هیهآت ؛
ببین میتوانی بمانی بمان عزیزم تو خیلی جوانی بمان ..💔
وجود نازکت آزرده گرند مباد ....
هیهآت ؛
ببین میتوانی بمانی بمان عزیزم تو خیلی جوانی بمان ..💔
من نه سال با تو زندگی کردم روزاموشب کردم
کجا بیخبر رفتی؟ دور سرت بگردم
هیهآت ؛
من نه سال با تو زندگی کردم روزاموشب کردم کجا بیخبر رفتی؟ دور سرت بگردم
سرت اگه بلند شدی خورد به لحد نترسیا (:💔
آقا میاد ، حتی عباس هم میاد بالاسرت ...