eitaa logo
هِنآس؛
379 دنبال‌کننده
863 عکس
359 ویدیو
1 فایل
[شاید جایی میان ابرها تورا برای ابد و یک روز درآغوش کشیدم و بوسه هایمان فراغ را بلعید :)! "پناهگاه برای تو: @sarina_02 "۱٤۰۲/۳/۲۳"
مشاهده در ایتا
دانلود
رفتن و دل کندن از آدمایی که دوسشون داریم سخته، تلخه اما‌ گاهی لازمه؛ لازمه که با رفتنشون ما تبدیل شیم به آدمی که وابستگی عجیب و غریبی نداره؛ لازمه که تبدیل شیم به آدمی که برای موندن آدما تو زندگیش اصرار نمیکنه، منت نمیکشه؛ لازمه تبدیل شیم به آدمی که هر رفتاری و هر کسی نمیتونه قلبشو بشکنه و ناراحتش کنه.. لازمه تبدیل شیم به آدمی که حد و مرزی برای روابط و صمیمیتش تعیین میکنه؛ لازمه تبدیل شیم به آدمی که هدف‌هاش و رویاهاش رو دنبال میکنه؛ لازمه تبدیل شیم به آدمی که یاد میگیره قوی باشه و تیکه های شکسته شو محکم کنار هم بزاره و از اول شروع کنه...
تو دل‌ بستی به معشوقی ‌که خود، معشوق‌ها دارد رها کن ای دل غافل، خدای بُت پرستت را
هِنآس؛
تو دل‌ بستی به معشوقی ‌که خود، معشوق‌ها دارد رها کن ای دل غافل، خدای بُت پرستت را
وقتی غرقه تو چشای خوشرنگ دلبرش دست وپا زدن مارو تو مرداب عشقش نمی بینه💔
-'ميان‌‌این‌همه‌فرياد‌بى‌كسى‌تنها سكوت‌واژه‌غمگين‌روزهاى‌من‌است :)
مدام در سفر از خویشتن به خویشتنم هزار روحم و در یک بدن نمیگنجم
نه مرا طاقتِ غربت، نه تو را خاطرِ قربت دل نهادم به صبوری، که جز این چاره ندارم
گاه گاهى با خودم نامهربانى ميكنم با خودم لج مى كنم با غم تبانى ميكنم
مى نشينم چاى مى نوشم كنار پنجره بى كسى هاى خودم را ديدبانى مى كنم
اب مى ريزم به روى خاك گلدان هاى خشك آب پاش خانه را دارم روانى مى كنم
آه حالا كه خودت اينجا كنارم نيستى در كنار عكس تو شيرين زبانى ميكنم
بى نشانى رفتى و دلتنگ ماندم چاره چيست نامه ها را مى نويسم بايگانى مى كنم
چشم مى دوزم به دستانى كه در دست تو بود خاطرات رفته ام را بازخوانى مى كنم