eitaa logo
هندسه هستی|حوزوی
1.2هزار دنبال‌کننده
96 عکس
73 ویدیو
12 فایل
محلی برای پژوهش و آموزش درباره علوم پایه تبلیغ دین: 🔹هندسه انسان(انسان شناسی) 🔹هندسه دین(منظومه دین) 🔹هندسه خانواده 🔹هندسه تربیت فرزند و... اینجا "مهندسی تبلیغ" یاد می‌گیریم! آشنایی بیشتر:https://eitaa.com/hawzah_hendese/182 ادمین: @hendesyehasti
مشاهده در ایتا
دانلود
بعضی از دوستان پاسخهایی دادند. بیراه هم نفرمودند. اما واقعاً نمیشه این بحث رو در یک پیام جواب داد و حق میدم که جوابها ناقص باشه. این سؤال خیلی عمیق و مبناییه و حکما و اندیشمندان اسلامی و غربی همیشه در سدد پاسخگویی به این موضوع بوده اند. که بالاخره ملاک ارزش گذاری عمل چیه؟ لذا یه بحث بسیار دامنه داریه. اگر بخواهیم حقّ پاسخ این سؤال رو ادا کنیم باید قسمت زیادی از مبحث و رو توضیح بدم. ولی انشالله در اولین فرصت در حدی که یک صوت اجازه بده، پاسخ سؤال رو خواهم داد. .
ممنون از نظرتون🌸 اگر بتونیم حکمت و دلیل انسان شناسانه این حرف رو بگیم؛ خیلی بهتر میشه. برون دینی استدلال کنیم که حتی افراد بی دین هم بپذیرند. .
. گاهی معرفت و شناخت هم هست، اما منجر به عمل نمیشه. یا منجر به ایمان نمیشه. یا منجر به کنار گذاشتن کفر نمیشه. مثلاً شیطان معرفت به ربوبیت خدا داشت، اما ایمان نیاورد. بسیاری از طواغیت و کفار همینطور هستند. دیدید که بعضیا با اینکه می دونن حق با طرف مقابله، اما هوای نفسشون اجازه قبول کردن نمیده. و جحدوا بها و استیقنتها انفسهم ظلماً و علوا یعنی با اینکه یقین به حق دارند، اما کفر می ورزند. چنین کسی هر عملی هم انجام بدهد، هیچ فایده ای ندارد. .
من یه صوتی ضبط کرده ام در پاسخ به این سؤال. اما همانطور که گفتم جواب این سؤال مفصّله و نیاز به مقدمات زیادی داره. نمی دونم چرا این سؤال رو پرسیدم.😁 سعی کردم اجمالاً یه توضیحی بدم. اگر حوصله کردید و گوش دادید اینجا نظرتون رو بفرمایید: ▪️اینجا می تونید به صورت ناشناس نظر بدید: https://harfeto.timefriend.net/16986837104314 ▪️یا به این آیدی: @hendesyehasti .
recording-20231119-183736.mp3
18.65M
💠ملاک ارزش گذاری یک عمل چیست؟! ✅پاسخ انسان شناسانه 🍂 🍂🌺 🍂🍂🍂 ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 🌐 هندسه هستی https://eitaa.com/joinchat/2638020857C4b37d7079e
🔹مسئلۀ اصلی برای تبلیغ موفق محتواست ▫️مسئلۀ اصلی برای تبلیغ موفق «محتوا» است. نیاز ما به محتوای خوب، نود درصد است و نیاز به فنّ خطابه و قدرت بیان و اموری که جنبۀ صوری و ذوقی دارند(مثل صدای خوب و...) ده درصد است. باید محتوای خوبی تهیه و تولید بشود، آن‌وقت اگر این محتوا با زبان الکن هم منتقل بشود مؤثر واقع می‌شود. 🍂 🍂🌺 🍂🍂🍂 ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 🌐 هندسه هستی https://eitaa.com/joinchat/2638020857C4b37d7079e
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
8.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
👆این کودک بیچاره را ببینید! 🔻می بینید با نسخه غلط و احمقانه چه بلایی بر سرش می آورند؟ حال و روز بسیاری از انسانها که تحت نسخه های علوم غربی هستند، شبیه همین بچه است. 🔻روانشناسی غربی، با سردرگمی واضح در شناخت انسان، امروز یک نسخه می پیچد و فردا نسخه ای ضد آن. ❗️تازه این نگاه خوشبینانه است. 🔻مقام معظم رهبری در صحبتی می فرمایند که این علوم غربی، علم به معنای واقعی نیستند. بلکه سفارش صهیونیسم و مستکبرین عالم اند. صهیونیسم برای تسلط بر انسانها، دستورات شیطانی خود را به دانشمندان خودفروخته غربی و اکثراً یهودی می سپارد که آنها را در مراکز علمی تئوریزه کنند و به خورد جوامع بدهند. 🔸در حالی که ما را داریم که به تعبیر ، «جامع» و «متقن» است. یعنی اسلام اگر دستورالعملی می دهد اولاً همه جوانب و ابعاد وجودی او را لحاظ می کند و دستور می دهد. ثانیاً این دستور، قطعی و خلل ناپذیر است. اینگونه نیست که امروز دستوری بدهد و فردا معلوم شود که دستوری اشتباه بوده است. 🍂 🍂🌺 🍂🍂🍂 ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 🌐 هندسه هستی https://eitaa.com/joinchat/2638020857C4b37d7079
. سلام و عرض ادب به شما عزیزان🌷 انشالله امشب پادکست هشتم آموزش نقطه زنی در تبلیغ رو بارگزاری می کنیم. به دوستانی که هنوز این جلسات رو گوش نداده اند پیشنهاد می کنم که حتماً گوش بدید. نکات مهمی بیان شده. خیلی خلاصه و جمع و جور. 🔰لیست آموزشهای نقطه‌زنی در تبلیغ: (روی لینکها بزنید تا به آموزش مربوط به آن منتقل شوید.) 🔻نقطه‌زنی در تبلیغ(1): چگونه سخن ما به وسط قلب مخاطب بنشیند؟ 🔻نقطه‌زنی در تبلیغ(2):چگونه موتور اراده مخاطب را روشن کنیم؟ 🔻نقطه‌زنی در تبلیغ(3):تکنیک تمرکزبخشی در سخنرانی 🔻نقطه‌زنی در تبلیغ(4): تبلیغات هدفمند و بی هدف 🔻نقطه‌زنی در تبلیغ(5): نیازیابی،عامل مهم تأثیرگذاری در تبلیغ 🔻نقطه زنی در تبلیغ(6): نیازسازی، عامل مهم دیگر تأثیرگذاری در تبلیغ 🔻نقطه زنی در تبلیغ(7):گرایش "تقرّب به موجود برتر" هشتگ دوره: .
علی سیفی نقطه زنی در تبلیغ 8.mp3
9.88M
🎯نقطه‌زنی در تبلیغ(8) 🔸گرایش لذت‌طلبی را هدف بگیر! 👈دین را لذت گرایانه، آموزش بده. 🙏لطفاً از دین، رفع اتّهام کنید! ‼️این نکته را رعایت نکنی، در تبلیغ باختی! 🎙علی سیفی 🍂 🍂🌺 🍂🍂🍂 ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 🌐 هندسه هستی https://eitaa.com/joinchat/2638020857C4b37d7079e
💠ریشه مشکل کجاست؟ 🍂 🍂🌺 🍂🍂🍂 ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 🌐 هندسه هستی https://eitaa.com/joinchat/2638020857C4b37d7079e
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا