عشق مانند نواختن پیانو است،
ابتدا باید نواختن را بر اساس قواعد یاد بگیری.
سپس قواعد را فراموش کنی و با قلبت بنوازی.
1.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
لطف بودن با تو از من شاعری دیوانه ساخت...
ورنه من در خود هزاران مرد عاقل داشتم
و من اى كاش مىتوانستم اين دل خسته
و غمگين را دور از چشم همگان
انگار كه براى من نيست
كنار خيابانى رها كنم...
درونگرا بودن اینطوریه که وسط حال خوبت
توی جمع میبینی دیگه حوصله خودتم نداری
و دلت میخواد برگردی به اتاقت و تا ابد
و یک روز همونجا بمونی.