من خستم اونقدري خستم كه ميتونم همين الان وسيله هامو بريزم تو كوله ام سيمكارتمو بشكونم، تموم پولمو بدم براي بليت به دور ترين شهر ممكن و برم و زندگي جديد شروع كنم و اونقدر درگير روزمره جديدم بشم كه حتي خودِ الانمو يادم نياد :)
تو را دوست می دارم
به سان کودکی
که آغوش گشوده ی مادر را!
شمع بی شعله ای
که جرقه را!
نرگسی
که آینه ی بی زنگار چشمه را!
تو را دوست می دارم♥️ :)
1.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
جرعه ای شعر برای لمسِ روحِ شما :)
|محمد علی بهمنی|