هِنآس؛
ناز معشوق گران است ، خریدن بلدی؟ وقت نالیدن او ، ناله شنیدن بلدی؟
عاشقی جانِ دلم اول بدبختی توست !
منتِ یارِ جفاکار کشیدن بلدی؟
همیشه دقیقاً اون وقتی که بهت نیاز داشتم نبودی!
تو حال بدیام نبودی!
وقتی مشکل داشتم و ازت کمک خواستم نبودی!
وقتی بغض داشت خفم میکرد نبودی!
وقتی فقط بغلت حالمو خوب میکرد نبودی!
تو حتی تو شادیامم نبودی!
وقتی می خواستم از ته دل ذوق کنم نبودی!
وقتی به خاطر تو می خواستم شبُ به روز بدوزم نبودی!
پس الانم نباش....
برو و برنگرد حالا که نبودنتو یاد گرفتم!...
#شرح_غم
وقتی میگویم دیگر به سراغم نیا
فکر نکن که فراموشت کرده ام !
یا دیگر دوستت ندارم ، نه .
من فقط فهمیده ام :
_وقتی دلت با من نیست
بودنت مشکلی را حل نمیکند
تنها دلتنگ ترم میکند .