3.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
می بینم و میگذرم ودل نمی بندم...
به هیچ کس،به هیچ چیز،به هیچ جا...
فی الواقع که چقدر بی چشم و روست این آدمیزاد!
مثل گرگ، آدم را پاره پاره می کند و فردایش راست راست در خیابان راه می رود.
این چه جور گرگی است که تا روز پیش از غارت، حتی تا ساعتی پیش از غارت از بره هم رام تر می نماید...
#محمود_دولت_آبادی
مثل مولانا براش دلبری کن و بگو:
گر بیدل و بیدستم وز عشق تو پابستم
بس بند که بشکستم آهسته که سرمستم
در مجلس حیرانی جانی است مرا جانی
زان شد که تو می دانی آهسته که سرمستم
بگو چه کار کنم ؟
وقتی شادی به دُمِ بادبادکی
بند است و غم چون سنگی
مرا در سراشیب یک دره
دنبال می کند....
#غلامرضا_بروسان
اونجا که اقای قبانی میگه:
تو را در روزگاری دوست دارم که عشق را نمیشناسند.
دقیقا همون جا.
از دور میبینی که ابرهای اندوه میآیند و تاریکی در برت میگیرد و تا درونیترین نقطه وجودت در خود فرو میروی.