eitaa logo
هجرت
10.5هزار دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
360 ویدیو
5.3هزار فایل
کاربری مدیر هجرت و مدیر کانال @tarh_hejrat1
مشاهده در ایتا
دانلود
❌تجربه حاکمیت 10 کشور بر فضای مجازی 6- کره جنوبی 👈 کره جنوبی از کشورهایی است که فضای مجازی تحت نظارت و مدیریت است. اعمال مدیریت در فضای مجازی کره از طریق دو کمیته اصلی انجام می شود: کمیته ارتباطات کره (KCC) و کمیته استانداردهای ارتباطات کره (KCSC). برای اولین بار KCC در سال 2008 تأسیس شد و مسئول تنظیم مقررات همه رسانه ها بوده است. KCSC در واقع یک کمیته است که درون KCC تعریف شده است که تنها مسئولیت تنظیم مقررات اینترنت و فضای مجازی را دارد. KCC به نظر می رسد به هر محتوایی که باید نظارت شود، نظارت دارد. 👈 مواردی از قبیل برهنگی و محتواهای مستهجن، مواد مضر برای افراد زیر سن قانونی، تقلب در اینترنت، موارد مربوط به ستایش کره شمالی و محتواهای ضد دولتی و ضد قوای نظامی. هنگامی که چنین محتوایی یافت می شود، KCSC درخواست می کند تا محتوا حذف شود. 🔰معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه 🌐 btid.org
❌تجربه حاکمیت 10 کشور بر فضای مجازی 5- آمریکا 👈 اعمال حاکمیت بر فضای مجازی در هیچ کشوری به گستردگی آمریکا، آن هم با روش های کاملا حرفه ای و نامحسوس انجام نشده است. دولت بوش پسر، در تاریخ 24 اکتبر 2001، قانونی تحت عنوان «لایحه میهن پرستی» را در قالب مبارزه با تروریسم تصویب کرد که به موجب آن، کنترل و نظارت بر تبادل داده های برخط یا اینترنتی کاربران، رنگ قانونی به خود گرفت. با وجود برخی مخالفت ها، این قانون با شدت بیشتری در سال 2003 توسط دیوان عالی ایالات متحده به تصویب رسید. 👈همچنین ایالات متحده آمریکا در راستای اعمال حاکمیت بر فضای مجازی و حمایت از حقوق کودکان و نوجوانان، قانون کوپا را تصویب کرد. این قانون بر محدود کردن دسترسی افراد زیر سن قانونی به موارد آسیب رسان که به وسیله وب جهانی توزیع شده است متمرکز بود. هم محتوای مستهجن و هم محتوای تجاری مورد بررسی و محدودیت قرار می گرفت. به عبارت دیگر اگر محتوای مستهجنی بر روی اینترنت منتشر می شد تنها پس از تأیید سن یا ورود کد برای مخاطب بزرگسال نمایش داده می شد. 👈 از سوی دیگر هر سایت تجاری که توسط افراد زیر سن قانونی قابل دسترسی و با محتوای مضر باشد، غیر قانونی اعلام می شد. یکی دیگر از قوانینی که در راستای حمایت از کودکان و نوجوانان وضع شده است، قانون محافظت از کودکان در اینترنت (CIPA) است. این قانون که برای مدارس و کتابخانه ها در ایالات متحده الزامی شده، از آنها می خواهد که برای محافظت از کودکان برابر محتوای آنلاین مضر از فیلترینگ استفاده کنند. 🔰معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه 🌐 btid.org
❌تجربه حاکمیت 10 کشور بر فضای مجازی 3- فرانسه 👈در اتحادیه اروپا، فرانسه شدیدترین مدیریت و اعمال حاکمیت بر فضای سایبری را دارد. طبق قانون های هادویی و لوپسی مصوب سال 2009، کاربران ناقض قوانین شبکه از دسترسی به آن محروم می شوند و علاوه بر فهرست بلندی از تارنماهای غیراخلاقی یا ایدئولوژیک مسدود، شهروندان حق جستجوی برخی عبارات را در مورتورهای جستجو ندارند. 👈اینترنت مدارس نیز بسیار محدود هستند. از جمله اقدامات حاکمیتی فرانسه در بخش قانونگذاری می توان به فیلترینگ وبسایت های پورنوگرافی کودکان، توسعه اینترنت پهن باند در مناطق دوردست، تنظیم نقشه های دسترسی به شبکه تلفن همراه و اینترنت و همچنین پلتفرم شکایت کاربران اشاره کرد. 👈علاوه بر این فرانسه را می توان منتقد جدی انحصار گرایی در اینترنت دانست؛ به طوری که رئیس جمهور فرانسه ماکرون در مراسم افتتاحیه IGF2018 در پاریس، با انتقاد جدی از چالش ها و تهدیدات روزافزون ناشی از اینترنت موجود برای حیات و بقای جوامع و دموکراسی ها، در خصوص مساله بحران اعتماد دیجیتال سخن گفت و با انتقادهای خود از اینترنت آمریکایی و اینترنت چینی، ضرورت ایجاد مدل جدیدی از فضای مجازی و ایجاد چارچوب جدید تنظیم مقررات بین المللی برای اینترنت را مطرح نمود. 🔰معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه 🌐 btid.org
❌تجربه حاکمیت 10 کشور بر فضای مجازی 4-هندوستان 👈پس از حملات تروریستی سال 2008 در بمبئی، موضوع امنیت و مدیریت بر فضای مجازی برای دولت هند اهمیت بسیاری پیدا کرده است. به همین دلیل، فیلترینگ وب سایت ها و محتواهای افراط گرایانه و جدایی طلبانه شدت یافته است. همچنین سایت های ناقض حق تالیف و محتواهای پورنو گرافی به طور کامل فیلتر می شود. همچنین هند در زمینه ارزهای دیجیتال جزو مخالفان سرسخت است. 👈دولت فدرال هند لایحه جدیدی را با موضوع ممنوعیت ارزهای دیجیتال در دستور کار خود قرار داده که این لایحه برای تصویب نهایی باید تسلیم پارلمان هند شود. هند در نظر دارد قانونی را اجرا کند در آن ممنوعیت معاملات ارزهای دیجیتال نسبت به قانون بانک مرکزی این کشور در سال 2018 با سخت گیری بیشتری مواجه خواهد شد. 🔰معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه 🌐 btid.org
❌تجربه حاکمیت 10 کشور بر فضای مجازی 7- روسیه 👈روسیه برای تقویت هرچه بیشتر حاکمیت و مدیریت خود در فضای مجازی، اینترنت ملی را تحت قانونی موسوم به «حاکمیت اینترنت روسیه» راه اندازی کرده و امکان استقلال کامل فضای مجازی را تحت یک شبکه اینترنت محلی با عنوان «رونت» فراهم کرده است. 👈 راه اندازی سرویس های مشابه با سرویس های جذاب تحت وب آمریکایی، از جمله دیگر کارهای موفق حکومت روسیه در راستای حفظ و توسعه حاکمیت فضای مجازی است. همچنین حکومت روسیه برای مواجهه با فضای مجازی در حوزه حاکمیت سایبری، اسناد راهبردی را تدوین نموده و منابع متعددی را برای ایجاد توازن فنی و مشارکت منصفانه با دولت ها فراهم کرده است. 👈همچنین، تأکید بر چندجانبه گرایی در مدل حکمرانی اینترنت جهانی در چارچوب سازمان ملل و مقابله با هژمونی آمریکا بر بستر اینترنت موجود و نیز توجه به الگوی مستقل توسعه فضای مجازی بر اساس ساختار و اقتضائات بومی و اعمال محدودیت و فیلترینگ در برابر پلتفرم های خارجی که حاضر به همکاری و رعایت الزامات قانونی داخلی نیستند، از دیگر اقدامات روسیه در حوزه حاکمیت سایبری است. 🔰معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه 🌐 btid.org
❌تجربه حاکمیت 10 کشور بر فضای مجازی 8- عربستان سعودی 👈عربستان سعودی در راستای اعمال مدیریت در فضای مجازی، تمام ترافیک اینترنت بین المللی را از طریق یک مزرعه پروکسی واقع در شهر علم و فناوری پادشاه عبدالعزیز هدایت می کند که یک فیلتر محتوا بر اساس نرم افزار محاسبه امن روی آن وجود دارد. 👈از اکتبر سال 2006 کمیسیون ارتباطات و فناوری اطلاعات این کشور (CITC)، ساختار DNS و فیلتر کردن را در عربستان سعودی برعهده دارد. البته پایه قانونی اولیه برای فیلتر کردن، محتوای قطعنامه شورای وزیران این کشور مربوط به تاریخ 12فوریه 2001 است. 👈طبق گزارش وبگاه این کمیسیون، در سال 2017 حدود یک میلیون و دویست هزار پایگاه در این کشور فیلتر شده است. چه دلیل این فیلترینگ محتواهای غیراخلاقی، نفرت پراکنی و ترویج خشونت بوده است، اما علاوه بر سیاست های غیراخلاقی و سیاست هایی که حق تألیف را رعایت نمی کنند، در عربستان وبگاه های منتسب به شیعیان ایران، حزب الله و اخوان المسلمین فیلتر می شوند. 🔰معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه 🌐 btid.org
❌تجربه حاکمیت 10 کشور بر فضای مجازی 9- ترکیه 👈حاکمیت ترکیه پس از کودتا در ژوئیه 2016م، قوانین سانسور و فیلترینگ را به شدت در فضای مجازی و رسانه های اجتماعی اعمال کرده است. با توجه به حجم این محدودیت و همچنین تصویب قوانین سخت برای فعالان فضای مجازی، به نظر می رسد که حاکمیت ترکیه در حوزه فضای مجازی، در مقیاس وسیعی بر مردم حکومت می کند. 👈تمام ترافیک اینترنت کشور ترکیه، از طریق زیرساخت TurkTelecomعبور می کند که امکان کنترل متمرکز بر محتوای آنلاین و تسهیل اجرای تصمیمات فیلترینگ را به حکومت ترکیه می دهد. 👈یک سازمان مستقل پژوهشی دیجیتال در ترکیه با نام - Tu keyBlocks نیز وجود دارد که محدودیت های دسترسی به اینترنت و ارتباط آنها با حوادث سیاسی در ترکیه را کنترل می کند و از مهم ترین اقدامات آن، می توان به سانسور ویکی پدیا و از بین بردن دسترسی به امکانات ذخیره سازی ابری از جمله گوگل درایو و Dropbox اشاره کرد. 🔰معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه 🌐 btid.org
❌تجربه حاکمیت 10 کشور بر فضای مجازی 10- استرالیا 👈استرالیا در راستای اعمال حاکمیت بر اینترنت و فضای مجازی، در سال های اخیر برنامه جاه طلبانه ای را برای کنترل اینترنت آغاز کرده است؛ تا آنجا که در این زمینه، استرالیا بیش از متحدان غربی اش با چین به عنوان بزرگترین سانسور کننده اینترنت مقایسه می شود. 👈استرالیا با هدف ارتقای شاخص های افزایش ایمنی اینترنت برای خانواده ها، ممنوعیت محتوای مجرمانه سایبری را به طور جدی با طرح هایی سراسری با عناوینی همچون «دیواره آتش بزرگ» و «دیواره آتش ضد خرگوش» و با سنگین ترین جریمه ها اجرا کرده است. در آخرین اقدام، نهاد مدیریت ارتباطات و رسانه استرالیا (آسما)، دسترسی به سرویس های گوگل را محدود ساخت. 🔰معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه 🌐 btid.org
شبهات پرتکرار- 19-3.pdf
5.28M
کتاب قابل استفاده شبهات پرتکرارانقلاب اسلامی ۲۵۹ صفحه
End Salamati Imam Zaman 1395.pdf
1.03M
کتاب شرح دعای سلامتی امام زمان عج ۸۴صفحه مولف حاج آقاقرائتی
نعمت آسمان فقط باران نيست... گاهی خدا دوستی را نازل میکند " به زلالی باران "...!! خودم یه نمونش...!!!😂 ⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️ 💠حضرت سيدالشهدا عليه السلام می فرمایند : دوست تو کسی است که تو را از [گناه] باز دارد و دشمنت، آن که تو را [بدان] وا‌دارد. مَنْ أحَبَّکَ نَهَاکَ وَمَنْ أبْغَضَکَ أغْرَاکَ. کنزالفوائد، صفحه 128 ———————————
😂🤓 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ تنها کاری که(بیشتر) ایرانیا توش باهم همکاری میکنن چیه؟ . . . تو جاده چراغ میزنن که پلیس وایساده😂 🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅 💢موضوع: کمک به دیگران 💠آیه إِنَّ اللَّهَ یَأْمُرُ بِالْعَدْلِ وَالْإِحْسَانِ وَإِیتَاءِ ذِی الْقُرْبَی وَیَنْهَیعَنِ الْفَحْشَاءِ وَالْمُنْکَرِ وَالْبَغْیِ یَعِظُکُمْ لَعَلَّکُمْ تَذَکَّرُونَ» (النحل / آیه ۹۰) همانا خداوند (مردم را) به عدل و احسان و دادن (حق) خویشاوندان، فرمان می‌دهد و از کارهای زشت و ناپسند و تجاوز، نهی می‌فرماید او شمارا موعظه می‌کند باشد که متذکّر شوید. 💠روایت رسول مهربانی‌ها همچنین فرموده است: «الْخلقُ عِیالُ الله فَاحبُّ الْخلق الی الله من نَفَع عیالَ الله و ادْخل علی اهل‌بیت سُرُوراً» (کلینی، محمد بن یعقوب، کافی، ص ۱۶۴، حدیث ۶) مردم به‌منزله عیال خداوند می‌‏باشند، دوست‌داشتنی‌ترین خلق پیش خدا کسی است که به مردم نفع برساند یا خانواده‏‌ای را خوشحال کند 💠داستان روزی هارون الرشید به سربازانش دستور داد تا بهلول دیوانه را به نزد او بیاورند سربازان پس از ساعتی گشت زدن در شهر بهلول دیوانه را در حال بازی با کودکان یافتند و او را به نزد هارون الرشید بردند هارون الرشید با روی باز از بهلول استقبال کرد و گفت مبلغی پول به بهلول بدهند که بین فقرا و نیازمندان تقسیم کند و از آنها بخواهد برای سلامتی و طول عمر هارون الرشید دعا کنند بهلول وجه را از خزانه هارون الرشید گرفت و لحظه ای بعد دوباره به نزد خلیفه هارون الرشید رسید هارون الرشید با تعجب به بهلول نگاه کرد و گفت ای دیوانه چرا هنوز اینجایی ! چرا برای تقسیم کردن پول به میان فقرا نرفته ای ؟ بهلول ( عاقل ترین دیوانه ) گفت : هر چه فکر کردم از خلیفه محتاج تر و فقیرتر در این دیار نیافتم چرا که می بینم ماموران تو به ضرب تازیانه از مردم باج و خراج می گیرند و در خزانه ی تو می ریزند از این جهت دیدم که نیاز تو از همه بیشتر است لذا وجه را آورده ام تا به خودت بازگرداندم ! ============
😂🤓 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ : یکی ﺍﺯ ﺗﻔﺮﻳﺤﺎﺕ ﺭﻭﺯﺍﻧﻢ ﺍﻳﻨﻪ که: ﺗﻮ مترو ﻳﻬﻮ ﺍﺯ ﺟﺎﻡ ﺑﻠﻨﺪ ﻣﻴﺸﻢ😐 ﻣﻠﺖ ﻛﻪ ﻫﺠﻮﻡ ﻣﻴﺎﺭﻥ ﺑﻪ ﺳﻤﺖ ﺻﻨﺪلی خالی 🏃🏻‍♂️ ﺍﺯ ﺟﻴﺒﻢ ﻣﻮﺑﺎﻳﻠﻢ ﺭﻭ ﺩﺭ ﻣﻴﺎﺭﻡ ﺩﻭﺑﺎﺭﻩ ﻣﻴﺸﻴﻨﻢ 😎😂😂 🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅 💢موضوع:آزار و اذیت 💠آیه آیه ۲۱۲سوره بقره می‌فرماید: «زُینَ لِلَّذِینَ کَفَرُوا الْحَیاةُ الدُّنْیا وَیسْخَرُونَ مِنَ الَّذِینَ آمَنُوا» زندگی دنیا برای کافران زینت داده شده است، از این‌رو افراد باایمان را (که گاهی دستشان تهی است)، مسخره می‌کنند. 💠روایت پیامبر اکرم فرمودند «مَن آذى مُؤمنا فَقَدْ آذانی؛ هر که مؤمنى را بیازارد مرا آزار داده است.» (روضة الواعظین، ج‏2، ص293) 💠داستان مردی شجاع در مدینه بود که همه را می‌خندانید و با مسخرگی رزق و معیشت خود را در می‌آورد. جماعتی گفتند: خوب است امام سجاد را دعوت کنیم و قدری او را بخندانی؛ شاید از گریه‌های زیاد لحظه ای ساکت شود. جمع شدند و رفتند خدمت امام، که در راه حضرت را دیدند، با دو نفر از غلامان می‌آمد. آن شخص عبای امام را از شانه‌اش جمع کرد و به شانه‌اش انداخت و همراهان شروع به خنده کردند. امام فرمود: این کیست؟ گفتند: مردی است که مردم را می‌خنداند و از آن‌ها پول می‌گیرد. فرمود: به او بگویید، روز قیامت آنان که عمر خود را به بطالت گذرانیدند زیان می‌برند. بعد از این کلام آن شخص دست از اذیت و حرکات ناشایست کشید و به راه راست هدایت یافت. =================
توصیه امام رضا به اباصلت هروی درباره باقیمانده ماه شعبان. خواندن این دعا🤲 🔅اللّهُمَّ اِنْ لَمْ تَکُنْ غَفَرْتَ لَنا فیما مَضى مِنْ شَعْبانَ فَاغْفِرْ لَنا فیما بَقِىَ مِنْهُ 🔸خدایا اگر در آنچه از ماه شعبان گذشـته ما را نیامرزیـده‌ای در باقیمانده این ماه ما را مورد رحمت و غفران خودت قرار بده 📗وسائل الشیعة، ج۱۰، ص۳۰۱. https://eitaa.com/hejrat_ir (ايتا) 🇮🇷🌸
سی روز، سی جزء، سی موضوع از تفسیر نور.pdf
🔰 خط حزب‌الله ۲۸۳ | این ماه را از دست ندهید 🔺️ شماره‌ی دویست‌ و هشتاد و سه هفته‌نامه‌ی خط حزب‌الله با عنوان «این ماه را از دست ندهید» منتشر شد. 🔆 در آستانه‌ی ماه مبارک رمضان، خط حزب‌الله در این شماره توصیه‌های رهبر انقلاب درباره اهمیت ماه رمضان و فرصت‌های بهره‌برداری معنوی از این ماه را بازخوانی کرده است. 📝 گزیده‌ای از بیانات رهبر انقلاب در دیدار سال ۱۳۷۸ با خانواده‌ی شهید سپهبد علی صیاد شیرازی، برای نخستین بار در این شماره‌ی خط حزب‌الله منتشر شده است. 👈 خط حزب‌الله سخن هفته‌ی این شماره‌ را به تعریف شاخص‌های انقلابیگری و اثرات آن اختصاص داده است. 🌷 شماره‌ی این هفته‌ی خط حزب‌الله به روح مطهر شهید مدافع حرم آزاد خشنود کوهنجانی تقدیم می‌شود. 🔍 بخوانید👇
فیش جامع رمضان.apk
20.8M
🔖برنامه اندروید🔖 🔸نسخه ۳ 🔸 📌محتوای ناب 👈 بیش از 2000 سخنرانی روشمند/ مکتوب / کامل و کوتاه 🔸 برخی از محتواهای برنامه 👇 📮منبرویژه 📮فیش منبر 📮فیش مرثیه 📮فیش احکام 📮توشه تبلیغی 📮تجربیات تبلیغی 📮مراسم قرآن بسر 📮سوژه های سخنرانی 📮فیش منبرجهش تولید 📮کتابخانه pdf رمضانیه 📮منبرهای تفسیری متنوع 📮منبرهای کوتاه وکاربردی 📮متن مراسمات شبهای قدر 📮متن خطبه های عید فطر 📮متن سخنرانان مشهور کشوری 📮محتوای مناسبتهای ماه رمضان
هدایت شده از هجرت
کانال خانواده مبلغان https://eitaa.com/hejrat_FAMILY
هدایت شده از خانواده مبلغان
بسمه تعالی قابل توجه ان دسته از خواهران گرامی که جهت دوره آموزشی همسران در سامانه سماوات ثبت نام نمودند : دوره آموزشی در روز 25 فروردین 1400 مصادف با اول ماه مبارک رمضان به صورت مجازی شروع می گردد . محتواهای آموزشی اعم از کتاب ها ، فایل های صوتی و تصویری از طریق کانال خانواده مبلفان به آدرس https://eitaa.com/hejrat_FAMILY و یا از طریق مهارت خانه طلاب به آدزس http://karbordi.ismc.ir/ در اختیار متعلمین قرار می گیرد . فایل راهنمای استفاده از مهارتخانه طلاب برای کسانی که تمایل دارند از ظرفیت مهارت خانه استفاده نمایند به پیوست تقدیم می گردد . مدیریت مسجد و هجرت
هدایت شده از خانواده مبلغان
راهنمای ثبت نام در مهارت خانه طلاب.pdf
971.6K
راهنمای ثبت نام در مهارت خانه طلاب