eitaa logo
حَضـرٰات!🇵🇸-
750 دنبال‌کننده
7.3هزار عکس
4.6هزار ویدیو
105 فایل
الهۍاۍنفس‌بےحب‌"حیدر"... اگرازسینہ‌رفتۍبرنگردۍ..! میشنویم: https://harfeto.timefriend.net/16756881349434 کپی:حلاله... صلوات برای فرج امام زمان فراموش نشه:)
مشاهده در ایتا
دانلود
1_3720014235.mp3
3.67M
گوش بده پدرت میخواد باهات حرف بزنه🥺✨ گریه تون گرفت برا ظهور امام زمان دعا کنید😭💔🚶‍♂ حضـرٰات-!🇮🇷 : «@hazarat_ir»
# پویش منم به یاد امام زمانم هستم # . . . چقدر به یاد امام زمانتی؟؟؟ این پویش نه ختم صلواته و نه نذر مادی و ... فقط یک تصمیم ساده است😳 چیه؟ اینه که از همین لحظه هر کاری می کنم به خاطر خدا باشه و ثواب اون کار هدیه برای شادی دل آقامون امام زمان❤️ چه کارایی؟؟🤔 بذار بیشتر توضیح بدم☺️ مثلاً یه خانم اگر غذا می پزه، اگر جارو می‌کشه، اگر لباس می شوره، حتی به اندازه دادن یه لیوان آب دست دیگران و یا آقایان خریدی که برای خانواده اش می کنه، قدمی که برای درآوردن درآمد برمیداره، همه و همه به خاطر خدا باشه، و اینجوریه که هر لحظه یاد خدا همراهته و اینجوریه که یکی یکی جمع میشیم بعد میشیم هزاران نفر که تو هر ثانیه به یاد مولاشونن و لبخند و شادی هدیه میفرستن برای ایشون 😇 اینجوریه که یاد امام زمان همه جا جاری میشه تو دلهامون، بر سر زبان هامون و در تمام خونه هامون به نظرت یه همچنین جامعه ای لیاقت امام زمانش رو نخواهد داشت؟؟؟🤔 یه تاثیر مهم دیگه ای که این کار داره هم اینه که دیگه بی توجهی دیگران به زحماتت و به خستگی هات ناراحتت نمیکنه، چون حالا طرف تو خداست نه سایرین. اولش سخته ولی کم کم آسونتر میشه. خوب😊 اگر همراهی، یا علی......🤗 بیا من و تو هم یکی از این هزاران نفر باشیم. نیت کن....... حضـرٰات-!🇮🇷 : «@hazarat_ir»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
انالله و انا علیه راجعون🥺😭😂🚶‍♂ حضـرٰات-!🇮🇷 : «@hazarat_ir»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مــیــلاد بـــاســعــــادت مــــعــــــزالـــمـــــومــنــیـــن امــام حــســـن‌مــجــتــبی علیہ‌السلام بـــرتــمــــام شـــیــعــیــان مـبـاࢪڪ💐 حضـرٰات-!🇮🇷 : «@hazarat_ir»
تا لطف حسن هست؛ گدایی عشق است!😍 حضـرٰات-!🇮🇷 : «@hazarat_ir»
_• یه درکی هست تو نماز... پیشنهاد میکنم حتماااا بخونید... خیلی خوب بود🥺❤️🚶
6.91M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
یا حسن ابن علی...(: حضـرٰات-!🇮🇷 : «@hazarat_ir»
7.89M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
از دل و جان برایش...😍💚 حضـرٰات-!🇮🇷 : «@hazarat_ir»
امشب بگیم از منصور ستاری😍
در سال ۱۳۲۷ و در روستای ولی‌آباد قرچک به‌دنیا آمد. نام پدرش حسن ستاری و شاعر بود. زمانی که او نه سال داشت پدرش درگذشت.[۴] تحصیلات در سال ۱۳۴۶ با پایان یافتن تحصیلات متوسطه و اخذ دیپلم وارد دانشکده افسری شد و پس از پایان دوران آموزشی در سال ۱۳۴۸ به درجه ستوان دومی نائل گشت. سال ۱۳۵۰ برای گذراندن دوره عملی کنترل رادار، راهی آمریکا شد و پس از یک سال به ایران بازگشت و به عنوان افسر رهگیر نیروی هوایی شاهنشاهی ایران مشغول به‌کار شد. در سال ۱۳۵۴ در کنکور سراسری شرکت کرد و در رشته مهندسی برق و الکترونیک دانشگاه تهران پذیرفته شد. اما با شروع جنگ ایران و عراق در حالی که بیش از چند واحد به پایان تحصیلات دانشگاهی‌اش باقی نمانده بود، تحصیل در دانشگاه تهران را رها کرد و به رسته نظامی خود در نیروی هوایی بازگشت.[۲] اقدامات وی در طول جنگ ایران و عراق طرح‌ها و ابتکارات زیادی در تجهیز سیستم‌های راداری و پدافندی به اجرا درآورد، که موجب ارتقای کارایی سیستم راداری ایران در خلال جنگ گشت.[۵] در سال ۱۳۶۲ به‌سمت معاونت عملیات پدافند نیروی هوایی منصوب شد. سال ۱۳۶۴ زمان ارتقاء او به‌سمت معاونت طرح و برنامه نیروی هوایی بود. سرانجام در بهمن‌ماه سال ۱۳۶۵ به‌فرماندهی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران منصوب شد و تا پایان عمر خود عهده‌دار این مسئولیت بود.[۶] در سال ۱۳۶۶ وی با کمک تعدادی از افسران نهاجا از جمله سرتیپ فریدون علی مازندرانی، سرتیپ دوم پرویز ابراهیمی و سرتیپ دوم عطاءالله بازرگان، جهاد خودکفایی نهاجا را تأسیس نمود که این نهاد، بعدها به سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نیروی هوایی ارتش تغییر نام داد. از دیگر اقدامات وی تأسیس دانشگاه هوایی به منظور تربیت افسران جوان و تحصیل‌کرده برای نیروی هوایی، بازگشایی موزه هوایی (گشایش یافته در دوران فرمانده اسبق نیروی هوایی؛ محمدامیر خاتمی) و همین‌ طور موزه دیگری در فرودگاه قلعه مرغی در قدیمی‌ترین آشیانه‌های هواپیما بین سال‌های ۱۳۷۱ تا ۱۳۷۲ است. بازسازی هواپیماهای این دو موزه توسط دفتر مطالعات و تحقیقات نیروی هوایی انجام شد. علاوه بر آن سه آشیانه تاریخی نیز که آلمانی‌ها و بریتانیایی‌ها در سال‌های ۱۳۰۳ تا ۱۳۰۷ ساخته بودند در میراث فرهنگی ثبت شدند.[۷] سید علی خامنه‌ای در سخنانی ضمن اشاره به این که از نخستین روزهایی انقلاب با ستاری آشنا بوده‌ است، دربارهٔ اقدامات او در زمینه طراحی‌های علمی-نظامی بیان می‌کند: «ساخت وسایل زمینی رادارها و وسایل هدایت شونده زمینی و به‌کارگیری بسیار دشوار و پیچیده آن‌ها جزو افتخارات نیروی هوایی است، که ستاری قبل از آنکه فرمانده نیروی هوایی شود، یکی از قهرمان‌های این میدان بود. او و بسیاری دیگر که امروز در بین شما هستند و من آن‌ها را می‌شناسم، از همان زمان و بعد از آن، در داخل جبهه‌ها لحظه به لحظه مشغول تحرک و فعالیت جان‌کاه، اما شیرین برای یک انسان متعهّد بودند».[۸] سبک‌سازی سامانه‌های دفاعی منصور ستاری به عنوان خالق طرح‌های نوین و به‌هم تنیده در پدافند هوایی شناخته شده‌است. در عملیات والفجر ۸، با توجه به محدودیت‌های تجهیزاتی و امکاناتی، دست به تغییراتی زد که منجر به دستاوردهایی برای ایران شد. سبک‌سازی و چابک کردن سامانه‌های پدافند هوایی که سرعت جابه‌جایی‌ها، چالاکی و قابلیت جابجایی سامانه پدافند هوایی را ممکن می‌کرد، از کارهای او بود.[۹] برای جابه‌جا کردن سامانه دفاع موشکی ام‌آی‌ام-۲۳ هاوک حداقل ۴۸ ساعت زمان لازم است، منصور ستاری با طرح ایده جداسازی بخش‌هایی از این سامانه و باقی ماندن بخش‌های حیاتی، زمینه‌ای ایجاد کرد تا این سامانه به راحتی جابه‌جا شود و مورد شناسایی و انهدام قرار نگیرد. پدافند هوایی ایران در طول روز عملیات خود را علیه نیروهای عراقی انجام می‌داد و به صورت شبانه قبل از انجام عملیات، سایت را جابه‌جا می‌کرد.[۱۰] منصور ستاری همچنین طرح ایجاد سایت‌های پدافندی فریب را به‌عنوان یک دام پیاده‌سازی کرد. نقاط فریب مکان‌یابی می‌شد و همه چیز مشابه یک سامانه موشکی در معرض دید نیروی هوایی عراق قرار می‌گرفت. با این کار، تصاویر گرفته شده توسط هواپیمای شناسایی عراق از سایت‌های غیر واقعی تصویربرداری می‌کرد. سامانه هاوک تقریباً هر روز در جای تازه‌ای مستقر می‌شد.[۱۱][۱۲][۱۰] پروژه‌های نظامی منصور ستاری با راه‌اندازی تأسیسات و امکانات جدید تعمیر و نگهداری و نیز اجرای طرح‌ها و پروژه‌هایی نظیر پروژه اوج و نیز راه‌اندازی مرکز پژوهش، تحقیقات و آموزش «پتاگ» توان نگهداری نیروی هوایی ارتش را تقویت کرد و در شرایط جنگ ایران و عراق و پس از آن، به چندین برابر قدرت قبلی ارتقا داد. ایجاد مؤسسات فنی و صنعتی پیشرفته برای آموزش پروازی مرحله مقدماتی دانشجویان خلبانی، با کمک مهندسان و متخصصان نهاجا این قدرت را تقویت کرد.