eitaa logo
استاد حسن ارشاد
7.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
1.4هزار ویدیو
37 فایل
🔘 کانال تخصصی نقد فرقه ضاله بهاییت 📚 تالیف بیش از دهها اثر در حوزه مهدویت بابیت و بهائیت 🖥 مدیریت شرکت گنجینه معرفت 📖 محقق منابع حدیثی 📌 ادمین : @Hassan1100 👇 سایت استاد ارشاد 👇 http://www.hassanershad.com
مشاهده در ایتا
دانلود
🕸بهائیان «ارتش پهلوی» را میانبری برای کسب قدرت می دانستند به گزارش خبرنگار مفاز، شاداب عسکری، پژوهشگر تاریخ معاصر در سمینار تخصصی نقد فرقه ضاله بهائیت با موضوع «شبکه نظامی سازمان بهائیت در حکومت پهلوی» مطرح کرد: 🔹بهائیان می دانستند امکان و شراطی که حکومت را در دست بگیرند نداشتند لذا به دنبال کسب قدرت و افزایش میزان تاثیرگیری و سهم گیری از نظام بودند. 🔹بهائیان در دوره شاهنشاهی پهلوی هویت خود را آشکار نمی کردند. 🔹بهائیان به اهمیت جایگاه ارتش به عنوان مهم ترین ارکان قدرت در نظام پهلوی باور داشتند و می دانستند یکی از اصلی ترین راه رسیدن به مشاغل بالای کشور پیوستن به ارتش است. 🔹عناصر تشکیلات بهائیت چون می دانستند توان به دست گیری حکومت را نخواهند داشت در پی آن بودند که به صورت نرم قدرت را به دست گیرند. 👤دکتر شاداب 💀@bahaiyat💀
🕸بهائیان «ارتش پهلوی» را میانبری برای کسب قدرت می دانستند شاداب عسکری، پژوهشگر تاریخ معاصر در سمینار تخصصی نقد فرقه ضاله بهائیت با موضوع «شبکه نظامی سازمان بهائیت در حکومت پهلوی» اظهارکرد: براساس آموزها و ایدئولوژی تبلیغی بهائی نظامی گری در بهائیت جایگاهی ندارد. وی با اشاره به اینکه حسینعلی نوری در بحث نظامی گری پیروان خود را از جنگ نهی کرده است، افزود: در کتاب انوار هدایت بهائیان که مطالعه می کنیم پاسخی فریبانه داده شده و آمده است که نظامی گری بهائیان به منظور گذراندن دوره های آموزشی شغل حرفه ای بلا منانع است به شرطی که درگیر جنگ نشوند؛ که چیزی غیر ممکن است و خلاف آنچه هست که ما در عمل در شیوه های تبلیغی بهائیان مشاهده می کنیم. پژوهشگر تاریخ معاصر خاطرنشان کرد: بهائیان نظامی در حکومت شاهنشاهی پهلوی در تمام رسته ها حضور پررنگی داشته و مخالفی با این عملکرد صورت نمی پذیرفته است. وی به مطالعه رفتار بهائیت اشاره و با بیان اینکه رهبران سازمان بهائیت چگونه می توانستند بر خلاف مواضعی که گذاشته شده بود، در عمل رفتار کنند و چه اهدافی را دنبال می کردند؟ گفت: آنها با معنای سازمان ایدئولوژیک بودن، هدفشان فتح سرزمین ها بود چراکه می دانستند امکان و شرایکی که حکومت را در دست بگیرند نداشتند لذا به دنبال کسب قدرت و افزایش میزان تاثیرگیری و سهم گیری از نظام بودند. بهائیان در دوره شاهنشاهی پهلوی هویت خود را آشکار نمی کردند. راه رسیدن بهائیت به مشاغل بالای کشور پیوستن به ارتش بود. ادامه دارد... 👤دکتر شاداب 💀@bahaiyat💀
🕸بهائیان «ارتش پهلوی» را میانبری برای کسب قدرت می دانستند با توجه به اینکه بهائیان به اهمیت جایگاه ارتش به عنوان مهم ترین ارکان قدرت در نظام پهلوی باور داشتند و می دانستند یکی از اصلی ترین راه رسیدن به مشاغل بالای کشور پیوستن به ارتش بود، سازمان بهائیت چون می دانستند  توان به دست گیری حکومت را نخواهند داشت در پی آن بودند که به صورت نرم قدرت را به دست گیرند. با اشاره به اینکه ۶۰۵نفر از بهائیان شاعل در ارتش ۴۰۰ نفر به عنوان کادر و ۲۰۰ نفر وظیفه بودند شناسایی کردیم و بررسی روی سوابق آنها انجم شده است، اظهار کرد: رفتار آنها موید این است که می خواستند بر سیاست نفوذ کنند و به خاطر اینکه ایجاد حساسیت نشود و توجه دیگران جلب نشود، به صورت تدریجی اقدام می کردند. بهائیت در سایه کیفیت گرایی به دنبال در دست گرفتن نبض ارتش پهلوی بودند بهائیت کیفیت گرایی را به جای کمیت گرایی مورد توجه قرار داده بودند و باتوجه به تعدد کم با اتخاذ سیاست ها تلاش داشتند نبض ارتش را در دست بگیرند. در کل تعداد ۶۵ نفر در بالاترین مناسب تیمساری قرار داشتند و این تحت شرایطی است که ما در کل امیران حکومت پهلوی که نزدیک به ۲هزار نفر هستند، ۶نفر زرتشی ، دو نفر آشوری و دو نفر اهل تسنن داشتیم، گفت: ارتش برای اینها پلی بود برای دستیای به مشاغل بالا دست و حتی در نمایندگی مجلس ردپای آنها را می بینیم. بر اساس تحقیقات استخدام بهائیت براساس قانون اساسی مشروطه ممنوع بوده است، در راستای حل این مشکل در سال ۱۳۱۳مطرح شد که بهایئت باید دین خود را عوض و دین رایج را جایگزین نمایند ادامه دارد... 👤دکتر شاداب 💀@bahaiyat💀
🕸بهائیان «ارتش پهلوی» را میانبری برای کسب قدرت می دانستند محمدرضا پهلوی این قانون را در پیش گرفت و تاکید شد که بهائیت با تغییر دین خود و مسلمان شدن به آنها درجه داده شود. محمدرضا پهلوی از آنان به عنوان پیاده نظام و نیروی تعدیل کننده و مذهبیون ارتش استفاده می کرد، این افراد از فقر تئوری نسبت به بهائیان برخوردار بوده موید آن است بهائیان برای به دست آوردن قدرت و در اختیار گرفتن حوزه سیاسی، نظامی و تبلیغی که اهرم های پهلوی را تشکیل می دانند؛ ارتش پهلوی را میانبری اصلی برای کسب قدرت قرار دارند. 👤دکتر شاداب 💀@bahaiyat💀
21.43M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💠نشست 1273 جلسه چهارم : بررسی دستور العمل بیت العدل خطاب به شاخه برانداز خود در ایران در راستای برپایی نهادهای نیابتی اسرائیل و نهاد سلطه درکشور "" چارچوب تبلیغ انفرادی در کشور ایران مذکور در پیامهای بیت العدل " موضوع : ج) اصل استعداد پذیرش امر در ایران سایت | کانال تلگرام | ایتا | آپارات| گروه تلگرام|اینستاگرام |فیسبوک|وبلاگ|توئیتر|
25.65M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
نشست 1274 جلسه پنجم : بررسی دستور العمل بیت العدل خطاب به شاخه برانداز خود در ایران در راستای برپایی نهادهای نیابتی اسرائیل و نهاد سلطه درکشور "" چارچوب تبلیغ انفرادی در کشور ایران مذکور در پیامهای بیت العدل " موضوع : ج) اصل استعداد پذیرش امر در ایران سایت | کانال تلگرام | ایتا | آپارات| گروه تلگرام|اینستاگرام |فیسبوک|وبلاگ|توئیتر|
https://www.hassanershad.com/9757 فتنه بابیه در بیان رهبران بهایی نکته اول :بهاء الله از سال ۱۲۶۰ الی ۱۲۹۰ معتقد و امضا کننده دستورات کشتار غیر بابیان بر مبنای فرامین وی بود نکته دوم : تایید و امضای علنی احکام بیان توسط بهاء الله نکته سوم : مسئول کلیه اقدامات بابیه مستقیم متوجه بهاء الله بود : نکته چهارم : نمونه هایی از اقدامات خشن و بر اندازانه و کمک بهحمایت از اقدامات تروریستی با اسناد امری نکته پنجم : نمونه اعمال وحشی گری بابیان در رفتار بهاء الله نکته ششم : اعلام برائت و اعتراف به فرامین باب و منفور اعلام کردن آن https://www.hassanershad.com/9757
1275.mp3
47.2M
نشست 1275 واحد سیاسی (نجوا) 👈 گفتگوی ویژه با موضوع: بررسی فتنه بابیه تحت مدیریت بهاءالله (جلسه شانزدهم) با حضور: 🔹جناب آقای حسن ارشاد (کارشناس و پژوهشگر فرقه بهائیت) سه شنبه ٣ بهمن ١٤۰۲ زمان گفتگو: ١٥:٤٥ نکته اول :بهاء الله از سال ۱۲۶۰ الی ۱۲۹۰ معتقد و امضا کننده دستورات کشتار غیر بابیان بر مبنای فرامین وی بود نکته دوم : تایید و امضای علنی احکام بیان توسط بهاء الله نکته سوم : مسئول کلیه اقدامات بابیه مستقیم متوجه بهاء الله بود : نکته چهارم : نمونه هایی از اقدامات خشن و بر اندازانه و کمک بهحمایت از اقدامات تروریستی با اسناد امری نکته پنجم : نمونه اعمال وحشی گری بابیان در رفتار بهاء الله نکته ششم : اعلام برائت و اعتراف به فرامین باب و منفور اعلام کردن آن لینک اسناد در سایت https://www.hassanershad.com/9757
37.43M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
24 به یک هتاک طی الارض علی علیه السلام بوسیله ابرها و ترجمه و تحریف روایت تفسیر قمی سایت | کانال تلگرام | ایتا | آپارات| گروه تلگرام|اینستاگرام |فیسبوک|وبلاگ|توئیتر|
50.27M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
[ Video ] 29 به یک هتاک موری بی سوادی که چوب را از آلت تناسلی نمی تواند تشخیص دهد سایت | کانال تلگرام | ایتا | آپارات| گروه تلگرام|اینستاگرام |فیسبوک|وبلاگ|توئیتر|
51.62M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
۳۵ به یک هتاک اتهام زنی به عالم شیعه علامه عاملی مبنی بر اعتقاد به شرک حسنین ع در جنگ با ایرانیان در حالی که در صفحه بعد ایشان منکر این فرضیه هستند سایت | کانال تلگرام | ایتا | آپارات| گروه تلگرام|اینستاگرام |فیسبوک|وبلاگ|توئیتر|
نشست 1275 واحد سیاسی مصاف (نجوا) 👈 گفتگوی ویژه با موضوع: بررسی فتنه بابیه تحت مدیریت بهاءالله (جلسه شانزدهم) با حضور: 🔹جناب آقای حسن ارشاد (کارشناس و پژوهشگر فرقه بهائیت) سه شنبه ٣ بهمن ١٤۰۲ زمان گفتگو: ١٥:٤٥ نکته اول :بهاء الله از سال ۱۲۶۰ الی ۱۲۹۰ معتقد و امضا کننده دستورات کشتار غیر بابیان بر مبنای فرامین وی بود نکته دوم : تایید و امضای علنی احکام بیان توسط بهاء الله نکته سوم : مسئول کلیه اقدامات بابیه مستقیم متوجه بهاء الله بود : نکته چهارم : نمونه هایی از اقدامات خشن و بر اندازانه و کمک بهحمایت از اقدامات تروریستی با اسناد امری نکته پنجم : نمونه اعمال وحشی گری بابیان در رفتار بهاء الله نکته ششم : اعلام برائت و اعتراف به فرامین باب و منفور اعلام کردن آن https://www.hassanershad.com/9757
21.41M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🕸 بهائیت و اسرائیل (۲) 🎤استاد حسن ادامه دارد... 💀@bahaiyat💀
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠 حکایت لوله کشی در ورزشگاه صحت داشت آیا کسانی که مسخره کردند مردانگی دارند معذرت خواهی کنند سایت | کانال تلگرام | ایتا | آپارات| گروه تلگرام|اینستاگرام |فیسبوک|وبلاگ| ✅
63.08M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🕸️نقد تخصصی بهائیت 🎙️استاد حسن 💀@bahaiyat💀