رنگبندی آبی تمومه❌
یه کاری که برام خیلی جالب بود این بود که معاون مدرسه ای تو کرج بهم پیام داد،برای همه ی بچه های کلاس اول و پیش دبستانی تیشرت نمازی خریداری کردن که تو جشن آخر سال همه ی بچه ها باهم ست باشن.😍ایده ی قشنگی بود .
شما هم میتونید با مامانای دیگه هماهنگ بشید ،پسرخاله دختر خاله ها رو ست کنید 🤗
و یا بچه های هم مدرسه ای ، قشنگ ترین کاره😍😍
اگر ۶ تا هم باهم ثبت کنید قیمت عمده بهتون تعلق میگیره 🎁
کوچولو سلام👶
سلام و شب بخیییر همراهان همیشگی کوچولوسلام☺ یه خبرخیلی خیلی خوب 😍 تیشرت های نمازی 🕋مجدد شارژ شدن ام
موجودی تیشرت نماز فقط۳۰ عدد مونده ❌.و مشخص نیست تولید بعدی کی باشه.اصلا این طرح مجدد زده بشه یا نه♥️