eitaa logo
حضرت زینب (س) انارک
48 دنبال‌کننده
10.8هزار عکس
4.9هزار ویدیو
330 فایل
ارتباط با ادمین @libanarak2224
مشاهده در ایتا
دانلود
سلام علیکم این کار یعنی تقطیع کردن یک سخنرانی و قرار دادن دو قطعه از دو سخنرانی متفاوت با دو موضوع متفاوت ، در دو زمان متفاوت، با مخاطبان متفاوت ، در کنار هم ، از مصادیق روشن تحریف است و قطعا کار دشمنان نظام شیعه و ولایت است و جریان " فی قلوبهم مرض ، فزادهم الله مرضا " ، هم آن را نشر می دهند. در سخنرانی حضرت امام در اول انقلاب در اواخر دهه پنجاه ، مخاطب عامه مردم هستند، و کلمه مستضعف مورد فهم عامه مردم یعنی انسانهایی که در فقر نگه داشته شده مد نظر است. در فرمایش حضرت آقا در دهه ۹۰ مخاطب علما هستند و سخن آقا تفسیر واژه مستضعف در فرهنگ قرآن است و آقا واژه مستضعف در آیه ۵ سوره قصص را تفسیر می کنند. در جای دیگر هم داریم که مستضعف به معنای مستضعف فکری ، مستضعف فرهنگی و .... مد نظر است. البته حضرت آقا و سایر علماء و مفسران انواع مستضعف را با مستندات توضیح داده اند.
قضیه بسیار روشن است. اولا مسأله مطرح شده یک شبهه است و خود سازنده کلیپ جواب را به خوبی میداند، اما برای انحراف ذهن مخاطب و خدشه به نظام اسلامی این موضوع را مطرح کرده است. ثانیا کافی است آشنایی مختصر و اولیه با ادبیات عرب داشته باشیم، آنوقت متوجه میشویم که مستضعف اسم مفعول از باب استفعال است؛ یعنی کسی که به ضعف کشیده شده، یعنی کسی که به او ظلم شده و دشمن دنبال این است که او را در موضع ضعف قرار بدهد. اتفاقا حضرت آقا به این مسأله خیلی روشن اشاره فرمودند که "اقشار آسیب پذیر" گفتن به جای مستضعفین، اشتباه محض است. آسیب پذیر بودن به معنای بی عرضه بودن و ناتوان بودن است، اما مستضعف به معنای این است که طیف اثرگذاری در جامعه هستند که دشمن خارجی و بدخواه داخلی به شدت از آنان احساس خطر میکند و آنها را در موضع ضعف(اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و...) قرار میدهد. اما همین مستضعفین در نهایت، وارث زمین و حائز جایگاه پیشوایی خواهند بود. حال، یکی از مهمترین وظایف حکومت دینی، تقویت و حمایت از کسانی است که از طرف دشمنان و بدخواهان به ضعف کشیده شده اند و باید منابع و امکاناتی را در اختیار آنان قرار دهد تا ضعف تحمیل شده بر آنان، جبران شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پاسخ امام خامنه ای به کسانیکه در شرایط فعلی دنبال راه چاره هستند...
خطرات سازش.pdf
252.2K
🌀نسخه pdf 🛑 یادداشت ✍️خطرات سازش رژیم امارات و بحرین با رژیم صهیونیستی ❇️به قلم: رضا دهقانی -کارشناس مسایل سیاسی 🆔 https://sapp.ir/meyar.pb 🆔 eitaa.com/meyarpb 🆔https://rubika.ir/meyar_pb
چی بگم آخه؟.pdf
2.32M
می‍‍خوای امر به معروف کنی اما نمیدونی چی بگی🤔؟! عذاب وجدان می‌گیری که نمیتونی حرفی بزنی😔؟! دیگه نگران نباش 🌸 یه خبر خوب 😊 📔 کتاب جالب «چی بگم آخه؟!»🌷 💠 مختصر | مفید | کاربردی 💠 ✓ جملات کوتاه ✓ به قلم روان و گفتاری ✓ فهرست لمسی ✓ کم حجم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
گفتگوی عجیب و تامل برانگیز محمود احمدی نژاد با رادیو فردا. محمود احمدی نژاد در اقدامی عجیب و تامل‌برانگیز با رسانه معاند رادیو فردا که به هزینه کنگره آمریکا و تحت نظر آژانس رسانه‌های جهانی ایالات متحده اداره می‌شود گفتگو کرد. احمدی نژاد در مصاحبه با «گلناز اسفندیاری»، مجری رادیوفردا در خصوص نامه به محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان، انتخابات ریاست جمهوری آینده ایران و انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، فیلتر توئیتر، رابطه رژیم صهیونیستی با بحرین و امارات و ... صحبت کرده است. تاریخ انتشار ۲۸ شهریور ۹۸ ساعت ۱۲
♦️آمار مهدی نصیری از کجاست؟ آیا نصیری آمار موسسه هلندی را به نام وزارت ارشاد جا زد؟! 🔹️پس از اینکه مهدی نصیری در برنامه زاویه شبکه چهار سیما، آمار عجیب و ناباورانه ۷۰ درصد مخالف الزام به حجاب را منتسب به یک پیمایش داخلی کرد، پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات در خبری که بر روی سایت خود منتشر ساخت نوشت:" آقای مهدی نصیری، مدیر مسئول سابق روزنامه کیهان در برنامه تلویزیونی شبکه چهار به یافته­‌ای از نتایج موج سوم پیمایش ملی ارزش­ها و نگرش­های ایرانیان اشاره کرده­ است که در تعارض جدی با یافته‌­های واقعی این پیمایش است." 🔹️اما از دیگر سو عمار ملکی مدیر موسسه هلندی گمان (گروه مطالعات افکارسنجی ایرانیان) در پستی که در کانال تلگرامی خود منتشر ساخت، خبر از همسانی آمار اعلامی مهدی نصیری با آمار منتشره این موسسه داد. 🔹️آیا واقعا نصیری در دام آمارسازی موسسه ای افتاده که نه دسترسی روشنی به مصاحبه شوندگان داشته، نه نمونه گیری دقیق و نه عدم سوگیری در تحلیل هایش دیده می. شود
طرح مجلس پیرامون شبکه های اجتماعی.mp3
25.53M
فایل صوتی 🔻سید علیرضا آل داود 🔻پژوهشگر فضای مجازی و رسانه 🔻موضوع: طرح مجلس پیرامون شبکه‌های اجتماعی