#دریافت_مجوز_مشاغل_خانگی
📌 قدم اول را اینجا بخوانید ..
✔️قدم دوم: گرفتن مدرک مرتبط
بسیاری از افراد مهارت در کسب و کار خود را بر اساس تجربه به دست آوردهاند. به عنوان مثال یک خانم را در نظر بگیرید که یک کارگاه خیاطی را مدیریت میکند و این حرفه را از طریق بستگان یا دوستان خود فرا گرفته است. در حالت عادی این خانم برای گرفتن مجوز مشاغل خانگی با مشکل مواجه خواهد شد و برای رخ ندادن این موضوع لازم است در اولین فرصت به مرکز آموزش فنی حرفهای مراجعه و دورههای تخصصی اخذ مدرک مرتبط با کسب و کار خود را بگذراند.
👈 طبق قانون صرفا داشتن مهارت برای اخذ مجوز مشاغل خانگی کافی نیست و داشتن مدرک مرتبط با مهارت کاملا ضروری میباشد.
✅ ضمن اینکه داشتن مدرک به جلب اعتماد مشتریان نیز کمک زیادی میکند.
دفتر اقتصاد جامعه ایمانی مشعر
@daftar_eghtesad_mashar
#دریافت_مجوز_مشاغل_خانگی
❗️#چرا باید برای کسب و کار خانگی مجوز گرفت؟
بر اساس قانون، تایید انجام یک حرفه برای شخصی صورت میگیرد که علاوه بر تخصص، مدرک معتبر مربوطه را هم داشته باشد.
در واقع این مدرک به عنوان سند متخصص بودن شخص در حرفهاش محسوب میشود و به همین دلیل است که سازمانهای مربوطه هرگونه تسهیلات و اعتبار برای توسعه کسب و کار را #فقط به دارندگان این مدرک ارائه میدهند.
👈 پس...
✅ برای دریافت تسهیلات لازم است مجوز دریافت کنیم.
✅ چرا که داشتن مجوز رسمی برای مشتریان و سازمانهای طرف قرارداد به عنوان سندی مطمئن تلقی شده و کمک بزرگی به رونق کسب و کار شما میکند.
❌ یادمان نرود که پیشنیاز اخذ مجوز رسمی، داشتن مدرک معتبر حرفه مربوطه است.
دفتر اقتصاد جامعه ایمانی مشعر
@daftar_eghtesad_mashar
#دریافت_مجوز_مشاغل_خانگی
✔️قدم سوم: مراجعه به سایت
🔰برای آغاز فرآیند دریافت مجوز مشاغل خانگی ابتدا باید به سایت مربوطه مراجعه و فرم پیش ثبت نام را تکمیل نمود.
بدین منظور ابتدا روی لینک سایت مشاغل خانگی کلیک کنید؛ 👇👇
http://mashaghelkhanegi.mcls.gov.ir
سپس روی گزینه ثبت نام که در قسمت راست صفحه اصلی سایت قرار دارد کلیک کرده و اطلاعات خواسته شده را وارد کنید.
❎ پس از آن فرم پاسخنامه شما برای سازمان مرتبط با کسب و کارتان ارسال و توسط کارشناسان مورد بررسی قرار میگیرد. چنانچه فرم را به درستی تکمیل کرده باشید با شما تماس گرفته شده و تاریخ مراجعه به سازمان برایتان تعیین میگردد تا ادامه فرآیند ثبت نام را طی کنید.
📌 پیشنهاد میکنیم حتما قدم اول و قدم دوم را نیز مطالعه کنید ..
دفتر اقتصاد جامعه ایمانی مشعر
@daftar_eghtesad_mashar
11.91M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#موشن
❇️جنگ اقتصادی قسمت اول
✏️آمریکا، تلاش کرده است تا با وضع تحریمهای هوشمندانه به تدریج اقتصاد ایران را محاصره و آن را فلج کند. شبکهء در هم تنیدهء تحریمها در یك جنگ تمام عیار اقتصادی ثبات و بقای جمهوری اسلامی ایران را هدف گرفته است.
دفتر اقتصاد جامعه ایمانی مشعر
@daftar_eghtesad_mashar
اقتصادِ هیأت
#نمایشگاه ✅ نکته سوم: استفاده از فرصت نمایشگاه برای انجام مذاکرات خوب چنانچه مشتری با مراجعه به غرف
#نمایشگاه
✅ نکته چهارم: تهیه شناسنامه برای هر محصول
تهیه شناسنامه امری ضروری برای هر محصول است چرا که این اقدام علاوه هویت بخشیدن به محصول و ارائه مشخصاتی کامل به مشتری، ابزاری برای جلب توجه و اطمینان بیشتر مشتری نیز محسوب میشود.
❎ لازم است که شناسنامه هر محصول دارای این مشخصات باشد:
✔️نام محصول
✔️خواص محصول
✔️ترکیبات محصول
✔️قیمت محصول
✔️شماره تماس
✔️آدرس محل تولید
✔️آدرس فضای مجازی
👈 مهمترین دستاورد این اقدام سهولت دسترسی مشتری به فروشنده برای طرح هرگونه انتقاد، پیشنهاد یا سفارش مجدد محصول است.
👈 ارائه کارت ویزیت به مشتری نیز دیگر موردی است که میتواند به صورت جانبی در کنار فروش هر محصول انجام شود.
دفتر اقتصاد جامعه ایمانی مشعر
@daftar_eghtesad_mashar
❌ خط قرمز روی آشناترین تکنیک فروش
از گذشته تا کنون «جارزنی» یکی از متداولترین تکنیک فروشندهها برای جذب مشتری بوده است. البته که در این بین جمله آشنای «آتش زدم به مالم» شاید کاربردیترین بخش این تکنیک را تشکیل میدهد.
⭕️ حال جالب است بدانید که در بازار حرفهای امروز چنین ترفندی نه تنها کارآیی ندارد بلکه اثر منفی نیز روی فروش محصولات میگذارد.
✳️ نکته مهم؛ در عرصه تولید، یکی از مولفههای آیندهنگری برای قرار گرفتن در بین برندهای برتر داخلی و بینالمللی صرفا توجه به کیفیت محصولات است.
در حال حاضر شرکتهای مشهور تولیدکننده صنایع هرگز دست به دامن حربه «آتش زدم به مالم» نمیشوند چرا که آنقدر به کیفیت محصول خود اعتماد دارند که مطمئن باشند قطعا به فروش میرسد.
✅ نقطه آغاز رسیدن به چنین هدفی این است که؛ «شما به عنوان فروشنده عاشق محصول خود باشید.»
👈 در این صورت برای افزایش کیفیت محصول تلاش میکنید تا علاوه بر اینکه ارزش مالیاش را بالا ببرید، اعتماد و رضایت بیشتری از طرف مشتری کسب کنید.
💡بنابر این استفاده از تکنیکهای صحیح فروش لازمه موفقیت در بازار رقابت است.
#تکنیک_فروش
دفتر اقتصاد جامعه ایمانی مشعر
@daftar_eghtesad_mashar
🔰 آشنایی با بیمه زنان خانهدار
«بیمه زنان خانهدار» یکی از طرحهای بیمه تامین اجتماعی است که برای بانوان خانهدار رده سنی ۱۸ تا ۵۰ سال قابل استفاده میباشد.
شرایط این بیمه به نحوی است که برای همه زنان خصوصا صاحبان کسب و کار خانگی بسیار مناسب است.
👈 برای آشنایی بیشتر با این طرح، مراحل تشریح شده در تصویر را مطالعه کنید.
#بیمه
#مشاغل_خانگی
دفتر اقتصاد جامعه ایمانی مشعر
@daftar_eghtesad_mashar
🔥جزئیات وام 150 میلیون تومانی اشتغال بسیج سازندگی
✅ بسیج سازندگی به منظور تسریع بخشیدن به مبحث اشتغالزایی در کشور، اعتبارات و تهسیلات ویژهای برای متقاضیان این عرصه در نظر گرفته است.
شش عرصه خرد اشتغالزایی که شامل این تسهیلات میشود به شرح زیر است:
🔹دام و طیور
🔸کشاورزی
🔹صنایع غذایی
🔸صنایع دستی
🔹دانش بنیان
🔸آموزش و توانمندسازی
👈 جهت آشنایی با شرایط دریافت این اعتبارات و تسهیلات، توضیحات مندرج در تصویر را مطالعه نمایید.
#تسهیلات #اشتغال_زایی
دفتر اقتصاد جامعه ایمانی مشعر
@daftar_eghtesad_mashar
🔰بررسی شبکههای اجتماعی داخلی به منظور درآمدزایی
بخش نخست| آشنایی اولیه
با توجه به تغییرات بستر اینترنت در کشور، شاید مهمترین سوال برای صاحبان کسب و کارهای فعال در فضای مجازی این باشد که روی کدام یک از پیامرسانهای داخلی میتوانند کسب و کار خود را بهتر معرفی کرده و توسعه دهند.
🤳 به همین منظور قصد داریم نگاهی داشته باشیم بر قابلیتهای پیامرسانهای داخلی؛
☑️ بر اساس آماری که در تصویر نیز مشخص است، روبیکا به دلیل شباهتش به پلتفرم اینستاگرام با استقبال بیشتر مخاطبان محتوای سرگرم کننده مواجه شده است. به همین منظور اگر قرار است درآمدتان از فعالیت در فضای مجازی در دسته سرگرمی قرار گیرد، روبیکا بهترین انتخاب ممکن خواهد بود.
☑️ اما چنانچه قصد ارائه خدمات آموزشی یا فروش محصولات فیزیکی دارید، فعالیت در پیامرسان ایتا را به شما پیشنهاد میکنیم.
👈 «ایتا» با جامعه مخاطب بسیار بالا و همچنین فراگیرشدن در بین اقشار مختلف، به لحاظ مخاطب آماری در بین پیامرسانهای داخلی بدون رقیب است و بر اساس نظر کارشناسان فضای مجازی، آیندهای بسیار خوبی را انتظار میکشد.
ادامه دارد ...
#شبکه_های_اجتماعی #ایتا #روبیکا #کسب_و_کار
دفتر اقتصاد جامعه ایمانی مشعر
@daftar_eghtesad_mashar
5.55M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#موشن
❇️جنگ اقتصادی قسمت دوم
✏️ما در چند سال گذشته با آمریکایی سر میز مذاکره نشستیم که همیشه با ما در جنگ بوده است؛ بعضی از افراد فکر میکردند با مذاکره دشمنی از بین میرود و جنگ تمام میشود. اما آیا درست فکر میکردند؟
دفتر اقتصاد جامعه ایمانی مشعر
@daftar_eghtesad_mashar
❎ یکی از مهمترین تغییرات جامعه ایران فراگیرشدن شبکههای اجتماعی در بین همه اقشار و ردههای سنی است.
فارغ از فضای سرگرم کننده، کسب و کارهای اینترنتی نیز در این بستر به شدت مورد توجه کاربران این شبکههای اجتماعی قرار گرفته و به همین دلیل قصد داریم شما را با چگونگی رونق بخشیدن به این کسب و کارها آن هم در محیط پیامرسانهای داخلی آشنا کنیم؛
📎 مرتبط: بررسی شبکههای اجتماعی داخلی به منظور درآمدزایی – بخش اول
👈 شاید اولین و مهمترین علامت سوالهای ذهنتان شامل این موارد باشد:
🤔چگونه میتوان در فضای مجازی کسب درآمد کرد؟
🤔جذب مشتری در این فضا به چه صورت باید انجام شود؟
🤔چگونه میتوان تبلیغ دریافت کرد؟
🤔چه موضوعاتی برای کسب درآمد مناسب هستند؟
💡 برای دریافت پاسخ این سوالات و موارد بیشتر با ما همراه باشید ..
#شبکه_های_اجتماعی
#کسب_و_کار_اینترنتی
#پیامرسانهای_داخلی
دفتر اقتصاد جامعه ایمانی مشعر
@daftar_eghtesad_mashar
🔰بررسی شبکههای اجتماعی داخلی به منظور درآمدزایی
بخش دوم| دستهبندی موضوعات
✅ نخستین گام برای کسب درآمد از فضای مجازی انتخاب موضوع و حوزه کاری است. دراین خصوص چهار دستهبندی پر مخاطب وجود دارد:
1️⃣ فروشگاهی : ارائه محصولات مختلف اعم از خانگی و صنعتی
2️⃣ خدماتی : ارائه مشاورههای روانشناسی، حقوقی و ..
3️⃣ آموزشی : ارائه انواع آموزشهای مختلف اعم از درسی، تجاری، ورزشی، مشاغل و ..
4️⃣ سرگرمی : ارائه محتوای سرگرم کننده
📎 مرتبط: سوالات اولیه
📍بیشتر بدانید: آشنایی اولیه با درآمدزایی از شبکههای اجتماعی
#شبکه_های_اجتماعی
#کسب_و_کار_اینترنتی
#پیامرسانهای_داخلی
دفتر اقتصاد جامعه ایمانی مشعر
@daftar_eghtesad_mashar