تعاریف زیادی از عشق وجود داره
ولی واقعی ترینش اینه که:
«اگه دوست داشته باشم،
برات صبوری میکنم...»
یه جایی آقایِ وحشی بافقی میفرمایند که:
من بودم و دل بود و کناری و فراغی!
این عشق کجا بود که ناگه به میان جست؟!
دقیقا همونجا :)
Shervin ~ Musico.IRShervin - Shayad Behesht (320).mp3
زمان:
حجم:
8M
ی جا شاید بهشت:)🎶
زبان ها باهم خدافظی کردن:)
چشم ها گریه کردن
قلب ها درد کشیدن
آنها از ابتدا میدانستند قسمت این نیست مال هم باشن
لحظه های آخر باهم بودن طوری زندگی کردن که انگار سال ها باهمن و در نهایت لحظه های پایان زندگی خود را گذراندن:)
تو حق اینو داری بهم بگی هرجوری بودی دوست داشتم
تو حق اینو داری بگی با اخلاق بدت ساختم
من واقعاً خودمم از دست رفتارای خودم خستم ولی تو هیچی نگفتی ، درک کردی با ملایمت صحبت کردی تا آروم بشم:)
تو حال واقعی چند روزم بودی ، میدونم دلم واست تنگ میشه..
شاید دیدمت شایدم ندیدمت ، ولی هیچوقت نگرانی هاتو یادم نمیره ، نگاه های قشنگتو یادم نمیره تو ی آدم خیلی خوبی که اشتباه توی این سرزمین سرد دردناک زندگی میکنی
دوست دارم:)
#ناگفته_ها_برای_تو
باید میبودی، برات میخوندم
«دارد همهچیز، آنکه تو را داشته باشد...»
بعد تو میخندیدی میگفتی
«پس خوش بهحالت!»