eitaa logo
پایگاه‌ جامع‌ محتوایی‌ هیأت
11.4هزار دنبال‌کننده
7.3هزار عکس
950 ویدیو
1.9هزار فایل
جامع‌ نیازمندی‌های ارکان هیأت وب‌گاه: 🌐 www.heyat.co گروه دریافت و عرضه محتوا در ایتا: 🔗 eitaa.com/joinchat/3388080161Cbadca94f51 کانال ایده‌های کنش‌گری هیأت: ✅ @eadeeh راهبر محتوایی: 📲 @Khademe_heyat سفارش بسته فاطمیه از طریق: @Khadem_mashar
مشاهده در ایتا
دانلود
🔻نهضت آزادی، انجمن حجتیه و زیان‌های جبران‌ناپذیر ◀️ روی کار آمدن جریانات غیراصیل و غیرانقلابی پس از به پیروزی رسیدن نهضت امام و امت ضربه‌های جبران‌ناپذیری به کشور زد که نمونه‌ها و آثار فراوانی را در گذشته و حال می‌بینیم. ▫️ یکی از «زیان‌‌های جبران‌ناپذیری که بر انقلاب اسلامی وارد آمد، دست‌یابی و چیرگی گروه‌ها و سازمان‌های مرموز سیاسی ایران به اسناد و مدارک رژیم گذشته بود. در نخستین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی که امام در مدرسه رفاه به سر می‌برد، یک‌باره خبر رسید که آقای متین دفتری چند کامیون از اسناد زندان اوین را به جای نامعلومی انتقال داده است. باقی‌مانده آن اسناد که چندین کامیون بود به مدرسه رفاه آورده شد. گفتند در میان راه اوین-رفاه نیز برخی کامیون‌های حامل اسناد ربوده شده است. ▪️نخستین گروهی که به مرکز اسناد ساواک راه یافت عناصری از جبهه ملی و نهضت آزادی بود. طبق خبرهای تأیید شده و مورد اعتماد و گواهی شاهدان عینی، آقای دکتر یزدی اسناد و مدارک فراوانی را با کامیون و وانت‌بار از آن مرکز بیرون برده است. یکی از برادران روحانی به نام «ابن‌نصیر» که آن روزها در مرکز اسناد ساواک پاس می‌داده است اظهار داشت که کوشیدم از بیرون بردن کامیون‌های انباشته از اسناد جلوگیری کنم لیکن پاسداران دکتر یزدی لوله مسلسل را به سوی من گرفتند و تهدید کردند که اگر کنار نروی تو را به رگبار می‌بندیم. عناصری از جبهه ملی و نهضت آزادی و سازمان منافقین، آن‌گاه که بسیاری از اسناد افشاگرانه و تاریخی را که می‌توانست ماهیت احزاب و سازمان‌های سیاسی ایران و رازهای درونی ماسون‌ها و سازمان‌های فراماسونری را برملا سازد بیرون بردند و خیانت‌های خود به اسلام و ایران را تا پایه‌ای پوشیده داشتند، از آن مرکز کنار گذاشته شدند. به دنبال آنان، انجمن حجتیه بر مرکز اسناد چیره شد و سرپرستی آن مرکز را بر دوش گرفت و نزدیک چهار سال در دوران سرپرستی خود را در راه نابود کردن و پنهان داشتن اسناد خیانت‌بار انجمن کوشش کرد. » (نهضت امام خمینی (قدس سره) ج۳ ص۱۶۳-۱۶۴) | | | 💠 پایگاه جامع محتوایی هیأت ▫️ eitaa.com/joinchat/3893428257C3a05e55578
🔰طایفه تحجر/۱ ◀️ امام در مواجهه با جریان های انحرافی: انجمن حجتیه 🔹«انجمن حجتیه» نامی معروف در میان جریانات مذهبی و سیاسی چند دهه اخیر است. این جریان با استفاده از ظرفیت مهدویت و هم‌چنین تهییج جوانان و عموم مردم به مبارزه علیه بهائیت توانست طرفدارانی را گرد خود جمع کند. این جریان پیش از پیروزی انقلاب اسلامی جنبه غیرسیاسی و سکولار به خود گرفت که البته در برخی مواقع حساس تاریخی به طرز عجیبی به موضع‌گیری سیاسی رسید و علیه جامعه انقلابی خطاب به شخص شاه نامه‌نگاری کردند: 🔸« جامعه روحانيت ايران از اعمال خائنانه گروه بي‌دين و ضد وطنی که بلوای پانزدهم خرداد را بر پا کردند، ابراز تنفر و انزجار می‌کند و ارادت خالصانه اعلی‌حضرت همايونی را به خاندان نبوت تصديق و تأييد دارد و آن اعلی‌حضرت را حامی دين اسلام و پيرو مذهب جعفری می‌شناسد و مورد تکريم و احترام جامعه روحانيت و خادمان مکتب اسلامی هستند و ـ ان‌شاء‌‌الله ـ ساليان سال سلامتی وجود اقدس شهرياری باقی و برقرار باشد...» (نامه انجمن حجتيه خطاب به محمدرضا شاه، (آرشيو، سند ۷۷۲/ ۱۹، ۳۱/ ۴/ ۱۳۵۲) برگرفته از قصه هويدا،ص۲۰۰، مؤسسه مطالعات و پژوهش‌های سیاسی) 🔹این جریان با پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی ضعیف‌تر از قبل شد و پس از پاره‌ای تغییرات و به تدریج جلساتش رو به تعطیلی کشید و در پی سخنرانی امام خمینی(ره) در اول مرداد سال ۱۳۶۲ به طور رسمی اعلامیه تعطیلی داده است: « یک دسته دیگر هم که تزشان این است که بگذارید معصیت زیاد بشود تا حضرت صاحب بیاید. حضرت صاحب مگر برای چه می‌‏آید؟ حضرت صاحب می‏‌آید معصیت را بردارد ما معصیت کنیم که او بیاید؟ این را بردارید. برای خدا اگر مسلمید و برای خاطر کشورتان اگر ملی هستید این دسته بندی‏‌ها را بردارید». (۲۱ تیر ۱۳۶۲، صحیفه امام ، ج۱۷، ص۵۳۴) 🔸ذکر این نکته ضروری است که امام از سال‌ها پیش از پیروزی انقلاب اسلامی نسبت به جریان حجتیه دید مثبتی نداشتند و این در پاسخ به نامه آقای گرامی مشهود است: «..نسبت به شخصی که سؤال شده بود(شیخ محمود حلبی) جلساتش ضررهایی دارد؛ از وقتی مطلع شدم تایید از او(شیخ محمود حلبی) نکرده‌ام و نخواهم کرد ان‌شاءالله» (۱۳۵۰ه.ش.، همان، ج۲، ص ۳۵۷) 🔹این دیدگاه امام پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز وجود داشت و ایشان در آن برهه نیز نسبت به عملکرد انجمن حجتیه خوش‌بین نبودند. آقای محمدجواد صاحبی از مرحوم آیت‌الله خزعلی نقل می‌کند: « بعد از انقلاب روزی با مرحوم شهید مطهری خدمت امام رسیدیم. آن‌جا این موضوع مطرح شد که انجمن یک جمع متشکلی است که در سراسر ایران نفوذ دارد و خدماتی داشته است و اینک می‌خواهد این نیرو را در اختیار انقلاب و نهادهای انقلابی قرار دهد. امام فرمودند: من خیلی به این‌ها خوش بین نیستم و اندیشه و افکارشان را برای انقلاب خطرناک می‌بینم و لذا همکاری و استفاده از این‌ها را در پست‌های کلیدی جایز نمی‌دانم و خوف این دارم که مسیر انقلاب را تغییر دهند و تاثیر سوئی داشته باشند. به امام عرض کردم: سعی می کنم با تماس با آقای حلبی ودیگران، آن‌ها را در مسیر انقلاب قرار دهم. امام فرمودند: اگر شما چنین اعتمادی داری و می‌توانی، برو و انجام بده. من این سخن امام را به نمایندگی از سوی ایشان حمل کردم و رفتم و در جاهایی صحبت کردم و گفتم که امام به من نمایندگی داده است. بعدا امام فرموده بود که آقای خزعلی هیچ‌گونه نمایندگی از جانب من ندارد و من روی آن مواضع خودم ایستاده‌ام.» بعد از آن آقای خزعلی رسما اعلام کرد که این حرف‌ها از خود من است و بنده هیچ‌گونه مسئولیت یا نمایندگی از جانب ایشان ندارم... 🔸در همان ایام روزی آقای سیدحمید روحانی به من گفت که : آقای خزعلی تعداد زیادی از اسناد و مدارک را خدمت امام آورده بود. او به امام توضیح داد که این‌ها اسناد و برکات و خدمات انجمن حجتیه است آورده‌ام تا شما ببینید این‌ها چه کار کرده‌اند و توصیه کنید که در انقلاب از این‌ها استفاده کنند. امام فرموده بودند: آقای خزعلی من این‌ها را می‌شناسم و نیازی به دیدن نیست، این‌ها را جمع کنید ببرید. من نظرم همان چیزی است که اعلام کرده‌ام.(در کشاکش سیاست و فرهنگ، خاطرات محمدجواد صاحبی،ص ۱۵۹-۱۵۸) | | 💠 پایگاه جامع محتوایی هیأت ▫️ eitaa.com/joinchat/3893428257C3a05e55578
✳️ طایفه تحجر/۲ ◀️امام در مواجهه با جریان های انحرافی؛ انجمن حجتیه 🔹مرحوم آیت‌الله خزعلی این خاطره را با مقداری تفاوت این‌گونه نقل می‌کنند: بنده نه هیچ وقت حجتیه‌ای بوده‌ام و نه هستم. یک مسلمان انقلابی هستم و در این مسیر حتی اگر فرزندم هم خلاف عمل کند، او را طرد خواهم کرد، کما اینکه کردم. در تاریخ اسلام هم بهتر از امام، رهبری را سراغ ندارم و لذا با هر کس که با امام مخالف باشد ذره‌ای مماشات نخواهم کرد.در مورد انجمن حجتیه، بین فضلا و علما بحث‌هایی مطرح بود. شهیدمطهری معتقد بودند: هر چند این‌ها در اعتقاداتشان انحرافاتی دارند، اما عمیقاً به امام زمان(عج) معتقدند و لذا باید با امام صحبت کنیم که راهی برای جذب این‌ها به انقلاب پیدا کنیم و طرد آنان کار صحیحی نیست. آقای مطهری برایشان کاری پیش آمد و به مشهد رفتند و خدمت امام رفتم و موضوع را با ایشان مطرح کردم. امام فرمودند شما از طرف من نماینده باش و برو و با آن‌ها صحبت کن. 🔸آقای مطهری که از مشهد برگشتند و موضوع را برایشان گفتم، بسیار خوشحال شدند. از آن به بعد بنده به عنوان نماینده امام در انجمن حجتیه شرکت می‌کردم و مرتباً هم از قضایای انجمن به ایشان گزارش می‌دادم. بعدها مسائلی پیش آمد که امام نسبت به این‌ها بدبین شدند و به من فرمودند که دیگر به نمایندگی از طرف من نزد آن‌ها نروید. من هم اطاعت امر کردم.(باشگاه خبرنگاران جوان ۲ مهر ۱۳۹۴) 🔹البته همان‌طور که پیش از این گفته شد دید منفی امام خمینی نسبت به انجمن حجتیه سال‌ها پیش از پیروزی انقلاب اسلامی و حداقل از سال ۱۳۵۰ وجود داشته و این موضوع مربوط به بعد از انقلاب نمی‌شود و با توجه به این نکته و هم‌چنین روایت متناقض آقای صاحبی؛ نمایندگی مرحوم آیت‌الله خزعلی از جانب امام (با وجود اطمینان به صداقت ایشان) محل تردید است اما نکته اساسی که نمی‌توان در آن تردید کرد؛ فراست و تیزهوشی امام در برابر جریان های منحرف بود که با قاطعیت و بدون تسامح در جریان بود. 🔸امام در ادامه نیز با نقد اندیشه خط فکری ساده‌انگارانه و البته خطرناک انجمن حجتیه نسبت به برپایی حکومت آینده نگرانه هشدار می‌دهند و چنین می‌گویند: « یک دسته دیگرى بودند که می‌گفتند؛ هر حکومتى اگر در زمان غیبت محقق بشود، این حکومت باطل است و برخلاف اسلام است. آن‌ها مغرور بودند. آن‌هایى که بازیگر نبودند، مغرور بودند به بعضی روایاتى که وارد شده است بر این امر که هر عَلَمى بلند بشود قبل از ظهور حضرت، آن علم، علم باطل است. آن‌ها خیال کرده بودند که نه، هر حکومتى باشد، در صورتى که آن روایات [اشاره دارد] که هرکس علم بلند کند با علم مهدى، به عنوان «مهدویت» بلند کند، [باطل است.]» (۱۴فروردین۱۳۶۷، همان، ج۲۱،ص۱۴) 🔹برخورد با این جریان انحرافی آن‌قدر مهم بود که امام خمینی در روزهای آخر عمر شریف خود به مبارزه با مبانی آنان می‌پردازند و این‌گونه می‌فرمایند: «..این معنا که ما دیگر معصیت بکنیم تا پیغمبر بیاید، تا حضرت صاحب بیاید! حضرت صاحب که تشریف می‌آورند براى چى می‌آیند؟ براى این‌که گسترش بدهند عدالت را، براى اینکه حکومت را تقویت کنند، براى اینکه فساد را از بین ببرند. ما برخلاف آیات شریفه قرآن دست از نهى از منکر برداریم، دست از امر به معروف برداریم و توسعه بدهیم گناهان را براى این‌که حضرت بیایند؟ حضرت بیایند چه می‌کنند؟ حضرت می‌آیند می‌خواهند همین کارها را بکنند. الان دیگر ما هیچ تکلیفى نداریم؟ دیگر بشر تکلیفى ندارد، بلکه تکلیفش این است که دعوت کند مردم را به فساد؟... نه شما دست بردارید از تکلیفتان، نه اینکه شما دیگر تکلیف ندارید.» (همان) | | 💠 پایگاه جامع محتوایی هیأت ▫️ eitaa.com/joinchat/3893428257C3a05e55578
✳️طایفه تحجر/۳ ◀️امام در مواجهه با جریان های انحرافی: انجمن حجتیه 🔸حضرت امام (ره) این تفکر را محصول دست پرنفوذ استعمار در جوامع اسلامی می‌دانند و با قبول این‌که شاید ما توان برقراری عدالت در سراسر جهان را نداشته باشیم اما تکلیف از ما ساقط نیست، بیان می‌دارند: «اما مساله این است که دست سیاست در کار بوده؛ همان طور که تزریق کرده بودند به ملت‌ها، به مسلمین، به دیگر اقشار جمعیت‌هاى دنیا که سیاست کار شماها نیست؛ بروید سراغ کار خودتان و آن چیزى که مربوط به سیاست است، بدهید به دست امپراتورها. خب، آن‌ها از خدا می‌‏خواستند که مردم غافل بشوند و سیاست را بدهند دست حکومت‏ و به دست ظلمه، دست آمریکا، دست شوروى، دست امثال این‌ها و آن‌هایى که اذناب این‌ها هستند و این‌ها همه چیز ما را ببرند، همه چیز مسلمان‌ها را ببرند، همه چیز مستضعفان را ببرند و ما بنشینیم بگوییم که نباید حکومت باشد، این یک حرف ابلهانه است، منتها چون دست سیاست در کار بوده، این اشخاص غافل را، این‌ها را بازى دادند و گفتند شما کاری به سیاست نداشته باشید، حکومت مال ما، شما هم بروید توى مسجدهایتان بایستید نماز بخوانید! چه کار دارید به این کارها؟»(همان) 🔹امام خمینی خطر انجمن حجتیه را آن‌قدر نزدیک و جدی می‌دیدند که در خطابی مشفقانه به شورای محترم نگهبان فرمودند: « حواستان را جمع کنید که‏‎ ‎‏نکند یک‌مرتبه متوجه شوید که انجمن حجتیه‌ای‌ها همه چیزتان را نابود کرده اند. من به شما‏‎ ‎‏آقایان علاقه‌مندم ولی لازم می دانم گاهی که مسئله‌ای را می‌بینم تذکر دهم. »(۱۳۶۷ ه.ش.) 🔸آخرین تعریض حضرت امام خمینی (ره) به این جریان را هم باید در نامه تاریخی و ماندگار ایشان به روحانیون معروف به « منشور روحانیت » که در تاریخ سوم اسفند ۱۳۶۷ نگاشته شده است، جست‌وجو کرد. ایشان در آن نامه به واقعه تحریم چراغانی نیمه‌شعبان سال ۱۳۵۷ برای اعتراض به کشتارهای رژیم سفاک شاهنشاهی اشاره می‌کنند و مواجهه انجمن حجتیه با آن را توضیح می‌دهند: 🔹«دست‌ه‏اى دیگر از روحانى‌نماهایى که قبل از انقلاب دین را از سیاست جدا می‌دانستند و سر به آستانه دربار می‌ساییدند، یک‌مرتبه متدین شده و به روحانیون عزیز و شریفى که براى اسلام آن همه زجر و آوارگى و زندان و تبعید کشیدند، تهمت وهابیت و بدتر از وهابیت زدند. دیروز، مقدس‌نماهاى بی‌شعور می‌گفتند دین از سیاست جداست و مبارزه با شاه حرام است، امروز می‌‏گویند مسؤولان نظام کمونیست شده‌‏اند! تا دیروز مشروب‌فروشى و فساد و فحشا و فسق و حکومت ظالمان براى ظهور امام (ره) زمان- ارواحنا فداه- را مفید و راه‌گشا می‌‏دانستند، امروز از این‌که در گوشه‏‌اى خلاف‌شرعى که هرگز خواست مسؤولان نیست رخ می‌‏دهد، فریاد «وا اسلاما» سر می‌دهند! دیروز «حجتیه‌‏اى»‌ها مبارزه را حرام کرده بودند و در بحبوحه مبارزات، تمام تلاش خود را نمودند تا اعتصاب چراغانى نیمه‌شعبان را به نفع شاه بشکنند، امروز انقلابی‌تر از انقلابیون شده‏‌اند! 🔸« ولایتى‌هاى دیروز که در سکوت و تحجر خود آبروى اسلام و مسلمین را ریخته‏‌اند و در عمل پشت پیامبر(ص) و اهل بیت عصمت و طهارت را شکسته‌‏اند و عنوان ولایت برایشان جز تکسب و تعیش نبوده است، امروز خود را بانى و وارث ولایت نموده و حسرت ولایت دوران شاه را می‌خورند! 🔹راستى اتهام آمریکایى و روسى و التقاطى، اتهام حلال کردن حرام‌ها و حرام کردن حلال‌ها، اتهام کشتن زنان آبستن و حِلیت قمار و موسیقى از چه کسانى صادر می‌‏شود؟ از آدم‌هاى لامذهب یا از مقدس‌نماهاى‌ متحجر و بی‌شعور؟! فریاد تحریم نبرد با دشمنان خدا و به سخره گرفتن فرهنگ شهادت و شهیدان و اظهار طعن‌ها و کنایه‌‏ها نسبت به مشروعیت نظام کار کیست؟ کار عوام یا خواص؟ خواص از چه گروهى؟ از به ظاهر معممین یا غیر آن؟ بگذریم که حرف بسیار است. همه این‌ها نتیجه نفوذ بیگانگان در جایگاه و در فرهنگ حوزه‏ است و برخورد واقعى هم با این خطرات بسیار مشکل و پیچیده است‏.» (صحیفه امام، ج۲۱ ، ص ۲۷۵) 🔸لحن خطاب ایشان و روحانی‌نما خواندن صاحبان این تفکر، نشان از خطر جدی آنان برای جریان اصیل مذهبی و انقلابی دارد و انحرافی‌بودن آن را به خوبی نمایان می‌سازد. | | 💠 پایگاه جامع محتوایی هیأت ▫️ eitaa.com/joinchat/3893428257C3a05e55578
🔰 نشست تخصصی فناوری‌های اجتماعی تحقق جهاد تبیین 🔸 بازخوانی تجربه اقدامات میدان؛ گفت‌و‌گو پیرامون راهبرد‌های عملیاتی 🔹 تحقق جهاد تبیین که فریضه قطعی و فوری ولی است نیازمند فناوری‌های اجتماعی است که بتواند کنش مخاطب و به میدان آمدن او را به همراه داشته باشد. در این رویداد بر آن شدیم تا با سرشاخه‌ها و فعالان عرصه نوجوان بازخوانی تجربه‌های موفق ملی در میدان اقدام را داشته باشیم و بتوانیم با تشکیل قرارگاه عملیاتی مشترک در استان، عملیات فراگیری را در حوزه جهاد تبیین نوجوانان رقم بزنیم ان‌شاءالله. 🔻 ارائه بحث تخصصی فناوری روایت با حضور: ▫️آقای عضو شورای عالی جهاد؛ مسئول مرکز گفتمان‌سازی ستاد پیشرفت جامع 🔻 تجربه خوانی تخصصی راهبردی با حضور: ▫️آقای تجربه جهاد تبیین ویژه نوجوانان (برگزاری لیگ بزرگ دانش آموزان جت) ▫️آقای تجربه رویداد تولید روایت؛ مسئول مرکز گفتمان‌سازی بنیاد‌ فرهنگی خاتم‌الاوصیاء ▫️آقای روایت جنگ روایت‌ها؛ مسئول مرکز نظام‌سازی ستاد پیشرفت جامع 📆 پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت از ساعت ۷ الی ۱۵، مشهد مقدس ⬅️ همراه با پذیرایی صبحانه و ناهار ▪️ سهم مشارکت شما ۵۰ هزار تومان 📞 کسب اطلاعات بیشتر: ▫️۰۹۱۲۸۸۹۷۶۱۷ 🔻 ثبت نام از طریق؛ ▫️https://jet8.ir/y 👇🏻فعالان فرهنگی و اجتماعی خراسان رضوی؛ ▫️@yaran_khorasan | 💠 پایگاه جامع محتوایی هیأت ▫️ eitaa.com/joinchat/3893428257C3a05e55578
🔰بسته دیجیتال ۴۶ 📎 فرقه‌شناسی ۱، انجمن حجتیه ۱ ▫️این بسته شامل؛ • مجموعه گرافیکی مجموعه کلیپ و فیلم‌‌کوتاه مجموعه صوت و پادکست مجموعه کتب و منشورات مجموعه تحلیل و یادداشت مجموعه جزوه و نشریه و... می‌باشد. 👇🏻مشاهده و دریافت از طریق پایگاه جامع محتوایی هیأت: ▫️https://heyat.co/pst/2668 ❗️این بسته در حال بروزرسانی است... | | | 💠 پایگاه جامع محتوایی هیأت ▫️ eitaa.com/joinchat/3893428257C3a05e55578
اقتصاد کور حساب و کتاب اقتصاد دین‌‌مدارانه و معنوی، متفاوت از اقتصاد مادی‌‌گراست. ما امکاناتی برای افزایش رزق‌وروزی داریم که ابداً اقتصاد غربی داشته باشد. در اقتصاد مادی‌‌گرا و اصطلاحا اقتصاد لیبرالیستی، همه چیز با حساب و کتاب دنیایی سنجیده و به صورت ریاضی محاسبه می‌‌شود؛ درحالی‌‌که حساب و کتاب اقتصاد ما این‌گونه نیست. واقعیت‌‌های دیگری هم وجود دارد که اقتصاد لیبرالیستی نسبت به آن کور است. رزقی نو | مجلس اول: رازق کیست؟ | صفحه ۳۱ 👇🏻شمع (شبکهٔ مبلغان و عملیات‌های تبلیغی) ▫️@ShabakeTabligh | | 💠 پایگاه جامع محتوایی هیأت ▫️ eitaa.com/joinchat/3893428257C3a05e55578
🖼مجموعه گرافیکی (بخش اول) ▫️مجموعه پوستر با موضوع ایام شهادت امام صادق (ع) 👇🏻دریافت مجموعه گرافیکی با کیفیت از طریق پایگاه جامع محتوایی هیأت: ▫️heyat.co/p/4345 | 💠 پایگاه جامع محتوایی هیأت ▫️ eitaa.com/joinchat/3893428257C3a05e55578
🖼مجموعه گرافیکی (بخش دوم) ▫️مجموعه پوستر با موضوع ایام شهادت امام صادق (ع) 👇🏻دریافت مجموعه گرافیکی با کیفیت از طریق پایگاه جامع محتوایی هیأت: ▫️heyat.co/p/4346 | 💠 پایگاه جامع محتوایی هیأت ▫️ eitaa.com/joinchat/3893428257C3a05e55578
🔰السلام علیک یا لســان الناطقـین کاش من هم به لطف مذهب نور تا مقام حضور می‎‌رفتم کاش مانند یار صادقتان بی‌امان در تنور می‌رفتم ✏️ سیدحمیدرضا برقعی 👇🏻اثر هنرمند هیأتی آقای علی علوی‌راد؛ ▫️@ali_alavirad | 💠 پایگاه جامع محتوایی هیأت ▫️ eitaa.com/joinchat/3893428257C3a05e55578
روزی بی‌حساب امنیت اقتصادی در دستگاه دینی، بیان یک واقعیت است به نام رزق‌وروزی‌‌هایی که تو روی آن حساب نکردی، اما راه جذب این رزق‌وروزی‌‌ها را باید به روی خودمان باز کنیم. واقعیتی داریم به نام «برکت» که در دستگاه مادی‌گرای غرب اصلاً پیدا نمی‌‌شود. برای خودشان یک ژست عقلانی می‌‌گیرند، که بله ما باید همۀ جوانب کار را خودمان به دست بگیریم و عقلانی نیست به این موضوعات بپردازیم. درحالی‌‌‌که عقلانیت به ما می‌‌گوید: نباید این واقعیت‌‌های بزرگ‌تر را ندیده بگیریم. کتاب رزقی نو | مجلس اول: رازق کیست؟ | صفحه ۳۶ 👇🏻شمع (شبکهٔ مبلغان و عملیات‌های تبلیغی) ▫️@ShabakeTabligh | | 💠 پایگاه جامع محتوایی هیأت ▫️ eitaa.com/joinchat/3893428257C3a05e55578