من خیلی وقته دیگه ساعت ها با کسی حرف نمیزنم
خیلی وقته که هر چی توی روز اتفاق میفته به کسی نمیگم
خیلی وقته که از حال بدم نمیگم
دیگه حرف نمیزنم
خیلی وقته که کلمه ی خوبم از ته دل نبود
خیلی وقته این آدما قضاوتم میکنن ، خیلی وقته دارم اذیت میشم صدام نمیاد..
خیلی وقته هیچکس نمیدونه چه دردی تحمل میکنم
این سکوتی که میبنی پر از فریاده ، دلم یکیو میخواد بفهمتم قضاوتم نکنه
بفهمه چقدر شکستم
دلم میخواد فقط برم:)
#واسه_تویی_که_درک_میکنی
حالِ مَرا از شعرهایم بو نخواهی بُرد
من پشتِ شعری که نخواهم گفت میمیرم!
#راضیه_فولادوند
هِنآس؛
ناز معشوق گران است ، خریدن بلدی؟ وقت نالیدن او ، ناله شنیدن بلدی؟
عاشقی جانِ دلم اول بدبختی توست !
منتِ یارِ جفاکار کشیدن بلدی؟
همیشه دقیقاً اون وقتی که بهت نیاز داشتم نبودی!
تو حال بدیام نبودی!
وقتی مشکل داشتم و ازت کمک خواستم نبودی!
وقتی بغض داشت خفم میکرد نبودی!
وقتی فقط بغلت حالمو خوب میکرد نبودی!
تو حتی تو شادیامم نبودی!
وقتی می خواستم از ته دل ذوق کنم نبودی!
وقتی به خاطر تو می خواستم شبُ به روز بدوزم نبودی!
پس الانم نباش....
برو و برنگرد حالا که نبودنتو یاد گرفتم!...
#شرح_غم