فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 سخنان قابل تأمل استاد رحیمپور ازغدی دربارهی مدعیان «جذب حداکثری به قیمت عدول از اصول»
#اسلام_رحمانی
#اسلام_آمریکایی
حسن رحیمپور ازغدی:
🔸افراط و تفریط ممنوع
🔹نمیشود به بهانه جذب، هیأت عزاداری رشوهخواران و رباخواران و اختلاس چیها و برهنگان و سگبازان راه انداخت | #ببینید
🔸یزید سعی داشت مراسم عزاداری سیدالشهدا را به کارناوال مذهبی تبدیل کند
🔹هر دو غلط است، هم روش جریان مُرجئه که میگفت فقط جذب، هم روش خوارج که فقط میگفت دفع.
📌 جنگ نرم رسانهای یعنی:
🔹به حمایت از سگ های ولگرد، گوسفندان را میکشند، میریزند جلوی سگها،
بعد میان در فضای مجازی مینویسند که:
«بجای کشتن گوسفندان، درخت بکارید.»
🔹با پولشون میرن برای سگ ها غذا میگیرند، بعد در فضای مجازی مینویسند:
«بجای نذری و هیئت برید به فقرا و بیماران کمک کنید.»
⬅️ گوسفندان، درختان، فقرا، بیماران، بچه هایی که توسط سگ ها خورده شدن، بهم ریختن اکوسیستم و ...
↩️ همه و همه فدای سگهای ولگرد...
🙏التماس دعا و تفکر...
✍بانوی آب
╲\╭┓
╭🌺🍂🍃
┗╯\╲
🤩این طــرح بسیـار عالــی است👇🏻
من توی یکی از خیابانهای مرکز خرید #اصفهان بودم که همیشه از نظر #بدحجابی زبانزد بود!
یه حرکت بسیار خوب و موثّر👌 در مـورد امـر به معـروف و نهـی از منڪر دیدم که خوبــه اگــر در همهٔ محلات و شهرها اجرا بشــه🙂
🌿 در محله اشون، یک تیم امــر به معــروف، تشکیل داده بودند، متشکل از خانمهای محجبه (از گروههای سنی مختلف، از دختر ۱۰ ساله محجبه تا خانم های جوان و میانسال محجبه) و آقایان مذهبی (جوان و میانسال) به همــراه امام جماعـت مسجــدشون و یک پلیـس آقا و یک پلیـس خانم نیروۍ انتظامـی که مجموعا حدود ۱۵ نفرے میشدن!
✅ اینها راه افتاده بودند و یکی یکی به مغازه ها میرفتند و اول به فروشنده ها #تذکر میدادند که حجابشون رو رعایت کنند و حتی #اخطار میدادن که دفعهۍ بعد اگر مراجعه کنند و فروشنده بدحجاب باشه، مغازه دار #جریمه میشه و مغازه #پلمب میشه!
🌱بعد هم به تک تک مشترے هاۍ بدحجاب تذکر میدادند که حجابشون رو رعایت کنن!
💫خیلی جالب بود، چون تعداد امــر به معــروف و نهــی از منڪر کنندگان زیاد بود، میدیدم که بدحجاب ها دیگه جرات فحاشی نداشتن و اکثراً خودشون رو جمع کردند!😁
و اون معدود افرادی هم که بی ادبی میکردند و میگفتند که شماها برین دزدا رو بگیرین و اختلاسها رو جمع کنین، بلافاصله اون آقا و خانم های محجبه که تیم همراهشون بودند، شروع میکردند به پاسخ های مودبانه دادن و این جمله رو مرتب تکرار میکردند که شما هم دارین با بدحجابی #قانون رو زیرپا میگذارین و اینم نوعی دزدی حیا و عفت است
مملکت اسلامی هست و همه موظف به رعایت موازین و قوانین شرعـی هستند و دیگه اون خانمهای بدحجاب چیزی نمیگفتند و اکثراً خودشونو جمع و جور میکردند!
واااااقعا تاثیر رو حس میکردم، من که پشت سرشون بودم میدیدم که همه بد حجاب ها شروع کردن به جمع کردن و داخل کردن موهاشون و گرفتن جلوی مانتوهاشون!!!😃
🤲 ان شاءالله با اجراۍ این طرحها بشه جلوی ولنگارۍ بدحجابها گرفته بشه. .
#حجاب
#بی_تفاوت_نباشیم
#امر_به_معروف_و_نهی_از_منکر
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
‼️قدر عافیت کسی داند که به مصیبتی گرفتار آید
👌👌 زنان ایزدی شمال و شرق عراق برای امام حسین(ع) عزاداری کردند.
گزارش ایکنا از کردستان
🏴زنان ایزدی نه شیعه امام حسین(ع) هستند نه اصلا مسلمانند اما پس از آزادی از زندان وهابیان داعش، رسم عزای حسین(ع) آموختهاند.
‼️ این زنان از راه دور آمدهاند تا در دفتر حشدالشعبی، بنام ابومهدی المهندس، قاسم سلیمانی، شهدای مدافع حرم و رزمندگان بدون مرز سپاه قدس، دسته گل نثار کنند و به پاس آموزگار آزادیبخش همه عصرها، حسین پسر علی، بر سینه میکوبند.
⚠️ آنها مدتها، اسیر داعش بودند و با خون شهدای حرم آزاد شدند.
گفتهاند شما بنام حسین و زینب، ما را از دخمههای داعش نجات بخشیدید، آمدهایم برای ستم و اسارتی که بر آنان رفت، اشک بریزیم
لازم به یادآوری است در زمانی که زنان ایزدی در اسارت و بردگی داعش بودند نیروهای داعشی جنایات بزرگی در حق آنان مرتکب شدند که شنیدن آن دل هر انسانی را به درد می آورد.
34.25M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴دشمن چطور برای مردم ما ادراکسازی میکند
♨️ادراکسازی که نه فقط در مسئله حجاب، بلکه در سریالسازی ما، غرور ملی و هویتمان و حتی ورزشمان ورود کرده و با چند برخورد قهری ساده و کار فرهنگی قابل اصلاح نیست
⚠️مسیح علینژاد و عوامل پشتپرده جریان حجاب بی حجاب چطور آرام آرام با خواب کردن مسئولین مربوطه بالا آمدند
سؤال درست اینست که بپرسیم آیا با اصل حجاب موافقید یا نه ؟ اصل حجاب خوب است یا بد است ؟ قانونی بودن آن وجه عقلی یا سند شرعی دارد یا نه ؟
در این مرحله ممکن است کسی در مبانی این حکم اشکال داشته باشد که مثلا به فلان دلیل قانون رعایت حجاب در بستر عمومی جامعه از نظر عقلی با اندیشه سالم مطابق نیست، و یا از نظر ایمانی دلیلی بر مشروعیت آن نداریم، در اینجا اجبار و الزام معنا ندارد و هر کسی باید بتواند نظرات خود را با قانونگذار (قوه مقننه) در میان بگذارد و او را متقاعد کند که این قانون را تغییر دهد. قانونگذار باید توجیه شود که قانون رعایت حجاب باشد یا نباشد ؟ معقول است یا نیست ؟ فایده دارد یا ندارد ؟ خوب است یا بد ؟؛ ولی تا زمانی که قانون رعایت حجاب وجود داشت، الزام در اجرای آن باید وجود داشته باشد.
پس در امر حجاب باید توجه داشت که دو بحث وجود دارد: یکی اینکه اصل حجاب خوب است یا نه ؟ در اینجا اجبار محلی ندارد. باید بحث کرد و به نتیجه رسید و تصویب کرد که باشد یا نباشد.
و دیگر اینکه الزام به رعایت قانون حجاب خوب است یا نه ؟ در اینجا مفاهیم الزام و اجبار مفاهیمی جدائی ناپذیر از مفهوم قانون هستند و سوال از خوب و بد آن سوال غلطی است.
اگر حجاب بر اساس مبانی و خاستگاه قوانین حکومت موجود، خوب بود و قانون شد و به تصویب رسید، دیگر جائی برای بحث نمی ماند که الزام به آن خوب است یا نه ؟ اگر قانون است الزام و اجبار همراه آنست خواه بپسندم یا نپسندم .
حال که معلوم شد پرسش درست چیست، در پی یافتن پاسخ صحیحی برای آن بر می آییم. آیا در حکومت اسلامی ( حکومتی که مبنای قوانین آن از اندیشه و ایمان اسلامی نشأت گرفته است) قانونگذار باید حجاب را بعنوان قانون وضع کند یا نه ؟
برای پاسخ به این سوال از دو جهت "اندیشه" و "ایمان "بايد به مساله نگريست.(1) و (2)
1 . بدیهی است که راه برای ارائه نظر مخالف در هر دو بخش "اندیشه" و "ایمان" باز است و می توانند نظر خود را ارائه و نظر موافق را نقد کنند.
2- حجة الاسلام سید محمد جواد بنی سعید ، مقاله حجاب اجباري
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸️خاطرهی امر به معروف
🔹️ میخوای من کلا بمیرم شما راحت شی؟
#حجاب
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین کافی درباره حجاب و عفاف