یعنی کل هفته کسی کاری به کارت نداره ها، کافیه یه روز عصبی و بی حوصله باشی، انگار وحی الهی میشه که همه به پرو پات بپیچن🚶 !
هدایت شده از | کافه تبسم |
دوستان چیزی نیست کلا ۸ ماه و 19 روز از سال تحصیلی مونده تحمل کنید :)💔😂
هرچی سنم بالاتر میره؛
بیشتر یاد می گیرم که بعضی آدما
هر چقدرم هم که بهشون اهمیت بدم
برای من خوب نیستن!!!
میدونی چرا توضیح دادن احساسات سخت ترین کار دنیاست ؟؟
چون اونا بوجود اومدن که فقط احساس بشن نه اینکه گفته بشن...
خواستم باور کنم که میشه مردم اینجا رو با حرف مداوا کنم
اما اونا درداشون رو دوست دارن
انگاری ب اون زخم احتیاج دارن
تا هرشب با ناخناشون روی اونو بخراشن
#ژان_پل_سارتر
منم میتونم مغرور باشم
منم میتونم قبول نکنم
منم میتونم چشامو رو همه چی ببندم هر چی که به ذهنم میاد بگم
ولی مشکل اینجاست من مثل شما نیستم:)