eitaa logo
حیات طیبه
189 دنبال‌کننده
16.4هزار عکس
13.8هزار ویدیو
159 فایل
❤اللهم عجل لولیک الفرج ❤اللهم احفظ قائدنا الامام خامنه ای
مشاهده در ایتا
دانلود
🔹آیت الله حائری شیرازی🔹 🔸ناهیان از منکرِ مظلوم؛ آماج ملامت‌ها !🔸 اگر کسی در نهی از منکر شهید شد، به این حدّ اکتفا نکنید که در قطعۀ شهدا دفن بشوند. نه! شهدای دیگر، همان تابلوی روی مزارشان کافی است؛ اما شهید نهی از منکر، یک چهارطاقی و بقعه‌ای مخصوص خودش می‌خواهد. اگر کسی به خاطر امر معروف شهید بشود، باید یک امتیازی بر سایر شهدا داشته باشد. چرا؟ چون شهدا، همراه یک جمع می‌رفتند و حرکتشان در کنار یک جریانِ هماهنگ با آنها بود. رودخانۀ شهادت می‌رفت و اینها هم توی آن به پیش برده می‌شدند. اما شهید امر به معروف، هرچه به اطراف نگاه می‌کند، جریان خلاف او است. روزنامه را نگاه می‌کند، در و دیوار را نگاه می‌کند، این طرف و آن طرف را نگاه می‌کند، می‌بیند که جریان بر خلاف اوست. حتی در خانه‌اش هم می‌کنند. به او می‌گویند: ! به او می‌گویند: خشک‌مغزی. به او می‌گویند بی‌کلّه. به او می‌گویند: این آدم‌های و را ببین که یواش از کنار قضیه که ! به امام صادق(ع) گفتند ما اگر امر به معروف کنیم، برایمان دردسر می‌شود! فرمودند: پس معلوم شد این نمازها را هم که می‌خواندید، به این خاطر بود که هیچ خطری برایتان نداشت! اگر آن هم خطر پیدا کند، نماز را هم نمی‌خوانید! یعنی: به این خاطر نمازتان را ترک نمی‌کنید که در آن نیست! ! امام صادق(ع) می‌گوید: تو امر به معروف نمی‌کنی چون مشکل دارد، چون دردسر دارد؛ اما نماز می‌خوانی چون است. از این جهت، خدا می‌گوید: نماز تو را هم قبول ندارم. تنها نماز ناهی از منکر را قبول دارم. @haerishirazi
30.28M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥🔴 ویدیو و روایت کامل از ماجرای درمانگاه قم بررسی زوایای مختلف برخورد خانمی که حجاب نداشته با روحانی جوان از ابتدای ورود روحانی به درمانگاه 🇮🇷@hayatetayebe1
🚨پیرامون حادثه‌ی قم؛ ما عذاب خواهیم شد حسین حبیب‌زاده: 🔹ما عذاب خواهیم شد، این وعده‌ی قطعی خداوند است، زمانی که انسان ها از فرمان‌های الهی سرباز زنند، عذاب خواهند شد. اما عذاب چیست؟ عذاب برای برخی کثیف شدن لباس گران قیمت یا شکسته شدن تلفن همراه یا لغو شدن سفر خارجی یا فوت یکی از عزیزانشان است و تصور عذابی بالاتر از آن ندارند. برای برخی نیز عذاب فرو رفتن در دیگ مذاب و شکنجه شدن توسط مارها و عقرب‌هاست. 🔹عذاب‌ها متفاوت است، اما گمان می‌کنم عذابی بالاتر از دوری از معرفت خدای متعال نباشد. عذابی بالاتر از این نیست که حسین بن علی(ع) حتی یک لحظه اصلاً به تو نگاه نکند یا انسان در محضر رسول خدا و قرآن کریم شرمنده باشد و جزو شفاعت شوندگان اهل بیت قرار نگیرد. اما بی شک اگر همین مسیر را ادامه دهیم، به هر صورتی که دوست دارید تصورش را بکنید عذاب خواهیم شد. 🔹ما عذاب خواهیم شد به دلیل آنکه کلمه‌ی مستضعف را با واژه‌ی «اقشار ضعیف» عوض کردیم و به جای آنکه حقوق مستضعفان را احیاء کنیم، به آنان «بسته‌ی معیشتی» دادیم. ما عذاب خواهیم شد، برای کودکان کاری که به جای بازی کردن، ملتمسانه به دنبال فروختن چیزی به دنبال دیگران می‌دوند و عزت نفسشان از همان کودکی لگدمال می‌شود. ما عذاب خواهیم شد، برای اینکه پیشرفت را توسعه معنا کردیم و بخاطر اینکه سرمایه‌دار این کشور را ترک نکند، از او مالیات نگرفتیم و وجود تورم را به چندرغاز حقوق کارگر گره زدیم اما درآمدهای دلاری کارفرما را ندیدیم. ما عذاب خواهیم شد برای آنکه تهیه‌ی سرپناهی کوچک برای شروع زندگی یک خانواده را محال کردیم چرا که گفتیم دخالت در بازار وضعیت را بدتر می‌کند، اما بازار دست از تجاوز به هست و نیست ما برنمی‌دارد. 🔹ما عذاب خواهیم شد، برای اینکه نامِ تنزّه طلبی‌ها و بزدلی‌های خود را «عقلانیت» گذاشتیم و درگیری با باطل را تعلیق کردیم چرا که شرایط این مملکت همیشه در «برهه‌ی حساس» قرار دارد و نباید به دست دشمن بهانه داد. ما عذاب خواهیم شد، برای اینکه برای حجاب حرکتی نکردیم و صرفاً غر زدیم. دشمن تا زیرپوش ملت هم جلو آمد اما عقلای ما اشداء علی المؤمنین بودند و رحماء بین الکفار. 🔹عصای موسای کار فرهنگی که قرار بود معضل برهنگی را با روش‌های نرم حل کند، در زیر تبرّج و تکبّر اباحه‌گرایان له شد اما عقلای ما از آنجایی که از بقیه بیشتر می‌فهمند به دنبال «گفتگوی فرهنگی»‌اند. مثل آن باغی معروف که به دنبال «گفتگوی تمدن‌ها» بود. عقلای ما گمان کردند که با یادگرفتن «دازاین» و «توتالیتاریسم» و امثال آن، سطح شعور بالاتری نسبت به امتی دارند که قائل به احیای احکام الهی در بستر حکومت اسلامی‌اند و آنها چیزهایی را می بینند که این افراطیون از دیدن آن عاجزند. نام اباطیل خود را «عقلانیت» می‌گذارند، اما جامعه را از حکمت و شریعت تهی می کنند. نام لاس زدن‌های خود با طرفداران سکولاریسم و اباحه‌گری را «گفتگو» می‌گذارند و به دنبال «طرح فراگیر ملی» برای غلبه بر مشکلات می‌گردند. چه طرح فراگیری میان آنکه به دنبال اباحه‌گری و لخت شدن است، با آنکه به دنبال شریعت و تمدن است می‌تواند وجود داشته باشد؟ جواب ساده است، قلاده‌ی هیولاهای طالبِ برهنگی را باز بگذارید تا همچون حیات وحش در جامعه رها باشند و اگر کسی از مؤمنین هم معترض شد، آن را گاز بگیرند و هست و نیستش را بر باد بدهند. منطق رهاسازی بازار و رهاسازی فرهنگ یک چیز است. بگذار سرمایه‌دار یا وحوش فحاش معیشت و هویت یک امت را از بین ببرد. 🔹ماجرای قم نیز پیامد همین است، ذائقه‌ی ملتی را به این سمت سوق دادند تا در چنین مواردی آن عالم دینی را محکوم و رسوا سازند تا بلکه این افراطیون «از رو» بروند. امت ما مملو از این جانبازان و آسیب دیدگان این وحوش است و خشم‌ امت در حال جمع شدن و انباشته شدن است. مسئولین ما باید بدانند که عاقبت گوش فرا دادن به اباطیل و به ذلت کشیدن امت حزب الله، تعلیق درگیری نیست، بلکه به وجود آوردن سونامی مهیبی است که در آن دیگر کسی نیروی میانجی را به رسمیت نمی‌شناسد و مسائل از طرق دیگری حل خواهد شد. 🔹اگر مردم بر مشکلات معیشتی را تحمل می‌کنند بخاطر حفظ هویت و باورهای الهی‌شان است، بنابراین اگر قرار باشد همانگونه که بازار رها شده است، فرهنگ و هویت تمدنی این سرزمین نیز رها شود، مردم نیز شما را رها خواهند کرد... 🇮🇷@hayatetayebe1
مهسا امینی ها و ماست‌بندها و ماست‌زن‌ها و... همه می‌روند... اونی که باقی می‌ماند تلاش ما برای اجرای احکام خدا در جامعه است. گاهی با آرام کردن فضا و جلوگیری از تشدید ! گاهی با تصویب جریمه‌هایی برای بی حجابی؛ گاهی هم با خون دادن جلوی فتنه‌گران!... 🇮🇷@hayatetayebe1
5.57M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💠موشن گرافیک احکام: نیت کن ، روزه بگیر 🔸 🇮🇷@hayatetayebe1
استاد کریمخانیمن آمدم ای خدا.mp3
زمان: حجم: 3.22M
💠مناجات زیبای «من آمدم ای خدا» 🔸مرحوم محمدعلی کریمخانی 🇮🇷@hayatetayebe1
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
1.66M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 نقاره‌زنیِ حلول ماه رمضان در حرم امام رضا(ع) 🇮🇷@hayatetayebe1
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
دعای هر روز ماه مبارک رمضان
تقریباً دو سه مانده به انتخابات مجلس شورا تاکنون، مسئله غزه و فلسطین، از صدر اخبار رسانه‌های رسمی و فضای مجازی داخلی کشور به ذیل آمده و بجز گهگاهی به آن اشاره نمی‌شود. اگرچه در سیاست خارجی رسمی کشور و اقدامات برون‌مرزی همچنان در اولویت است و در عرصه میدان حزب‌الله لبنان و انصارالله یمن کماکان فعال و حاضرند اما کم شدن دوز اخبار فلسطین در داخل، هم عامه را به سردی و بی‌تفاوتی می‌کشاند هم برخی مسئولین مربوطه را. صهیونیست‌ها بیش از ۱۵۰ روز است که شنیع‌ترین جنایات را در این منطقه محدود انجام می‌دهند؛ تحریم و محاصره به بدترین شکل اجرا شده و برخی از کودکان و پیران بعلت کمبود تغذیه و آذوقه جان خود را از دست می‌دهند؛ سیاست اسرائیل، ادامه فشار تا تخلیه کامل غزه است. نمی‌دانم تاریخ ما را چگونه قضاوت می‌کند؛ همانگونه که ما پیشینیان را به سکوت و انفعال در برابر ظلم و جنایات می‌شناسیم یحتمل هم روزی در آینده، نفرین شویم که چگونه هزاران نفر در فلسطین کشته شده‌اند و عده‌ای مشغول دعوای.... اینکه حالا چه از دستمان بر می‌آید بجز آه‌وناله و یادآوری مظلومیت این مردمان، باید بگویم مسئولیت بسیار سنگین است. جنبش‌های مردمی و افکارعمومی می‌توانند دولت‌ها و سیاستمداران را به حرکت وادارند؛ حرکت‌های عمومی می‌توانند دولت‌های عربی و منطقه را به تحرک و اقدام وادارند. مدرسیان 🇮🇷@hayatetayebe1
مردم غزه ماه‌هاست روزه‌اند ... از همین شب‌های اول ماه رمضان برای غزه ویژه دعا کنیم