eitaa logo
کوچولو سلام👶
5.3هزار دنبال‌کننده
4.5هزار عکس
104 ویدیو
0 فایل
فروش آنلاین و حضوری تاسیس:۱۳۹۷ 🤩 آدرس:کرج،حصارک،خیابان المهدی،پاساژ برلیان طبقه منفی یک لینک کانال سیسمونی: @sismoonihellokids ثبت سفارش: @hellokidsshop مدیریت:@poshtibane_2
مشاهده در ایتا
دانلود
لیست اولین ارسالی سال جدید_صفحه دوم مبارک همتون باشه😘 دهم_فروردین😍
مامانای عزیزم .😘همونطور که میدونید فقط فردا پست بازه و بقیه روزها تا اخر هفته امکان پست نیست.🌷 پس اگر خریدتون عجله ای هست امروز تا ۱۰ شب قطعی کنید که فردا پست بشه. ارسالی بعدی ما ان شالله ۱۶ فروردین.🌼 از ۱۶ فروردین دیگه پست به صورت روتین روزانه و معمول کار خودش رو ادامه میده و مشکلی نیست.💐
یک مطلب مهم دیگه📣📣📣📣📣 توجه توجه توجه توجه ‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️ عزیزانی که سبد خرید داشتن و قبل از سال نو تکلیف سبد خریدشون مشخص نشده لطفا فقققط و فقققط تا پایان امروز حتما مراجعه کنن تا کارشون ارسال بشه چون👇👇👇👇 از فردا تمام اجناس سبد خرید به موجودی فروشگاه برمیگرده و دیگه سبد خریدی نخواهیم داشت و عزیزانی که قبلا کاری رو رزرو کردن باید از کارهای جدید جایگزین کنن🙏🙏
خدارو شاکریم که اعتماد شما عزیزان رو جلب کردیم❤️❤️ اینم عکس گل دختر نازمون🌸🌸🌸👇
سلام و شب بخیر خدمت دوستان و همراهان عزیز و دوست داشتنی❤️ یک مساله رو میخواستم خدمتتون عرض کنم بعضی از شما دوستان عزیز لطف میکنید و پیامهای مختلفی با موضوعات متفاوت از جمله اطلاع رسانی چله های مختلف یا سخنرانی های بزرگان و یا ... برای ما ارسال میکنید ضمن اینکه واقعا از محبتتون سپاسگزاریم اما لطفا از آیدی فروشگاه فقط برای خرید محصولات داخل کانال و یا سوالات مربوط به محصولات استفاده کنید. چون این آیدی کاری هست و شخصی نیست. چندین نفر از ادمینهای فروشگاه با همین اکانت مشغول سفارش گیری و پاسخدهی به شما بزرگواران هستن. ارسالیهای متفرقه حجم پیامها رو خیلی میبره بالا ممنون از همه شما بزرگواران🌸🌸
ارسالی های امروزمون مبارکتون باشه کار جدید داریما😍😍🤗 شنبه ان شالله
سلام به دوستان عزیز و مادرهای مهربون چه میکنید با قرنطینه؟😊😊 انشاءالله که همگی موندید خونه و کاملا سلامت و با انرژی هستید🙏🙏🌸 دوستان عزیزم لطفا و خواهشا در انتخاب سایز لباسها دقت کنید. موقع خرید هم هر عزیزی سوال داره سعی میکنیم کامل وقت بگذاریم و توضیح بدیم و کمکتون کنیم سایز مناسب انتخاب کنید. اما باز هم متاسفانه چند مورد بوده که مادرها مثلا از یک مدل لباس سایز ۵۰ انتخاب کردن اما سانتها و اندازه های مدلهای دیگه رو چک نکردن و همه خریدشون همین سایز بوده و به مشکل برخوردن. گاها پیش میاد که اندازه لباسها بسته به مدل و نوع دوخت و تولیدی های مختلف با هم متفاوت باشه. به همین دلیل هم هست که ما تک تک لباسها رو سانت میزنیم و زیر هر کار مینویسیم که اشتباهی رخ نده. دوستان عزیز الان وضعیت کشور طوری نیست که مثل قبل بتونیم فعالیتهامون رو ادامه بدیم و باید خیلی رعایت کنیم. آیا شما در صورتی که یک لباس در مسیر پست قرار بگیره به تن یک بچه بره شاید دو روز یا یک روز در محیط یک خانه باشه و دوباره تو مسیر پست باشه و برگرده انبار و دوباره قرار باشه همین مسیر رو طی کنه و برسه دست شما، با اطمینان میتونید این لباس رو تن بچه هاتون کنید؟‼️‼️‼️ خودتون در جریان هستید قبل از بیماری کرونا ما هم تعویض داشتیم و هم مرجوع بدون حتی پرسیدن دلیلی. صرفا شاید مادری از لباسی خوشش نمیومد و حتی مرجوع میکرد و ما هزینه رو تماما برمیگردوندیم. الان واقعا شرایط فرق داره. ما در انبار فقط یک نفر کارمند قرار دادیم و ورود و خروج اصلا نداریم. و همون یک نفر مسئول اینکار هست که بسته هارو ببنده و ارسال کنه اون هم با رعایت نکات کامل بهداشتی و اطمینان کامل از سلامت فرد مسئول. اینطور شما میتونید اطمینان داشته باشید که هیچ دست آلوده و خدایی نکرده بیماری به لباس نخورده‌. حتی در محیط نگهداری لباسها هم فرد مشکوکی نبوده. اما اگر قرار باشه لباسها برن و برگردن واقعا نمیشه به سلامتشون اطمینان داشت. پس خواهشا و لطفا ازتون تقاضا داریم:🙏 در انتخاب سایز لباسها دقت کامل داشته باشید: به این صورت که لباس فرزندتون رو در یک سطح صاف پهن کنید و با متر سانت بزنید مثلا از یقه تا پایین لباس میشه قد و اندازه ی پهنا یعنی از این زیربغل تا اون یکی زیربغل لباس. آستین هم از سرشانه متر میخوره. قد شلوار هم از کمر محاسبه میشه. باز موقع خرید هر سوالی در مورد لباس بود بپرسید نگران نباشید ما قطعا پاسختون رو خواهیم داد. ممنون از توجهتون. انشاءالله هرچه زودتر این اوضاع به خیر و سلامتی بگذره و همه چیز به روال قبل برگرده.
ای خدا ماشالله 😍😍😍
فرشته های ناز خدا نگهدارتون باشه❤️❤️
😎😍😘
مبارکتون باشه