eitaa logo
حسن عباسی
809 دنبال‌کننده
1.4هزار عکس
564 ویدیو
4 فایل
هدف از ایجاد این کانال ، به اشتراک گذاشتن دیدگاه های شخصی و مطالبی است که در حوزه مسائل اقتصادی و فرهنگی میپسندم علم اقتصاد ، فریب بزرگ است تبلیغات بازرگانی حرام است دنیای آینده ، دنیای فلسطین است🇵🇸 ارتباط : @hassanabbasi1727
مشاهده در ایتا
دانلود
۲۲ بهمن می‌آییم تا بگوییم انقلاب تمام نشده انقلاب ادامه دارد هنوز در عرصه اقتصاد انقلاب نکرده‌ایم مرگ بر آمریکا در اقتصاد یعنی؛ یعنی نه به سیاست های بانک جهانی یعنی نه به جهانی سازی قیمتها... 🖋 حسن عباسی 📎 @hassanabbasi1374
هدایت شده از دکتر حمیدرضا مقصودی
11.33M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
همین دارایی های ساده ای که به راحتی در دسترس ماست، در دنیای مدرن بی معنا هستند. غربگرایان هم تلاش خود را می کنند تا به بهانه های مختلف این دارایی ها را از دست بدهیم. گرمای خانواده یکی از بزرگترین دارایی های ماست. آن را می‌شناسیم و با قوت آن را پاس می داریم. ☘️کانال تحلیل‌های اقتصادی دکتر حمیدرضا مقصودی @hamidrezamaghsoodi
مطالبات اقتصادی در راهپیمایی ۲۲ بهمن
مطالبه اجرای اصل ۴۳ و ۴۴ قانون اساسی در راهپیمایی ۲۲ بهمن
هدایت شده از احمد نبویان
🔻فرزین: دربسیاری مواقع، «ارز» عرضه شده در مرکز مبادله، مشتری ندارد 🔺اما ارز در بازار آزاد، همچنان مشتری دارد آنهم با قیمت ۱۰ تا ۱۵ هزار تومان بیشتر از مرکز مبادله ▪️پس مشکل در کمبود عرضه نیست، بلکه قیمت بالای ارز در بازار آزاد ناشی از است ▪️و با توجه به اینکه ارز مورد نیاز برای واردات قانونی در مرکز مبادله با قیمت پایین‌تر تأمین می‌شود، تقاضای موجود در بازار آزاد برای امور مخرب اقتصاد مانند تأمین مالی قاچاق، رشوه، خروج سرمایه از کشور، دلالی، فرار مالیاتی، جایگزینی پول ملی، حفظ و افزایش ارزش سرمایه و ... است. 💠 احمد نبویان 🔗@ahmad_nabavian
🍇میوه فروشی محلّه‌مون😍 📎 @hassanabbasi1374
«راهپیمایی نابالغ» ۴۵سالگی سن بلوغ است اما راهپیمایی‌های ما همچنان در فضای کودکی و جوانی خود به سر میبرد. از شعارهای قدیمی و بعضا با محتوای بسیار ضعیف و حتی بدون وزن و قافیه و آهنگ، تا خوانش اجباری بیانیه خسته‌کننده و خنثی و عریض و طویل ستاد هماهنگی تبلیغات اسلامی، تکراری و خسته‌کننده بودن مسیر و فرایند راهپیمایی، سیستم‌های صوتی قدیمی و عموما خراب، مجریان و شعاردهندگان پیر و قدیمی با صدایی معمولا گوش‌خراش، نبود ایده و نظم و برنامه متفاوت و جدید متناسب با نسل نو، عدم استفاده از ظرفیت گروه‌های خلاق و جوان، عدم بصیرت‌افزایی و انتقال محتوای هویتی و رشددهنده به ویژه نسبت به کودکان و نوجوانان و بسیاری خلاهای دیگر که به تناسب مناطق مختلف کشور، دغدغه‌مندان با آن دست به گریبان هستند. در کشوری که سالیانه حداقل نزدیک به ۱۰راهپیمایی پرشور ملی برگزار میگردد؛ باید به فکر ارتقا و رشد این نماد بینظر در تاریخ انقلاب‌های مردمی جهان بود انشالله. ✍سیدامیرحسین حسینی ✅به افرا بپیوندید: @afra_eco