هدایت شده از مشفقون
جهت اطلاع علمای قم و عقلای قوم! ومردم متدین ما که مراقبند، نان حلال بخورند...
«بخت آزمایی» به اسم سرزمین موج های آبی در مشهد...
🔸 مدتی است به صورت مکرر! سرزمین موج های آبی مشهد، در صداوسیما تبلیغ می شود!
🔸 اگر از این نکته که در حال معرفی چهره ای «غیر امام رضایی» و «غیر زیارتی» از مشهد، به مردم ما به ویژه کودکان است! بگذریم...
مشکل این است که عملا در حال فروش بلیط بخت آزمایی است و صداوسیما هم آن را ترویج می کند.
🔸 بزرگواری به بنده گفت ولی من باور نکردم!
خودم با سرزمین موج های آبی تماس گرفتم و پرسیدم. متأسفانه با خرید بلیط و لو اصلا به استخر نروید در قرعه کشی شرکت داده می شوید!!
🔸 می توانید به صورت آنلاین، یک دفعه ده بلیط بلکه صد بلیط بخرید! تا امتیازتان در قرعه کشی بیشتر بشود و هیچ نیازی نیست به استخر بروید.
🔸 فارغ از حکم شرعی بخت آزمایی که نظر مراجع ما در مورد حرمت آن مشخص هست، آیا ترویج چنین فرهنگ باطل و تنبل پروری به صلاح جامعه هست!؟
🔸 مگر رهبری نفرمودند که این کارها را نکنید!
چرا گوش نمی دهند!؟
یاعلی🌹
#طلبه_ای_در_قم
محمد صالح مشفقی پور
💎 @Moshfeghoun 💐
هدایت شده از اسلام تمدّنی | ابوالفضل انصاری
✍ ا. انصاری زاده
اینهمه گوش فلک را کر کردند که برویم واردات کنیم تا بازار رقابتی شود.. تا ایران خودرو و سایپا خون مردم را در شیشه نکنند
آخر سر هم، خود ایران خودرو و سایپا بروند خودرو وارد کنند.. آنهم با قیمت ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون
خب اگه قرار بود رقابت بوجود بیاد، همین کار رو که پارس خودرو و مدیران خودرو هم داشتند میکردند😂
چند درصد مردم ایران میتوانند خودروی ۱ونیم میلیاردی بخرند؟
#مافیای_واردات
#فریب_بزرگ
@tahliltamadoni
حضرت آقا:
«رقابت یعنی همه بتوانند تبلیغات کنند»
پ.ن: نه فقط #سرای_ایرانی
🖋حسن عباسی
📎 @hassanabbasi1374
هدایت شده از اقتصاد فرهنگی
امام: قهراً مردم وقتی آزاد هستند یک نفر صالح را انتخاب می کنند و آرای عمومی نمی شود خطا بکند. یکوقت یکی می خواهد یک کاری بکند اشتباه می کند، یکوقت یک مملکت سی میلیونی نمی شود اشتباه بکند… و قهراً اشتباه در سی میلیون جمعیت نخواهد شد.
از این بیان امام می توان نتیجه گرفت که وقتی یک انتخاب اشتباه صورت گرفته است، آزادی مردم نقض شده است.
سوال این است که این آزادی چطور از بین می رود؟
یکی از دلائلش همین رسانه و تبلیغات است. رسانه و تبلیغات مانع آزادی است. چرا؟
چون کسی که پول بیشتری دارد می تواند از طریق خریدن رسانه ها تبلیغ بیشتری کند و انتخاب آزادانه افراد را جهت دهد.
هیچ کس نمی تواند منکر اثر رسانه ها باشد و این یعنی حداقل بخشی از آراء کاندیدایی که بیشتر تبلیغ می کند نتیجه مستقیم قدرت اقتصادی اوست که از مجرای رسانه به صندوق ریخته شده و تبدیل به قدرت سیاسی می شود!
فلذاست که مقام معظم رهبری می فرمایند: رقابت یعنی همه بتوانند تبلیغ کنند نه اینکه عده ای با تبلیغات وسیع به مجلس بروند و عده ای اساسا دیده نشوند.
♨️ اقْتِصادِفَرهَنگی: 🇮🇷
💠 @h_abasifar
هدایت شده از محمدجواد توکلی- یادداشتهای اقتصادی
جناب آقای رائفی پور تحت تاثیر گفتمان غالب، یک اشتباه تحلیلی اساسی دارند. ایشان فکر میکنند اگر بنزین را گران کنیم، خلق نقدینگی متوقف میشود، این گونه نیست، اتفاقا افزایش قیمت بنزین با افزایش تورم و افزایش هزینه تولید و مصرف، نقدینه خواهی را افزایش می دهد. بگذریم از اینکه ادعاهای مطرح شده در مورد ناترازی تولید-مصرف بنزین و تامین هزینه واردات از محل خلق پول همه محل تامل است.
✍️ توکلی https://eitaa.com/eqmoq2
🔴مهدی انجیدنی (مدیر ویراستی) :
خندهدارش اینجاست که #امنیت، در حالی نقل محافل است که
- اطلاعات شخصی، کاری و کشوری را در پلتفرم آمریکایی منتشر می کنیم !
- روی گوشی که اطلاعات مختلف شخصی و سازمانی داریم، همه جور نرم افزار آمریکایی و اسرائیلی هم نصب داریم ! که مشخص نیست چه دسترسیهایی دارند ؟
#تضاد گل درشت !
@hassanabbasi1374
هدایت شده از اقتصاد کاربردی - رضا غلامی
سرِ دستور دادن در اقتصاد و تعیین قیمت، اختلافی نیست.
بحث اصلی بر سر این است که چه کسی دستور بدهد و قیمت تعیین کند؟ دولت یا رانت خواران؟
ما دولت را ترجیح میدهیم، رائفی پور و دوستان، رانت خواران، انحصارگران و کسانی که قدرت تعیین قیمت دارند را ارجح میدانند.
@DrRezaGholami
از نظر استاد رائفیپور، هرکسی مخالف گرانی بنزین باشه، پوپولیست و زمین تخت گرای اقتصاده، همینقدر رادیکال
از استاد تقاضا داریم تضمین کند که با گران شدن بنزین، وضع دهک های پایین بهتر میشود
اگر بدبخت تر و فقیر تر شدند، گردن بگیرد و اشتباهش را قبول کند نه اینکه بگوید درست اجرا نشد
🖋حسن عباسی
📎 @hassanabbasi1374
هدایت شده از اقتصاد فرهنگی
6.24M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دکتر فرهاد نیلی: ما در علم اقتصاد یک کاریکاتور از انسان می کشیم و آن را نماینده همه ی انسان ها در طول تاریخ در نظر میگیریم و رفتار او را تحلیل میکنیم!
#بدیهیات_علم_اقتصاد :)
#افسانه_علم_اقتصاد
#فریب_بزرگ
♨️ اقْتِصادِفَرهَنگی: 🇮🇷
💠 @h_abasifar