eitaa logo
حیات طیبه
174 دنبال‌کننده
13.4هزار عکس
11.7هزار ویدیو
156 فایل
🔆خانواده، کلمه‌ای طیبه است. ↫ کلمه‌ی طیبه هم خاصیتش این است که وقتی یک جایی به وجود آمد، مرتب از خود برکت و نیکی می‌تراود . (مقام معظم رهبری) کانال حیات طیبه، کانالی است برای ترویج سبک زندگی اسلامی - ایرانی ارتباط با ادمین https://eitaa.com/Smh14
مشاهده در ایتا
دانلود
🌸🍃 🍃 🔖 پرچمدار پاییز! عصاره انواع آنتی اکسیدان 🔹اولین بادهای پاییزی که شروع به وزیدن می‌کنند، سر و کله کدوهای معروف به حلوایی (بس که پخته آن نرم و لذیذ همچون حلوا است) نیز در گوشه و کنار شهر پیدا می‌شود. 🔸شاید باور نکنید که کدو حلوایی عصاره انواع آنتی اکسیدان است، همان ماده عزیزی که در جای جای بدن ما با تولد سلولهای بدخیم مبارزه می‌کند. 🔹کدو حلوایی حاوی چند نوع از این آنتی‌اکسیدان‌ها است و بسیار ارزشمند در حفظ شادابی و طراوت پوست!نارنجی است و پر از پیش‌ساز ویتامین آ. 🔸فیبر فراوانی دارد بدون چربی با قند کم به حدی که هر ۱۰۰ گرم آن تنها ۲۰ کالری دارد پس در رژیم‌های لاغری معجزه تامین ریز مغذی، سیر کردن فرد و البته کم بودن کالری محسوب می‌شود. 🔹سرشار از ویتامین ب و ث، کلسیم، آهن، منیزیم و فسفر است، با طبیعتی اندک سرد که با پخته شدن از سردی‌اش کاسته شده و ملین خوبی خواهد شد. 🔸پخته‌اش ماسک بی‌نظیری است که پوست شما را درخشان می‌کند و تخمه‌هایش سرشار از اومگا۳ می باشد. در شروع پاییز از خوردن کدو حلوایی غافل نباشید! 🖋 دکتر الهام اختری (متخصص طب سنتی ایرانی)
⭕️ ۱۲۰۰۰ طلاق نتیجه کشف حجاب رضاخان 👈 فقط در همان ماه اول، تنها در تهران! 🔰 از یک منبع بی‌طرف بشنوید + عکس 🔹پس از اینکه رضاخان پروژه کشف حجاب را اجرا کرد، دیری نپایید که آثار خانمانسوز آن مثل فروپاشی نظام خانواده و کاهش عفت عمومی آشکار شد. در این زمینه کافی است، نگاهی به کتاب «تاریخ اجتماعی تهران در قرن سیزدهم» اثر جعفر شهری بیندازیم که با تأسف فراوان می‌نویسد: به محض اجرای کشف حجاب، نسبت طلاق به ازدواج، ۶۰۰ به ۱۰۰ فزونی گرفت، به صورتی که: 🔹 "در برج اول اعلام آزادی زنان، بیش از ۱۲ هزار زن، تنها در تهران از شوهرانشان جدا شده و راهی خیابان‌ها گردیدند"... خلاصه، "از آزادی زن چیزی که عاید شد اینکه میزان فروش پودر، ماتیک و لوازم توالت و البسه بدن‌نما و اسباب قر و فر به مقدار قابل توجهی سیر صعودی در پیش گرفت و مردانی که راه خیانت و ناراستی و دزدی و تقلب آوردند"... (ر. ک: تاریخ اجتماعی تهران در قرن سیزدهم، جعفر شهری، ج ۱، مؤسسه خدمات فرهنگی رسا، چ ۳، تهران ۱۳۷۸، ص ۵۸۸ - ۵۸۹.) شگفتی ماجرا زمانی روشن می‌شود که این آمار را نه با وضعیت امروز تهران، بلکه با جمعیت پایین تهران در آن روزگار محاسبه کنیم که به گفته برخی منابع به ۳۰۰ هزار نفر نمی‌رسید!
توییت استاد علی اکبر رائفی پور
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آموزش کامل غیرفعال کردن سپر غیرایمنی گوگل‌پلی با این‌کار دیگر گوگل نمی‌تواند برای حذف هر نرم‌افزاری که مخالف منافع آمریکا و اسراییل بود، اقدام کند. ➡️ البته که راه اصلی و جدی‌تر، توسعۀ اندروید معماری شدۀ ایرانی است.
8.65M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔸️طبق احادیث عمر این انقلاب خیلی کوتاه است!!! 💠استاد شجاعی عج
📚 حکم زدن کراوات در مجالس عروسی یا مهمانی های خصوصی ☝️  ____________  🔖 به بگذارید👇 ╭═⊰🍂🌺🌸🍂⊱━╮ http://eitaa.com/joinchat/2371223552Ca5be77fd53 ╰═⊰🍂🌺🌸🍂⊱━╯
📚حالت هاي مختلف وضوی جبيره (بخش اول ) 💠 اگر زخم یا شکستگی بر اعضایی است که باید شسته شود (صورت يا دست ها) ۱: چنانچه روی آن باز است: الف: آب برای آن ضرر ندارد: لازم است به طور معمول وضو گرفته شود. ب: آب برای آن ضرر دارد: اطراف آن را بشوید، کافی است و احتياط آن است که اگر کشيدن دست تر بر آن ضرر ندارد، دست تر روى آن بکشد. ۲: اگر روی آن بسته است: الف: باز کردن آن امکان دارد، چنانچه آب برای آن ضرر دارد: اطراف آن را بشوید، کافی است و احتياط آن است که اگر کشيدن دست تر بر آن ضرر ندارد، دست تر روى آن بکشد. ✳ اگر آب برای آن ضرر ندارد و زخم نجس است: باید زخم را آب بکشد و به طور معمول وضو بگیرد. ✴ اگر آب برای آن ضرر ندارد و زخم پاک است: لازم است آب را به عضو برساند و کشيدن دست تر کفايت نمي کند. ب: اگر باز کردن آن امکان ندارد و آب برای آن ضرر دارد: 🔶 اطراف زخم را بشويد و اگر جبيره پاك است روى آن را مسح كند و اگر جبيره نجس است يا نمى‏شود روى آن را دست تر كشيد (مثلًا دوايى است كه به دست مى‏چسبد)، پارچه پاكى را به طورى كه جزء جبيره حساب شود، روى آن بگذارد و دست تر روى آن بكشد و اگر اين هم ممكن نيست، احتياط واجب آن است كه وضو بگيرد و نیز تيمم کند. ✅ اگر باز کردن آن امکان ندارد و آب برای آن ضرر ندارد: 🔷 در صورتی که زخم و جبیره پاک است بايد آب را به روى زخم برساند، و اگر زخم يا چيزى كه روى آن گذاشته نجس است، چنانچه آب كشيدن آن و رساندن آب به روى زخم ممكن باشد بدون زحمت و مشقت، بايد آن را آب بكشد و موقع وضو آب را به زخم برساند. ⁉ تذکرات: ۱: هر چیزی که هنگام وضو یا تیمم، بر محل زخم، شکستگی، سوختگی یا عضو دردمند می‌گذارند، جبیره نام دارد؛ مانند پارچه، چسب، نوار، پنبه، دارو، گچ یا چوب شکسته بندی. ۲: غسل جبيره‏اى مثل وضوى جبيره‏اى است، ولى بنابر احتياط واجب بايد آن را ترتيبى به‏جا آورند نه ارتماسى. ۳: اگر جبيره، تمام صورت يا تمام يكى از دست‏ها را فرا گرفته باشد باز احكام جبيره جارى بوده و وضوى جبيره‏اى كافى است، ولى اگر بيشتر اعضاى وضو را گرفته باشد، تيمم کفایت می کند هر چند بنابر احتياط مستحب بين عمل جبيره و تيمم جمع نمايد. ۴: در جبیره ای که موضع شستن است، اگر دست کشیدن مشکل است و یا ممکن نیست مانند میان پارچه و پانسمان، دست کشیدن آن مقدار لازم نیست ولی در جبیره ای که در موضع مسح است باید به همان مقداری (که اگر جبیره نبود) از نظر مقدار و کیفیت مسح شود. ۵: كسى كه بايد با وضو يا غسل جبيره‏اى نماز بخواند، چنانچه بداند كه تا آخر وقت عذر او برطرف نمى‏شود، مى‏تواند در اول وقت نماز بخواند، ولى اگر اميد دارد كه تا آخر وقت عذر او برطرف شود احتياط واجب آن است كه صبر كند و اگر عذر او برطرف نشد در آخر وقت نماز را با وضو يا غسل جبيره‏اى به جا آورد. ------------------- 📚 منبع: پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری ------------------- ________  🔖 به بگذارید👇 ╭═⊰🍂🌺🌸🍂⊱━╮ http://eitaa.com/joinchat/2371223552Ca5be77fd53 ╰═⊰🍂🌺🌸🍂⊱━╯
یه دنیا خوشحالم از اینکه سنگ انقلابی را بر سینه میزنم که 《یک دنیا》برای شکستن هایش دست در دست هم دادند اما باز دست از پا دراز تر؛ شکست خوردند / حسین طاهری 🇮🇷
15.76M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♦️‌ توهین روزنامه دانمارکی به تهرانی ها: بی عرضه ترین مردم دنیا هستند! 🔹‌ اما واقعیت این تیتر رو در این فیلم ببینید. باعث میشه که هر مزخرفی که در فضای مجازی دیدیم رو زود باور نکنیم!
🔴به خونخواهی طلبه شهید ✍️محسن مهدیان ⭕️پیشنهاد می کنم نبینید؛ فیلم منتشر شده از شکنجه شهید علی وردی تماشایی نیست. در واقع این سطح از شقاوت و ددمنشی باور کردنی نیست. بی رحمانه خواستند به مقدساتش توهین کند؛اما این طلبه 21 ساله مقاومت کرد. به همین جرم او را زیر لگد و دشنه و چاقو دوره کردند، زمین گیر کردند و غریبانه کشتند. در تاریخ بماند که برای هوسرانی و هرزگی خون ها ریختند. ⭕️روضه خوان می گفت ای کاش هرآنچه از کربلا گفتند و نوشتند دروغ باشد. اما اگر نمی از یمی از آن سبعیت به داعشی های وطنی رسیده باشد قتلگاه، حقیقت است. در معنوی ترین لحظات و پاک ترین مکان ها، دختر سه ساله را یتیم کردند و چادرها را خون آلود کردند و نمازگزارهای بی گناه را به مسلخ بردند. بعد از چند روز به ارتین خبر دادند که خانواده اش شهید شده و او هنوز معنی شهادت را نمی داند و دنبال مادر است. ما تاب دیدن چند لحظه از فیلم آرمان عزیز را نداریم و با این وصف امان از دل زینب. این داعشی های مزدور و وطنی از همان طائفه سفاک اند. 🔴اما چهار گروه مخاطب اند: 1⃣یکم. نسل ما ندیده و شاید فراموش کرده است. این دست جنایت ها از منافقین آشناست و باسابقه. از طالب طاهری جوان 16 ساله با اتوی داغ اعتراف گرفتند و محسن میرجلیلی را با هویه سوزان در حمام برهنه کردند. پوست سه پاسدار را زنده زنده کندند. این جریان فاسد و خونخوار هنوز زنده است و به انواع نام ها و نشان ها یک روز در نقاب سلیطه ای چون علینژاد و یک روز در شمایل آدمکشی چون اسماعیلیون و غیره با پول مستقیم گاوشیرده ای چون عربستان و دستور سرویس های جاسوسی آمریکایی-صهیونیستی خون میریزند. حساب این جریان جدا. از سرحلقه اوباش جهانی تا مزدورهای رسانه ای و تا اجیرشده های داخلی در این جنایات سهیم اند؛ انشالله به وقتش. 2⃣دوم. کسانی که از سر هیجان، جاهلانه و غافلانه زمینه ریخته شدن این خون ها را فراهم کردند به قدر خود سهم دارند. همه فحاشی ها و اباحه گری ها زمینه ساز جنایت داعش های وطنی است. همه آنها که اعتراض این مردم را به انحراف کشیدند تا صدای دغدغه مندان داخلی در هیاهوی بی اخلاقی ها و بی حیایی ها شنیده نشود و سنگ زدند و آتش کشیدند، در این داغ های سنگین سهم دارند. در دنیا محاکمه نشوند در آخرت برای همه بددهنی ها وفریاد کشیدن های شبانه و سوت و بوق و لایک و شیر کردن ها باید تقاص پس دهند. ای کاش توبه کنند و جبران. 3⃣سوم. آنها که وسط نشستند باید بدانند که هم از آخور و توبره خوردن برای دوران نفاق و فتنه است. این سفره بزودی جمع می شود که البته شده است. در روزگار روشنی حق وباطل هرکس در میانه میدان به اسم اصلاح طلبی و اعتدالگری و عدالتخواهی و سلبریتی و غیره بماند تا کاسبی کند، با لگد واقعیت بیدار می شود. رسما با سکوت و به اسم پرهیز از دوقطبی سازی به جریان آشوب و آدم کشی دمیدند؛ دوقطبی سازی را هم نفهمیدند. دو قطبی سازی وقتی مذموم است که موهوم و خیالی باشد، وقتی نادرست است که حق وباطل روشن نباشد. نه اینکه حق را کتمان کنیم تا دوقطبی نشود؛ که اگر چنین باشد در تمام تاریخ انبیا و اولیا و امام و رهبری در حال دوقطبی سازی بودند. دوقطبی حق و باطل، دوقطبی اسلام آمریکائی و اسلام محمدی و دوقطبی مستضعفین و مستکبرین از ازل تا ابد جاری است و دوقطبی انقلاب و ضدانقلاب خلاصه تمام دوقطبی های بحق روزگار ماست. 4⃣چهارم. مسوولینی که سالها حکمرانی مجازی را رها کردند نیز مخاطب این خون ها هستند. امروز چشم باز کنند و ببینند به اسم آزادی رسانه ای چه دیکتاتوری عمیق و تودرتویی فراهم کردند. حتی اجازه نمی دهند خبر حمله ددمنشانه داعش به گوش مردم برسد. همان را هم نعل وارونه روایت می کنند که "کار خودشونه". امروز اینستاگرام اسم آرتین و ارشام را هم محدود کرده است. آنها که نفهمیدند جامعه شبکه ای پلتفرم ها، فراتر از رسانه، ابزار جدید هویت سازی و قدرت سازی است انشالله با این خون های به ناحق ریخته بیدار شوند.
6.78M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 ⭕️ سوران پالانی، عضو کومله: این حق قانونی ما است که دولت خود را در ایران تاسیس کنیم....