eitaa logo
حرز امام جواد علیه السلام ❤️
8.9هزار دنبال‌کننده
342 عکس
1.6هزار ویدیو
7 فایل
💚خرید حرز امام جواد (ع) از سایت رسمی 👇 www.herzejavad.com ادمین فروش 👇 09120932080 @admin_herzejavad
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ #افشاگر_اینجاست.... 💠 افشاگری استاد ازغدی از محتوای توافقنامه پاریس که آقای ظریف میخواهد جمهوری اسلامی را اسیر آن کند: 💠 من با بعضی از مقامات درجه یک کشور درباره این قراردادها صحبت کردم و وقتی از آنها سوال می‌کردم این قرارداد چیست می‌گفت نمی‌دانم ✅ کانال نشر مردمی آثار استاد رحیم پور ازغدی👇 @Ostad_Rahimpour_Azghadi
🔴روش اصلی پروژه ضد وحدت مضمون اصلی پروژه استعماری ضد وحدت، متوقف کردن بیداری جهان اسلام است که بویژه در دو سه دهه اخیر، به برکت امام و انقلاب اسلامی گسترش یافته است. روش اصلی در این پروژه، دامن زدن اختلاف بین مذاهب اسلامی و ملت های پراکنده مسلمان از راه مبالغه آمیز کردن وجوه تفاوت بین مذاهب اسلامی است. 🍀استاد حسن رحیم پور ازغدی 🌼گزیده ای از سخنرانی «چه باید کرد؟» 🌸🌸🌸🌸🌸🌸 ✅ کانال نشر مردمی آثار استاد رحیم پور ازغدی👇 @Ostad_Rahimpour_Azghadi
4_6016995808690308052.mp3
15.86M
🔉 🔰سخنرانی "استاد رحیم‌پور ازغدی" با موضوع آمریکا علیه ایران؛ دخالت، نفوذ، سلطه(۱) دانشگاه شهید بهشتی_۱۳آبان ۱۳۹۷ برنامه 📅 پخش: ۹۷/۰۸/۲۵ ✅ کانال نشر مردمی آثار استاد رحیم پور ازغدی👇 @Ostad_Rahimpour_Azghadi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠 #رهبر_انقلاب :آن تشیّعی که ارتباط به ام‌آی‌شش انگلیس داشته باشد، آن تسنّنی که مزدور سی‌آی‌ای آمریکا باشد، نه آن شیعه است، نه آن سنّی است؛ هر دو ضدّ اسلامند. #هفته_وحدت @Esteftaate_rahbar 💠🔹💠
🔷 (ص) فرمود: «بئْس الْقَوم قوم لايقُومونَ لِلَّهِ تَعالى بِالْقِسطِ ؛ بد جامعه و ملّتى است، ملّتى كه نيست و براى اجراى و قسط، عدالت در حوزه اقتصاد، قضاوت، سياست و فرهنگ قيام نمیکند. پيامبر(ص ) فرمود: «كُلُوا جميعاً و لاتَفَرَّقُوا»؛ بخوريد! اما تنها، تنها نخوريد و (بر سر سفره نيز) متفرّق نشويد. اين، منطق است و پاسخ چه بايد كرد؟ اينهاست. نه اينكه يك طبقه، آن طرف شهر بخورند، تا بتركند و بالا بياورند، از فرط سيرى با دمشان گردو بشكنند و ندانند پولها را چگونه خرج كنند، و يك عده هم اين سوى شهر از گرسنگى درمانده اند، اينها چيزهايى است كه بايد اصلاح بشود. كسانى كه میخواهند دين را اصلاح بكنند، بايد خودشان را اصلاح بكنند. كتاب و سنّت، احتياجى به اصلاح ندارد؛ بلكه احتياج به فهم و عمل دارد. مشكل ، نيست كه میخواهید آن را از قانون اساسى حذف كنيد، مشكل اين و ، دينى بودنش نيست كه میخواهيد دين زدايى كنيد. مشكل، خود ما و شماييم. مشكل، ولايت فقيه نيست . پيامبر(ص) فرمود: «هر كس سير بخوابد و در شهر يا همسايگى او كسانى گرسنه اند از ما نيست و به خداوند و روز قيامت ايمان نياورده است . 🔶گزیده ای از کتاب پیامبری برای همیشه استاد رحیم پور ازغدی 🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻 ✅ کانال نشر مردمی آثار استاد رحیم پور ازغدی👇 @Ostad_Rahimpour_Azghadi
🔷اوصاف اکرم(ص) از زبان (ع) (بخش اول) 🔷تعابيرى كه امام (ع) راجع به ايشان دارند، تعابير بسيار بلندى است. مى فرمايند: پيامبر(ص) «دائم الْفِكْرِ» بود؛ هميشه در بود، هرگز از كردن خسته نمى شد، «متَواصِلُ الاْحزانِ» بود؛ يعنى همواره در غم شيرين با وقارى فرو رفته بود و معلوم مى شد كه غم متصلى است و بخش اعظم اين غم، در دل پيغمبر(ص) است، حال آن كه معمولا بر لبش، لبخند جارى بود اما غم سنگين و ريشه دارى در دل با او بود. آيا غم ناشى از درك يك حقيقت بزرگ بود؟ غم مردم بود؟ «ولَيست لَه راحة» هرگز پيامبر (ص) را بی غم بی دغدغه نمى ديدم، هميشه دغدغه چيزى داشت. «طَويلُ السكْت» بود، پيامبر اهل سكوتهاى طولانى بود، «لايتَكَلَّم فى غَيرِ حاجة»، جز وقتى كه لازم و مفيد بود، سخن نگفت. بناى پيامبر بر سكوت بود، الا وقتى كه حرف زدن، ضرورت و فايده اى مى داشت و بايد حقيقتى را آشكار مى كرد، يا بايد از عدالتى دفاع مى كرد، در برابر منكر يا بى عدالتى بر مى آشفت و مشكل كسى را حل مى كرد و الا ساكت بود. 🔶گزیده ای از محمد پیامبری برای همیشه 🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻 ✅ کانال نشر مردمی آثار استاد رحیم پور ازغدی👇 @Ostad_Rahimpour_Azghadi
5_6320907003065532462.mp3
15.28M
🔊 📎 لینک دانلود فایل کامل سخنرانی استاد رحیم پور موضوع: اسلامگرایان شیعه و سنی سراسر جهان، متحد شوید ( امکان "وحدت اسلامی" علی رغم "تفاوت مذاهب") تاریخ پخش: 95/4/14 ✅ کانال نشر مردمی آثار استاد رحیم پور ازغدی👇 @Ostad_Rahimpour_Azghadi
💠 امکان پرداخت آنلاین کمک‌های نقدی به مردم مظلوم #یمن توسط وب سایت اطلاع رسانی مقام معظم #رهبری فراهم شده است👇 ✅ leader.ir/fa/monies
🔷 اوصاف اکرم ص از زبان ع (بخش دوم) [ امام حسین ع ] مى فرمايد كه او لَین و اهل مدارا بود اما توخالى و جافى نبود، در عين حال ترسناك هم نبود، پيامبر(ص) هميشه در بين ما حرمت و ابهت داشت اما هيچ وقت از او نمى ترسيديم، نعمت هرچند اندك، نزد او بزرگ بود. بدِ هيچ چيز و هيچ كس را نمی گفت. هرگز براى امر دنيوى و براى خود، عصبانى نشد. در مورد حقوق شخص خود اهل گذشت بود اما در مورد حقوق مردم - حق ُالنّاس يا حقُ اللّه- ايشان فورى بر مى آشفت و موضع می‌گرفت ووقتى غضب میکرد خشمش، خشم شخصى ومادى نبود، خشم عقيدتى بود، خشم براى مردم بود، خشم براى عدالت بود، و وقتى خشم می کرد « لَم يقُم لِغَضَبِهِ شیء حتّى ينْتَصِرَ لَه» تا باطل و ظلم را به زانو در نمی اورد، از پا نمى نشست. وقتى مى كرد، مى ايستاد تا به هر قيمتى حقيقت را به كرسى بنشاند. اينها اوصاف پيامبر(ص) از زبان سيدالشهداء(ع) است. 🔶گزیده ای از کتاب پیامبری برای همیشه 🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻 ✅ کانال نشر مردمی آثار استاد رحیم پور ازغدی👇 @Ostad_Rahimpour_Azghadi
🍃شهيد مطهرى يك تعبيرى دارد در كتاب هايش كه من ديدم آقاى مصباح در بحث هاى راجع به فلسفه حق و اخلاق، آن را به زيبايى پرورانده و منطقى آن را پيش برده اند و آن يك نوع مچ گيرى تئوريك است . 🍃حرف ايشان اين است كه چرا غرب، در حوزه منافع مادى، الزام را جایز می داند؟ مثلا می گويند بهداشت اجبارى، ويروس سارس يا ايدز می آيد، آزادى و اختيار فردى و حقوق بشر و دلم می خواهد و دلم نمی خواهد و از اين حرف ها نداريم، بايد واكسينه بشوى، بايد قرنطينه بشوى ، به فلان كشور حق سفر ندارى و ... سربازى را اجبارى می كنند، براى اين كه امنيت مادى برايشان محترم است، آزادى افراد را سلب می كنند و به او می گويند بخواهى يا نخواهى، بايد چند سال اجبارى بروى، هر چقدر هم بگويى كه من آمادگى ندارم و كف پايم صاف است، فايده ندارد، بحث امنيت اجتماعى و سود محسوس مادى است براى همين آزادى و انديويجواليسم و مدارا و تسامح و تساهل نداريم. آموزش اجبارى ! بايد بچه هايتان را بگذاريد درس بخوانند ... تا اين جايش را همه می فهمند كه يك ارزش هايى وجود داردكه بالاتر از آزادى است و همه دنيا اين را قبول دارند. 👈براى همين است كه ميگويند ارزش امنيت از آزادى بالاتر است، براى همين بايد بروى سربازى، ارزش سلامتى از آزادى بيشتر است، براى همين بايد اين واكسن را بزنى. مگر اين الزام ها و قوانين معنى اش اين نيست كه يك چيزهايى ارزش اش از آزادى بيشتر است؟ پس تا اين جا می فهمند كه يك ارزش هايى وجود دارد كه می تواند آزادى را محدود كند، اما تا نوبت به مفاهيم ارزشى و مباحث اخلاقى ميرسد، يك مرتبه همه آزادي خواه می شوند و می گويند به چه حقى آزادى انسان ها را محدود می كنيد؟! آزادى عقيده را چرا محدود می كنيد؟! آزادى بيان را چرا محدود می كنيد؟! وقتى نوبت بهداشت و امنيت و آموزش است، شديدترين ديكتاتورى ها موجه است؟ ما اشكالى هم به آن نداريم، بايد هم اين طور باشد اما چرا وقتى نوبت به اخلاق و دين و توحيد می رسد، يك مرتبه آزادى ارزش و اعتبار پيدا می كند!؟ " آزادى براى آزادى؟" سال١٣٨٣ ✅ کانال نشر مردمی آثار استاد رحیم پور ازغدی👇 @Ostad_Rahimpour_Azghadi
امام صادق علیه السلام فرمود: کسی که در پنهانی مرتکب گناهی شود پس از خدای تعالی بترسد و از فرشتگان نگهبان و ثبت کننده اعمال شرم کند خداوند عزوجل تمامی گناهانش را می بخشاید اگر چه به اندازه گناهان جن و انس باشد. منبع: 💠کانال حکمت و اسرار آل محمد (ص)👇 ☘ @hekmat_110
4_5814632991405638368.mp3
434.7K
🎧بشنویم... ⛔️ بسیجی خوب، بسیجی مُرده نیست. ✅بسیجی باید در صحنه باشد. موضع بگیرد. بصیر باشد. سیاسی باشد، اما سیاست زده نباشد. ✅ کانال نشر مردمی آثار استاد رحیم پور ازغدی👇 @Ostad_Rahimpour_Azghadi
4_5825754839283401305.mp3
14.34M
🎼 صوت کامل سخنرانی 🔰عنوان: بسیج 🎧 حجم فایل: 14 مگابایت/ مدت زمان: یک ساعت و 20 دقیقه 🎙سخنران: استاد حسن رحیم پور ازغدی ✅ کانال نشر مردمی آثار استاد رحیم پور ازغدی👇 @Ostad_Rahimpour_Azghadi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 #ببینید 📌 پیامبر را بهتر بشناسیم. 🌺 ولادت حضرت محمد(صلی الله علیه و اله و سلم) و صادق آل محمد(علیه‌السلام) بر همه دوستان و رهروان ایشان، تبریک و تهنیت باد. ✅ کانال نشر مردمی آثار استاد رحیم پور ازغدی👇 @Ostad_Rahimpour_Azghadi
🔷 اوصاف اکرم (ص) از زبان سید الشهدا (ع) (بخش سوم) 🔷 (ص) براى مردم پدر بود، «و صاروا عِنْده سِواء»؛ و همه مردم بدون استثناء در چشم او مساوى بودند، براى هيچ كس بى دليل، احترامى بيش از بقيه يا بى احترامى قائل نمى شد. پيامبر(ص)، اهل «تَسوِيةُ النَّظَرِ والْاِستِماعِ بين َالنَّاسِ بود؛ يعنى حتى نگاهش بين مردم به تساوى مى چرخيد و حتى به سخنان افراد كه گوش مى داد، به طرز مساوى گوش مى داد. تا اين حد بر تأكيد و دقت داشتند. حتى حق نگاه كردن به او و حق گوش دادن به سخنانش (ع) فرمود: پيامبر(ص) حتى در اين حقوق، مساوات را رعايت مى كرد. محال بود كه بى دليل به كسى دو برابر ديگرى نگاه كند و يا به حرفهاى كسى با اشتياق گوش كند و به سخنان ديگرى بدون دليل. اصحاب ايشان مى گفتند كه پيامبر(ص) به گونهاى به حرفهاى ما گوش مى سپرد كه ما فكر مى كرديم ايشان استفاده مى كند و ما عجب نكته جالبى گفتيم؛ يعنى گمان مى كرديم كه چيزى نمى دانست و اكنون توسط ما دانا مى شود، حتى در گوش دادن به سخنان كسى، اجازه نمى داد كه گوينده تحقير بشود. وقتى كسى فكر مى كرد دارد حرف مهمى مى زند، پيامبر(ص) چنان با توجه و جديت به سخنانش دل مى داد كه او خجالت نكشد . 🔶گزیده ای از کتاب پیامبری برای همیشه 🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻 ✅ کانال نشر مردمی آثار استاد رحیم پور ازغدی👇 @Ostad_Rahimpour_Azghadi
🔷 اوصاف اکرم(ص) از زبان (ع) بخش چهارم [پیامبر اکرم ص] «سهِلُ الْخُلْق» بود؛ يعنى خيلى راحت مى شد با او رابطه برقرار كرد. «لَيس بِفَظٍّ و لاغَليظٍ»؛ پيامبر(ص) خشن و تندخو نبود «و لافَحاشٍ و لاعيابٍ »؛ هرگزفحش بر لب او جارى نشد، عيب گير نبود، عيب مردم را تعقيب نمى كرد. «ولامداح»در عين حال مداح واهل مبالغه در تمجيد از افراد هم نبود. امام حسين(ع) توصيف پيامبر(ص) را با اين تعابير ختم مى كنند، فرمود: «وقتى سخن مى گفت، همه ساكت بودند، انگار پرنده روى سرشان نشسته باشد، تا يك كلمه از سخنان پيامبر(ص) را از دست ندهند . و لايتَنازعون َعِنْده حديثٌ»؛ در حضور پيغمبر(ص) مردم ميان حرف يكديگر نمى دويدند ». (ص) اين ادب را به آنها آموخته بود كه هر كس سخن مى گويد، همه سر تا پا گوش باشند تا وقتى سخنش تمام شد، اظهار نظركنند. اين شخصیت بزرگى كه تاريخ را تكان داد، و بايد ايشان را كانون آفرينش ناميد، در طول ده سال حكومتش نزديك به هشتاد جنگ را يامستقيم در جبهه فرماندهى كرد و شمشير زد و يا براى جنگ با دشمنان نیرو فرستاده است و تمام عيارى تشكيل داد. همه ابعاد مختلف ايشان را به اين صورت در كنار هم بايد ملاحظه كرد. 🔶گزیده ای از کتاب محمد پیامبری برای همیشه استاد رحیم پور 🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻 ✅ کانال نشر مردمی آثار استاد رحیم پور ازغدی👇 @Ostad_Rahimpour_Azghadi
📝 و 🔷 پيامبران، همان نوابغ نيستند، و نوابغ نيز آدمهاى كوچكى نيستند . نوابغ كسانى اند كه فكرشان سريعتر از خودشان پخته شده، نوابغ به همان دليل معمولا در جامعه مى سوزند و وارد يك پيكار بى صدا با عصر و دوران خودشان مى شوند، براى اين كه آن عصر را تغيير بدهند. اگر نوابغ نبودند، هنوز غارنشين بودو بالاتر از آن، پيامبران اگر نبودند، نوابغ نمى توانستند هيچ تأثيرى در ساختار تاريخ بشر بگذارند. در واقع بايد گفت پيامبران اگر نبودند، بشر، حيوان بود. نبوت اصلاً از سنخ نبوغهاى عادى بشرى نيست، همان فاصله اى كه انسان هاى عادى با نوابغ دارند، بلكه به مراتب بيش از آن فاصله را نوابغ با انبيا دارند؛ زيرا نبوت از سنخ نبوغ نيست، چيز ديگرى است، عالم ديگرى است. چون ما و شما نبى نشده ايم، نمى دانيم چيست؟ تا پيغمبر نشويم، نمى دانيم پيغمبرى چيست؟ و هيچ وقت نخواهيم دانست ، انبياء جلوتر از تاريخ و زمان دويدند و جلوتر از همه نوابغ، زمان و تاريخ را يك تنه به دنبال خود كشيدند. انبيا چنين اند. آنگاه وقتى كه به خاتم الانبياء(ص) مى رسيم، مسئله باز هم بيشتر متفاوت مى شود. 🔶گزیده ای از کتاب پیامبری برای همیشه 🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻 ✅ کانال نشر مردمی آثار استاد رحیم پور ازغدی👇 @Ostad_Rahimpour_Azghadi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
استاد رحیم پور ازغدی: کسی که یقین داشته باشد به وعده های الهی، به دیگران خدمت و احسان میکند ✅ کانال نشر مردمی آثار استاد رحیم پور ازغدی👇 @Ostad_Rahimpour_Azghadi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
استاد رحیم پور: ارزشها مطلق هستند اما آدم ها نسبی نگاه صفر و صدی به آدم ها درست نیست ✅ کانال نشر مردمی آثار استاد رحیم پور ازغدی👇 @Ostad_Rahimpour_Azghadi
4_6046483641100403995.mp3
25.25M
🔉 🔰سخنرانی استاد حسن رحیم‌پور ازغدی با موضوع "وحدت"، "ولایت"، "برائت" (دوباره بخوانیم‌، سه‌باره بیندیشیم) قم_ ۱۳۹۳ 📅 پخش: ۹۷/۰۸/۳۰ ✅ کانال نشر مردمی آثار استاد رحیم پور ازغدی👇 @Ostad_Rahimpour_Azghadi
📝 منشأ بزرگترین تحولات 🔷يقين، چيز كوچكى نيست؛ يقين باعث مى شود كه آدم با مژه اش كوهها را سوراخ كند. يقين، كه اين همه با آن مبارزه مى شود و كسانى حتى را بر آن مقدم مى دارند، منشأ بزرگترين تحولات و پيشرفتهاى انسان در ابعاد مادى و معنوى در تاريخ بوده است و اگر ملّتى يقين را از دست دهد، ديگر همه چيز را از دست داده است. آنها كه اهل يقين اند، از هيچ مبدئى به اين فلسفه « لا ادرى» نزديك نمى شوند. لا ادرى، يعنى «نمى دانم »، شايد باشد، شايد نباشد. شايد الان روز است، شايد شب است. شايد است، شايد . آمدند تا با اين شك و جهل و دو دلى مبارزه كنند، انبيا طرفدار جزم ابلهانه نبودند اما طرفدار شك هم نبودند، مگر شك مقدمه اى، شك به عنوان يك منزل بين راه، به عنوان يك مقرّ موقت، نه شك به عنوان منزلى كه ديگر اردوگاه تو باشد و بار خود را آنجا بيندازى.آنها به مؤمنين آموختند كه اولا وقتى نمى دانيد بگوييد: لا ادرى، «نمى دانم»، اما بعد كه دانستيد و ايمان آورديد محكم بگوييد: «ادرى، مى دانم». من مى دانم، كور نيستم، من فرق حق و باطل را مى فهمم و به پاى دفاع از حقيقت و عدالت مى ايستم، براى من فضيلت ورذيلت، مساوى نيست، همه اعمال با هم مساوى نيست، من موضع دارم واين ايمان است، اين يقين آگاهانه است، نه يقين عوامانه. 🔷يقين آگاهانه هميشه آدمهاى لاغر و كم خون را در تاريخ به آدمهاى بسيار دلير تبديل كرده كه مى توانند همه فرمولهاى سياست، طبيعت و تاريخ را حتى قبل از اين كه آنها را بياموزند، تغيير بدهند و اين فرمول ها را عوض كنند، ولى نبوت حتى از سنخ اين ايمان و يقين عادى و بشرى هم نيست، چيزى فراتر از آن است. گرچه اين ايمان و يقين چيز بسيار مهم و اساسى است؛ يعنى چنان نيست كه وقتى 4 نفر، 40 نفر، 400 نفر، 4000 نفر، 4 ميليون نفر در برابر شما ايستادند و گفتند آقا دو دو تا، چهار تا نمى شود، بگوييد كه بله ديگر نمى شود. يقين آگاهانه، يقينى كه منشأ آن آگاهى است و دانش بر يك واقعيت عينى است؛ در برابرش، 4 نفر يا 4 ميليارد نفر بايستند، برايش مساوى است . از اين جاست كه پيامبر(ص) فرمود: «اگر خورشيد را در دست راست و ماه را در دست چپ من بگذاريد، همه شما يك طرف بايستيد و من يك طرف، من كوتاه نمى آيم». از حضرت امير(ع) نقل شده كه فرمود: «اگر همه عرب در برابر من بايستند، من نمى ترسم و شك نمى كنم و عقب نمى روم . 🔶گزیده ای از کتاب پیامبری برای همیشه 🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻 ✅ کانال نشر مردمی آثار استاد رحیم پور ازغدی👇 @Ostad_Rahimpour_Azghadi
4_6044123062650012851.mp3
30.82M
🔉 🔰 سخنرانی حسن رحیم‌پور ازغدی با موضوع "وحدت انسانی" در "سایه آخرین فرستاده خداوند"(شبهات ضد وحدت و توجیه برادرکشی) مشهد_۱۳۹۶ 📅 پخش: ۹۷/۰۹/۰۲ ✅ کانال نشر مردمی آثار استاد رحیم پور ازغدی👇 @Ostad_Rahimpour_Azghadi
❓چرا در کشورهای دیگر، قانون وجود ندارد؟ ⬅️ چون در کشورهای دیگر اساسی آنها، اسلامی نیست. اگر در بعضی از آنها نیز قانون اساسی اسلامی است، آنها دست‌نشانده هستند. در هیچ کشور مسلمانی حکومت مستقل با رأی که تابع قوانین باشد نداریم. تمام این کشورها ظرف 80 تا 100 سال گذشته بعد از جنگ اول و دوم بین‌الملل به دست روس‌ها، انگلیسی‌ها و فرانسوی‌ها تقسیم شده‌اند و بعد از آن نیز آمریکایی‌ها بر سرکار آمده‌اند. تمام کشورهای اطراف، مرزهایشان و حاکمانشان را انگلیسی‌ها و فرانسوی‌ها و روس‌ها و آمریکایی‌ها تعیین کرده‌اند و قانون اساسی آنها را نیز غربی‌ها که بر آنها مسلط شده‌اند نوشته‌اند. در واقع، حکومت‌های آنها و وابسته است. 🔶گزیده ای از سخنرانی : گفتگو در احکام و فلسفه حجاب، استاد 🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻 ✅ کانال نشر مردمی آثار استاد رحیم پور ازغدی👇 @Ostad_Rahimpour_Azghadi
امام رضا علیه السلام فرمود: به خداوند گمان نیکو داشته باش زیرا خداوند عزوجل گوید: من در نزد گمانی که بنده ام به من دارد حاضرم اگر گمان خیر به من دارد پس پاداش خیر می بیند و اگر گمان بد به من دارد پس کیفری بد در انتظار اوست.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اسناد #لانه_جاسوسی در مورد نفوذ عوامل ساواک و سیا در دانشگاه‌ها از زبان استاد رحیم‌پور. ✅ کانال نشر مردمی آثار استاد رحیم پور ازغدی👇 @Ostad_Rahimpour_Azghadi