eitaa logo
حرص بخوریم.
773 دنبال‌کننده
79 عکس
145 ویدیو
0 فایل
اینجا باهم راجب همچی حرص میخوریم https://abzarek.ir/service-p/msg/4685140 محتوا ضد سطللی/پانک/حجاب‌استایل/اسقاطیل/ترند‌ها/فن‌های‌افراطی/لگبت‌/کیپاپ/کیدراما/تبلیغات‌ایتا/زن‌ستیز‌/فمنیست/مردستیز/وطنفروش/بلاگر‌/قمه زنی (کلا ضد بشر)
مشاهده در ایتا
دانلود
حرص بخوریم.
آی برانداز، این بچه ها هم بسیجی بودن؟ یا بچه ی سپاهی؟ یا نکنه زیر این ساختمون تجهیزات نظامی بوده؟ شما ها که ادعا هاتون گوش فلک رو کر میکنه و به وقت محرم که میشه میگید جای نذری دادن به اینجور بچه ها کمک کنید یا هر چیزه دیگه ای، زورتون اومد از این بچه ها بگید و صداشون باشید؟ ببین نخواستیم دست تو جیبت کنی یه کمکی بهشون کنیا، فقط حرف بزن! لال نباش! خفه نشو تا به جنگ میرسی! اصلا نخواستیم حرف بزنی، فقط تا به اینجور پستا میرسی انگشت کوفتیت رو نگهدار و کامنت نکن "پس اون ۴۰ هزار تا چی"، "چرا راجب اونا چیزی نگفتین"، "صحنه سازی و فیلمه". اگر قرار نیست صدای این بچه ها باشی همون خفه شی بهتره. تویی که نمیتونی این دو تا قضیه رو که "اونا عقل داشتن با عقل خودشون پاشونو از خونه گذاشتن بیرون با وجود اینکه می‌دونستن چه خبره"، با اینکه "این بچه ها حتی توانایی جسمی و ذهنی پذیرش جنگ رو نداشتن و دچار معلولیت هستن" رو از هم تفکیک کنی، همون بهتر که لال بمونی و اسکرول کنی :)))
یه جوک بگم؟ سازمان ملل متحد
امشب اومدم روضه به یادتون هستم شما هم برای من دعا کنید زیادی محتاجم🖤
سوال هایی که نصف شب برام پیش میاد از چت جی بی تی بپرسم:
حرص بخوریم.
سوال هایی که نصف شب برام پیش میاد از چت جی بی تی بپرسم:
چون تو یه پست رندوم دیدم که کلی خارجی کامنت گذاشتن نباید بگیم لبیک یا حسین