eitaa logo
هِنآس؛
379 دنبال‌کننده
863 عکس
359 ویدیو
1 فایل
[شاید جایی میان ابرها تورا برای ابد و یک روز درآغوش کشیدم و بوسه هایمان فراغ را بلعید :)! "پناهگاه برای تو: @sarina_02 "۱٤۰۲/۳/۲۳"
مشاهده در ایتا
دانلود
‌شکستنِ دل ، به شکستنِ استخوان دنده می‌ماند ؛ از بیرون همه‌ چیز رو به راه است اما هر نفسی که می‌کشی دردی‌ ست که می‌کشی ...
- در من کسی آهسته می گرید'!
آری این منم ، امٰا چه سود ؟ او که در من بود دیگر نیست ، نیست . .
ادم‌ها را بی خیال وجود تو برای ادامه ی مسیر‌ کافی است ⁦♥️⁩
شبتون بخیر 🌃
خدا بیامرز حسین پناهی میگفت : برای دوستت دارم بعضی ها . . مرسی هم زیاد است : )
‌ چيزی كه فراوان است اينجا تنهايیِ بی دريغِ من است .
ما برایش جان فدا کردیم و او با طعنه گفت چیز دندان گیر مرغوبی نداری بیشتر؟؟
تمامِ خانه، پیچِ کوچه‌ها، طولِ خیابان را به یادت کوه‌ها و دشت‌ها را و بیابان را برایِ دیدنِ چشمت، دلم تنگ است و دنیا تنگ شبیهِ برّه‌ای کوچک که گُم کرده‌ست چوپان را خدا با دیدنِ چشمانِ اشک‌آلودِ من امروز برایِ حسِ همدردی فرستاده‌ست باران را نه آغوشی، نه حتی پاسخِ گرمِ سلامم...، آه چگونه حس نباید کرد سرمایِ زمستان را؟ تو وقتی می‌رسی که فرصتِ لب بازکردن نیست و در خود می‌کُشم من آرزوهایِ فراوان را نگاهم می‌کنی؛ چون کوه، سَرسختم ولی چشمم گواهی می‌دهد آرامشِ ماقبلِ توفان را من از آدابِ مهمانداری‌ات چیزی نمی‌دانم ولی در شهرِ من رسم است، می‌بوسند مهمان را میانِ بازوانت خلوتِ امنی فراهم کن برایم فاش کن آن عشقِ پنهان در گریبان را تو بینِ خواب‌هایم با پرستو کوچ خواهی کرد و من از صبح تا شب، یکّه و تنها کلاغان را...!!
من کتاب نیستم که رو یه صفحه‌ای بزاری بمونم و روزاها بعد بیای ببینی همون‌جا موندم و تکون نخوردم. من آدمم! با مرور زمان و حجم مشکلاتی که دارم تغییر می‌کنم؛ " حواست باشه کیو کجا رها می کنی "