. در این مرحله، ثانیه‌ها سرنوشت‌ساز هستند و تأخیر به معنی واگذارکردن بازی به دشمن است. [دوّم]. استحاله، از درون آغاز می‌شود. اغلب هم از «نمادها» شروع می‌شود، مانند تجربۀ فروپاشی شوروی که در آن، «مک‌دونالد» به نماد تجدّد و تغییر سیاسی و اجتماعی تبدیل شد. و در ایران نیز «کشف‌حجاب»، به نقطۀ تمرکز در جنگ نمادین تبدیل شد. بت تجدّد، در هر جا جلوه‌ای دارد. مسأله این است که می‌خواهند «خطوط قرمزِ فرهنگیِ انقلاب» را به عقب برانند، و ضدّارزش‌ها را «عادی» و‌ «هنجار» کنند. می‌خواهند ارزش‌های الهی در جامعه، «رسمیّت» و «غلبه» نداشته باشند و «خدای شارع» از جامعه برچیده شود. تعابیر «تکثّر» و‌ «تنوّع»، توجیه‌اند؛ واقعیّت آن است که در پی «نسبی‌سازی ارزش‌ها» و «تساهل» هستند. عبور از حجاب، «حلقۀ اوّل» از زنجیرۀ درنوردیدن مرزهای دینی و شکستن حریم‌های اخلاقی است. پیشروی ضدّارزشی، «تدریجی» و «گام‌به‌گام» است. هر ارزشی که شکسته شود، شکستن ارزش بعدی، «آسان‌تر» و «کم‌هزینه‌تر» خواهد شد. می‌دانند که کافی‌ست «قدم نخست» را بردارند. آری، به دنبال «فتح سنگر به سنگر» هستند. با «رهاسازی حجاب»، بخش اندکی از زنان به طرف «برهنگی‌ حداکثری» حرکت خواهند کرد. در ابتدا، یک مرگ طبیعی را به بهانه‌ای برای «کشف حجاب» تبدیل کردند. و اکنون در خیابان‌های تهران، «نیم‌تنه» می‌پوشند. آن متفکّر انقلابی که این آشوب را برآمده از «هرزگی» دانست، درست گفته بود. این‌که حاکمیّت، «اعمال اقتدار» نکند و «رهاسازی حجاب» را در پیش بگیرد به معنی حل‌شدن مسأله نیست، بلکه مواجهه در لایۀ مردمی شکل خواهد گرفت؛ میان «متدینان» با «ولنگارها».کنار کشیدن حاکمیّت، فاجعه‌ساز است؛ چون آغاز «نامدنیّت» و «تنش اجتماعی» است. به‌راستی، فلسفۀ وجود «دولت اسلامی» چیست؟! [سوّم]. بستر اصلی و اوّلیّۀ جریان اغتشاش، فضای مجازیِ غربی بوده و تمام نیروها و جریان‌هایی که با اغتشاش همراه بودند، یکدیگر را در این فضا یافتند و انسجام یافتند. این فضای رهاشده و بی‌مهار، همچنان از ظرفیّت تولید جریان‌های تخریبی برخوردار است و ما از این بستر، به‌شدت آسیب‌پذیر هستیم. ازاین‌رو، باید این فضای متعارض با حاکمیّت ملّی را کنار زد و مجال نداد که ذهنیّت جامعه، به‌آسانی در اختیار بازی‌هایی باشد که در آن ساخته‌وپرداخته می‌شوند. نباید از انسداد این فضا هراسید؛ چون حقّ حاکمیّت ملّیِ ما را به رسمیّت نمی‌شناسد، بلکه به کانون تهاجم و بسیج نیروهای معارض تبدیل شده است. میان گشودگی این فضا و تلاطم اجتماعی، نسبت مستقیم برقرار است. توطئه در خیابان از کج‌روایت در فضای مجازیِ غربی، ریشه گرفت و چالش ایجاد کرد ...... .....
🔻نقد موقعیّت فرهنگی انقلاب -۲ 🖊مهدی جمشیدی [چهارم]. بخش عمده‌ای از توطئه به سلبریتی‌های سپرده شده است؛ چنان‌که جامعه از طریق اینان، تحریک و برآشفته می‌شود. پیش از این، سلبریتی‌ها هرچه می‌خواستند می‌گفتند و می‌نوشتند و مسئولیّتی را نیز عهده‌دار نبودند، درحالی‌که پاره‌ای از جامعه گمان می‌کند که سخن اینان، صحیح و صواب است. به دلیل همین تأثیر و تعیین‌کنندگیِ اجتماعی باید صحنه را به صورتی طراحی کرد که اینان نیز در برابر تمام مواضع خویش، مسئولیّت‌پذیر باشند و اگر موضع نادرستی گرفتند و ذهنیّت جمعی را آلوده کردند، بی‌درنگ در چالش حقوقی قرار بگیرند. همچنین برخی از «روحانیان لیبرال»، نقش تخریبی مهمی را در بی‌ثبات‌سازی جنبۀ شرعیِ حجاب و اهمّیّت آن و الزام حکومتی به آن ایفا کردند. این ادبیّات تجدیدنظرطلبانه، قداست و فضیلت و قطعیّت حجاب را در برخی ذهنیّت‌ها فرسود و‌ زمینۀ فکری عبور از آن را فراهم کرد. پیش از این مباحث فقهی و تفسیری بازاندیشانه، حجاب در تصوّر توده‌ها، منزلت جزمی و‌ حتمی داشت. [پنجم]. ادّعای برخی این بود که بر اساس آمار، درصدی بالایی از مردم (گویا اکثریّت)، مخالفت مداخلۀ حقوقی و قانونیِ حکومت در حجاب هستند و این یعنی اکثریّت مردم می‌گویند نه به حجاب اجباری (یعنی حجاب قانونی و دارای ضمانت اجرا)؛ هر چند فقط ده درصد، کشف حجاب کردند. اینان می‌گویند در طول ماه‌های پس از اغتشاش تاکنون، مخالفان مداخلۀ حکومت، افزایش یافته است. یعنی برهنگی بیشتر و روشن‌شدن ماهیّت جریان «زن، زندگی، آزادی»، هیچ تاثیر منفی‌ای بر همراهی‌نکردن مردم نداشته، بلکه مردم، بیشتر با شعار اصلی این جریان (نه به حجاب اجباری)، همراه شدند. در مقابل باید گفت مشاهدات نشان می‌دهد که هم سئوالات در پیمایش‌ها سوگیری دارد و هم رویّۀ عملیِ نظرسنجی، مخدوش و نامعرّف است. از طرف دیگر، می‌شود از منطق ایجاد ظرفیّت اجتماعیِ پسینی استفاده کرد؛ یعنی هر چند مخالفتِ ابتدایی وجود دارد اما می‌توان در عمل، یک صورتِ مطلوب و نمونۀ موجّه از مداخلۀ حاکمیّتی ارائه کرد تا مردم در متن جریانِ عینی و با مشاهدۀ معقولیّت، همراه شوند. چون مخالفت با اجرای حکم اسلام، برخلاف شرع است، حاکمیّت اسلامی نمی‌تواند از آن تبعیّت کند؛ هر چند این مخالفان، اکثریّت باشند، به خصوص که می‌توان حدس قوّی زد که اکثریّتِ این اکثریّت، تنها مخالفت ذهنی دارند و حاضر نیستند برای این مخالفت، هزینۀ عملی بدهند و اختلال و تنش ایجاد کنند. به‌هرحال، اکنون دیگر هیچ اکثریّتی در میان نیست و جامعه در ماه‌های اخیر، بسیار به مداخلۀ حاکمیّت روی خوش نشان می‌دهد؛ چراکه مشاهده کرده که به‌راستی، کشف حجاب، آغاز راه است و در مدّت اندکی، برهنگی‌های زننده رایج می‌شوند. [ششم]. رهبر انقلاب از در پیش بودن «فتح خرمشهرها» سخن می‌گویند ولی حس برخی، حس «سقوط» است؛ بدون فتح و رو به عقب‌نشینی تدریجی و معطوف به حفظ سنگرهای باقی‌مانده نه فتح خرمشهرهای از دست رفته. در مقابل، باید بتوان از طریق هضم و مستحیل کردن جزییّاتی که نیروهای انقلابی را آزار می‌دهد در آن کلّیّت تاریخی، از تبدیل رنجش به یأس جلوگیری کرد؛ یعنی از طریق ارجاع به «بافت کلّی و الاهی»، تحوّلات و تنش‌ها را «طبیعی» و «ناتوان از استحاله» ترسیم و تعریف نمود. برداشت این است که سیر واقعی و عینیِ حرکت انقلاب، دست‌کم در عرصۀ اجتماعی، وضع قهقرایی داشته و انقلاب، جامعه و اصالت‌های فرهنگی را باخته و اکنون این شیب منفی، سر بر آورده است. این همۀ واقعیّتِ عینی نیست و آمیخته به مبالغه است، اما تحلیل‌های کلان و عام و تاریخی باید از عهدۀ حل این پاره‌های نچسب و ناملایم برآید؛ چنان‌که متهم به کلّی‌نگری‌های انتزاعی و بریده از سطح واقعی نیز نشویم. تلاش این است که خُرده‌ها و جزییّات ناخوشایند را نه اینکه نادیده بگیریم بلکه در حد و وزن خود ببینیم و انقلاب را ازدست‌رفته ترسیم نکنیم. اینکه تنها «ده درصد» از زنان، دچار کشف حجاب و برهنگی شده‌اند به این معنی است که «نود درصد» از زنان، چه محجبه و چه ضعیف‌الححاب، همراه و همدل هستند. ریزش ده درصدی به معنی شکست فرهنگی نیست، و به‌کارگیری قانون برای مهار این ده درصد، به معنی حقوقی و سخت شدن زبان نظام در مقام استقرار ارزش‌ها نیست. ..... ....
🔻نقد موقعیّت فرهنگی انقلاب -۳ 🖊مهدی جمشیدی [هفتم]. برخی مواجهه‌ با «کشف حجاب» را موجب «دوقطبی‌شدن جامعه» می‌دانند. اینان در واقع به هویّت جامعۀ ایران «بدبین» هستند؛ چون پیش‌فرض ناگفته‌شان این است که بخش مهمی از جامعه، «ولنگار» و «لذّت‌پرست» و «اباحه‌گر» شده‌اند و‌ ارزش‌های دینی - از جمله تعهد به حجاب در عرصۀ عمومی - را برنمی‌تابند. «دوقطبی‌شدن جامعه»، دروغ و برای مقاومت‌زدایی از جبهۀ انقلاب در برابر طرح «لیبرال‌سازی جامعۀ ایران» است. کسانی با اعداد و مفاهیم، به جان ذهنیّت مسئولان افتادند و این اندیشه را به آنها القا کردند که هر گونه تصرّف در جامعه، موجب دوقطبی‌شدن و شکاف و تنش خواهد شد. و اینکه باید از حجاب، عبور کردند و جامعه دیگر به وضع قبلی باز نخواهد گشت. هر کاری نیز، صوری و سطحی و بی‌اثر است و جز اسقاط تکلیف و بستن دهان متدینان نتیجه‌ای نخواهد داد. حلقه‌های اطراف، به نام تحلیل اجتماعی، چنین برداشتی را از جامعه تلقین کرده‌اند. امّا دوگانه‌سازی از «اجرای شریعت/ دوقطبی‌شدن جامعه»، راه‌حل نیست و حاصلش چیزی بیش از «عرفی‌شدنِ تدریجیِ جمهوری اسلامی» نیست. کسانی ساده‌ترین راه‌ها را انتخاب می‌کنند و از کیسۀ شریعت خرج می‌کنند تا ضعف‌های دیگر را بپوشانند. صورت پوست‌کنده و عریان حرف برخی این است که بخشی از جامعه، از شریعت عبور کرده و ما چاره‌ای جز پذیرش واقعیّت‌های فرهنگیِ جدید نداریم و باید مصالحه و مدارا کنیم و در بهترین حالت، حد وسط را بگیریم. در مقابل باید گفت که بدون شک، باید با کشف حجاب مواجهه داشت؛ هم «اکنون» و هم «خیابانی». این مواجهه، تلۀ امنیتی نیست، بلکه بی‌عملی، تبعات غیرقابل‌بازگشت خواهد داشت. اقلیّت تجدّدی و ولنگار، اگر رها شوند قدرتِ پیشروی بالایی دارند و تمام جامعه را از جهت ظهوراتِ بیرونی و تجلّی اجتماعی، خواهند بلعید. فقط این مواجهه، «ضمیمه‌ها» و «پیوست‌ها»ی مهم‌تر از متن دارد، از جمله جلوه‌گریِ اقتدارِ حاکمیّت. جریان سکولار باید احساس کند که حاکمیّت، اهل عقب‌نشینی نیست. لازمۀ قطعیِ بعدی، به‌دست‌گرفتن روایت مسلّط هست. رهبر انقلاب به جای امتناع، گشایش می‌ببییند و از بازسازی انقلابیِ ساختار فرهنگ سخن می‌گویند و ساختار فرهنگی را نیز ذهنیّتِ تغییرکردۀ بخشی از مردم می‌دانند. این یعنی نه‌فقط نباید عقب نشست و واقعیّت منفی و استحاله‌شده را نپذیرفت، بلکه باید آن را شکست و دگرگون کرد. آیت‌الله خامنه‌ای، نگاه اراده‌گرایانه دارد و همواره می‌گوید می‌شود و ممکن است و مقدور است و می‌توانیم. او متفکّر امکان است نه امتناع. از جامعه هم نمی‌هراسد. چنان گفت عدّه‌ای کم‌عمق و احساساتی در اغتشاش بودند. روایت ایشان از جامعه، انقباضی و تهدیدمحور نیست که مرعوب شوند. رهبر انقلاب با نظرسنجی‌هایی که با «هویّت دینیِ جامعۀ ایران»، همراه هستند مخالفت ندارد. مخالفت ایشان در آنجاست که نتایج نظرسنجی‌ها، متضاد با منطق جامعۀ ایران و جهت‌گیری اسلامی و انقلابی آن است.‌ ازاین‌رو، ایشان می‌گوید نظرسنجی‌ها «ملاک» نیستند؛ یعنی باید آنها را به نشانه‌های بیرونیِ خودِ جامعه، «ارجاع» داد. [هشتم]. جبهۀ نیروهای اجتماعی و غیرحاکمیّتیِ انقلاب، «بی‌سر» و «به‌خودوانهاده» است. تا زمانی که علامه مصباح حضور داشت، به‌رسمیّت شناخته نمی‌شد و محل رجوع نبود. اکنون کسی در سطح ایشان در میان نیست که بتواند نقش هدایت غیررسمی را ایفا کند. جبهۀ ما درهم‌ریخته و مشوش هست و حداکثر این هست که تکّه‌ها و پاره‌های متّحدی وجود دارند، امّا درعین‌حال، «نقشۀ کلّی» در میان نیست. وقتی وضع ما «جبهه‌وار» نیست، انسجام و هم‌افزایی هم در رقیق‌ترین حالت است. نه تقسیم‌کار داریم و نه حمایت می‌شویم. بگذریم از این‌که اغلب افراد، متوسط هستند و توانایی حضور مستقیم در جنگ ترکیبی را ندارند. پیش از انقلاب، امام خمینی توصیه کرد که حداقل، اندکی با هم بنشینید و در کنار یکدیگر چای بنوشید تا قرابت و وحدتی حاصل شود. امروز این فوریّت، حیاتی‌تر شده است. گویا باید دستی از بیرون دراز شود و نیروهای پراکنده را مفصل‌بندی کند. [نهم]. نظام به یک گروه چریکیِ پنجاه نفری از متفکّرانِ صریح و میدانی و معتبر نیاز دارد که در برابر واقعیّت‌ها و روایت‌ها، موضع‌گیری کنند و فضا را به دست گرفته و ذهنیّت جمعی را سامان‌دهی کنند. دشمن نیز چنین جبهه‌ای را طراحی کرده و از طریق نیروها و جریان‌های غیررسمی، بازی‌سازی کند و حاکمیّت را در موضع انفعال و اضطرار قرار بدهد. با «روایت‌سازی» توانستند «کشف حجاب» را تحمیل کنند و اینک ما نیز با «روایت‌پردازی»، «حفظ حجاب» را بازمی‌گردانیم. قدرت «روایت»، صدها برابر قدرت «گشت ارشاد» است. من هرچه که در مسأله‌ها عمیق‌تر می‌شوم، بیشتر به حکمت سخن رهبر انقلاب پی می‌برم که گفتند: «تبیین، واجب فوری و قطعی است». ..... .....
من أحب لله و أبغض لله و أعطي لله فهو ممن كمل إيمانه امام جعفر صادق علیه السلام فرمود : هر كه دوست داشتنش بخاطر خدا باشد و ابراز دشمنیش بخاطر خدا باشد و هر آنچه بدیگران عطاء میکند بخاطر خدا باشد، او از كساني است كه ايمانش كامل است. اصول كافي ، ج 3 ، https://eitaa.com/harffe_hesab 🔹🔹🔹
⭐️ آیت‌الله علامه سیدعلی قاضی رحمت‌الله‌علیه| 🗣لقمه‌ حرام، انسان را دشمن دین می‌کند. ۳۰ هزار حرام‌خور در روز عاشورا با امام حسین علیه‌السلام دشمنی کردند. لقمه شبهه‌ناک هم انسان را شبهه‌افکن در دین می‌کند! https://eitaa.com/harffe_hesab 🦋🦋🦋
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🚨وقتی از داروی اضافه پاهای حسین رونقی میخوری دندون اضافه در می آری..😂😂😂 🚨 انسان غربگرا همینه. هیچ هویتی و شخصیتی نداره. هرهری مسلک و باد هواست. ولذا از هر چیزی که باعث دیده شدنش بشه استقبال میکنه فقط دیده بشه به هر قیمتی. هر بلایی هم سرش بیارن حرفی نداره. فقط دیده بشه. بعد از اویزان کردن حلقه از وسط پره بینی حالا رسیدن به دندان اضافه که از لبها بیرون زده. این دیگه جدیده؛ همه ببینن😂😂. https://eitaa.com/harffe_hesab ⚫️⚫️⚫️
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 و دقیقا" خانم معروفه روناک یونسی که در مصاحبه جدیدش فقط میخواد یه چیزی بگه دیده بشه؛ همین. 🔴 بدورغ میگه: به خاطر اینکه در فیلم هایی که در ایران بازی کردم با حجاب بودم، نمیزارم بچه هام اون فیلم ها رو ببینن! 🔴 و حتما" بچه ها خودشونم نمی تونن برن ببینن😂😂😂 🔹آواره های دربدر الکی خوش. https://eitaa.com/harffe_hesab 🔹🔹🔹
🌎🌎🌎 🔴 فرار آمریکا از یمن 🔺سید عبدالملک حوثی در سخنرانی دیروز خود اعلام کرد؛ ۱۰ شناور آمریکا و ۸ شناور اروپایی به علت احساس یأس و شکست در ممانعت از عملیات یمن، عقب نشینی کرده‌اند. 🔺آنها می‌بینند بدون نتیجه شلیک می‌کنند و تاثیری ندارد و با صرف هزینه مالی زیاد، دچار ترس زیادی هستند. 🔺آمریکا به جایی رسیده که برای تشویق سربازانی که از دریای سرخ فرار کرده‌اند به آنها مدال می‌دهد. 🔺تلفات و خسارت‌های آمریکا و بریتانیا بیشتر هم خواهد شد، چرا که اکنون در برابر مشکل اقیانوس هند هستند. 🔺آمریکا و بریتانیا ۴۵۲ عملیات علیه کشور ما داشتند. تعداد شهدای ما در نبرد فتح موعود و جهاد مقدس به ۴۰ شهید و ۳۵ مجروح رسیده است. ❎ توضیح اینکه : خبر به این مهمی را که باید بازتاب جهانی داده بشه شما در رسانه های غربگرای داخلی و شبکه هایی که نیکا خبر اولشون هست؛ هیچوقت پیدا نمیکنید. بدونید چی میگم!!! https://eitaa.com/harffe_hesab ❎❎❎
🔹 جدیدترین عکس از مجسمه جرج واشنگتون در آمریکا😂😂😂 https://eitaa.com/harffe_hesab 🟢🟢🟢
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔹دانشجویان دانشگاه کانادایی اتاوا به تحصن خود برای آزادی فلسطین و پایان دادن به جنگ نسل کشی در نوار غزه ادامه می دهند. https://eitaa.com/harffe_hesab 🌎🌎🌎
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚨سَنُصَلِّي في الْقُدْسِ إِنْ شاءَاللهِ🕌🎇 🥷 إِنَّهُمْ فِتْيَةٌ مِن فُرْسانِ كِرمانشاه، يَسْتَعِدُّونَ لِلْمُقاتَلَةِ مَعَ الصَّهايِنَةِ الْجُبَناءِ حتما" ببینید. کلیپی از دلیر مردان کرمانشاه. 🌏🌍🌎۱۴۰۳/۲/۱۴
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مولوی عبدالحمید به جای کنسولگری میگه کُنسَل ایران که عوامل مسجد مکی روی کاغذ تلفظ صحیحشو می‌نويسن و بهش میدن تا اشتباهشو اصلاح کنه اما بازم کنسولگری رو کن سل گری میخونه! 🔹پ.ن-- جناب اسماعیل زهی. کن سل نیست؛ کنسولگریه. کشته نشدند؛ شهید شدند. عبدالحمید نیستی؛ عبدالسعودی. نه تنهاسواد نداری؛ بصیرت هم نداری.😔😔😔 ‌‌‌https://eitaa.com/harffe_hesab ⚫️⚫️⚫️
سلام دوستان خوب. صبح قشنگ و بهاری شما بخیر و شادی و سلامتی. خدا را بخاطر بارشهای بهاری در اقصی نقاط ایران؛ شاکریم. https://eitaa.com/harffe_hesab 🍃🌸🍃🌸🍃🌸
🌎🌎🌎 ❎ دو کلمه حرف حساب. بسیاری از حکما از قدیم گفته اند: 🔹کار حکومت داری مثل بافتن قالی است. شما نمی توانی چند رنگ و نقشه را جدا از بقیه قالی انتخاب کنی و ببافی. بلکه تمام رنگها و نقشه ها باید با هم بافته شوند. و تار و پود قالی همردیف هم بالا بیایند. 🔹کسانی که میگویند : فعلا" مسئله بی حجابی را رها کنید و به مسائل مهمتر برسید؛ غافل از این هستند که : تمام این کارها باید به دقت و ظرافت؛ با هم پیش برود؛ " مثل بافتن قالی. ✍محمود قاسمی. https://eitaa.com/harffe_hesab 🍎🍎🍎
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❎ تلاطم جهانی؛ بیداری وجدانها؛ توجه فطری به معنویت؛ محور قرار گرفتن نماز به عنوان نماد قدرت و اتحاد؛ همه اینها یعنی شروع مقدسی که امواج خروشان آن تا ساحل امن همه سلاطین جور؛ پیش خواهد رفت. منتظر باشید. https://eitaa.com/harffe_hesab 🌎🌎🌎
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔹اینجا داخل دانشگاه است... پلیس آمریکا، مدیا بنجامین، فعال شناخته شده ۷۲ساله یهودی را برای دقایق متمادی دستمالی می‌کند تا آزار دهد و تحقیر کند. انگار یک جنایتکار را گرفته. جرمش چیست؟ اعتراض به ارسال سلاح به اسراییل. و دستگیری از طرف پلیس دولتی که مدعی حقوق زنان است. https://eitaa.com/harffe_hesab 🍎🍎🍎
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚨 یک یک یک ✍ حزب‌الله غیرتمند ما، همزمان با تهدید صهیونیست‌ها برای حمله به در جنوب به طرز شگفت‌انگیزی، آتش خود را هم از منظر شدت و حجم، وسعت بخشیده و هم از عمق ده کیلومتری به سی کیلومتری تشدید کرده ‼️ وضعیت شهرک‌های اشغالی شمال به شدت وخیم است. شهرک‌ها عمدتا تخلیه شده (حدود صد شهرک)، ساکنان غاصب آن کوچ کرده و به عمق اراضی اشغالی یا خارج از فلسطین اشغالی رفته‌اند و اکثریت آنان نیز حاضر به بازگشت نیستند. شمال فلج شده. هر روز، یک شگفتی جدید دارد و یک هدف استراتژیک را از بین می‌برد. 🔥 برای بازگرداندن حیثیت نداشته و از دست رفته‌ی خود و ایجاد با حزب‌الله و برگرداندن شهرک‌نشینان، ناگزیر است که با حزب الله وارد و تمام‌عیار شود. این جنگ، قطعا رخ خواهد داد و فقط مسئله‌ی زمان در آن مهم است. احتمالا، کاتالیزور وقوع آن، های داخل ، عراق و خواهند بود که باید کشورهای را درگیر اوضاع داخلی کنند تا به زعم خود، را در برابر صهیونیست‌ها، بدون حامی کنند! ✅ طبق روایات، جنگی قطعی‌ست که بعد و قبل و رخ خواهد داد و نتیجه‌ی آن، و ساختار آن است که با پیشروی نیروهای از جبهه و لبنان تا الجلیل و و همراه خواهد شد. 🔥 دشمن پس از این نبرد، از به عنوان رونمایی خواهد کرد. 🌎🌎🌎
✍ طبق دو روایت کلیدی و صحیح‌السند از اهل‌بیت‌ علیهم‌السلام درباره حوادث مهم قبل از ظهور امام زمان علیه‌السلام با کلیدواژه و حوادث پیش از ظهور برخورد میکنیم که بسیار دقیق، نقشه راه ظهور را روشن می‌نماید: ✅ حدیث 1⃣ از 2⃣ 🔴 امام محمد باقر علیه‌السلام: صوتی بر همراه با و پیروزی برای شما می‏آید و در منطقه جابیه رخ خواهد داد و بخشی از مسجد دمشق تخریب خواهد شد‌. سپس خروج کنندگانی در منطقه شام از سمت ترک‌ها (کردها، ساکنان هم‏مرز با ترک‌ها) شورش خواهند کرد (استقلال‌طلبی کردهای سوریه) و آنگاه (فتنه، اختلاف، قتل و احتمالا جنگ جهانی) رخ می‌دهد. پیشروی نظامی خویش را تا مناطق الجزیرۀ شام ادامه می‏دهند (جزیره شامات؛ مناطق شمالشرق متصل به مرز اعم از حسکه، ديرالزور و الرقة و همچنین صلاح‌الدین و نینوا در عراق)؛ و نیز ، خروج کنندگانی از رومی‌ها (همپیمانان غربی یهودیان صهیونیست) در منطقه (نزدیک بیت‌المقدس) در نیروی نظامی پیاده می‏کنند. سپس سه پرچم نظامی (حاکمیت) و (معارضان و مخالفان حاکمیت) و (نماینده غرب و یهود) در منطقه با یکدیگر به جنگ خواهند پرداخت. 📚 الغیبۀ نعمانی ص ۲۷۹؛ الغیبه شیخ طوسی ص ۴۴۲؛ بحارالانوار مجلسی ج ۵۲ ص ۲۳۷ ✍ که جنگی آخرالزمانی است از انتهای سال ۲۰۱۱ و ابتدای سال ۲۰۱۲ میلادی آغاز شده و این فتنه و درگیری در منطقه شام تا خود ادامه دارد. 🌎🌎🌎