هیهآت ؛
بیا برگرد خیمه ای علمدارم . .
شاید امشب به جای جمله ،
[ من زیر بیرق ابلفضل العباسم! ]
زیرلب زمزمه میکنه ؛
من درکنار ابلفضل العباسم (:
هیهآت ؛
ببین میتوانی بمانی بمان عزیزم تو خیلی جوانی بمان ..💔
وجود نازکت آزرده گرند مباد ....
هیهآت ؛
ببین میتوانی بمانی بمان عزیزم تو خیلی جوانی بمان ..💔
من نه سال با تو زندگی کردم روزاموشب کردم
کجا بیخبر رفتی؟ دور سرت بگردم